Gjest Finlay Skrevet 11. desember 2023 #91121 Del Skrevet 11. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Er ikke dette hun som deltok i 71 grader nord og måtte trekke seg første dag pga migrene, og deretter solgte utstyret sitt på Finn? Trygda, leier hus i Arendal og ikke helt i vater. Det stemmer🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 11. desember 2023 Populært innlegg #91122 Del Skrevet 11. desember 2023 Finlay skrev (22 minutter siden): Dette ligger altså under juletre pyntet med bamser. (fra carolinebergeriksenno) Misunnelig på hva, egentlig? Den agressive, kvinnefientlige mannen som ikke gidder å jobbe? På huset hun desperat forsøker å få til å bli noe annet enn det er, som koster en formue å varme opp og har to ubrukelige bad? På karrieren, som er i fritt fall? På det tvangsmessige forholdet til kropp og trening? På garderoben, bestående av fast fashion i plastikk? Mangelen på privatliv? Mangelen på søvn? Mangelen på utdannelse, dannelse og all kulturell kapital? Altså, nå dør jeg av nysgjerrighet: HVA er det å misunne? Jeg tipper Annema har vært i samme realityprogram som CBE, og at CBE endelig har funnet en som orker å lytte til favorittemaer hennes: Kvinneguiden og de hatefulle kjerringene som vanker der inne kun for å ødelegge livet hennes... 48 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 11. desember 2023 #91123 Del Skrevet 11. desember 2023 AnneMa er det ultimate offeret. Her har CBE og LKE mye å lære. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. desember 2023 #91124 Del Skrevet 11. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (17 minutter siden): Er ikke dette hun som deltok i 71 grader nord og måtte trekke seg første dag pga migrene, og deretter solgte utstyret sitt på Finn? Trygda, leier hus i Arendal og ikke helt i vater. Joda: https://www.nettavisen.no/kjendis/annema-gjorde-lynkarriere-i-71-grader-nord-na-selger-hun-alle-klarne-pa-finn-no/s/5-95-1324199 Den gjennomsnittlige cbe følgeren kanskje😅 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 11. desember 2023 #91125 Del Skrevet 11. desember 2023 Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): Jeg har aldri hørt om denne personen. Googlet nå at hun er 63 år og har vært gift med en mann som nå er 29 år, og at de får avslag på avslag på søknad for å få ham til Norge. Tror ikke jeg ville tatt denne personen på alvor. Man må lure på hvilken hensikt hun har å leke rabiat på CBEs bedriftskanal. At CBE velger å la disse kommentarene hennes stå, det viser at CBE ikke forstår at dette på ingen måte er til CBEs fordel. Tvert imot, faktisk. Veldig merkelig at CBE lar slikt stå. Annema er i beste fall en litt harry og kontroversiell wannabe-kjendis - og ganske på hell med det. Hun prøver vel nå og innynde seg hos det hun tror er "fiffen" før "kjendisstatusen" går helt over i glemmeboken. For CBE sin del, så ser jo dette bare dumt ut. Jeg må si jeg lurer på hvor "alle" de `ressursterke, kjøpesterke, sofistikerte og elegante` leserne de og Kontent hevder at hun har, egentlig er?? De er iallefall ikke å se i kommentarfeltene. 39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 11. desember 2023 #91126 Del Skrevet 11. desember 2023 33 minutter siden, Finlay said: AnneMa er jo ganske kjent hun😄 Kjent fra tre sesonger i "Grenseløst forelsket", utallige saker i media om kampen for å få sin unge, tyrkiske ektemann til Norge, og fra 71 grader nord kjendis. Hun har vel også en podcast. CBE følger henne, og liker mye av det hun legger ut. Tror CBE og AnneMa var sammen på Camp Culinaris. Mener det ble skrevet tidligere i tråden. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 11. desember 2023 #91127 Del Skrevet 11. desember 2023 Jeg har i alle år trodd at Caroline umulig kun interesserer seg for hår, sminke, negler, slankende mat, ha fin kropp, luksus og fotografere seg seg. Jeg har alltid trodd at hun helt sikkert er som alle andre, dvs. også interesserer seg for vitenskap, samfunn og historie. Etterhvert som årene har gått, og hun aldri så mye som et fnugg poster om noe som viser at hun har intelligente interesser, begynner jeg å tvile. Jeg tviler også fordi hun velger å være veldig privat på Instagram og tidligere blogg. Hun poster bilder av barnas soverom, bilder av seg selv i undertøy, bilder av bursdagsgave til barn, bilder av søstre og foreldre etc. etc. altså masse privat informasjon! Hvis hun virkelig HAR interesser og interessante meninger utover det å være slank og fin, så er det rart at det ikke skinner igjennom på Instagram. Det er jo mindre privat å for eksempel si at man er bekymret for klimaendringene, enn å poste bilder av barnas bursdag. Jeg tror derfor at hun lever i en overfladisk boble, og ikke har hatt godt av å bare drive med sosiale medier i stedet for vanlig jobb i over ti år. Og fremstår bare som mer og mer uintelligent og uten bakkekontakt. Håper virkelig jeg tar feil! 30 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. desember 2023 #91128 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Dette ligger altså under juletre pyntet med bamser. (fra carolinebergeriksenno) Her var det mye fy skam😂 Fra grenseløst forelsket til grenseløst ordforråd. Ny venninne fra Camp kulinaris. Endret 11. desember 2023 av ~ Ada ~ 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. desember 2023 #91129 Del Skrevet 11. desember 2023 hvalstad45 skrev (3 timer siden): Ja, Netfit fascinerer meg også enormt! Det er noe av det mest amatørmessige og kleine jeg har sett influencere (og TRE av dem!) prøve å lansere siden Anne Brith med de kursene sine. Det som fascinerer aller mest, er at det virker som om de virkelig har trodd at dette vil selge som f "bare fordi jeg er meg". Det sier så mye om det forkvaklede selvbildet til de involverte, og den totale mangelen på realitetsorientering. Det er dyrtid, CBE har en insta-kanal som knapt engasjerer, pressen har omtrent glemt henne, og så tror de de kan selge kurs med henne til 600 kr mnd! Og det uten at hun har noen formelle kunnskaper og på ukebasis beviser at hun gjør styrkeøvelser og yoga feil. Verden vil heldigvis ikke bedras så ekstremt. DEt virker ikke som om de skjønner at bloggen hadde sukess fordi hun la ned arbeid i den, og ikke fordi CBE "bare var CBE". Som person, etter å ha hørt podcasten, må jeg si hun har usedvanlig lite å komme med, hun burde virkelig få seg en utdannelse. Godt oppsummert. Dessuten hadde det vært på sin plass med rabatt for forsinkelsene (ble det fem år?). Samtidig greit om de færreste vil betale for dette tøyset, og ligger unna. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. desember 2023 #91130 Del Skrevet 11. desember 2023 MissKatt skrev (17 minutter siden): Jeg har i alle år trodd at Caroline umulig kun interesserer seg for hår, sminke, negler, slankende mat, ha fin kropp, luksus og fotografere seg seg. Jeg har alltid trodd at hun helt sikkert er som alle andre, dvs. også interesserer seg for vitenskap, samfunn og historie. Etterhvert som årene har gått, og hun aldri så mye som et fnugg poster om noe som viser at hun har intelligente interesser, begynner jeg å tvile. Jeg tviler også fordi hun velger å være veldig privat på Instagram og tidligere blogg. Hun poster bilder av barnas soverom, bilder av seg selv i undertøy, bilder av bursdagsgave til barn, bilder av søstre og foreldre etc. etc. altså masse privat informasjon! Hvis hun virkelig HAR interesser og interessante meninger utover det å være slank og fin, så er det rart at det ikke skinner igjennom på Instagram. Det er jo mindre privat å for eksempel si at man er bekymret for klimaendringene, enn å poste bilder av barnas bursdag. Jeg tror derfor at hun lever i en overfladisk boble, og ikke har hatt godt av å bare drive med sosiale medier i stedet for vanlig jobb i over ti år. Og fremstår bare som mer og mer uintelligent og uten bakkekontakt. Håper virkelig jeg tar feil! Hun er den mest overfladiske av de alle nesten ja. Og de barna blir ofte brukt som reklame der de sitter i rutete kjoler eller har klemmer store som hele hodet😅 altså bare overfladisk alt. Hunden er den eneste fine og naturlige i det hjemmet. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 11. desember 2023 #91131 Del Skrevet 11. desember 2023 MissKatt skrev (27 minutter siden): Jeg har i alle år trodd at Caroline umulig kun interesserer seg for hår, sminke, negler, slankende mat, ha fin kropp, luksus og fotografere seg seg. Jeg har alltid trodd at hun helt sikkert er som alle andre, dvs. også interesserer seg for vitenskap, samfunn og historie. Etterhvert som årene har gått, og hun aldri så mye som et fnugg poster om noe som viser at hun har intelligente interesser, begynner jeg å tvile. Jeg tviler også fordi hun velger å være veldig privat på Instagram og tidligere blogg. Hun poster bilder av barnas soverom, bilder av seg selv i undertøy, bilder av bursdagsgave til barn, bilder av søstre og foreldre etc. etc. altså masse privat informasjon! Hvis hun virkelig HAR interesser og interessante meninger utover det å være slank og fin, så er det rart at det ikke skinner igjennom på Instagram. Det er jo mindre privat å for eksempel si at man er bekymret for klimaendringene, enn å poste bilder av barnas bursdag. Jeg tror derfor at hun lever i en overfladisk boble, og ikke har hatt godt av å bare drive med sosiale medier i stedet for vanlig jobb i over ti år. Og fremstår bare som mer og mer uintelligent og uten bakkekontakt. Håper virkelig jeg tar feil! Hvis du har hørt pod casten, burde det ikke være mye tvil igjen. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 11. desember 2023 #91132 Del Skrevet 11. desember 2023 ~ Ada ~ skrev (32 minutter siden): Hvis du har hørt pod casten, burde det ikke være mye tvil igjen. Hva handler den om?🤔 Garantert noe i "bobla". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 11. desember 2023 #91133 Del Skrevet 11. desember 2023 Ja hvor ble det av podcast venninna, helt borte nå? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 11. desember 2023 #91134 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (På 11.12.2023 den 15.04): På den måten jeg kjenner til ham har han alltid hatt høy champagneføring mens han bygget luftslott. Min faste PT jobbet på OT helt til et av luftslottene medførte at samtlige PT'er gikk på dagen for omtrent 5 år siden. Men dette blir vel moddet bort🙄 . Endret 8. februar 2024 av Diosa 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2023 #91135 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) vinterskog skrev (57 minutter siden): Ja hvor ble det av podcast venninna, helt borte nå? Tenker det kom en krig mellom dem. Ikke spekulasjon, det er bygget på LKEs kommentarer på X, samt at CBE ikke har likt eller kommentert noe på venninnens IG siden begynnelsen av november. Sorry, trodde det var hudpleievenninna det var snakk om, men det er vel hun agenten du lurer på. 😬 Endret 11. desember 2023 av Kollontaj 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesta Skrevet 11. desember 2023 #91136 Del Skrevet 11. desember 2023 20 minutter siden, Kollontaj said: Tenker det kom en krig mellom dem. Ikke spekulasjon, det er bygget på LKEs kommentarer på X, samt at CBE ikke har likt eller kommentert noe på venninnens IG siden begynnelsen av november. Hvilke kommentarer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. desember 2023 #91137 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Kollontaj skrev (30 minutter siden): Tenker det kom en krig mellom dem. Ikke spekulasjon, det er bygget på LKEs kommentarer på X, samt at CBE ikke har likt eller kommentert noe på venninnens IG siden begynnelsen av november. Det ser ikke ut til å være mye action i byrået til den tidligere agenten. Lite er oppdatert på den nyetablerte nettsiden/firmaet. Og på instagram jobber hun for Villoid. https://www.awesomecontent.no/team-1 Endret 11. desember 2023 av Revenge o'Cavatina 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 11. desember 2023 Populært innlegg #91138 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) "Husk at dere alltid kan stille meg spørsmål i kommentarfeltet på Instagram", skriver Caroline på story. Hun burde tilføye: Spørsmål med snev av kritikk, blir mest sannsynlig slettet og deretter blir du begrenset eller blokkert. Om vi mot formodning lar kommentaren stå, kommer enten jeg eller LK (antageligvis begge to.) til å komme med et spydig svar og latterliggjøring av vedkommende. Vi lar gjerne våre forsvarere komme med sinte (jo sintere, jo bedre) bemerkninger til kritikken, uansett om disse er usaklige. Ha en fin dag! 🥰 Endret 11. desember 2023 av Snødronninga 33 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 11. desember 2023 #91139 Del Skrevet 11. desember 2023 Snødronninga skrev (Akkurat nå): "Husk at dere alltid kan stille meg spørsmål i kommentarfeltet", skriver Caroline på story. Hun burde tilføye: Spørsmål med snev av kritikk, blir mest sannsynlig slettet og deretter blir du begrenset eller blokkert. Om vi mot formodning lar kommentaren stå, kommer enten jeg eller LK (antageligvis begge to.) til å komme med et spydig svar og latterliggjøring av vedkommende. Vi lar gjerne våre forsvarere komme med sinte (jo sintere, jo bedre) bemerkninger til kritikken, uansett om disse er usaklige. Ha en fin dag! 🥰 Kunne like gjerne skrevet «jeg er desperat etter mer synlig engasjement på denne moribunde kontoen, så pliiiiis kommenter på postene mine!» 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. desember 2023 #91140 Del Skrevet 11. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden): Det ser ikke ut til å være mye action i byrået til den tidligere agenten. Lite er oppdatert på den nyetablerte nettsiden/firmaet. Og på instagram jobber hun for Villoid. https://www.awesomecontent.no/team-1 Jeg tenkte på feil venninne. 🫢 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå