Populært innlegg Katten89 Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85981 Skrevet 19. juli 2023 «Samme ernæringsfysiolog» 😂😂😂 Den må du lengre ut på landet med! De har kjøpt måltidsplaner fra en levrandør de antar at nordmenn ikke kjenner til og så «videreselger» de planene i netfit. Bare juks og bedrag! Hun er skamløs nok til å stjele og lyve om det. På de 7 årene det har tatt å utvikle appen kunne man lett skrevet måltidsplaner tilpasset norske kunder med norske matvarer og måltider folk kjenner igjen. Men ingen gidder å følge måltidsplaner i lengden, bedre å gi folk retningslinjer i forhold til hva som utgjør bra måltid. og når det gjelder språket dems så vitner det om at de brifer med fagord for å virke smarte, men det fremstår som om de nesten ikke forstår det selv. Jeg har utdannelse i idrettsfysiologi og forstår hva de mener, men de kan jo ikke hvermannsen som er nybegynner. Altsa målgruppen dems. Folk som kan dette kan dette. Svært lite brukervennlig. 56 21
CityCityBangBang Skrevet 19. juli 2023 #85982 Skrevet 19. juli 2023 2 minutter siden, Stargaze said: Slettet nå ja. I vanlig tradisjon når de får spørsmål de ikke liker…. Supert at "beviset" ligger her til evig tid da. 😁 34 12
vinterskog Skrevet 19. juli 2023 #85983 Skrevet 19. juli 2023 De har en treningsreise til, et løp i valencia. Med «bankettmiddag på lokal restaurang». Det går jo ikke i hop. Om man vil se reisevillkor så må man google th runa travels as, hva nå det er. https://netfit.no/treningsreiser/ ps. Påmelding skjer via google docs, og du forbinder deg til kjøp ved å sende inn dette. Og på th runs travel sine sider finner jeg ikke informasjon heller, lurer på hva forbrukertilsynes sier om dette? 32 3
Lilly Rose Skrevet 19. juli 2023 #85984 Skrevet 19. juli 2023 Stargaze skrev (51 minutter siden): Til og med den ene kvelden der det står: «Meal out! Enjoy» har de kopiert. For noen fullkomne amatører. Det er så pinlig 🙈 16
Laia Skrevet 19. juli 2023 #85985 Skrevet 19. juli 2023 Stargaze skrev (6 minutter siden): Slettet nå ja. I vanlig tradisjon når de får spørsmål de ikke liker…. Og hvorfor skulle de slette hvis de kan stå inne for det de svarer.. 32 9
Lilly Rose Skrevet 19. juli 2023 #85986 Skrevet 19. juli 2023 Stargaze skrev (46 minutter siden): Løgn! De oppskriftene er fra Sihatology sin egen bok Hjelpe meg 😂 13
vinterskog Skrevet 19. juli 2023 #85987 Skrevet 19. juli 2023 (endret) Er jo så mange pinlige saker med netfit, kan ikke tro at de selv synes det har satset 100%?! Og hvem er Michelle Pereira, som også er en av coachene? Burde de ikke presentere de ulike personene? Hva er fordelen med netfit jmf med de tusen som allerede ligger ute, gratis? Hvorfor blande engelsk og norsk? Når blir hjemmesiden ferdig?? Endret 19. juli 2023 av vinterskog Skrivefeil 36
Zenhouse Skrevet 19. juli 2023 #85988 Skrevet 19. juli 2023 Nå viser heller ikke antall likerklikk på Netfit sin IG. Fjernet på de to siste postene. 25 1
Populært innlegg Mistyen Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85990 Skrevet 19. juli 2023 Altså - en direkte copy-paste slik som den menyen , og så bli tatt for det, og unnskylde det med "samme ernæringsfysolog" 🙊 Ser de ikke hvor flaut det er?? Har de ingen grenser for hvor dumme de tror folk er? De blir avslørt gang på gang, og vi snakker ikke om storstilt detektivvirksomhet for å finne ut av ting. Jeg hadde ikke klart å gå med hodet så hevet..... 62 9
Gjest Albbas Skrevet 19. juli 2023 #85991 Skrevet 19. juli 2023 Hvor er det dere finner måltidsplanen og kommentarene?? 🤔
Lilly Rose Skrevet 19. juli 2023 #85992 Skrevet 19. juli 2023 Mistyen skrev (31 minutter siden): Altså - en direkte copy-paste slik som den menyen , og så bli tatt for det, og unnskylde det med "samme ernæringsfysolog" 🙊 Ser de ikke hvor flaut det er?? Har de ingen grenser for hvor dumme de tror folk er? De blir avslørt gang på gang, og vi snakker ikke om storstilt detektivvirksomhet for å finne ut av ting. Jeg hadde ikke klart å gå med hodet så hevet..... Det er nesten sånn at jeg ikke tror hva jeg leste. Jeg er tom for ord. 😂 19 3
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85993 Skrevet 19. juli 2023 Jeg kan da ikke være den eneste personen som ikke er overrasket?!? Harelabbflid og venstrehåndsarbeid, juks og fanteri har jo ettertrykkelig bevist seg å være gjengs arbeidsvane for Treasures AS, så hvorfor skulle Netfit være noe annet? Men for all del, hvis man på død og liv ønsker å blottlegge sin egen udugelighet i det offentlige rom, så vær så god! Men da bør også Caroline Berg Eriksen snarest snurpe igjen smella si om "de forferdelige haterne på verdensveven". Disse mildt sagt amatørmessige "feilene" er det ene og alene Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen som kan, skal, og må stå til rette for. 45 34
Frisk Frosk Skrevet 19. juli 2023 #85994 Skrevet 19. juli 2023 Hunter7 skrev (1 minutt siden): Jeg kan da ikke være den eneste personen som ikke er overrasket?!? Harelabbflid og venstrehåndsarbeid, juks og fanteri har jo ettertrykkelig bevist seg å være gjengs arbeidsvane for Treasures AS, så hvorfor skulle Netfit være noe annet? Men for all del, hvis man på død og liv ønsker å blottlegge sin egen udugelighet i det offentlige rom, så vær så god! Men da bør også Caroline Berg Eriksen snarest snurpe igjen smella si om "de forferdelige haterne på verdensveven". Disse mildt sagt amatørmessige "feilene" er det ene og alene Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen som kan, skal, og må stå til rette for. Sammen med de andre eierne, bl.a. Adrian Paul... Det er vel ikke så mange som egentlig blir overrasket lenger. Tror det mer er at man blir litt sjokkert over at de fortsetter og fortsetter og fortsetter på samme måten som før, og når man tror et bunnivå er nådd så beviser de at de har flere nivåer under der igjen... Man ønsker liksom ikke å tro at det virkelig er mulig. Men eierne har jo vist i mange år nå at det meste er mulig... Lurer på om de har et faktisk samarbeid med Sihatology.com eller ikke? 28
Lilly Rose Skrevet 19. juli 2023 #85995 Skrevet 19. juli 2023 Hunter7 skrev (6 minutter siden): Jeg kan da ikke være den eneste personen som ikke er overrasket?!? Harelabbflid og venstrehåndsarbeid, juks og fanteri har jo ettertrykkelig bevist seg å være gjengs arbeidsvane for Treasures AS, så hvorfor skulle Netfit være noe annet? Men for all del, hvis man på død og liv ønsker å blottlegge sin egen udugelighet i det offentlige rom, så vær så god! Men da bør også Caroline Berg Eriksen snarest snurpe igjen smella si om "de forferdelige haterne på verdensveven". Disse mildt sagt amatørmessige "feilene" er det ene og alene Treasures AS ved Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen som kan, skal, og må stå til rette for. Jeg tror folk er overrasket over at de fremdeles holder på. Etter min mening er alle flausene blitt mer synlig, spesielt med tanke på Netfit. CBE og LKE raser nedover i racerfart, men endrer ikke på noe for å redde selskapet. Om noen stiller de feil spørsmål svarer de frekt og blokkerer. 23
ingo Skrevet 19. juli 2023 #85996 Skrevet 19. juli 2023 Det er vanlig å kjøpe «ferdige» apper/websider for å tilpasse egen bedrift, det gjør de fleste bedrifter. Få bruker tid og penger på programvareutvikling, det kan fagfolk ta seg av. Det som dog er noe uvanlig slik jeg ser det, er at tekst og innhold også kjøpes (får jo tro at det kjøpes og ikke kopieres ). Innholdet er jo det bedriftene legger inn selv for å tilpasse programvaren/nettsiden/appen til sin bedrift/bruk. Med sine egne produkter, beskrivelser og tekst på det de ønsker å formidle. På Netfit er det et sammensurium og en tror rett og slett ikke på at Netfit er en noe nytt og personlig, copy-paste-faktoren er for høy rett og slett. Alle kan jo klare å Google seg til kostholdsplaner og treningsprogram helt gratis. 30 1
Lilly Rose Skrevet 19. juli 2023 #85997 Skrevet 19. juli 2023 Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): Sammen med de andre eierne, bl.a. Adrian Paul... Det er vel ikke så mange som egentlig blir overrasket lenger. Tror det mer er at man blir litt sjokkert over at de fortsetter og fortsetter og fortsetter på samme måten som før, og når man tror et bunnivå er nådd så beviser de at de har flere nivåer under der igjen... Man ønsker liksom ikke å tro at det virkelig er mulig. Men eierne har jo vist i mange år nå at det meste er mulig... Lurer på om de har et faktisk samarbeid med Sihatology.com eller ikke? Jeg tror ikke at de har samarbeid med Sihatology.com. De hadde nok ikke slettet spørsmålet og svaret. Bare tenk å skrive noe så dumt 😂 24 14
På besøk Skrevet 19. juli 2023 #85998 Skrevet 19. juli 2023 (endret) vinterskog skrev (3 timer siden): Endret 19. juli 2023 av På besøk Feil
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 19. juli 2023 Populært innlegg #85999 Skrevet 19. juli 2023 Jeg sender en Mail til sihatologi.com og spør, jeg. Kanskje de tillater at folk kjøper av de, for å videreselge…? 44 1 25
Vitulina Skrevet 19. juli 2023 #86000 Skrevet 19. juli 2023 Ny gate på gang? 🙈 Åh, som de bare gir og gir og gir. 41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå