Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hubbabubba00 skrev (1 time siden):

Jeg syns kjolene var fine jeg. 

Det er mye å kritisere hos CBE men den damen kler det meste hun tar på seg. Hun er en flott dame. Også uten filter. Hun er en sånn som kunne gått i en søppelsekk og likevel sett bra ut. 

Kunne jeg gått i alle antrekk hun bruker? Nei. 

Syns jeg alt er like passende? Nei.

Men CBE skal ha for at hun kler det meste. Misunner henne litt for akkurat det 😅😅

Enig i at kjolene var fine og hun ser fantastisk ut i det meste. Ville nok ikke hatt på meg disse kjolene på en familiemiddag selv, men det får være opp til den enkelte. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (50 minutter siden):

Enig i at kjolene var fine og hun ser fantastisk ut i det meste. Ville nok ikke hatt på meg disse kjolene på en familiemiddag selv, men det får være opp til den enkelte. 

Selvfølgelig helt enig i at alle må få kle seg som de vil på julaften, enten det er pysj, eller hva det måtte være. Men om man vil oppfattes som en person med klasse, så er ikke de to kjolene hun viste fram tingen.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fine kjoler til vennefest, ut på byen og nyttår. Jul? Tja. Aldri sett noen gå sånn, men jeg kjenner ikke så mange som er så opptatt av å vise kroppen i enhver situasjon. Hun er jo influencer, antakelig er det for å vise annonsører hva de kan få om de benytter henne. Om det hjelper? Tviler. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Til å ha vært tre dager i Seefeld,  må det konstanteres at det har vært usedvanlig lite innhold fra Seefeld. Faktisk visste jeg ikke at CBE var i Seefeld ut fra innleggene på hennes egen IG. 

IMG_5182.jpeg

Enig i at dette er nitrist!

Hun får servert innhold for sin bedriftskanal - og greier likevel ikke å produsere noe nytt. Å slenge ut noen bilder fra stedet etter å ha fått kritikk for å ikke ha noe å vise fra stedet, det gjør det ikke bedre, heller tvert imot.

Så, sponset reise til utlandet, og eneste bedriftseier greier å gjøre er det samme som hun alltid gjør hjemme.

Bloggerfot, voldsom innsuging og spenning av magemusklene, albuen bak, hånden til midjen, skjule ansiktet halvveis - og likevel bruke filter...

Og så topper hun det med umerket reklame for ICIW.

Dette er ikke bedriftsinnhold, det er sykelig fokus på kropp som sminkes som bedriftsinnhold.

Ser ellers at Nbrands er klær for kvinner og barn, så forundrer meg ikke om CBE og LKEs enorme barneeksponering er årsaken til at hun ble valgt til å bli med på turen...

• Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lafamiglia skrev (1 time siden):

Selvfølgelig helt enig i at alle må få kle seg som de vil på julaften, enten det er pysj, eller hva det måtte være. Men om man vil oppfattes som en person med klasse, så er ikke de to kjolene hun viste fram tingen.

Nettopp! 

Har alltid trodd at CBE ønsket å bli oppfattet som en person med klasse, men det blir bare helt feil med dette kroppsfokuset. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Nå trenger hun hjelp med å velge kjole til julaften. 

(Stillbilder fra video)

Screenshot_20231222-182835_Instagram.jpg

Screenshot_20231222-182838_Instagram.jpg

Hvem er dette? 

• Liker 17
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke cbe eller lke vet eller kan bedre.

Gjennomgående tema har vært dårlig insikt i formidling og dårlig formidling av produktet generellt. De legger lista alltid lavest mulig

Endret av vinterskog
skriveleif
  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (11 timer siden):

Jeg tror faktisk ikke cbe eller lke vet eller kan bedre.

Gjennomgående tema har vært dårlig insikt i formidling og dårlig formidling av produktet generellt. De leger lista alltid lavest mulig

Nå er fotballkonseptet til LKE og Fredrik Nordkvelle lansert. Jeg tror dette er bra for ham. Netfit er åpenbart dødt, og de som kunne ha gitt det et kick, gidder ikke og Caroline greier ikke. 

Som PT for fotballspillere får han brukt kunnskapen og erfaringen sin, og det kan godt hende det er et marked for denne type oppfølging i Østfold. Der ligger fotballen i dype lag i samfunnet, jeg tror sikkert det er nærmere 100 fotballklubber i Østfold. 

Har han endelig funnet seg en ordentlig jobb etter at han la opp?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (1 time siden):

Nå er fotballkonseptet til LKE og Fredrik Nordkvelle lansert. Jeg tror dette er bra for ham. Netfit er åpenbart dødt, og de som kunne ha gitt det et kick, gidder ikke og Caroline greier ikke. 

Som PT for fotballspillere får han brukt kunnskapen og erfaringen sin, og det kan godt hende det er et marked for denne type oppfølging i Østfold. Der ligger fotballen i dype lag i samfunnet, jeg tror sikkert det er nærmere 100 fotballklubber i Østfold. 

Har han endelig funnet seg en ordentlig jobb etter at han la opp?

Er han et "stort navn" i fotballmiljøet? Altså en som blir sett opp til og respektert i norsk fotball? Isåfall kan dette absolutt være noe det er god marked for, hvis han er en som mange spillere ønsker råd og coaching fra. Jeg har aldri fulgt med på fotball, så vet ingenting om hvilket omdømme han har i det miljøet.

Endret av Sinccis
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (10 minutter siden):

Er han et "stort navn" i fotballmiljøet? Altså en som blir sett opp til og respektert i norsk fotball? Isåfall kan dette absolutt være noe det er god marked for, hvis han er en som mange spillere ønsker råd og coaching fra. Jeg har aldri fulgt med på fotball, så vet ingenting om hvilket omdømme han har i det miljøet.

I supportermiljøet har han nok ødelagt det han måtte ha av ryktet (obs..jeg er ikke supporter av noen av klubbene han har spilt for,så hvordan de ser på han aner jeg ikke) av kverring på Twitter og ses på som en dott. Han andre vet jeg ikke så mye om. Hvem er egentlig målgruppen her?  profesjonelle fotballspillere ivaretas vel av egne klubber..så barn/ungdom med foreldre som gidder å betale, eller breddespill-spillere? 
Heldig at han fikk med ser en annen ex-fotballspiller, for alene tror jeg ikke han får til all verden….men om dette blir en suksess eller flopp…gudene vet. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste i dag googler vel før de betaler dyrt for en tjeneste. Da faller han nok igjennom. Han er langt fra kjent nok, en halvgammel avdanket tidligere fotballspiller, til at dette skal gå automatisk.

Og med dagens økonomiske situasjon er det få som prioriterer noe sånt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Isola2 said:

I supportermiljøet har han nok ødelagt det han måtte ha av ryktet (obs..jeg er ikke supporter av noen av klubbene han har spilt for,så hvordan de ser på han aner jeg ikke) av kverring på Twitter og ses på som en dott. Han andre vet jeg ikke så mye om. Hvem er egentlig målgruppen her?  profesjonelle fotballspillere ivaretas vel av egne klubber..så barn/ungdom med foreldre som gidder å betale, eller breddespill-spillere? 
Heldig at han fikk med ser en annen ex-fotballspiller, for alene tror jeg ikke han får til all verden….men om dette blir en suksess eller flopp…gudene vet. 

Veldig mange fra fotballmiljøet vet at han er en kverulerende kranglefant på nett og ler fortsatt av alle de "sexy" bildene han tok mens han var proff.
Men profesjonelle har jo egnte trenere til dette. Men kanskje unge som ønsker å satse?
Det hele virker i det minste noe mer gjennomtenkt og seriøst enn latterlige Netfit.  Jeg håper virkelig han kan få tjent litt på dette, virker ekstremt sunt for dem å få vært litt mer fra hverandre og gjøre forskjellige ting.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Det er vanlig at seriøse mosjonister innenfor løping, langrenn, triatlon og styrke har coacher. Men denne trenden er ikke kommet til fotballen. Det bør være et marked der for spillere fra nivå 3 og nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sinccis skrev (2 timer siden):

Nei, han er ikke et stort navn , han er kjent som en kranglefant 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig at seriøse mosjonister innenfor løping, langrenn, triatlon og styrke har coacher. Men denne trenden er ikke kommet til fotballen. Det bør være et marked der for spillere fra nivå 3 og nedover.

Ja, og det er mange gode coacher der ite. Med positive holdninger. Det er ingenting ved ham som gjør at det frister å bruke ham.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig..men jeg tviler på at dette blir en suksess. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (2 timer siden):

Veldig mange fra fotballmiljøet vet at han er en kverulerende kranglefant på nett og ler fortsatt av alle de "sexy" bildene han tok mens han var proff.
Men profesjonelle har jo egnte trenere til dette. Men kanskje unge som ønsker å satse?
Det hele virker i det minste noe mer gjennomtenkt og seriøst enn latterlige Netfit.  Jeg håper virkelig han kan få tjent litt på dette, virker ekstremt sunt for dem å få vært litt mer fra hverandre og gjøre forskjellige ting.

Håper de for guds skyld ikke skal trene barn eller ungdom.. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...