Kollontaj Skrevet 10. desember 2023 #91121 Skrevet 10. desember 2023 AnnaCotta skrev (28 minutter siden): Er det et forsøk på å dra følgere fra kontoen hennes over til Netfit og at de dermed skal laste ned appen og abonnere til 600 kr mnd.? Det er det eneste plausible jeg kan komme på. Er vel heller fordi de ikke gidder poste noe treningsrelatert? 19
Xstrella Skrevet 10. desember 2023 #91122 Skrevet 10. desember 2023 Klarer damen en pull up tro? Eller blir håret for rufsete da. Og hva med yogaen? Praktiseres dette av yogaLæreren? 12 1
Frisk Frosk Skrevet 10. desember 2023 #91123 Skrevet 10. desember 2023 Gjedda skrev (8 timer siden): Merkelig rolleblanding, og veldig uproft å poste en sponset tur som ikke har noen ting med trening å gjøre der. Samme med LKE, umulig å se forskjell på hans private konto og hans PT konto. Det er umerket reklame, det er ulovlig. Og uprofesjonelle er de jo hele tiden... Så konsekvent de er til å også ha umerkede reklamer på Netfit.no, som CBE har på egen IG-konto, så gir det inntrykk av at annonseavtaler avtales for publisering i flere kanaler, og at det skal være umerket. For CBE/LKE har jo uttalt selv at de aldri gir gratis reklame til noen... Det er uansett en helt merkelig og ulogisk sammenblanding av disse ulike bedriftene. Hvorfor godtar f.eks. medeier Peters og Pihl Holding at Treasures AS tjener penger på å bruke Netfit AS' kanaler? Har Netfit AS også avtale med de samme som CBE/Treasures AS, så bør det jo vises i regnskapet til Netfit AS for 2023. 11
Camillalilla Skrevet 11. desember 2023 #91124 Skrevet 11. desember 2023 For en kort tid tilbake ble det diskutert CBE’s deltakelse i Valencia Marathon og hennes trening mot en evt deltakelse (som vi nå vet antagelig vis aldri var reell fra den dagen hun skrev at hun hadde meldt seg på). Hun har det siste halve året ikke trent mot å engang fullføre et maraton og så snart det ble påpekt her inne har både herr og fru sluttet å poste treninger på Strava. Med mindre de endelig har funnet ut at det kan være lurt å lytte til kroppen i ny og ne eller de vil holde treningen skjult er ikke godt å vite. CBE har i årevis «skrytt» av daglig trening, stort sett uten et uttalt mål. Skal man selge noe (netfit) kan det være greit at man har et mål ved salget; feks tren som meg, løp som meg. Desverre tror jeg fruen mangler alt når det kommer til konkurranseinstinkt i forbindelse men konkurranse. Selv når det gjelder å slå sin egen tid ( hvilket jeg tror hun med den største letthet kunne ha gjort med fornuftig trening og en ekstra hviledag her og der). 27
Finngirl Skrevet 11. desember 2023 #91125 Skrevet 11. desember 2023 Camillalilla skrev (16 minutter siden): For en kort tid tilbake ble det diskutert CBE’s deltakelse i Valencia Marathon og hennes trening mot en evt deltakelse (som vi nå vet antagelig vis aldri var reell fra den dagen hun skrev at hun hadde meldt seg på). Hun har det siste halve året ikke trent mot å engang fullføre et maraton og så snart det ble påpekt her inne har både herr og fru sluttet å poste treninger på Strava. Med mindre de endelig har funnet ut at det kan være lurt å lytte til kroppen i ny og ne eller de vil holde treningen skjult er ikke godt å vite. CBE har i årevis «skrytt» av daglig trening, stort sett uten et uttalt mål. Skal man selge noe (netfit) kan det være greit at man har et mål ved salget; feks tren som meg, løp som meg. Desverre tror jeg fruen mangler alt når det kommer til konkurranseinstinkt i forbindelse men konkurranse. Selv når det gjelder å slå sin egen tid ( hvilket jeg tror hun med den største letthet kunne ha gjort med fornuftig trening og en ekstra hviledag her og der). Frua løper for å bli/bli værende tynn. Tror verken tid eller pallplassering er av interesse. 44
Sinccis Skrevet 11. desember 2023 #91126 Skrevet 11. desember 2023 Ga hun noe grunn for hvorfor hun plutselig ikke skulle løpe på Valencia Marathon likevel? 8
AnnaCotta Skrevet 11. desember 2023 #91127 Skrevet 11. desember 2023 Sinccis skrev (8 minutter siden): Ga hun noe grunn for hvorfor hun plutselig ikke skulle løpe på Valencia Marathon likevel? Nei, det tror jeg ikke, men det var vel ikke en plutselig beslutning da ingenting i treninga hennes tilsa at hun forberedte seg til maraton. 8 1
Gjedda Skrevet 11. desember 2023 #91128 Skrevet 11. desember 2023 1 hour ago, Camillalilla said: For en kort tid tilbake ble det diskutert CBE’s deltakelse i Valencia Marathon og hennes trening mot en evt deltakelse (som vi nå vet antagelig vis aldri var reell fra den dagen hun skrev at hun hadde meldt seg på). Hun har det siste halve året ikke trent mot å engang fullføre et maraton og så snart det ble påpekt her inne har både herr og fru sluttet å poste treninger på Strava. Med mindre de endelig har funnet ut at det kan være lurt å lytte til kroppen i ny og ne eller de vil holde treningen skjult er ikke godt å vite. CBE har i årevis «skrytt» av daglig trening, stort sett uten et uttalt mål. Skal man selge noe (netfit) kan det være greit at man har et mål ved salget; feks tren som meg, løp som meg. Desverre tror jeg fruen mangler alt når det kommer til konkurranseinstinkt i forbindelse men konkurranse. Selv når det gjelder å slå sin egen tid ( hvilket jeg tror hun med den største letthet kunne ha gjort med fornuftig trening og en ekstra hviledag her og der). Kanskje målet er å dra følgere over fra hennes instagramkonto og prøve å inspirere hobbyjoggere? Gir mer mening for LKE å fronte maratontrening, siden han allerede er på et nivå som faktisk krever mye og målrettet trening. 5
Isild Skrevet 11. desember 2023 #91129 Skrevet 11. desember 2023 Frisk Frosk skrev (20 timer siden): Alt er relativt for dem. Skal de holde sin vanlige Netfit-tidsregning, så betyr det at den påståtte kliniske ernæringsfysiologen ville vært på plass i september 2030. Merkelig om noen kunder ønsker å betale for dette. Ja, det er mer luft i dette slottet enn det var i selveste ABD sitt bløfferkurs. Så hardt og mye som LKE "jobber" med Netfit, så vil det nok også ta minst 7 år å få på plass en ernæringsfysiolog. Det må man nesten regne med, for de vil jo ikke levere noe "middelmådig". 31 4
Kollontaj Skrevet 11. desember 2023 #91130 Skrevet 11. desember 2023 Sinccis skrev (1 time siden): Ga hun noe grunn for hvorfor hun plutselig ikke skulle løpe på Valencia Marathon likevel? Teaterforestilling. Som ble utsatt til våren uansett. 21 3
neon_sun Skrevet 11. desember 2023 #91131 Skrevet 11. desember 2023 Kollontaj skrev (1 time siden): Teaterforestilling. Som ble utsatt til våren uansett. Jeg har ikke helt ord for hvor uprofesjonelle de er. Skulle til å skrive fremstår, men det er jo ikke tvil lenger. Teater er vel på hobbybasis. Netfit er jobb. I det virkelige liv kan man faktisk ikke sette hobby foran jobb. Men det er jo iallefall helt tydelig at ingen var påmeldt til turen, siden de faktisk lar den (omtrent) forbigå i stillhet. Stiller også spørsmålstegn med at Adrian Paul forsatt også har link i bio på IG til apollo treningsreise. Hele Netfit er fascinerende. 29 10
Isild Skrevet 11. desember 2023 #91132 Skrevet 11. desember 2023 neon_sun skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke helt ord for hvor uprofesjonelle de er. Skulle til å skrive fremstår, men det er jo ikke tvil lenger. Teater er vel på hobbybasis. Netfit er jobb. I det virkelige liv kan man faktisk ikke sette hobby foran jobb. Men det er jo iallefall helt tydelig at ingen var påmeldt til turen, siden de faktisk lar den (omtrent) forbigå i stillhet. Stiller også spørsmålstegn med at Adrian Paul forsatt også har link i bio på IG til apollo treningsreise. Hele Netfit er fascinerende. Må si jeg lurer på Adrian Paul. Jeg kjenner ikke til han fra før, men det har virket som andre har sett på han som seriøs og med en viss suksess innen treningssegmentet. Nå virker han jo å være helt med på dette luftslottet. Han har svart flåsete, og er med på å selge skinn før bjørnene er skutt (treningsreiser osv) Han har hyllet dette "treningsuniverset". Rett og slett litt oppsiktsvekkende fra en som er seriøs innen bransjen - men han er nok ikke det allikevel. 17 7
