Frisk Frosk Skrevet 15. september 2023 #88181 Del Skrevet 15. september 2023 Marihone skrev (1 time siden): Nå får det nok av disse influencerne! Kan VG skrive om CBE også? Hun anbefaler sine følger på Netfit å trene TO ganger om dagen og i TO timer. Jeg følger flere personlige trenere. Ingen av de anbefaler å trene to timer hver dag eller to ganger om dagen. De anbefaler ikke å trene hver dag en gang. Til og med min fysioterapeut sa det sist. Det hun kommer med er også feilinformasjon og feiltrening. Jeg har aldri i mine 10 år i sosiale medier sett noen skrive at man må trene to ganger om dagen eller i to timer. Og hvilken forskning sikter hun til? Da må hun dele det også kanskje. Hvem har tid til å trene to ganger om dagen som småbarnsmor? Hvem er målgruppen her egentlig? Det kommer faktisk ikke tydelig frem. Prøver hun med viten og vilje å provosere? Hun har vært borte i flere uker, og kommer hjem uten en forandring på sine kontoer. Dette influencere driver med nå er rett og slett farlig og triggende. Takk gud for at jeg ikke har en datter! De, CBE/LKE, har jo også uttalt at det å trene 3-4 ganger i uken er lite... Det de driver med er rett og slett farlig! Det at media unnlater å ta tak i dette, med ev. begrunnelse om at de er en for liten aktør, det er nettopp det som muliggjør for Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen å slå seg opp på uetisk og delvis ulovlig vis, for å selge farlig innhold og påvirke folk til helsefarlige valg. 23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 15. september 2023 #88182 Del Skrevet 15. september 2023 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): De, CBE/LKE, har jo også uttalt at det å trene 3-4 ganger i uken er lite... Det de driver med er rett og slett farlig! Det at media unnlater å ta tak i dette, med ev. begrunnelse om at de er en for liten aktør, det er nettopp det som muliggjør for Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen å slå seg opp på uetisk og delvis ulovlig vis, for å selge farlig innhold og påvirke folk til helsefarlige valg. Det er det som er vanlige økter for de med familie og jobb utenfor hjemmet. De går imot fagfolks anbefalinger, noe som kan føre til både skade og sykdom. Synes Dagbladet, VG og resten av media burde slått dette dette opp på same måte som Gjeldsvik sitt kurs. CBE og LKE har holdt på med farlig påvirkning i åresvis. 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. september 2023 #88183 Del Skrevet 15. september 2023 Høstsemester skrev (8 minutter siden): Det er det som er vanlige økter for de med familie og jobb utenfor hjemmet. De går imot fagfolks anbefalinger, noe som kan føre til både skade og sykdom. Synes Dagbladet, VG og resten av media burde slått dette dette opp på same måte som Gjeldsvik sitt kurs. CBE og LKE har holdt på med farlig påvirkning i åresvis. Helt enig. Media gjør ikke jobben sin når de ikke tar tak i slike farlige påvirkere. Disse er jo attpåtil superenkle å vise alvorligheten med også, all den tid omfanget er stå stort, har pågått i så mange år, juks/bedrag/lovbrudd har nærmest vært bedriftsstrategien i mange år, og på toppen av alt vinkler de seg nå inn på et felt hvor de kan gjøre enda mer skade enn de allerede har gjort. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. september 2023 #88184 Del Skrevet 15. september 2023 Folk som løper til OL gull trener nok 2 ganger daglig, men frua er hjemme og tar bilder på do. Restitusjon er viktig. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 15. september 2023 #88185 Del Skrevet 15. september 2023 Frisk Frosk skrev (3 timer siden): De, CBE/LKE, har jo også uttalt at det å trene 3-4 ganger i uken er lite... Det de driver med er rett og slett farlig! Det at media unnlater å ta tak i dette, med ev. begrunnelse om at de er en for liten aktør, det er nettopp det som muliggjør for Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen å slå seg opp på uetisk og delvis ulovlig vis, for å selge farlig innhold og påvirke folk til helsefarlige valg. Vi så jo det at med én gang det skjer noe annet enn "sitte på data" hjemme orket hun ikke mer enn 5 km tre ganger i uka... 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. september 2023 #88186 Del Skrevet 15. september 2023 h/k skrev (39 minutter siden): Vi så jo det at med én gang det skjer noe annet enn "sitte på data" hjemme orket hun ikke mer enn 5 km tre ganger i uka... Godt poeng! Det gir også en indikasjon på arbeidskapasiteten generelt sett. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 15. september 2023 #88187 Del Skrevet 15. september 2023 1 hour ago, Xstrella said: Folk som løper til OL gull trener nok 2 ganger daglig, men frua er hjemme og tar bilder på do. Restitusjon er viktig. Ja, det gjør de nok, men det er vel ikke OL utøvere som er deres målgruppe akkurat. Tror ikke Klæbo og Ingebrigtsen følger Netfit. Hehe... Til og med ikke flere av LK sine ex-kollegaer i fotballen følger Netfit. Nei, CBE prøver å selge Netfit sine tjenester ved å bruke seg selv og kroppen sin. Hun er så og si i alle videoer de tilbyr. "Tren som meg, så får du min kropp." Det er fint å inspirere andre på sin profil, men når man begynner å ta betalt for noe man ikke har utdannelse eller kompetanse i, så mener jeg det begynner å bli uetisk fra bedriftens side. Hvorfor ikke media våger å ta tak i dette ekteparet, forstår jeg ikke. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 15. september 2023 #88188 Del Skrevet 15. september 2023 Marihone skrev (1 time siden): CBE prøver å selge Netfit sine tjenester ved å bruke seg selv og kroppen sin. Hun er så og si i alle videoer de tilbyr. "Tren som meg, så får du min kropp." Det uetiske i dette er at kroppen og treningen ikke eksisterer annet enn gjennom stillbilder, poseringer, kalorikontroll og filter/redigering, samt injeksjoner og silikon. Objektivisering av en kropp som ikke er virkelig som lokkemiddel for omsetning. Villedende markedsføring og snake oil, kaller jeg det. Treasures og Netfit ville hatt godt av å vise frem den ekte fotballfrue, ikke et falskt og kunstig fremstilt narrativ om en snart 40-årig tobarnsmor i Sarpsborg som klager over at "ingen kjenner henne". 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. september 2023 #88189 Del Skrevet 15. september 2023 Marihone skrev (1 time siden): Ja, det gjør de nok, men det er vel ikke OL utøvere som er deres målgruppe akkurat. Tror ikke Klæbo og Ingebrigtsen følger Netfit. Hehe... Til og med ikke flere av LK sine ex-kollegaer i fotballen følger Netfit. Nei, CBE prøver å selge Netfit sine tjenester ved å bruke seg selv og kroppen sin. Hun er så og si i alle videoer de tilbyr. "Tren som meg, så får du min kropp." Det er fint å inspirere andre på sin profil, men når man begynner å ta betalt for noe man ikke har utdannelse eller kompetanse i, så mener jeg det begynner å bli uetisk fra bedriftens side. Hvorfor ikke media våger å ta tak i dette ekteparet, forstår jeg ikke. De driver en poseringskanal . Se på Caroline Berg Eriksen trene. Hun mangler evnen til å kommunisere, hun kan bare posere. Folk misforstår hvem hun er, ifølge henne selv. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. september 2023 #88190 Del Skrevet 15. september 2023 Isild skrev (På 14.9.2023 den 9.54): Så sant. Forøvrig var det blogginlegget et flashback til da hun fortsatt hadde kontakt med leserne via tekst, og til da man trodde at Caroline ville velge "voksen og elegant" videre. Så feil kan man ta. Hun valgte å droppe tekst og dermed miste kontakten med leserne sine, videre valgte hun å begynne med do-selfier, barnslige emojies og barnslige klær fra Chiquelle. Det går i alt det som virkelig er ugreit : thinspo, eksponering av barna, sletting og blokkering, nebbete og sur - og ihjelredigert. Ja, snakk om å rygge baklengs inn i fremtiden 🥹 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 15. september 2023 #88191 Del Skrevet 15. september 2023 Frisk Frosk skrev (8 timer siden): De, CBE/LKE, har jo også uttalt at det å trene 3-4 ganger i uken er lite... Det de driver med er rett og slett farlig! Det at media unnlater å ta tak i dette, med ev. begrunnelse om at de er en for liten aktør, det er nettopp det som muliggjør for Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen å slå seg opp på uetisk og delvis ulovlig vis, for å selge farlig innhold og påvirke folk til helsefarlige valg. Det et totalt skremmende at de får markedsføre deg på denne måten oh komme med slike totalt feilaktige uttalelser 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 16. september 2023 #88192 Del Skrevet 16. september 2023 Marihone skrev (10 timer siden): Det er fint å inspirere andre på sin profil, men når man begynner å ta betalt for noe man ikke har utdannelse eller kompetanse i, så mener jeg det begynner å bli uetisk fra bedriftens side. Hvorfor ikke media våger å ta tak i dette ekteparet, forstår jeg ikke. Nå sitter hun i tråden og synser og mener masse om dette. Ikke har hun idrettsbakgrunn, ikke konkurrerer hun og ikke har hun noe utdannelse som gjør henne kvalifisert til å gi råd til folk om trening. Dette er pute-internett. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 16. september 2023 #88193 Del Skrevet 16. september 2023 Høstsemester skrev (15 timer siden): Det er det som er vanlige økter for de med familie og jobb utenfor hjemmet. De går imot fagfolks anbefalinger, noe som kan føre til både skade og sykdom. Synes Dagbladet, VG og resten av media burde slått dette dette opp på same måte som Gjeldsvik sitt kurs. CBE og LKE har holdt på med farlig påvirkning i åresvis. Du kan like gjerne spørre naboen din eller sidemannen på bussen om trening. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. september 2023 #88194 Del Skrevet 16. september 2023 Frisk Frosk skrev (13 timer siden): Godt poeng! Det gir også en indikasjon på arbeidskapasiteten generelt sett. Veldig avslørende å være på Strava offentlig. Kanskje det ikke var meningen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 16. september 2023 #88195 Del Skrevet 16. september 2023 AnnaCotta skrev (3 timer siden): Du kan like gjerne spørre naboen din eller sidemannen på bussen om trening. Naboene mine kunne sikkert svart bedre for seg. Nabokatten også. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. september 2023 #88196 Del Skrevet 16. september 2023 CBE skriver på Netfit at hun trener 2 timer kun 1-2 g pr uke. Lyves mye ellers i kanalene, da. 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 16. september 2023 #88197 Del Skrevet 16. september 2023 Kleenex skrev (2 timer siden): Veldig avslørende å være på Strava offentlig. Kanskje det ikke var meningen? Tydeligvis ikke, siden løpeturene i Kragerø/Portør er fjernet fra Strava nå. 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. september 2023 #88198 Del Skrevet 16. september 2023 Når man er så ivrig etter å dokumentere for hele verden hvor flink man er til å trene at man glemmer at man ikke skal røpe hvor man er ... 16 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 16. september 2023 #88199 Del Skrevet 16. september 2023 LKE nummer 31 i dag. Over 20 minutter etter vinneren. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 16. september 2023 #88200 Del Skrevet 16. september 2023 Kollontaj skrev (7 timer siden): CBE skriver på Netfit at hun trener 2 timer kun 1-2 g pr uke. Lyves mye ellers i kanalene, da. Hvis man lyver mye er det vanskelig å huske hva man sa og gjorde. Og hva er egentlig sannhet og fake historier? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå