Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (5 timer siden):

Ikke sikker på om filter kan forklare alt, måten CBE snakker på er jo helt forandret fra 2019. 

Sammenlignet med

https://www.instagram.com/reel/C1pbn4cIPkk/?igsh=ZnJwbXJieHVrZGpo

Mulig det er leppene. 

Jeg blir mer opptatt av hvor utrygg hun fremstår på GKN, der hun stotrer og klarer nesten ikke å holde blikkontakt. Hele dama fremstår utilpass og at hun «har blitt tryggere» er bare tull. Hun trives nok best i sin egen kjellerstue der hun kan levere ihjel filtrerte bilder og et fantasiliv via SoMe.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet
UltimateNothing skrev (2 timer siden):

Helt enig, jeg tror hun har grodd fast i en identitet - den slanke, attraktive kvinnen med en luksuriøs livsstil (fotballfruen). Hun har hatt tid og mulighet til å redefinere sin offentlige identitet flere ganger gjennom årene, men hun er ikke modig nok. Nå er det for sent, hun er irrelevant.

Nettopp! Og den identiteten har falmet veldig. Hun har langt ifra en luksuriøs livsstil og skjønnhetsidealet hun appellerer til har en tendens til å forsvinne med alderen, så denne identiteten er intet annet enn en synkende skute. Som du sier- det er for sent.

• Liker 16
Skrevet
Felis skrev (53 minutter siden):

Slik jeg husker det var podcasten fullstendig blottet for humor. Men det er riktig at hun prater mye om bæsj. Og tiss. Og oppkast. Jeg tror dette er noe som opptar henne veldig. Hun fortalte om et middagsselskap hun var i, hvor samtalen hadde handlet om omgangssyke. Jeg kan liksom ikke forestille meg et mindre delikat samtaleemne under en middag, men for Caroline var det den naturligste ting i verden å underholde middagsgjestene sine med tarmfunksjonen sine.

Som sagt, imponerende mangel på dannelse

Det kommer vel ikke som et sjokk at hun har mangel på dannelse. Mulig jeg kaster en brannfakkel nå, ved å involvere flere enn CBE i kommentaren, men… Hun kommer ikke akkurat fra en bakgrunn i øvre klasse, heller mer harry. Hun har ikke utdanning eller er bereist. Hun er rett og slett litt enkel. På mange måter minner hun om en nyrik russer.

• Liker 31
Skrevet
Bulsara skrev (1 time siden):

Interessant at coachen har hatt 2 måneder med en kropp som ikke har respondert. Lagt på seg litt og får effekt. Har vel vært diskutert her tidligere om den sykelige overtreningen hans og rovdrift på egen kropp. God reklame 

kilde- coach Eriksens IG storyIMG_3798.thumb.jpeg.0fe0c58330d0efad6a632a8a600a41c3.jpeg

LKE har litt å lære av fruen når det gjelder bilder. Hun er alltid sminket, redigert, utstuderte stillinger og har ett lass med filter. Han har poser under øynene, ubarbert, mørk og dyster, på er grensen til å se skummel ut. To ytterpoler når det gjelder treningsbilder. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså både bilde og tekst på det siste innlegget hans skremmer jo folk fra å bruke ham som coach. Et dyster bilde av en som ser nærmest syk ut, 2 mnd uten å respondere på trening (for å respondere på trening må man restituere, fremmedord der tror jeg).
Burde kanskje gjort noen endringer i stedet for å vente i 2 mnd. 

Han virker kunnskapsløs rett og slett.

Lurer på hvem han tenker er målgruppen med sånne bilder og tekst?

• Liker 34
  • Nyttig 7
Skrevet

Stillbilde fra video!

Her får hun vist frem puppene mens hun snakker om hundebursdagskake!

Screenshot_20240105-232824_Instagram.jpg

• Liker 18
Skrevet
20 minutter siden, Stargaze said:

Altså både bilde og tekst på det siste innlegget hans skremmer jo folk fra å bruke ham som coach. Et dyster bilde av en som ser nærmest syk ut, 2 mnd uten å respondere på trening (for å respondere på trening må man restituere, fremmedord der tror jeg).
Burde kanskje gjort noen endringer i stedet for å vente i 2 mnd. 

Han virker kunnskapsløs rett og slett.

Lurer på hvem han tenker er målgruppen med sånne bilder og tekst?

Det (uthevet) er ett av livets store mysterier. 😉 Hvem ER målgruppen til CBE, LKE og Netfit?

• Liker 14
Skrevet
CityCityBangBang skrev (Akkurat nå):

Det (uthevet) er ett av livets store mysterier. 😉 Hvem ER målgruppen til CBE, LKE og Netfit?

Skumle menn med skumle intensjoner? De tiltrekkes av både halvnakne kvinner og barn, samt ser opp til mørkemenn i kjellere. Neida. Joda.

• Liker 14
Skrevet
FruRosa skrev (43 minutter siden):

Stillbilde fra video!

Neimen, se der, i dag greide filteret å plassere øyenbrynene på riktig plass i ansiktet 🙃

Aldri en dag uten seksualisert innhold, og mer eller mindre nakenhet.

• Liker 16
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Stillbilde fra video!

What a life!
Lurer virkelig på om hun føler at dagene er fyllt med meningsfullt innhold..?

• Liker 11
Skrevet
Frisk Frosk skrev (46 minutter siden):

Neimen, se der, i dag greide filteret å plassere øyenbrynene på riktig plass i ansiktet 🙃

Aldri en dag uten seksualisert innhold, og mer eller mindre nakenhet.

Blir jo interessant å se hvilket utseende CBE.no viser frem i Camp Kulinaris. 
Dette er fra 2020. Ikke verdens beste lys, men hun ved siden av ser iallfall ut som seg selv. 
https://m.facebook.com/Medier24/videos/direkte-vi-snakker-med-bloggerne-profilene-caroline-berg-eriksen-og-martine-lund/199712394549457/

Filterbruk i det omfanget som brukes av denne influenceren burde vært ulovlig. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Dette er fra 2020. Ikke verdens beste lys, men hun ved siden av ser iallfall ut som seg selv. 
https://m.facebook.com/Medier24/videos/direkte-vi-snakker-med-bloggerne-profilene-caroline-berg-eriksen-og-martine-lund/199712394549457/

Kamp Kulinaris, det gjettet vi jo for lenge siden.

Men til cbe sitt forsvar så så begge to like ubekveme ut på den lille snutten. Vet ikke hvem den andre dama er. Ble bare flau... Og cbe har ingen baby stemme som hun bruker har. Men begge er fryktelig usikre i stemme og kropp. 

Pkuss er når cbe blir litt mer engasjert, da er hun mer naturlig og fin! (hvilket kanskje sier mer om media hun ellers deltar i - der hun fremstår mer stiv, unaturlig og kjedelig) 

Endret av vinterskog
  • Liker 2
Skrevet
Kollontaj skrev (16 minutter siden):

Det er skremmende å tenke på hvor mye disse influencerne ødelegger for minst en generasjon.

At lovverket ikke hindrer dem fra denne vanvittige filterbruker (alt de gjør er jo egenreklame eller reklame for andre), det er helt uforståelig.

Politikerne må begynne å behandle influencere som de bedriftseierne de faktisk er og stille samme krav til dem som av andre bedrifter! Det er mange år siden influencere bare var "uskyldige bloggere som sitter på pikerommet"..

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Felis skrev (3 timer siden):

Slik jeg husker det var podcasten fullstendig blottet for humor. Men det er riktig at hun prater mye om bæsj. Og tiss. Og oppkast. Jeg tror dette er noe som opptar henne veldig. Hun fortalte om et middagsselskap hun var i, hvor samtalen hadde handlet om omgangssyke. Jeg kan liksom ikke forestille meg et mindre delikat samtaleemne under en middag, men for Caroline var det den naturligste ting i verden å underholde middagsgjestene sine med tarmfunksjonen sine.

Som sagt, imponerende mangel på dannelse

Caroline har INGEN humor 

• Liker 9
Skrevet

I dagens intervju i Aftenposten sier Sophie E: «Hadde jeg sagt «sayonara» til alt og alle nå, ville jeg jo bare blitt slik – én i mengden. Og det hadde jeg slitt med, fordi jeg er så vant til noe annet.»

Dette tror jeg er vesentlig, også for CBE. Å føle at man er i sentrum for manges oppmerksomhet og beundring i mange år, skaper en avhengighetsfølelse. Man blir dønn avhengig av å bli sett og få tilbakemeldinger på spesielt utseendet. 

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/mQqGBp/sophie-elise-alle-influenceres-mor

• Liker 37
  • Nyttig 8
Skrevet
Pusern3 skrev (14 timer siden):

Caroline har INGEN humor 

Hvordan vet du det? Kjenner du CBE personlig?

• Liker 5
Skrevet (endret)
Reisejenta skrev (46 minutter siden):

Hvordan vet du det? Kjenner du CBE personlig?

Denne tråden handler om bedriften utad, ikke hvordan hun/de er personlig i privaten. I sine sosiale medier/podcast har CBE sjelden vist sans for humor eller kunne tåle en spøk.

Endret av Sinccis
  • Liker 13
  • Nyttig 11
Skrevet
Ellie77 skrev (3 timer siden):

Det er noe som skurrer med narrativet om en suksessrik og travel businesskvinne når hun tilsynelatende bruker en hel arbeidsdag til ikke bare å lage en omstendelig kake til hunden sin (som hadde blitt like glad for en neve tørrfór), men også style seg etter alle kunstens regler og lage en sikkert tidkrevende video om begivenheten. Det er faktisk, om man ser litt forbi fasaden, et veldig trist skue.

Enig her. Hadde en vanlig facebook venn lagt så flid i et kjæledyrs bursdag og lagt ut video, hadde den blitt stemplet som den gærne katte/hundedama (selv om det ikke er noe gærnt de gjør). At dette er et helt dagsverks sluttprodukt, til en som ønsker å ha influencing som levebrød, er bare trist.

• Liker 21
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...