Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stangselleri skrev (På 21.8.2023 den 14.22):

Caroline og Lars K må jobbe veldig hardt med blokkeringer. Det eneste jeg har gjort er å se på storyer, jeg har ikke kommentert  på noe på deres sosiale medier. Plutselig var jeg blokkert. Dette bruker de nok mye tid på, hvis de sjekker hvem som ser storyene, går inn på deres profiler og avgjør hvem som er gode nok til å få lov å følge med. 

Ikke nok med det, men tittet på story hos en viss yogavenninne og hennes klinikk. Blokkert der også, uten at jeg har gjort noe som helst. Hva er det for slags oppførsel? Jeg skulle skjønt det om jeg kom med kjipe kommentarer. 

Ekspander  

Tror de til og med blokkerer om du liker en negativ kommentar på en annen konto 🙈

Endret av Nikea
  • Liker 20
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline og Lars K må jobbe veldig hardt med blokkeringer. Det eneste jeg har gjort er å se på storyer, jeg har ikke kommentert  på noe på deres sosiale medier. Plutselig var jeg blokkert. Dette bruker de nok mye tid på, hvis de sjekker hvem som ser storyene, går inn på deres profiler og avgjør hvem som er gode nok til å få lov å følge med. 

Ikke nok med det, men tittet på story hos en viss yogavenninne og hennes klinikk. Blokkert der også, uten at jeg har gjort noe som helst. Hva er det for slags oppførsel? Jeg skulle skjønt det om jeg kom med kjipe kommentarer. 

Ekspander  

Er ikke hele poenget med å være influenser å vise frem postene sine? Hvis jeg var sponsor, ville jeg hatt sterke meninger om en slik praksis. Men de har vel nesten ingen sponsorer igjen.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Ved å blokkere faktiske følgere så skyter de ikke bare seg selv i foten - men de avslører til fulle desperasjonen som råder.

Måten de opererer på med å kryssjekke følgere grenser sterkt til paranoid adferd, noe som i hvert fall viser mangelen på profesjonalitet som bedriftseiere. Men det er jo ikke noe nytt.

Helt fint at de avslører seg selv så totalt som de har gjort lenge nå.

For det er bare et tidsspørsmål før annonsører og andre samarbeidspartnere oppdager luftspeilingen disse desperat forøker å ligne et luftslott - null innhold, snart null følgere, null faktisk verdi for annonsører.

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 21.8.2023 den 13.19):

ADVARSEL - bilde av CBE lenger ned kan virke triggende!

Screenshot2023-08-21at14-54-36carolinebergeriksennoWatchInstagramstoriesanonymouslyPostsCommentsUserprofilestatistics.png.d47885bc50db08c414f59408b9b3ff24.png

Ekspander  

Dette kalles «rib cage bragging», svenske Bloggbevakning har delt flere eksempler i denne posten.

CBE sine bilder kunne like gjerne vært med her

(TW)

https://www.instagram.com/p/CwHuWQ7obvQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (På 21.8.2023 den 14.28):

Tror de til og med blokkerer om du liker en negativ kommentar på en annen konto 🙈

Ekspander  

Jeg har likt en kommentar og er blokkert. Men har flere kontoer så jeg får se galskapen når de har åpen konto😂

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glufseguri skrev (På 21.8.2023 den 15.35):

Dette kalles «rib cage bragging», svenske Bloggbevakning har delt flere eksempler i denne posten.

(TW)

Ekspander  

https://www.instagram.com/p/31rDUCgsQf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Og hun har holdt på med det en stund også.

Men ser ut som det har tatt helt av i det siste.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (På 21.8.2023 den 15.35):

(TW)

Ekspander  

Man har virkelig nådd bunnen som influencer og bedriftseier når man holder på slik hun gjør. Moral, etikk, omtanke for andre, og ansvar for hvordan eget innhold påvirker andre - alt er borte. Igjen står et sykelig kroppsfokus som det eneste som faktisk formidles.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (På 21.8.2023 den 14.28):

Ekspander  

Skjønner da hvorfor de beskriver yrket og dagene sine som travle og slitsomme. Det må jo være utmattende. Virker som dette paret har blitt litt blinde for hva som er redelig kritikk som man kanskje kan bruke til noe for få et bedre og mer populært innhold og hva som er hets.

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av bildene til CBE & co kan rapporteres under «spiseforstyrrelser». Blir det rapportert mange nok ganger kan det hende kontoen blir sett på av ekte mennesker og ikke bare roboter. Kontoen og adferden de viser der, er i det hele tatt ganske forstyrret og viser at de ikke har bakkekontakt i det hele tatt.

Jeg håper CBE skal være med i et realistisk og slitsomt realityprogram, et som stiller krav og ikke bare diller med deltakerne, kanskje det kan gi henne noen ekte erfaringer. Ikke at jeg ikke tror hun har de samme erfaringene som andre mødre, men kroppsfokuset hennes er skummelt, både for henne selv og for den som følger henne uten å registrere hva man faktisk ser.

• Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stangselleri skrev (På 21.8.2023 den 16.08):

Jeg har nok likt eller kommentert noe inne på Henrik Troy sin instagram, kom jeg på. Men at yogavenninna også blokkerer av den grunn, ikke bare fra sin private instakonto men også fra klinikken sin, er spesielt. Da har de veldig lite å bruke fritiden sin på.

Ekspander  

Skriver overtid på det 😄 

Husker jeg likte noe som LK var med å diskutere i facebook gruppa, stort og smått om sosiale medier. Jeg ble blokkert ettert det på hans facebook 😄

Endret av Korsihalsen
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer sånn på hvordan hun klarer opprette holde den vanvittige fasaden. Slik som den posten på insta der hun sprader nedover gata å setter seg på cafe😅 Mens andre sykler halvsvette til jobb... Hva driver hun med egentlig hver dag??? Tar insta bilder?🙈 Lurer på hvordan det fasade livet er bak lukkede dører...Hun må være den mest fasade influenseren som er😅🙉🙊

• Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun får det til å se elegant ut å gå i dyreparken med små barn😂🙈 Det skal hun ha. Når jeg var i dyreparken i sommer var det mest slitne foreldre og trøtte barn,men her sprades det rundt i trange jeans nedover kardemomme by🤣🤣👏🏽👏🏽

• Liker 21
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de kommentert noe om hvor mye wom gikk til minnefondet vs hvor mye de tjente inn selv? Burde tipse lokalavisa…

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stangselleri skrev (På 21.8.2023 den 16.08):

Jeg har nok likt eller kommentert noe inne på Henrik Troy sin instagram, kom jeg på. Men at yogavenninna også blokkerer av den grunn, ikke bare fra sin private instakonto men også fra klinikken sin, er spesielt. Da har de veldig lite å bruke fritiden sin på.

Ekspander  

Jeg har likt og kommentert en del hos han. Ikke blokkert. Sjekket nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (På 21.8.2023 den 19.23):

Jeg har likt og kommentert en del hos han. Ikke blokkert. Sjekket nå. 

Ekspander  

Det er en stund siden jeg gjorde det, så jeg tror det rett og slett er fordi jeg titter inne på story ofte. Ganske koko å bli blokkert for det!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...