Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det bare meg eller har Caroline og co vært på ferie i hele sommer? Fra den ene gråteemojien over at en tur er slutt, til neste tur, og neste og neste. Når er det de jobber? Vent, var sant det. "Jobben" er å ta bilder og filme seg selv og barna. Samt å dokumentere trening (og treningsselfier). 

Endret av Snødronninga
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
platypus skrev (2 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at hun tidligere lenket til kontoen larskristianeriksen i bioen, akkompagnert av en ring-emoji. 
Dette er nå borte. Er ikke det litt spesielt? Barna er fortsatt nevnt med navn øverst i bioen, så det handler ikke om å skille jobb og privatliv heller. 

Skjermdump carolinebergeriksen på Instagram: 

IMG_1645.jpeg

Det er ikke plass til så mye i bioen, så kanskje LKE måtte vike for den sertifiserte lærer-linjen?

Endret av Pust
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Pust skrev (12 minutter siden):

Det er ikke plass til så mye i bioen, så kanskje LKE måtte vike for den sertifiserte lærer-linjen?

For å ta bort ungene ville jo vært skikkelig dumt. 😕

• Liker 31
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Kollontaj said:

For å ta bort ungene ville jo vært skikkelig dumt. 😕

Ja, tenk så kaldt og upersonlig det hadde blitt da.... 🙊

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 34
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (3 minutter siden):

Ja, tenk så kaldt og upersonlig det hadde blitt da.... 🙊

For ikke å snakke om helt uprofesjonelt! Har ikke du ramset opp barna dine på LinkedIn, hæ? 

(Jada, vet det er forskjell, men fytti hvor kald og upersonlig man fremstår ovenfor egne barn når de fremstår som salgsfremmende på IG.) 

• Liker 22
  • Nyttig 8
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Er det bare meg eller har Caroline og co vært på ferie i hele sommer? Fra den ene gråteemojien over at en tur er slutt, til neste tur, og neste og neste. Når er det de jobber? Vent, var sant det. "Jobben" er å ta bilder og filme seg selv og barna. Samt å dokumentere trening (og treningsselfier). 

De kaller å dra til frisør, legge negler, trene og lage poseringsbilder/filmer for jobb så ikke vet jeg. Veldig hardt liv. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Vedr insta, så går det an å skrive på flere linjer, slik det gjøres på både netfit og AP. Noen som husker om pod-kompanjongens navn har stått på CBES insta, eller blander jeg med kontaktinfo på den tidligere bloggen? 

Uansett, mye merkelig mht driften (eller den manglende driften) av selskapene.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 3
Skrevet
Stargaze skrev (5 timer siden):

Så, de har ikke råd til å dra til Dyreparken, betale hotel etc selv og gi ungene et par private dager med mor og far?
Nei, vi selger helgen vår, så klart, privatliv for ungene? Pytt pytt

Tydeligvis dårlig stilt hos dem nå

Trist rett og slett. Og så dårlig råd har de nok ikke men velger åpenbart sine prioriteringer på velkjent navlebeskuende måte 

• Liker 2
Skrevet
Lafamiglia skrev (4 timer siden):

Jeg stusser veldig over at en person som ønsker å være trenings- (og litt) kostholdsinfluenser viser fram så mye søtt kliss i kanalene sine. Det hjelper dessuten ikke noe særlig at hun tilsetter proteinpulver og lignende produkter i noe av det.

Det går i iskrem, shakes, smoothies, iskaffe, pannekaker med proteinpulver, kunstig søtning og andre lite heldige ingredienser.

Selv om jeg ikke er blant alle disse som er veldig opptatt av å sette sammen kosthold basert på liksom ideelle prosentandeler av makronæringsstoffer som fett, protein og karbohydrater, slår det meg at det er enormt mye raske karbohydrater i matbildene hun legger ut. Jeg skjønner ikke at det er mulig å klare seg på mat med så lite (naturlig forekommende) protein og fett.

Det kan godt være at hun egentlig har et veldig bra kosthold, men da er det i så fall veldig merkelig at hun legger ut bilder som indikerer det totalt motsatte. Jeg vet med meg selv at hvis jeg skulle byttet ut noe av mitt normalt sunne kosthold med sånt som hun legger ut bilder av, ville jeg følt meg enormt uggen i kroppen.

Det hele er veldig rart.

Et sært og veldig lite naturvennlig kosthold blir fremelsket av disse folkene - ikke noe å være stolt av 

• Liker 9
Skrevet
platypus skrev (3 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at hun tidligere lenket til kontoen larskristianeriksen i bioen, akkompagnert av en ring-emoji. 
Dette er nå borte. Er ikke det litt spesielt? Barna er fortsatt nevnt med navn øverst i bioen, så det handler ikke om å skille jobb og privatliv heller. 

Skjermdump carolinebergeriksen på Instagram: 

IMG_1645.jpeg

Tenk å velge å følge dette sirkuset 

• Liker 1
Skrevet

Titten sin kommentar ble kortlivet 😅 De føler nok selv at de har det travelt når det er så mye som må passes på i SoMe til enhver tid. De trenger faktisk å ta seg en chill pill - både i direkte og overført betydning.

IMG_5482.jpeg

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (9 timer siden):
Endret av Ingen_egentlig
Skrevet (endret)
Ingen_egentlig skrev (25 minutter siden):

Jeg ble nysgjerrig og prøvde meg på svare på Lars Kristian sin post om før- og etter bilder. Først var svarene positive- og jeg tenkte han åpnet opp for tanker rundt tema. Men etter et par spørsmål til- ble jeg heller målløs og visste ikke hva jeg skulle svare. Stiller jeg de spørsmålene jeg vil stille blir jeg vel blokkert eller må sette bilen min i garasjen til naboen tenkte jeg…

https://imgur.com/a/evGfZbm

Endret av Ingen_egentlig
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Feilskrevet

Endret av Ingen_egentlig
Skrevet

Jeg ble nysgjerrig og prøvde meg på svare på Lars Kristian sin post om før- og etter bilder. Først var svarene positive- og jeg tenkte han åpnet opp for tanker rundt tema. Men etter et par spørsmål til- ble jeg heller målløs og visste ikke hva jeg skulle svare. Stiller jeg de spørsmålene jeg vil stille blir jeg vel blokkert eller må sette bilen min i garasjen til naboen tenkte jeg…

https://imgur.com/a/evGfZbm

Skrevet (endret)
Pust skrev (9 timer siden):

Jeg tenkte det samme da denne diskusjonen kom opp i går. Mulig bedriftskontoer har flere tegn til rådighet i bioen enn vanlige dødelige, men det er nok et begrenset antall der også.

Endret av Aricia
  • Liker 5
Skrevet

Rart å fjerne ektemannen, men la link til podcasten (som hun er ferdig med) stå ...

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (12 timer siden):

Side **56 er greit å begynne på.

Kortversjonen, daglig leder i Netfit, Adrian Paul ble stilt noen spørsmål som han tydeligvis tok avstand fra eller kom med floskler rundt (og hoppet glatt over både norsk lov og hans ansvar som daglig leder, og kom med egentolkning av Forbrukertilsynets veileder) og kom med en småirritert kommentar om hvorfor den potensielle kunden ikke kunne ta dette direkte med CBE og LKE. På den måten viste han tydelig at han ikke vil ta noe ansvar for hva CBE og LKE gjør. Dessuten var det jo løgn også, all den tid han ser CBE uten filter, og det på de fleste Netfit-bilder er brukt heftig retusjering eller filter på CBE.

Takk, Frisk Frosk!

• Liker 2
Skrevet
Aricia skrev (1 time siden):

Jeg tenkte det samme da denne diskusjonen kom opp i går. Mulig bedriftskontoer har flere tegn til rådighet i bioen enn vanlige dødelige, men det er nok et begrenset antall der også.

Har ingen bevis, men er ganske sikker på at både ring og LKE stod der første gang jeg la merke til at det stod yogalærer, men mulig det ikke var to linker til Apollo treningsreiser…

• Liker 5
Skrevet (endret)
Jobbermedbarn skrev (42 minutter siden):

Har ingen bevis, men er ganske sikker på at både ring og LKE stod der første gang jeg la merke til at det stod yogalærer, men mulig det ikke var to linker til Apollo treningsreiser…

Noen la ut denne på Discord.

image0.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 9
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...