hvalstad45 Skrevet 11. desember 2023 #91133 Skrevet 11. desember 2023 1 hour ago, neon_sun said: Jeg har ikke helt ord for hvor uprofesjonelle de er. Skulle til å skrive fremstår, men det er jo ikke tvil lenger. Teater er vel på hobbybasis. Netfit er jobb. I det virkelige liv kan man faktisk ikke sette hobby foran jobb. Men det er jo iallefall helt tydelig at ingen var påmeldt til turen, siden de faktisk lar den (omtrent) forbigå i stillhet. Stiller også spørsmålstegn med at Adrian Paul forsatt også har link i bio på IG til apollo treningsreise. Hele Netfit er fascinerende. Ja, Netfit fascinerer meg også enormt! Det er noe av det mest amatørmessige og kleine jeg har sett influencere (og TRE av dem!) prøve å lansere siden Anne Brith med de kursene sine. Det som fascinerer aller mest, er at det virker som om de virkelig har trodd at dette vil selge som f "bare fordi jeg er meg". Det sier så mye om det forkvaklede selvbildet til de involverte, og den totale mangelen på realitetsorientering. Det er dyrtid, CBE har en insta-kanal som knapt engasjerer, pressen har omtrent glemt henne, og så tror de de kan selge kurs med henne til 600 kr mnd! Og det uten at hun har noen formelle kunnskaper og på ukebasis beviser at hun gjør styrkeøvelser og yoga feil. Verden vil heldigvis ikke bedras så ekstremt. DEt virker ikke som om de skjønner at bloggen hadde sukess fordi hun la ned arbeid i den, og ikke fordi CBE "bare var CBE". Som person, etter å ha hørt podcasten, må jeg si hun har usedvanlig lite å komme med, hun burde virkelig få seg en utdannelse. 35 11
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91134 Skrevet 11. desember 2023 Isild skrev (2 timer siden): Må si jeg lurer på Adrian Paul. Jeg kjenner ikke til han fra før, men det har virket som andre har sett på han som seriøs og med en viss suksess innen treningssegmentet. Nå virker han jo å være helt med på dette luftslottet. Han har svart flåsete, og er med på å selge skinn før bjørnene er skutt (treningsreiser osv) Han har hyllet dette "treningsuniverset". Rett og slett litt oppsiktsvekkende fra en som er seriøs innen bransjen - men han er nok ikke det allikevel. Han kan umulig være seriøs når han overfor Apollo har forsikret at han går god for CBEs kvalifikasjoner for det hun skulle bidra med på treningsreisen som skulle være i oktober. Hadde Adrian Paul tatt seg et øyeblikk og lest gjennom hva som kreves av Yoga Alliance for at kursdeltakere skal få godkjent et Ytt200-sertifikat som yogainstruktør, så ville han raskt oppdaget at det The Shala oppgir på sine hjemmesider at kurset inneholder ikke er i nærheten av å oppfylle kravene YA har stilt til slike sertifikat. Og ikke nok med det, 100 % av alle som tar kurset får uansett sertifikatet... At Adrian Paul så ukritisk likevel velger å gå god for CBE (og LKE, for den saks skyld, for det han har vist han ikke kan begynner å bli mye) kvalifikasjoner som trener, det viser at han er helt useriøs, i hvert fall med alt som har med Netfit AS å gjøre! Men det var vel også Adrian Paul som kom med en heller syrlig kommentar for noen år siden at han ikke hadde samme troen på Netfit AS som det CBE og LKE hadde. Dessto merkeligere blir det at han da er villig til å få et dårlig rykte selv for å beskytte CBE og LKE. 17 2
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2023 #91135 Skrevet 11. desember 2023 Hva skjer med at AnneMa forsvarer CBE på en ...ja rasende måte i kommentarfeltet?🤣 Er de blitt bestiser? Så ikke den komme, for å si det sånn!
Skrottefar Skrevet 11. desember 2023 #91136 Skrevet 11. desember 2023 Finlay skrev (43 minutter siden): Hva skjer med at AnneMa forsvarer CBE på en ...ja rasende måte i kommentarfeltet?🤣 Er de blitt bestiser? Så ikke den komme, for å si det sånn! Screenshot? 5
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2023 #91137 Skrevet 11. desember 2023 Skrottefar skrev (11 minutter siden): Screenshot? Dette ligger altså under juletre pyntet med bamser. (fra carolinebergeriksenno)
Frisk Frosk Skrevet 11. desember 2023 #91138 Skrevet 11. desember 2023 Finlay skrev (8 minutter siden): Dette ligger altså under juletre pyntet med bamser. (fra carolinebergeriksenno) Jeg har aldri hørt om denne personen. Googlet nå at hun er 63 år og har vært gift med en mann som nå er 29 år, og at de får avslag på avslag på søknad for å få ham til Norge. Tror ikke jeg ville tatt denne personen på alvor. Man må lure på hvilken hensikt hun har å leke rabiat på CBEs bedriftskanal. At CBE velger å la disse kommentarene hennes stå, det viser at CBE ikke forstår at dette på ingen måte er til CBEs fordel. Tvert imot, faktisk. 35 7
Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2023 #91139 Skrevet 11. desember 2023 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Jeg har aldri hørt om denne personen. Googlet nå at hun er 63 år og har vært gift med en mann som nå er 29 år, og at de får avslag på avslag på søknad for å få ham til Norge. Tror ikke jeg ville tatt denne personen på alvor. Man må lure på hvilken hensikt hun har å leke rabiat på CBEs bedriftskanal. At CBE velger å la disse kommentarene hennes stå, det viser at CBE ikke forstår at dette på ingen måte er til CBEs fordel. Tvert imot, faktisk. AnneMa er jo ganske kjent hun😄 Kjent fra tre sesonger i "Grenseløst forelsket", utallige saker i media om kampen for å få sin unge, tyrkiske ektemann til Norge, og fra 71 grader nord kjendis. Hun har vel også en podcast. CBE følger henne, og liker mye av det hun legger ut.
Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2023 #91140 Skrevet 11. desember 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (12 minutter siden): Jeg har aldri hørt om denne personen. Googlet nå at hun er 63 år og har vært gift med en mann som nå er 29 år, og at de får avslag på avslag på søknad for å få ham til Norge. Tror ikke jeg ville tatt denne personen på alvor. Man må lure på hvilken hensikt hun har å leke rabiat på CBEs bedriftskanal. At CBE velger å la disse kommentarene hennes stå, det viser at CBE ikke forstår at dette på ingen måte er til CBEs fordel. Tvert imot, faktisk. Er ikke dette hun som deltok i 71 grader nord og måtte trekke seg første dag pga migrene, og deretter solgte utstyret sitt på Finn? Trygda, leier hus i Arendal og ikke helt i vater. Joda: https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-gjorde-lynkarriere-i-71-grader-nord-na-selger-hun-alle-klarne-pa-finn-no/s/5-95-1324199 Endret 11. desember 2023 av Revenge o'Cavatina 31 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå