vinterskog Skrevet 11. desember 2023 #91161 Del Skrevet 11. desember 2023 Kollontaj skrev (38 minutter siden): Tenker det kom en krig mellom dem. Ikke spekulasjon, det er bygget på LKEs kommentarer på X, samt at CBE ikke har likt eller kommentert noe på venninnens IG siden begynnelsen av november. Sorry, trodde det var hudpleievenninna det var snakk om, men det er vel hun agenten du lurer på. 😬 Interessant at hudpleiedama også er ute av bildet. Er det hun som de gjorde yoga i parken med? Hun som adrian er gift med er vel også hudpleiedame. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 11. desember 2023 #91162 Del Skrevet 11. desember 2023 Isild skrev (6 timer siden): Må si jeg lurer på Adrian Paul. Jeg kjenner ikke til han fra før, men det har virket som andre har sett på han som seriøs og med en viss suksess innen treningssegmentet. Nå virker han jo å være helt med på dette luftslottet. Han har svart flåsete, og er med på å selge skinn før bjørnene er skutt (treningsreiser osv) Han har hyllet dette "treningsuniverset". Rett og slett litt oppsiktsvekkende fra en som er seriøs innen bransjen - men han er nok ikke det allikevel. Prøv å sende ham en DM og spør. (Ikke gjør det) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 11. desember 2023 #91163 Del Skrevet 11. desember 2023 Men altså; hva ble skrevet på X som får folk til å tro at hun der Ine er ute av bildet? 🧐 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 11. desember 2023 #91164 Del Skrevet 11. desember 2023 Finlay skrev (3 timer siden): Dette ligger altså under juletre pyntet med bamser. (fra carolinebergeriksenno) Hva ER det med CBEs forsvarere som går løs på folk på den måten. De har i alle fall en ting felles, de har ikke noe bedre å komme med, enn å tro at folk er misunnelige og sjalu. Dette er rett og slett for dumt, det sier litt om personen bak de anklagene, tenker jeg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. desember 2023 #91165 Del Skrevet 11. desember 2023 FruJohansen skrev (3 minutter siden): Prøv å sende ham en DM og spør. (Ikke gjør det) Du har prøvd? 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 11. desember 2023 #91166 Del Skrevet 11. desember 2023 Skrottefar skrev (1 minutt siden): Du har prøvd? 😛 Nei. Men jeg vet om flere som har. Svarene er forbløffende like i tone og intensitet som en av de andre i Netfit. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2023 #91167 Del Skrevet 11. desember 2023 Kollontaj skrev (27 minutter siden): Jeg tenkte på feil venninne. 🫢 Ah! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 11. desember 2023 #91168 Del Skrevet 11. desember 2023 Åh, hvor jeg gleder meg til parmiddag! Eller kanskje de tar en charter til Granka sammen? Dundar og kjellermannen på slep. Blir bare bedre og bedre dette showet 🍿🍿🍿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2023 #91169 Del Skrevet 11. desember 2023 Ellie77 skrev (30 minutter siden): Men altså; hva ble skrevet på X som får folk til å tro at hun der Ine er ute av bildet? 🧐 Blant annet denne tråden. https://x.com/lkeriksen23/status/1732019196819632407?s=46&t=KNoapThqR4cNTlj8sRmKPA 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. desember 2023 #91170 Del Skrevet 11. desember 2023 Kollontaj skrev (22 minutter siden): Blant annet denne tråden. https://x.com/lkeriksen23/status/1732019196819632407?s=46&t=KNoapThqR4cNTlj8sRmKPA Ser da ikke noe der ang. Ine, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2023 #91171 Del Skrevet 11. desember 2023 Skrottefar skrev (8 minutter siden): Ser da ikke noe der ang. Ine, eller? Han støtter Israel, Ine er veldig tydelig i sin støtte til palestinerne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 11. desember 2023 #91172 Del Skrevet 11. desember 2023 MissKatt skrev (3 timer siden): Jeg har i alle år trodd at Caroline umulig kun interesserer seg for hår, sminke, negler, slankende mat, ha fin kropp, luksus og fotografere seg seg. Jeg har alltid trodd at hun helt sikkert er som alle andre, dvs. også interesserer seg for vitenskap, samfunn og historie. Etterhvert som årene har gått, og hun aldri så mye som et fnugg poster om noe som viser at hun har intelligente interesser, begynner jeg å tvile. Jeg tviler også fordi hun velger å være veldig privat på Instagram og tidligere blogg. Hun poster bilder av barnas soverom, bilder av seg selv i undertøy, bilder av bursdagsgave til barn, bilder av søstre og foreldre etc. etc. altså masse privat informasjon! Hvis hun virkelig HAR interesser og interessante meninger utover det å være slank og fin, så er det rart at det ikke skinner igjennom på Instagram. Det er jo mindre privat å for eksempel si at man er bekymret for klimaendringene, enn å poste bilder av barnas bursdag. Jeg tror derfor at hun lever i en overfladisk boble, og ikke har hatt godt av å bare drive med sosiale medier i stedet for vanlig jobb i over ti år. Og fremstår bare som mer og mer uintelligent og uten bakkekontakt. Håper virkelig jeg tar feil! En gang leste hun en bok og krevde penger av forlaget for å anbefale den. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. desember 2023 #91173 Del Skrevet 11. desember 2023 Verken Ine eller Susann er vel ute av bildet. Ikke lenge siden sistnevnte og CBE utvekslet nostalgiske kjærlighetserklæringer på bedriftskontoen til CBE/Treasures (IG). Ine var vel en av jentene (ikke døtrene) på julebordet nylig. Selv om Ine må sies å være hakket mer samfunnsengasjert enn Caroline, har hun aldri gitt uttrykk for at det er problematisk (i det offentlige rom, av det jeg vet). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 11. desember 2023 #91174 Del Skrevet 11. desember 2023 Uff, jeg håper ikke krig i Midtøsten står i veien for vennskapet mellom CBE og Ine! Riktignok er Ine konvertitt, troende muslim og sterk forsvarer av Palestina, og LKE støtter Israel. Men CBE har neppe noen sterke meninger om denne konflikten? Vet hun i det hele tatt hvor Gaza er? Jeg føler at verdenen til CBE er veldig liten (på alle måter) og det virket bra for henne å ha en venninne som er i jobb og har et nettverk. Den massive kritikken (for det er jo mye) er helt sikkert tung, selv om den er selvforskyldt. Jeg håper hun har andre mennesker enn AnneMa i sitt hjørne, for å si det sånn... Nå som Susan tilsynelatende er ute, så har CBE virket så glad over å ha Ine. Hun droppet jo halvmaraton (som er jobben hennes) for å feire bursdagen hennes. At mannen hennes er en slags selvutnevnt midtøstenekspert burde ikke komme i veien for det. CBE er tross alt ikke ansvarlig for hva maken ytrer med sine egne kontoer på Twitter, og jeg har ikke lagt merke til at LKE har hatt noen omgang med Ine? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91175 Del Skrevet 11. desember 2023 Finlay skrev (4 timer siden): AnneMa er jo ganske kjent hun😄 Kjent fra tre sesonger i "Grenseløst forelsket", utallige saker i media om kampen for å få sin unge, tyrkiske ektemann til Norge, og fra 71 grader nord kjendis. Hun har vel også en podcast. CBE følger henne, og liker mye av det hun legger ut. Jeg ser ikke de programmene, totalt uinteressant, og jeg hopper over det meste av kjendisstoff i aviser og på tv. Mulig hun er kjent, men av det lille jeg så da jeg søkte på navnet i dag så virket det akkurat så uinteressant som jeg forventet. Er imidlertid ikke forbauset over at CBE følger en slik en... de er vel omtrent like uinteressante begge to. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91176 Del Skrevet 11. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Er ikke dette hun som deltok i 71 grader nord og måtte trekke seg første dag pga migrene, og deretter solgte utstyret sitt på Finn? Trygda, leier hus i Arendal og ikke helt i vater. Joda: https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-gjorde-lynkarriere-i-71-grader-nord-na-selger-hun-alle-klarne-pa-finn-no/s/5-95-1324199 Kjære vene....... Tv2 og andre må virkelig være i beit for "kjendiser"! Hun måtte altså bryte etter 75 meter fordi en annen brukte parfyme, mens hun liksom også er negledesigner... Ikke troverdig overhodet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91177 Del Skrevet 11. desember 2023 vinterskog skrev (2 timer siden): Ja hvor ble det av podcast venninna, helt borte nå? Bruk og kast brukes nok på de fleste felt, kan det virke som. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 11. desember 2023 #91178 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Synes folk ofte er sååå opphengt i Caroline på en negstiv måte, selv om det er hevet ober enhver tvil at for menn flest er hin nær en drømmedame. Ikke MIN type da jeg lider av "kronisk gul feber", men jeg vil jo si at hun er en sterk nier da. Sunnhetsideal er hun jo også. Har selv ei dame som er en solid åtter og kan (kanskje) komme opp til en nier på en topp dag 🤣 Endret 11. desember 2023 av AdonisFFM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91179 Del Skrevet 11. desember 2023 AdonisFFM skrev (2 minutter siden): Synes folk ofte er sååå opphengt i Caroline på en negstiv måte, selv om det er hevet ober enhver tvil at for menn flest er hin nær en drømmedame. Ikke MIN type da jeg lider av "kronisk gul feber", men jeg vil jo si at hun er en sterk nier da. Sunnhetsideal er hun jo også. Har selv ei dame som er en solid åtter og kan (kanskje) komme opp til en nier på en topp dag 🤣 Mener du at ortorektisk trening, anorektiske måltidsporsjoner med næringsfattig mat, og et ekstremt fokus på thinspo/proana er sunnhetsideal? CBE ser jo ikke slik ut som hun fremstiller seg på IG, hun er der ihjelredigert + at det nesten alltid er brukt filter som endrer utseendet henne og får henne til å se langt tynnere enn hun er + at hun i tillegg bruker ekstreme poseringer for å posere seg enda tynnere enn det igjen. Er så falske damer virkelig "niere"? (Obs, slik hun egentlig er, i virkeligheten, helt uretusjert, uten filter, uten ekstreme poseringer, uten ekstrem sminke - der er hun mer enn fin nok. Akkurat som hun er. Men slik ser vi henne aldri på noen av hennes bedriftskanaler.) 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. desember 2023 #91180 Del Skrevet 11. desember 2023 AdonisFFM skrev (26 minutter siden): Synes folk ofte er sååå opphengt i Caroline på en negstiv måte, selv om det er hevet ober enhver tvil at for menn flest er hin nær en drømmedame. Ikke MIN type da jeg lider av "kronisk gul feber", men jeg vil jo si at hun er en sterk nier da. Sunnhetsideal er hun jo også. Har selv ei dame som er en solid åtter og kan (kanskje) komme opp til en nier på en topp dag 🤣 Hilsen Adonis på 14 som har lært å ranke damer? 26 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå