Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Fra LKEs Instagram:

image.png.6f8b4fe4e13670a9c8171a858db1f28f.png

"Fuck everyone who doesn't believe in us

Fuch 'em all!

We're gonna go out

We're goin' to become the best version of ourselves

We're going to inspire other motherfuckers within

And because of us the world will change!"

Det er tydelig en som begynner å bli kraftig provosert over sannhetene som presenteres om firmaene for tiden...

Hjelpes så patetisk.

Han har selv dokumentert minst hamstringskade og fotskade siste par-tre årene, i tillegg til at han "alltid" synes å bli syk før eller etter løp.

Noe av dette er dokumentert tidligere i tråden her, hvordan han "alltid" har en eller annen unnskyldning på lur rett før og under løp i tilfelle han skulle gjøre det dårlig.

Teksten/sangen han legger med begynner å tendere mot ganske ekstreme storhetstanker om seg selv. Hvem er "we"? Netfit.no som stadig bryter norsk lov og fronter thinspo og falskt utseende, som har front-"coach" som er helt uten relevant utdanning innen trening, kropp og helse og bare vrir seg foran kamera i posering som skal fremstille henne som tynnest mulig, godt understreket ved heftig redigering og filterbruk?

Jeg forstår han kan bli frustrert når bedriftenes arbeidsmetoder og uansvarlighet blottlegges for hele verden på nett. Men da er det på tide å gå i seg selv, bruke langt mer tid på faktisk jobb enn på å støvsuge nettet for enhver kommentar som kan eller ikke kan tolkes som kritikk, slette potensielle kunder osv.

Apropos unnskyldninger. Artig den med at han anslo at han tapte 30-40 sek i løypa på Gran Canaria fordi han stoppet og hjalp en dame som falt foran ham. Dette i tillegg til å løpe feil rett før målgang. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (5 timer siden):

Antrekket (kostymet) er på, nå skal frua til fjells. 

Screenshot_20230726-225407_Instagram.jpg

Screenshot_20230726-225409_Instagram.jpg

Åpen profil igjen også, så nå blir det vel noen sponsa poster de kommende dagene. 

• Liker 13
Skrevet

Er de aldri på Tusenfryd? Hunderfossen? På stranda? Utforsker ting? Gjør de noensinne noe som er gøy for barna i sommerferien? Eller passer ikke det inn i løpetimeplanen?

• Liker 33
Skrevet
platypus skrev (2 timer siden):

Åpen profil igjen også, så nå blir det vel noen sponsa poster de kommende dagene. 

Merkelig med det gjentagende mønsteret: profilen stenges ofte når følgertallet går under 300k. Og åpnes ikke igjen før den er kommet opp og over dette tallet igjen. Tilfeldig?

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Jeg tror ikke det er NOE som kan rokke ved dette parets tro på at de kan og vet best. Uansett hva det gjelder. Når de blir tatt for noe så er de ikke lei seg for det de gjorde, men fordi det ble avslørt.

De klarer ikke å ta til seg kritikk, de bare gjemmer seg bak sin egen uttalte teori om at alle andre er misunnelige og nettroll. Skremmende oppførsel!

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet
hippyskippy skrev (2 timer siden):

Er de aldri på Tusenfryd? Hunderfossen? På stranda? Utforsker ting? Gjør de noensinne noe som er gøy for barna i sommerferien? Eller passer ikke det inn i løpetimeplanen?

Må man være på tusenfryd eller hunderfossen eller stranda for at det skal være gøy for barna? Retorisk spørsmål. Husk at vi ser bare det dem vil vi skal se, bildene trenger ikke være Sanntid.

For alt man vet kan de finne på masse med barna som er gøy for dem, kan vi ikke bare være glad for at de ikke eksponerer alt dem gjør med dem?

• Liker 23
  • Nyttig 8
Skrevet
MacBeth skrev (1 time siden):

Må man være på tusenfryd eller hunderfossen eller stranda for at det skal være gøy for barna? Retorisk spørsmål. Husk at vi ser bare det dem vil vi skal se, bildene trenger ikke være Sanntid.

For alt man vet kan de finne på masse med barna som er gøy for dem, kan vi ikke bare være glad for at de ikke eksponerer alt dem gjør med dem?

Kan godt hende de gjør masse gøy med barna med det de viser er bare at mor og far løper hver bidige ferie. Hvis jeg hadde kommet tilbake på skolen er sommerferie og hørt de andre barna snakke om hunderfossen, tusenfryd og dyreparken hadde jeg ønsket det samme, barn er sånn. Men kan hende økonomien ikke strekker til og i så tilfelle er det trist. 

• Liker 12
Skrevet
EmilieH skrev (3 minutter siden):

Kan godt hende de gjør masse gøy med barna med det de viser er bare at mor og far løper hver bidige ferie. Hvis jeg hadde kommet tilbake på skolen er sommerferie og hørt de andre barna snakke om hunderfossen, tusenfryd og dyreparken hadde jeg ønsket det samme, barn er sånn. Men kan hende økonomien ikke strekker til og i så tilfelle er det trist. 

Herlighet, du må rulle inn!

De har vært på to utenlandsferier og nå er de på fjellet en eller annen plass. Det er ikke synd på disse barna når de kommer tilbake til skolen! 

• Liker 35
  • Nyttig 4
Skrevet

Regner med de skal/er på Brimisætra i år også, og der er det kjekt å være barn 😃 og også kjekt for voksne :) 

Men stusser litt på det der til-fjells-antrekket…personlig har jeg vært mye på fjellet, men aldri i hvitt blondeskjørt. Vil tro det er ganske upraktisk, også på ei sæter

(eneste jeg har sett bruke kjole over vinterdressen er jentene i serien Mina og meg, samt Mina, meg og Lilja Olava…..men de var vel sånn typ 6 år og 3 år da faren tok de med på ekspedisjon)

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
skruf skrev (3 minutter siden):

Regner med de skal/er på Brimisætra i år også, og der er det kjekt å være barn 😃 og også kjekt for voksne :) 

Men stusser litt på det der til-fjells-antrekket…personlig har jeg vært mye på fjellet, men aldri i hvitt blondeskjørt. Vil tro det er ganske upraktisk, også på ei sæter

(eneste jeg har sett bruke kjole over vinterdressen er jentene i serien Mina og meg, samt Mina, meg og Lilja Olava…..men de var vel sånn typ 6 år og 3 år da faren tok de med på ekspedisjon)

Når jeg reiser til fjells, så kan jeg ofte reise i skjørt, beige lin shorts osv. Det betyr ikke at jeg bruker dette på fjellet. Jeg har bare ofte et «reisesett» som jeg har på til/fra hytta. Alltid gjort det sånn, og kan være at hun gjør det samme… 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
hippyskippy skrev (4 timer siden):

De var jo på Hunderfossen i fjor eller fjorfjor. Med Ozo sittende i bilen.

• Liker 15
Gjest IreneV
Skrevet
skruf skrev (7 minutter siden):

Problemet er vel ikke klærne, men all denne poseringen. De retusjerte bildene og den evinnelig selvdiggingen. Var så dum å forville meg inn på Dagbladets nettsider i dag. Der var det bilde av en eller annen Hollywoodfrue på 60 år, en operert og retusjert naken kropp som hun mente hun måtte vise all verden før det var for sent. Og sånn går no dagan til disse influenserne. Som lever for, og av sine klikk og likes, hat og hets. 

Skrevet
EmilieH skrev (1 time siden):

Her var det mange spekulasjoner? 

• Liker 6
Skrevet
EmilieH skrev (1 time siden):

Barna har to sett besteforeldre, for alt vi vet gjør de slike ting med besteforeldrene. Jeg har ikke barn, men hadde seriøst ikke orka hverken Tusenfryd eller andre overfylte parker…

• Liker 4
Gjest IreneV
Skrevet (endret)

Har barna noen gang vært med mor og far på ferie uten at det dokumenteres og postes heftig i sosiale medier?  Som ikke er  jobb.

Endret av IreneV
Skrevet
IreneV skrev (15 minutter siden):

Har barna noen gang vært med mor og far på ferie uten at det dokumenteres og postes heftig i sosiale medier?  Som ikke er  jobb.

Det vet vi jo i så fall ikke siden de nettopp ikke legger det ut! 

• Liker 6
Skrevet

Festlig den siste posten på ig. Klar for dagevis med fjellturer i det antrekket🤔Jøss. Imponerende med miniskjørt på fjelltur, er vel bare jeg som forrtrekker en god "norsk" litt sliten Bergans turbukse på fjelltur da🤷😂

• Liker 13
Skrevet
M.H85 skrev (7 minutter siden):

Festlig den siste posten på ig. Klar for dagevis med fjellturer i det antrekket🤔Jøss. Imponerende med miniskjørt på fjelltur, er vel bare jeg som forrtrekker en god "norsk" litt sliten Bergans turbukse på fjelltur da🤷😂

Hun har nok på seg det om de skal på tur skal du se. 

Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Hun har nok på seg det om de skal på tur skal du se. 

Ja jøss bare viktig ha en passende tekst til et oppstilt bilde😍😬

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...