Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

hvalstad45 skrev (9 minutter siden):

Måten hun går ut av på kjøkkenet på på den siste reelsen er jo helt patetisk/urkomisk! Hodet er strengt tiltet til den ene siden,
hun må for guds skyld ikke se rett fram! For et  besynderlig oppheng.
I hele reelsen har hun også et og et halvt ansiktsuttrykk, hun klarer ikke å by på seg selv over hodet på film, altfor stiv.

Neida, hun briljerer i alt hun produserer på annonsesalgskanalene sine, og det med kvalitet og fremvisning av særs gode verdier.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Doktorgraden

Kontent har kjøpt katta i sekken. Skal bli gøy å se hvor ofte hun stenger profilen framover, og om alle kommentarer som ikke er positive blir slettet like ofte som før. Den blokkerte-lista til CBE og Løpemannen må være laaaaang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (4 timer siden):

Den har vært ferdig i årevis. Hun har 2. 

Åja, det var jeg ikke klar over. Driftig dame hu der!! :tommelopp:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at spøkelseskladden var så interessert i hår, det bildet der kan skremme småbarn på en høylys dag...for å si det sånn 😂

..og gud forby å nevne barnas navn i denne tråden, de er jo så anonyme at man umulig kan finne de. Kun 55 100 treff om man søker "navn barn cbe" på google, så kredit til Spamalot som tar tak i dette før det sklir ut 🙈

• Liker 43
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

Hår er visst veldig viktig content!

Stillbilde fra en veldig mørk video!

Screenshot_20230929-160226_Instagram.jpg

Er hun 15 år??

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (21 minutter siden):

Er hun 15 år??

15-åringer fremstår mer voksent enn dette spør du meg, nivået de har valgt er jo helt krise. . Viste det til min niese på 14 år og hun hadde for det første aldri hørt om cbe, naturlig nok, og for det andre  var hun overrasket over at så voksen dame holdt på med det samme som de yngste av de yngste influencerne.  Jaja, hår er jaffall ufarlig ( men fremstår som litt hjernedødt), bedre med hår opp og ned i mente enn barneeksponering og syklig kroppsfokus. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Spørsmål om hvordan det vokser? (Håret, ja.) Det spør vel ingen om? 🤣

Nei sant? Klarer ikke å ta dette seriøst jeg!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kollontaj said:

Bet meg merke i akkurat det samme. Helt utrolig dårlig språk av en (delvis) journalistutdannet kvinne som har passert midten av 30-årene.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (5 minutter siden):

Bet meg merke i akkurat det samme. Helt utrolig dårlig språk av en (delvis) journalistutdannet kvinne som har passert midten av 30-årene.

Keiserens nye hår. Helt vanlig hår, jo. Jeg har kolleger og venner med mye fyldigere hår. CBE grer alt håret fremover og at det er helt alminnelig så man i VG-programmet med Hegseth. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (30 minutter siden):

Hvordan hår vokser er ganske interessant hvis man tenker biokjemi og reguleringsmekanismer.
Men det er neppe "Dette" CBE vil dele med oss. Tror vi må belage oss på biokjemiker-Åge og hans PhD fra Google University hvis vi skal ha håp om svar… 

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Inocybe said:

Hvordan hår vokser er ganske interessant hvis man tenker biokjemi og reguleringsmekanismer.
Men det er neppe "Dette" CBE vil dele med oss. Tror vi må belage oss på biokjemiker-Åge og hans PhD fra Google University hvis vi skal ha håp om svar… 

For min del lurer jeg mest på hvordan CBE klarer å kontrollere hårveksten på andre steder enn hodet. Armhuler, underliv, lår og legger. Det vokser jo hår der også. Strengt tatt har vi hår på nesten hele kroppen - noe som bare gjør dette mysteriet om tilsynelatende selektiv hårvekst enda større. 

Hvem trenger detektiv-timen på fredagskvelden?!? Nå er det bare å vente i åndeløs spenning på at CBE skal avsløre hemmeligheten. Jøje meg, dette blir spennende! 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruRosa said:

Er nok et nytt reklameoppdrag for noen hårvitamin-greier på trappene ...

Jepp. Men jeg fatter ikke hvordan hun tror hun fenger følgere med å snakke om sitt helt vanlige hår. Hvilke kvinner på 30-40 er interessert?? Hun har blitt eldre, MEN, lager dårligere og mindre modent forhold enn før. Folk har vokst fra henne mens hun til og med har tatt noen skritt tilbake...

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Doktorgraden skrev (6 timer siden):

Kontent har kjøpt katta i sekken. Skal bli gøy å se hvor ofte hun stenger profilen framover, og om alle kommentarer som ikke er positive blir slettet like ofte som før. Den blokkerte-lista til CBE og Løpemannen må være laaaaang nå.

Den stenges nok ganske snart igjen, da følgertallet i dag bikket under 301k (kilder: CBE instagram, Instanavigation.com Socialblade.com viser over 301k, men den var oppdatert senest i går).

Vi kan vel alle tippe på hva som skjer hvis(når) følgertallet nok en gang synker mot 300k og under.

Endret av Laia
Skriveleif
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline føler at dette med hvordan håret gror osv.ikke kan bli sagt mange nok ganger, og jeg føler vel at akkurat det er ganske representativt for henne. Så her føler jeg at hun er troverdig, men det er bare en følelse jeg har, av hennes følelser om egne handlinger.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Jepp. Men jeg fatter ikke hvordan hun tror hun fenger følgere med å snakke om sitt helt vanlige hår. Hvilke kvinner på 30-40 er interessert?? Hun har blitt eldre, MEN, lager dårligere og mindre modent forhold enn før. Folk har vokst fra henne mens hun til og med har tatt noen skritt tilbake...

Det er jo så mange som har spurt, at hun må lage en informasjonsvideo 😳

Jeg fatter og begriper ikke at det er mulig å leve av dette.

Endret av allie
La til litt tekst
  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (13 minutter siden):

Det er jo så mange som har spurt, at hun må lage en informasjonsvideo 😳

Jeg fatter og begriper ikke at det er mulig å leve av dette.

Det samme tenkte jeg. Hun skal lage en video om hår? Altså…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...