Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Laia skrev (5 timer siden):

Hjelpes🙈 Nå virker det som de roter seg opp i et hjørne. 

Hvem er denne ernæringsfysiologen da, og er vedkommende nevnt i appen eller andre steder?

Edit: og dersom dette med samarbeid med vedkommende ikke er sant, er ikke det da en ganske alvorlig sak mht opphavsrett etc. Dette er en kommersiell app vi snakker om.

Tror LE må trekke seg unna den digitale «markedsføringen» 😅

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laia skrev (8 minutter siden):

Takk for saklig @Frisk Frosk Det er lett å la seg rive med her, da dette virker så ufattelig usannsynlig at skulle være tilfelle (at Sihatologi.com har et samarbeid med Netfit). 

Man skal jo la tvilen komme den det gjelder til gode før man har fakta å forholde seg til. Men det må være lov å undre seg over ting som f.eks. slettede kommentarer, at Sihatologi.com ikke er kreditert/nevnt i forbindelse med appen osv.

Takk, forsøker å balansere riktig, for jeg fikk jo slettet deler av en kommentar i går pga. "krenkelse", som ikke var krenkelse, men pga. det er vanskelig å balansere på den ytterst tynne linjen man har å balansere på for å ikke si noe galt om firmaet (jeg spurte moderator om begrunnelse, da jeg ikke forstod at jeg skulle ha krenket noen - men helt greit at vi må balansere helt korrekt her).

Jeg synes det er like merkelig som alle andre, for Sihatologi virker oppegående mtp. rettigheter av egen merkevare. Men vi får se...

• Liker 15
  • Hjerte 3
Skrevet
Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

jeg fikk jo slettet deler av en kommentar i går pga. "krenkelse", som ikke var krenkelse

Definisjonen av krenkelse er litt diffus her på KG, for mye av det som blir slettet er langt fra krenkende, men men 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Ice-91 skrev (50 minutter siden):

Da måtte dem jo ha jobbet 😅

Ja 😋

• Liker 4
Skrevet

Jammen, da så😏 (ikke min kommentar btw)

IMG_9697.jpeg

• Liker 33
  • Nyttig 3
Skrevet
Glufseguri skrev (3 minutter siden):

IMG_9697.jpeg

De virker ut til å ha stor tro på Netfit sin inntjeningsevne. Jeg ville aldri knyttet meg selv til denne appen, om jeg så ble jaget av ti ville hester. Men det er meg da 🤪

• Liker 45
Skrevet
Glufseguri skrev (10 minutter siden):

IMG_9697.jpeg

Det er sikkert LKE selv 😋

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Har denne ernæringsfysiologen overhodet blitt nevnt fra Netfits side ved nylig anledning, eller dukket vedkommende bare sånn helt plutselig kjempebeleilig opp?, etter at diskusjonen utfoldet seg her?

• Liker 27
  • Nyttig 11
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Dette henger jo ikke på greip. Deres ernæringsfysiolog har i følge netfit utarbeidet denne kostplanen, men netfit skal lansere sin egen ernæringsfysiolog i løpet av september? 🤷‍♀️

Nettopp! At de skal lansere egen ernæringsfysiolog i september henger jo ikke sammen med dette. Lurer på hvor mange «kunder» de har?

IMG_0745.jpeg

• Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke flere her inne kommentere dette på insta? Eller er alle her blokket? eller redd for å bli blokket. Instagramkontoen til han som har laget opplegget er rimelig død, så følte ikke for å kommentere der. Jeg er blokket på Netfit, ellers så skulle jeg skrevet en saftig tilbakemelding på hva jeg synes om dette. 

• Liker 10
Skrevet
Katten89 skrev (1 minutt siden):

Kan ikke flere her inne kommentere dette på insta? Eller er alle her blokket? eller redd for å bli blokket. Instagramkontoen til han som har laget opplegget er rimelig død, så følte ikke for å kommentere der. Jeg er blokket på Netfit, ellers så skulle jeg skrevet en saftig tilbakemelding på hva jeg synes om dette. 

Tenk å blokke så mange potensielle kunder. Lyset er på, men det er virkelig ingen hjemme der i gården. 

• Liker 25
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Lyset er på, men det er virkelig ingen hjemme der i gården. 

Jeg tror ikke det er noe lys på heller, sikringsskapet har fått blackout eller noe

• Liker 19
Skrevet

håper shiatologi svarer noen av dere! uhyre rart at de ikke må kredieres, det er vel det minste man kan forvente

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Skrottefar skrev (29 minutter siden):

Jeg tror ikke det er noe lys på heller, sikringsskapet har fått blackout eller noe

Lenge siden det har vært innlagt strøm i det hele tatt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (8 timer siden):

https://sihatologi.com/product/recipes-youll-love/?fbclid=IwAR0ezrITGPu0SkD6-BOuvPFEOXRfZ-SsvIdBGEfi2eiHRjCjyQH0xEVR5nM

Måltidsplanen er tatt herifra.. Gjorde et reverse image search på google. Herregud så amatør

Nei, de bare samarbeider «nok» med samme ernæringsfysiolog (uvisst hvem), før de får sin egen (uvisst hvem) i løpet av september. Litt av et sammentreff!

• Liker 30
  • Nyttig 4
Gjest NordreSving
Skrevet

Det fremstår som merkelig at de starter opp appen med en ernæringsfysiolog som bare skal være med et par måneder, før de så knytter til seg en ny. 

For de som har fulgt menneskene bak Treasures noen år så vil man raskt gjenkjenne et mønster hvor når de blir tatt for noe og så blir de drevet fra skanse til skanse, der den ene «forklaringen» slår den andre i hjel. Det er jo så klassisk CBE som det går an. Det er en grunn til at troverdigheten deres er ikke-eksisterende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...