CityCityBangBang Skrevet 18. august 2023 #87481 Del Skrevet 18. august 2023 1 hour ago, Laia said: Aner vi en kansellering fra hennes side av det kommende yoga/veldedighetseventet? Det er litt beskrivende at det er den første tanken som slår inn…. Hun får kanskje "hjelp" av været? Skjermdump fra yr.no, Sarpsborg, søndag, 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. august 2023 #87482 Del Skrevet 18. august 2023 "Dette skjedde i går, var bare for uvel til å poste" skriver hun på den snutten. Hun klarte å filme seg selv (riktig så teatralsk) og snakke om hvor dårlig hun var, men var for uvel til å poste. Really? Hvor mye energi krever det å trykke "publiser"? Sannheten er vel at hun ikke orket å sjekke at hun var nok "on fleek" til at videoen tålte dagens lys, derfor ventet hun til dagen etter. Og hvorfor må hun unnskylde/forklare for følgerne hvorfor den ble lagt ut først dagen etter? Det var i utgangspunktet helt unødvendig å poste den i det hele tatt. Det var ikke noe følgerne ventet i spenning på, liksom. 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg foreveralone Skrevet 18. august 2023 Populært innlegg #87483 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg visste jeg hadde sett den poseringen før 😁 48 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. august 2023 #87484 Del Skrevet 18. august 2023 foreveralone skrev (11 minutter siden): Jeg visste jeg hadde sett den poseringen før 😁 Fordi hun spiser for lite, stresser for mye, skal opptre/posere 24/7. Ikke rart hun svimler da. Logg av Internett i 4 uker så blir du frisk som en fisk. Lykke til. 35 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 18. august 2023 #87485 Del Skrevet 18. august 2023 Xstrella skrev (46 minutter siden): Fordi hun spiser for lite, stresser for mye, skal opptre/posere 24/7. Ikke rart hun svimler da. Logg av Internett i 4 uker så blir du frisk som en fisk. Lykke til. Men greiest å skylde på «reisesyke»😏 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 18. august 2023 #87486 Del Skrevet 18. august 2023 Hvordan kan hun som var så uvel at hun måtte holde senga, klare å dandere håret så kunstnerisk på puta?😉 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. august 2023 #87487 Del Skrevet 18. august 2023 FruRosa skrev (3 timer siden): Kvalm, svimmel og uvel... Blir bare verre og verre... Ringer det INGEN bjelle? Skjønner hun ikke at kroppen sier fra (om for lite mat og for mye løping) på denne måten? Og hun skal veilede andre... Stillbilde fra video på story Dette er så idiotisk navlebeskuende og på grensa til parodisk at jeg finner ikke ord! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 18. august 2023 #87488 Del Skrevet 18. august 2023 Kvalm, svimmel, uvel. Min første tanke er at hun er gravid. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 18. august 2023 #87489 Del Skrevet 18. august 2023 Om hun får i seg nok næring eller ikke, er vanskelig å vite, men hun har snakket om søvnproblemer flere ganger. Det er altså et problem, og det er klart at det påvirker formen. Da lurer jeg på, hvorfor slutter hun ikke med de sene kveldsøktene? Jeg har lest at kveldtrening kan faktisk gjøre at du sover bedre, men at hard trening 1 time før legging ikke er gunstig. Hvis hun trener og går og legger seg, er det i alle fall ikke rart at hun ikke får sove. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellepingpong Skrevet 18. august 2023 #87490 Del Skrevet 18. august 2023 Hulderen skrev (16 minutter siden): Kvalm, svimmel, uvel. Min første tanke er at hun er gravid. Det er nok det hun ønsker at vi spekulerer rundt. Det gir høyere engasjement 😉 18 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 18. august 2023 #87491 Del Skrevet 18. august 2023 Pellepingpong skrev (6 minutter siden): Det er nok det hun ønsker at vi spekulerer rundt. Det gir høyere engasjement 😉 hvis engasjements-raten nå er på 0,02% så tror jeg ikke det gjør den store forskjellen om den går opp til 0,03 eller 04 😛 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 18. august 2023 #87492 Del Skrevet 18. august 2023 Snødronninga skrev (5 minutter siden): Om hun får i seg nok næring eller ikke, er vanskelig å vite, men hun har snakket om søvnproblemer flere ganger. Det er altså et problem, og det er klart at det påvirker formen. Da lurer jeg på, hvorfor slutter hun ikke med de sene kveldsøktene? Jeg har lest at kveldtrening kan faktisk gjøre at du sover bedre, men at hard trening 1 time før legging ikke er gunstig. Hvis hun trener og går og legger seg, er det i alle fall ikke rart at hun ikke får sove. Det er vel godt belyst ikke hun trener særlig hardt. Det er nok bare for "fotografen". 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 18. august 2023 #87493 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) . Endret 8. februar 2024 av Diosa 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 18. august 2023 #87494 Del Skrevet 18. august 2023 123Frustrert skrev (21 timer siden): Måtte sjekke det innlegget på bloggen det henvises til og hadde helt glemt hvor ekstremt arrogant og usympatisk hun virket. det er jammen bra hun har sluttet og blogge , og nå skriver mye mindre for da kommer ikke den forferdelige personligheten ikke så tydelig frem. Jeg synes personligheten kommer enda mer frem nå. Før var det i det minste snev av andre interesser - partyplanlegging, mote, interiør, mat osv. Nå er det KUN "jeg vil at alle skal se hvor perfekt tynn og nydelig jeg er" 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. august 2023 #87495 Del Skrevet 18. august 2023 FruRosa skrev (4 timer siden): "Dette skjedde i går, var bare for uvel til å poste" skriver hun på den snutten. Hun klarte å filme seg selv (riktig så teatralsk) og snakke om hvor dårlig hun var, men var for uvel til å poste. Really? Hvor mye energi krever det å trykke "publiser"? Sannheten er vel at hun ikke orket å sjekke at hun var nok "on fleek" til at videoen tålte dagens lys, derfor ventet hun til dagen etter. Og hvorfor må hun unnskylde/forklare for følgerne hvorfor den ble lagt ut først dagen etter? Det var i utgangspunktet helt unødvendig å poste den i det hele tatt. Det var ikke noe følgerne ventet i spenning på, liksom. Hun vil formidle at hun har klart å presse kroppen til å trene i dag tross sykdom i går. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. august 2023 #87496 Del Skrevet 18. august 2023 Frua kommer til å trene i sin egen begravelse. Ingen annen dame i hele vide verden er såååå flink som henne. 😉 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 18. august 2023 #87497 Del Skrevet 18. august 2023 Kan ikke si at jeg bekymrer meg over helsen til frua, helt ærlig. Jeg tror det hele er et skuespill. Jo mere syting, jo flere som kommenterer og synes synd i henne.... De som har sett henne irl, sier jo at hun er ikke sykelig tynn, men en normalvektig dame. Forundrer meg ikke det grann om dette også er et rop om oppmerksomhet. Hun og mannen vet nok hva dem gjør ved å legge ut det dem gjør. Thinspo engasjerer på godt og vondt, og all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet..... Det dette paret bedriver i sosiale medier er så sinnsykt at jeg har ikke ord. Tenk å synke så lavt bare for å få oppmerksomhet, de spiller på alle strenger som de kan spille på. Ikke glem at hele bedriften deres er basert på løgn og bedrag. 35 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. august 2023 #87498 Del Skrevet 18. august 2023 Snødronninga skrev (2 timer siden): Om hun får i seg nok næring eller ikke, er vanskelig å vite, men hun har snakket om søvnproblemer flere ganger. Det er altså et problem, og det er klart at det påvirker formen. Da lurer jeg på, hvorfor slutter hun ikke med de sene kveldsøktene? Jeg har lest at kveldtrening kan faktisk gjøre at du sover bedre, men at hard trening 1 time før legging ikke er gunstig. Hvis hun trener og går og legger seg, er det i alle fall ikke rart at hun ikke får sove. Som «livsstilinfluencer» tidligere, forøvrig en tittel de fleste fniser av, kunne CBE kanskje bli vurdert litt mindre strengt for alle sine merkelige prioriteringer som vises frem (en god del kan være bløff/narrativ/hvahardu), men som instruktør i yoga, kursholder og en som liksom driver Netfit, blir det særdeles pussig. En skadelig rolleblanding. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. august 2023 #87499 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg blir alltid så lattermild av publiserte selfier der objektet har lukket øynene i anledning en eller annen emosjon, her lidelse. Den jobben det er å stille seg opp ved å legge seg ned, dandere hår og hender, posisjonere mobilen i riktig vinkel, for så å lukke øynene og knipse flere bilder av seg selv som om noen andre har ratt dem til en blir fornøyd... Bare nei. 39 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0lstraalen Skrevet 18. august 2023 #87500 Del Skrevet 18. august 2023 Tipper hu gruer seg til yoga’n og forsøker slippe unna… Er det noen som har tenkt å ta turen for å kikke? 😂 Syntes jeg ser det, nesten ingen som blir med, bare mange som står stille å titter 🙈 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå