hvalstad45 Skrevet 28. desember 2023 #91681 Del Skrevet 28. desember 2023 1 minutt siden, Klappe said: Jeg merker jeg er skeptisk til å oppgi mitt kortnummer til netfit-gjengen med tanke på hvor uproffe de er. Ja, jeg kunne gjerne prøvd en uke gratis for å sjekke opplegget, men ikke f om jeg legger igjen informasjonen min til dem! Og det virker heller ikke lett å få denne gratis prøveuka, jeg ble bare forvirret av den siden, som fortsatt reklamerer for hele to treningsturer i 2023 (!) hvilket ingen av dem ble noe av... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 28. desember 2023 #91682 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) hvalstad45 skrev (1 time siden): Ja, jeg kunne gjerne prøvd en uke gratis for å sjekke opplegget, men ikke f om jeg legger igjen informasjonen min til dem! Og det virker heller ikke lett å få denne gratis prøveuka, jeg ble bare forvirret av den siden, som fortsatt reklamerer for hele to treningsturer i 2023 (!) hvilket ingen av dem ble noe av... Virker nesten som at de har gitt opp Netfit. Appen og nettsiden reklamerer fremdeles for to turer som aldri ble noe av, og de skal (eller skulle?) ha nytt oppstart med Sterk & Atletisk nå til januar, men reklamerer ikke noe for den i sine kanaler? Er jo akkurat nå før nyttår andre treningsprofiler begynner å reklamere for sine opplegg, nå som folk begynner å bli ferdig med julemat og -feiring, og begynner å tenke på nye året som kommer. Er jo for sent å begynne å reklamere ut i januar - da har de som vil starte med kurs og treningsopplegg allerede funnet noe som passer dem. Kikket også på Netfit sin Instagram nå, og er jo ingenting hvert fall den siste tiden som inspirerer noen til å kjøpe noe fra dem. Alle innlegg er av Caroline og handler om at «Nå har jeg nettopp løpt ute i kulden», «Nå har jeg akkurat vært på reise og trent på hotellet», «Nå løp jeg 10 km og så gjorde jeg styrkeøkten min», «Nå har jeg vært på hotell og trent igjen», … Altså, tror hun virkelig at dette er god kommunikasjon mellom en coach og potensiell kunde? At når man kikker på profilen hennes så tenker man «wow, henne må jeg kjøpe treningsprogram av»? Endret 28. desember 2023 av Sinccis 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 28. desember 2023 #91683 Del Skrevet 28. desember 2023 Sinccis skrev (2 timer siden): Altså, tror hun virkelig at dette er god kommunikasjon mellom en coach og potensiell kunde? At når man kikker på profilen hennes så tenker man «wow, henne må jeg kjøpe treningsprogram av»? De tror at man nesten ikke trenger en profil eller kommunikasjon, men kun det at SELVESTE CBE er involvert er det eneste og beste salgstrikset… 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 28. desember 2023 #91684 Del Skrevet 28. desember 2023 Før jeg hadde vurdert ett sekund coach Eriksen burde han virkelig jobbe med egen teknikk (jf story på utføring av imtp). Den fører kun til skader slik han bruker overkroppen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 28. desember 2023 #91685 Del Skrevet 28. desember 2023 LilleSnupp skrev (9 minutter siden): Før jeg hadde vurdert ett sekund coach Eriksen burde han virkelig jobbe med egen teknikk (jf story på utføring av imtp). Den fører kun til skader slik han bruker overkroppen. Og måten han "tøyer" hoftebøyermuskulaturen var en vits allerede for 20 år siden blant fagfolk i norsk toppfotball. Det han viser er dessuten dårlig forklart, ingen forklaringer på hvorfor man gjør ulike øvelser, hvordan man skal gjøre de, hva man skal unngå for å påførse seg selv skader. Karakter stryk... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 29. desember 2023 #91686 Del Skrevet 29. desember 2023 AnnaCotta skrev (20 timer siden): Det virker som om CBE/LKE har en høy stjerne i treningskretser, i det minste de som opererer på Instagram o.l. Jeg ser at flere kjente løpecoacher, PT-er, idrettspersonligheter og til og med fagfolk som følger dem, liker postene og kommenterer i en fjeskete venninnetone. De har selvfølgelig ikke en høy stjerne hos seriøse treningsprofiler, og løpemiljøet i Norge vet knapt nok at disse to eksisterer. Dette er bare posering, og har ingenting med trening å gjøre. 22 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. desember 2023 #91687 Del Skrevet 29. desember 2023 AnnaCotta skrev (20 timer siden): Det virker som om CBE/LKE har en høy stjerne i treningskretser, i det minste de som opererer på Instagram o.l. Jeg ser at flere kjente løpecoacher, PT-er, idrettspersonligheter og til og med fagfolk som følger dem, liker postene og kommenterer i en fjeskete venninnetone. De klør hverandre på ryggen uten tvil, men min generelle oppfattelse er at de har liten respekt. De står jo for alt det motsatte av hva de fleste ønsker å formidle når det gjelder trening. Cbe har jo ennå ikke lært seg (klarer ikke?) å utføre styrkeøvelser med rett teknikk med LKE som coach. Netfit er jo bare nok en «Se hvor flink og flott jeg er» kanal, det gir ikke respekt hos de mer seriøse treningskretser. Men jeg må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig; hvilke kjente idrettspersonligheter følger dem? Har ikke sett noen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 29. desember 2023 #91688 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg er spent på regnskapet for Treasures AS for 2023. De kan ikke ha mye omsetning:-) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 29. desember 2023 #91689 Del Skrevet 29. desember 2023 11 minutter siden, Snoker45 said: Jeg er spent på regnskapet for Treasures AS for 2023. De kan ikke ha mye omsetning:-) Ja, det skal bli interessant å se. De kommer sikkert til å unnskylde seg med at de startet opp sent på året osv, eller, de kommer sikkert ikke til å si noe, som vanlig. Tie det i hjel, men hvor lenge skal de late som om de prøver? Det virker jo som om de har gitt opp det allerede. Det eneste bra nå, er at det virker som om coachen faktisk har tenkt til å forsøke å coache, at han får inn egne penger er veldig bra. Hadde jeg vært dem, hadde jeg vært nervøs for fremtida. I det minste bor de i en billig by rett ved svenskegrensa. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 29. desember 2023 #91690 Del Skrevet 29. desember 2023 Jobbermedbarn skrev (2 timer siden): De klør hverandre på ryggen uten tvil, men min generelle oppfattelse er at de har liten respekt. De står jo for alt det motsatte av hva de fleste ønsker å formidle når det gjelder trening. Cbe har jo ennå ikke lært seg (klarer ikke?) å utføre styrkeøvelser med rett teknikk med LKE som coach. Netfit er jo bare nok en «Se hvor flink og flott jeg er» kanal, det gir ikke respekt hos de mer seriøse treningskretser. Men jeg må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig; hvilke kjente idrettspersonligheter følger dem? Har ikke sett noen. Jeg mener iallfall å ha sett Inger Houghton takke og tagge Caroline etter å ha prøvd ut en av hennes intervalløkter (husker ikke om det var på en IG post eller story). Jeg vil tro at Inger er et ganske kjent navn innen bransjen (det gjelder hennes mann). Og selv om Inger kanskje ikke er «everybody’s cup of tea», har jeg alltid respektert henne som en av de seriøse aktørene innen treningsverdenen. Synes derfor det var litt skuffende av Inger for å være helt ærlig, 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 29. desember 2023 #91691 Del Skrevet 29. desember 2023 Laia skrev (18 minutter siden): Jeg mener iallfall å ha sett Inger Houghton takke og tagge Caroline etter å ha prøvd ut en av hennes intervalløkter (husker ikke om det var på en IG post eller story). Jeg vil tro at Inger er et ganske kjent navn innen bransjen (det gjelder hennes mann). Og selv om Inger kanskje ikke er «everybody’s cup of tea», har jeg alltid respektert henne som en av de seriøse aktørene innen treningsverdenen. Synes derfor det var litt skuffende av Inger for å være helt ærlig, Det er ve slik at det handler mindre om kred og mer om følgere og eksponering for alle de kommersielle aktørene i SOMe. Mitt inntrykk er at det færreste bryr seg noe som helst om troverdighet og profesjonalitet. Det er aktivitet og engasjement,ent fra følgene som gir penger i kassa. I det øyeblikket man bestemmer seg for å leve av SoMe, blir det vanskelig å kombinere med ekte kred og å være troverdig. Bare se hva som skjedde med Kristin Gjeldsvik. Så at Inger H er seriøs er kanskje sant. men hun lever også av dette, og må derfor hente oppmerksomhet og aktivitet der det kan hentes - også his CBE, selv om hennes opplegg vel ikke akkurat er proft slik det ser ut i dag. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 29. desember 2023 #91692 Del Skrevet 29. desember 2023 pøbelsara skrev (38 minutter siden): Det er ve slik at det handler mindre om kred og mer om følgere og eksponering for alle de kommersielle aktørene i SOMe. Mitt inntrykk er at det færreste bryr seg noe som helst om troverdighet og profesjonalitet. Det er aktivitet og engasjement,ent fra følgene som gir penger i kassa. I det øyeblikket man bestemmer seg for å leve av SoMe, blir det vanskelig å kombinere med ekte kred og å være troverdig. Bare se hva som skjedde med Kristin Gjeldsvik. Så at Inger H er seriøs er kanskje sant. men hun lever også av dette, og må derfor hente oppmerksomhet og aktivitet der det kan hentes - også his CBE, selv om hennes opplegg vel ikke akkurat er proft slik det ser ut i dag. Enig med dette. Fru Johansen belyser dette temaet veldig godt (tap av troverdighet) i hennes nyeste stories. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 29. desember 2023 #91693 Del Skrevet 29. desember 2023 Sinccis skrev (18 timer siden): Virker nesten som at de har gitt opp Netfit. Appen og nettsiden reklamerer fremdeles for to turer som aldri ble noe av, og de skal (eller skulle?) ha nytt oppstart med Sterk & Atletisk nå til januar, men reklamerer ikke noe for den i sine kanaler? Er jo akkurat nå før nyttår andre treningsprofiler begynner å reklamere for sine opplegg, nå som folk begynner å bli ferdig med julemat og -feiring, og begynner å tenke på nye året som kommer. Er jo for sent å begynne å reklamere ut i januar - da har de som vil starte med kurs og treningsopplegg allerede funnet noe som passer dem. Kikket også på Netfit sin Instagram nå, og er jo ingenting hvert fall den siste tiden som inspirerer noen til å kjøpe noe fra dem. Alle innlegg er av Caroline og handler om at «Nå har jeg nettopp løpt ute i kulden», «Nå har jeg akkurat vært på reise og trent på hotellet», «Nå løp jeg 10 km og så gjorde jeg styrkeøkten min», «Nå har jeg vært på hotell og trent igjen», … Altså, tror hun virkelig at dette er god kommunikasjon mellom en coach og potensiell kunde? At når man kikker på profilen hennes så tenker man «wow, henne må jeg kjøpe treningsprogram av»? Hadde jeg vært dem så hadde jeg droppet å ansette så mange trenere (er de ansatt forresten? Får de lønn for arbeidet av bedriften eller regnes de som freelance og må sende inn faktura? Eller hva er greia?), heller ansatt en til å være ansvarlig for SoMe og nettsiden. Det er ikke uvanlig for også influensere å skaffe seg assistenter dersom de ser at arbeidskapasiteten bedres av det. Treningsinfluenser Pia Seeberg skaffet seg nylig en assistent til SoMe mens hun selv jobber med å utvikle et treningstilbud. Å utvikle en app tar mye tid, og det gjør SoMe og nettsidearbeid også dersom det skal bli proft. Nå ser det ut til at ingen av partnerne gidder å ta den rollen, annet enn at Caroline tror det holder å dele personlige treningsselfier som egentlig passer bedre på hennes egen kanal. Og som du og flere nevner, de reklamerer ikke for nye program men lar to tidligere treningsreiser som i tillegg ble avlyst (hvertfall den ene, ikke sikker på den andre?) bli stående på nettsiden. Det er kanskje ikke alvorlig, men det er uprofesjonelt og publikum vil legge merke til det og det svekker tilliten når nettsider bruker lengre tid på å oppdateres. Da finner man nye tilbud i stedet. Akkurat nå virker netfit mer som en ny Instagramkonto kun for treningsbiten til CBE.no og LK innimellom men til og med han har flyttet det meste av sitt innhold over på coach-kontoen sin som han tydelig dedikerer mer tid til enn netfit-kontoen. Jeg blir inspirert av å se folk trene, men det alene er ikke nok til å få meg til å ville kjøpe et opplegg av dem. Da krever det mer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 29. desember 2023 #91694 Del Skrevet 29. desember 2023 En annen ting jeg synes er litt rart er at det er mismatch mellom Netfit og Athlete Excel når det kommer til LK sin fotballpraksis. På netfit står det at han har to tiårs erfaring i bransjen, som egentlig bare er en mer kronglete måte å si 20 år, mens på Athlete Excel sier han i en video at ham har 15 års erfaring som proff fotballspiller. Betyr det da at han har lagt til årene han ikke var proff på Netfit? Eller er "bransjen" noe annet som inkluderer mer enn fotballerfaringen? Which one is it, bruh? Og hvorfor er ikke Excel Athlete innleggene merka med reklame? Det er mange innlegg på kontoen hans nå om det tilbudet som ikke er reklamemerka i det hele tatt. Det bør vel forbrukertilsynet bli obs på? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 29. desember 2023 #91695 Del Skrevet 29. desember 2023 Sursøtsaus skrev (52 minutter siden): Hadde jeg vært dem så hadde jeg droppet å ansette så mange trenere (er de ansatt forresten? Får de lønn for arbeidet av bedriften eller regnes de som freelance og må sende inn faktura? Eller hva er greia?), heller ansatt en til å være ansvarlig for SoMe og nettsiden. Det er ikke uvanlig for også influensere å skaffe seg assistenter dersom de ser at arbeidskapasiteten bedres av det. Treningsinfluenser Pia Seeberg skaffet seg nylig en assistent til SoMe mens hun selv jobber med å utvikle et treningstilbud. Å utvikle en app tar mye tid, og det gjør SoMe og nettsidearbeid også dersom det skal bli proft. Nå ser det ut til at ingen av partnerne gidder å ta den rollen, annet enn at Caroline tror det holder å dele personlige treningsselfier som egentlig passer bedre på hennes egen kanal. Og som du og flere nevner, de reklamerer ikke for nye program men lar to tidligere treningsreiser som i tillegg ble avlyst (hvertfall den ene, ikke sikker på den andre?) bli stående på nettsiden. Det er kanskje ikke alvorlig, men det er uprofesjonelt og publikum vil legge merke til det og det svekker tilliten når nettsider bruker lengre tid på å oppdateres. Da finner man nye tilbud i stedet. Akkurat nå virker netfit mer som en ny Instagramkonto kun for treningsbiten til CBE.no og LK innimellom men til og med han har flyttet det meste av sitt innhold over på coach-kontoen sin som han tydelig dedikerer mer tid til enn netfit-kontoen. Jeg blir inspirert av å se folk trene, men det alene er ikke nok til å få meg til å ville kjøpe et opplegg av dem. Da krever det mer. PT'ene er ikke ansatt, de må dra inn kundene og pengene selv. Så betaler de nok en del av det for å få benytte Netfit-brand og -treningsprogram, og få markedsføre seg gjennom Netfit sin insta. En av dem har full jobb ved siden av, en annen har sin egen PT- og mental trenervirksomhet. En er tilknyttet et annet online treningsstudio i tillegg til Netfit. Det er bare en ekstra kilde til potensielle kunder for dem. Treasures har ikke økonomi til å ansette flere, de er allerede overtallige. De har ikke omsetning nok til å lønne både CBE og LKE i dag. LKE er avhengig av egen inntekt for å komme opp på en vanlig norsk lønn som det er nå. De har oppsparte midler de kan tære på en stund, eller investere i framtidig inntekt, men pr nå går de underskudd om LKE får noe særlig lønn fra firmaet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2023 #91696 Del Skrevet 29. desember 2023 Snoker45 skrev (3 timer siden): Jeg er spent på regnskapet for Treasures AS for 2023. De kan ikke ha mye omsetning:-) Tja... det har vært veldig mye umerket reklame gjennom hele 2023, mer eller mindre daglig i CBEno, men også veldig mye hos coach_eriksen og ikke minst hos Netfit.no. Om de skulle ha en grei omsetning så er jo det åpenbart at umerket reklame gir mye penger inn... 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 29. desember 2023 #91697 Del Skrevet 29. desember 2023 Sursøtsaus skrev (1 time siden): En annen ting jeg synes er litt rart er at det er mismatch mellom Netfit og Athlete Excel når det kommer til LK sin fotballpraksis. På netfit står det at han har to tiårs erfaring i bransjen, som egentlig bare er en mer kronglete måte å si 20 år, mens på Athlete Excel sier han i en video at ham har 15 års erfaring som proff fotballspiller. Betyr det da at han har lagt til årene han ikke var proff på Netfit? Eller er "bransjen" noe annet som inkluderer mer enn fotballerfaringen? Which one is it, bruh? Og hvorfor er ikke Excel Athlete innleggene merka med reklame? Det er mange innlegg på kontoen hans nå om det tilbudet som ikke er reklamemerka i det hele tatt. Det bør vel forbrukertilsynet bli obs på? Var han ikke trener for et lag nede i divisjonene en gang? Mulig det er det han mener…men tviler på det var 5 år.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2023 #91698 Del Skrevet 29. desember 2023 Isola2 skrev (Akkurat nå): Var han ikke trener for et lag nede i divisjonene en gang? Mulig det er det han mener…men tviler på det var 5 år.. Det var omtalt i tråden for ikke altfor lenge siden. Virket som om det samarbeidet varte i to år/sesonger eller mindre, for det var aldri omtaler rundt det etter at han var i lokalavisa rett før han skulle begynne som trener der, i hvert fall ikke som jeg fant. Nå aner jeg ingenting om årsaken til at det ble slutt, men husker jeg leste klubbens regler/verdier, og tenkte at det krasjet veldig med den praksisen LKE har vist på nett i mange år. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 29. desember 2023 #91699 Del Skrevet 29. desember 2023 3 hours ago, Sursøtsaus said: En annen ting jeg synes er litt rart er at det er mismatch mellom Netfit og Athlete Excel når det kommer til LK sin fotballpraksis. På netfit står det at han har to tiårs erfaring i bransjen, som egentlig bare er en mer kronglete måte å si 20 år, mens på Athlete Excel sier han i en video at ham har 15 års erfaring som proff fotballspiller. Betyr det da at han har lagt til årene han ikke var proff på Netfit? Eller er "bransjen" noe annet som inkluderer mer enn fotballerfaringen? Which one is it, bruh? Og hvorfor er ikke Excel Athlete innleggene merka med reklame? Det er mange innlegg på kontoen hans nå om det tilbudet som ikke er reklamemerka i det hele tatt. Det bør vel forbrukertilsynet bli obs på? Han og de pynter på sannheten og bilder akkurat som de vil, få bedrifter jeg stoler mindre på informasjonen til! De klarte å leve godt av løgnene og bildemanipuleringen sin i mange år, nå håper jeg virkelig det ikke går lenger. At de ikke fikk svi mer for det er irriterende, CBE har utøvd en skrekkelig påvirkning på unge jenter i ti år. Det var verre før, da hun redigerte seg tynnere og løy om det, nå er folk mer bevisst. Men at hun håvet inn millioner på å spre kroppspress og umulige standarder er så nedslående. Derfor jeg virkelig håper de ikke kan fortsette med det elendige innholdet sitt lenger nå. Få dem bort og inn i vanlige jobber, beste som kunne skje for dem og seere. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 29. desember 2023 #91700 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) Isola2 skrev (9 timer siden): Var han ikke trener for et lag nede i divisjonene en gang? Mulig det er det han mener…men tviler på det var 5 år.. Lars Kristian Eriksen var spillende trener i Tune IL etter at han og familien flyttet til Sarpsborg. Han var først bare spiller. Vet ikke hvor lenge han var trener eller om han er det fremdeles. Endret 30. desember 2023 av Kleenex 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå