Swan1998 Skrevet 17. juli 2023 #85881 Skrevet 17. juli 2023 (endret) Laia skrev (8 minutter siden): I går kveld la hun også ut to sene treningsøkter, løp etterfulgt av styrke (begynte kl. 23 eller deromkring hvis jeg husker riktig). Det måtte trenes siden hun hadde vært på reise og sittet stille store deler av dagen. Det er nesten som man ikke tror det….og hvordan kan de selv tro at dette skal inspirere noen som helst. Og det samtidig som appen lanseres. Det virker fsktisk som de går inn for å skremme bort potensielle kunder. Hvis dette er tilfelle er det helt krise. Dama er ikke sann. NULL inspirasjon. Kun fremvisning av mani. Hva skjedde med å bare gå seg en rolig tur?! Endret 17. juli 2023 av Swan1998 27 6
Dumi2 Skrevet 17. juli 2023 #85882 Skrevet 17. juli 2023 1 hour ago, h/k said: Treningsgleden er til å ta og føle på 😂 Forferdelig. dette var slik jeg gjorde da jeg hadde anorexia. Hatet aa trene, men gjorde det fordi. Som sagt, man skal ikke gi ut diagnoser, men der gjor vondt. 23 5 1
Isola2 Skrevet 17. juli 2023 #85883 Skrevet 17. juli 2023 Dumi2 skrev (Akkurat nå): Forferdelig. dette var slik jeg gjorde da jeg hadde anorexia. Hatet aa trene, men gjorde det fordi. Som sagt, man skal ikke gi ut diagnoser, men der gjor vondt. Min tanke også, jeg holdt selv på slik en mørk periode i livet..trente og trente uten noen glede, ville bare være tynn. Ikke en tid jeg vil tilbake til! 16 4 4
Dumi2 Skrevet 17. juli 2023 #85884 Skrevet 17. juli 2023 15 minutter siden, Isola2 said: Min tanke også, jeg holdt selv på slik en mørk periode i livet..trente og trente uten noen glede, ville bare være tynn. Ikke en tid jeg vil tilbake til! Du kan ta kontakt med meg hvis du vil... 4 8
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 17. juli 2023 Populært innlegg #85885 Skrevet 17. juli 2023 h/k skrev (3 timer siden): Treningsgleden er til å ta og føle på 😂 Laia skrev (2 timer siden): I går kveld la hun også ut to sene treningsøkter, løp etterfulgt av styrke (begynte kl. 23 eller deromkring hvis jeg husker riktig). Det måtte trenes siden hun hadde vært på reise og sittet stille store deler av dagen. Det er nesten som man ikke tror det….og hvordan kan de selv tro at dette skal inspirere noen som helst. Og det samtidig som appen lanseres. Det virker fsktisk som de går inn for å skremme bort potensielle kunder. Hun har løpt og trent hver dag i Frankrike, og må altså trene sent på kvelden etter å ha vært på reisefot hele dagen. Hva med søvn? Hadde det vært krise å kutte ut trening i en dag? Hvis det er dette hun tror og mener er en sunn livsstil, så er det noe som ikke stemmer. Hun har tidligere fortalt at hun sover dårlig når hun trener sent, og det kan jeg skriver under på at jeg har erfart også. Hvorfor nedprioritere søvn, når det er noe av det viktigste kroppen og hjernen vår trenger. Hun står jo opp neste morgen grytidlig, for å trene! Når du aldri kan ta deg en velfortjent treningspause, har det bikket over til mani, tvang og et forvrengt syn på hva som er sunt og godt for kropp og sjel. 70 15
Gjest Marsh Skrevet 17. juli 2023 #85886 Skrevet 17. juli 2023 Snødronninga skrev (9 minutter siden): Hun har løpt og trent hver dag i Frankrike, og må altså trene sent på kvelden etter å ha vært på reisefot hele dagen. Hva med søvn? Hadde det vært krise å kutte ut trening i en dag? Hvis det er dette hun tror og mener er en sunn livsstil, så er det noe som ikke stemmer. Hun har tidligere fortalt at hun sover dårlig når hun trener sent, og det kan jeg skriver under på at jeg har erfart også. Hvorfor nedprioritere søvn, når det er noe av det viktigste kroppen og hjernen vår trenger. Hun står jo opp neste morgen grytidlig, for å trene! Når du aldri kan ta deg en velfortjent treningspause, har det bikket over til mani, tvang og et forvrengt syn på hva som er sunt og godt for kropp og sjel. Nok en grunn for at man ikke bør ta imot treningstips fra disse to
Dumi2 Skrevet 17. juli 2023 #85887 Skrevet 17. juli 2023 2 hours ago, Dumi2 said: Forferdelig. dette var slik jeg gjorde da jeg hadde anorexia. Hatet aa trene, men gjorde det fordi. Som sagt, man skal ikke gi ut diagnoser, men der gjor vondt. 2 hours ago, Dumi2 said: Forferdelig. dette var slik jeg gjorde da jeg hadde anorexia. Hatet aa trene, men gjorde det fordi. Som sagt, man skal ikke gi ut diagnoser, men der gjor vondt. Jeg fikk diagnosen anorexia for 23 aar siden. Jeg har vaert syk siden med anorexia. Jeg er heldig som lever. vil hun vite om mitt liv? Hun fronterer jo pro ano ( og ja, jeg har til tider sokt mye pro ana selv). Vil hun vite hvilket helvete mitt liv er? Hvor mye anorexier har det vondt? Nei. 20 24
Rastebenk Skrevet 17. juli 2023 #85888 Skrevet 17. juli 2023 Snødronninga skrev (31 minutter siden): Hun har løpt og trent hver dag i Frankrike, og må altså trene sent på kvelden etter å ha vært på reisefot hele dagen. Hva med søvn? Hadde det vært krise å kutte ut trening i en dag? Hvis det er dette hun tror og mener er en sunn livsstil, så er det noe som ikke stemmer. Hun har tidligere fortalt at hun sover dårlig når hun trener sent, og det kan jeg skriver under på at jeg har erfart også. Hvorfor nedprioritere søvn, når det er noe av det viktigste kroppen og hjernen vår trenger. Hun står jo opp neste morgen grytidlig, for å trene! Når du aldri kan ta deg en velfortjent treningspause, har det bikket over til mani, tvang og et forvrengt syn på hva som er sunt og godt for kropp og sjel. Mulig de føler at de MÅ, siden de ikke har noen annen jobb? De skal jo ikke akkurat ut av døra kl 07:30 og inn igjen med slitne skoleunger kl 17 etter 8 t på jobb + reisevei til og fra, for å begynne med lekser og middagslaging slik som folk flest 🤷♀️ For hvor mye tid kan egentlig 3-4 månedlige reklamebilder på instagram ta for to funksjonsfriske voksne mennesker? Ingen av dem har hatt prosjekter på gang på årevis, bortsett fra netfit som de har sullet rundt med i over 7 år. Se på Desiree Andersen, Jenny Skavlan, Emilie Voe Nereng og Funkygine som konstant har minst femti baller i lufta. Det er rett og slett skremmende hvor dårlig arbeidskapasitet tospannet i Treasures har hatt de siste 4-5 årene 😳 48 1
Skrottefar Skrevet 17. juli 2023 #85889 Skrevet 17. juli 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Hun har løpt og trent hver dag i Frankrike, og må altså trene sent på kvelden etter å ha vært på reisefot hele dagen. Hva med søvn? Hadde det vært krise å kutte ut trening i en dag? Hvis det er dette hun tror og mener er en sunn livsstil, så er det noe som ikke stemmer. Hun har tidligere fortalt at hun sover dårlig når hun trener sent, og det kan jeg skriver under på at jeg har erfart også. Hvorfor nedprioritere søvn, når det er noe av det viktigste kroppen og hjernen vår trenger. Hun står jo opp neste morgen grytidlig, for å trene! Når du aldri kan ta deg en velfortjent treningspause, har det bikket over til mani, tvang og et forvrengt syn på hva som er sunt og godt for kropp og sjel. Mye av grunnen til dette er nok LKE, han har en negativ påvirkning på henne med det rigide treningsopplegget han bedriver 17 1
Karmaisabitch Skrevet 17. juli 2023 #85890 Skrevet 17. juli 2023 Restitusjon. De burde Google det? 11
Måne Rampelyset Skrevet 17. juli 2023 #85891 Skrevet 17. juli 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin.
Surikatt Skrevet 17. juli 2023 #85892 Skrevet 17. juli 2023 Laia skrev (6 timer siden): I går kveld la hun også ut to sene treningsøkter, løp etterfulgt av styrke (begynte kl. 23 eller deromkring hvis jeg husker riktig). Det måtte trenes siden hun hadde vært på reise og sittet stille store deler av dagen. Det er nesten som man ikke tror det….og hvordan kan de selv tro at dette skal inspirere noen som helst. Og det samtidig som appen lanseres. Det virker fsktisk som de går inn for å skremme bort potensielle kunder. Og hun sier hun har søvnproblemer ? Skjønner hvorfor. Man bør avslutte treningen i god tid før leggetid for at kroppen skal få roet seg ned. Og dette vet hun jo, egentlig. Var en periode hun lå i badekaret og la seg klokka ti, sånn tilsynelatende. Hun trener kl 06 eller hva det er og setter i gang igjen på kvelden når hun burde lagt seg. 23 1
Pusern3 Skrevet 17. juli 2023 #85893 Skrevet 17. juli 2023 Snødronninga skrev (3 timer siden): Hun har løpt og trent hver dag i Frankrike, og må altså trene sent på kvelden etter å ha vært på reisefot hele dagen. Hva med søvn? Hadde det vært krise å kutte ut trening i en dag? Hvis det er dette hun tror og mener er en sunn livsstil, så er det noe som ikke stemmer. Hun har tidligere fortalt at hun sover dårlig når hun trener sent, og det kan jeg skriver under på at jeg har erfart også. Hvorfor nedprioritere søvn, når det er noe av det viktigste kroppen og hjernen vår trenger. Hun står jo opp neste morgen grytidlig, for å trene! Når du aldri kan ta deg en velfortjent treningspause, har det bikket over til mani, tvang og et forvrengt syn på hva som er sunt og godt for kropp og sjel. Dette er jo galskap. Ikke noe noen som helst skal lære av eller bli inspirert av. 18
Gjest Bulsara Skrevet 17. juli 2023 #85894 Skrevet 17. juli 2023 Husk nå på, jo mer det kritiseres at hun trener sent, jo mer gjør hun det på trass. Det er jo slik hun tikker (sagt av CBE selv) 🙄🤪
Pusern3 Skrevet 17. juli 2023 #85895 Skrevet 17. juli 2023 Bulsara skrev (4 minutter siden): Husk nå på, jo mer det kritiseres at hun trener sent, jo mer gjør hun det på trass. Det er jo slik hun tikker (sagt av CBE selv) 🙄🤪 Smart dame 😜🥹 13
Laia Skrevet 17. juli 2023 #85896 Skrevet 17. juli 2023 Og i dag lanserte de netfit appen. I en post som i skrivende stund har ligget ute i over 3 timer, er det foreløpig labert engasjement. Litt over 80 likes, og usle 5 kommentarer (hvorav 3 av disse er fra netfit, LKE og AP, og en fjerde fra klinikkvenninnen til CBE). CBE har samtidig beleilig stengt sin egen IG konto. Man kan jo bare lure på hva man ønsker å oppnå med det. Og….så pinlig ned den «ikke la dere lure av før/etter bilder» med referanse til John Dorsey, en som dedikerer sin IG til bl. a. å avsløre bløff og bedrageri, bildemanipuleringer og photoshopping i fitnessindustrien. 34 11
Surikatt Skrevet 17. juli 2023 #85897 Skrevet 17. juli 2023 Bulsara skrev (26 minutter siden): Husk nå på, jo mer det kritiseres at hun trener sent, jo mer gjør hun det på trass. Det er jo slik hun tikker (sagt av CBE selv) 🙄🤪 Jaja, det går jo bare ut over henne selv at hun sover dårlig. 6
Parv Skrevet 17. juli 2023 #85898 Skrevet 17. juli 2023 Jeg sjekket ut Carolines Strava-konto og biter meg merke i at til tross for all denne maniske treningen er det nesten ingen fremgang verken i pace eller distanser.. Selv jeg som ikke har løpt «strukturert» lenger enn i et par mnd og kun har anledning til å løpe to ganger i uka, ligger nå på samme fart som henne (dog på noe kortere distanser) og løper fint med gjennomsnittsfart på 5,30 per km. Og jeg har absolutt ikke en typisk «rask» kropp 😆 Burde ikke cbe med den treningsmengden kunne løpe langt fortere og med mer fremgang enn som så? Er det behovet for å ligge i komfortsonen, eller er det kroppen som sier i fra at den trenger pause, tro? Noe skurrer i alle fall. 29 10
Kollontaj Skrevet 17. juli 2023 #85899 Skrevet 17. juli 2023 Hvis man løper pga vekt, ikke å forbedre seg eller løpe spesielt fort, samt ikke ønsker typisk «langdistanseløpekropp», er det kanskje svaret? @Parv 28 9
~ Ada ~ Skrevet 17. juli 2023 #85900 Skrevet 17. juli 2023 Laia skrev (1 time siden): Og i dag lanserte de netfit appen. I en post som i skrivende stund har ligget ute i over 3 timer, er det foreløpig labert engasjement. Litt over 80 likes, og usle 5 kommentarer (hvorav 3 av disse er fra netfit, LKE og AP, og en fjerde fra klinikkvenninnen til CBE). CBE har samtidig beleilig stengt sin egen IG konto. Man kan jo bare lure på hva man ønsker å oppnå med det. Og….så pinlig ned den «ikke la dere lure av før/etter bilder» med referanse til John Dorsey, en som dedikerer sin IG til bl. a. å avsløre bløff og bedrageri, bildemanipuleringer og photoshopping i fitnessindustrien. De proklamerte høyere for flere år siden enn nå når «babyen», etter syv år, endelig er ute. Men de tør vel ikke annet. Å dra hele tidslinjen «denne har vi jobbet med i syv år slik og slik..vi er nå så stolte..endelig.., er jo særdeles dårlig reklame og med risiko for et uønsket kommentarfelt. 17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå