Smørøye Skrevet 17. juni 2023 #84041 Del Skrevet 17. juni 2023 CityCityBangBang skrev (14 minutter siden): Hun merker jo ingen av sine betalte samarbeid med at hun er retursjert/redigert, så da får vi gå ut fra at hun ikke mener hun er det da. De har jo hardnakket benektet redigering i årevis. For øvrig kan jeg være litt enig i at "gamle" utsagn brukes om igjen, så jeg tar selvkritikk på det. 😊 Forsåvidt enig med deg. Men jeg har enda til gode å se noen som helst influencere merke innlegg/bilder med at de er redigert. Og det tror jeg aldri kommer til å skje, hvertall ikke fra dette paret😂 Forhåpentligvis er dette noe vi kan se i framtiden med en eller annen app. Er lov å håpe!😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. juni 2023 #84042 Del Skrevet 17. juni 2023 Zenhouse skrev (1 time siden): Altså dere tuller? Når hun en sjelden gang legger ut bilde i profil så mener noen at den er redigert? Med de kommentarene så er det kanskje ikke rart hun ikke viser profilen oftere… Det er ikke profilen hun kvier seg for å vise? Det er ansiktet forfra. Vi ser jo henne i delvis profil absolutt hele tiden, så jeg skjønte ikke denne kommentaren i hele tatt. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørøye Skrevet 17. juni 2023 #84043 Del Skrevet 17. juni 2023 Kollontaj skrev (5 minutter siden): 2019 (siden hun var 15) https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/01/fra-fallet-nordre-til-lokken-fjellgard/#comment-897564 16 har vært nevnt av henne tidligere. Ser hun skriver at hun har hatt samme rumpe siden hun var 15. Har ikke studert den nok for å kunne uttale meg om det stemmer eller ikke. For øvrig har jeg også den samme rumpa jeg alltid har hatt, dog har tyngdekraften og alderen endret noe på den😂 Trodde hun hadde skrevet at absolutt ingenting har endret seg siden hun var 16. Har heller ikke sett at hun har benektet fillers eller operasjoner de siste årene. Men jeg følger heller ikke med henne nok til å være skråsikker på dette. Vi alle endrer jo mening etter hvert som vi blir eldre😊 Men dette er bare flisespikkeri fra min side. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juni 2023 #84044 Del Skrevet 17. juni 2023 Kosemose skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke helt denne idyll-reklamen; en eukalyptusgren i dusjen på et hotellrom, og en masse redigerte selfier som ligner på alle de andre selfiene hun legger ut. Merket reklame for idyllfestival. Men fatter ikke hvordan dette skal få meg til å få lyst til å dra på festival? Eukalyptus i hoteldusj eller «jenter som gjør trutmunn på festival» pirrer ikke festival-nysgjerrigheten min.. Hun får kanskje noen gratisbilletter for «jobben» som går ut på å gå rundt og leke deilig på festival ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. juni 2023 #84045 Del Skrevet 17. juni 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Det er ikke profilen hun kvier seg for å vise? Det er ansiktet forfra. Vi ser jo henne i delvis profil absolutt hele tiden, så jeg skjønte ikke denne kommentaren i hele tatt. Ja nettopp, i delvis profil. Da skjules haken ganske mye. Men hun viser den sjelden i tydelig profil. Og da hun gjorde det nå, ble det skrevet at haka så fæl ut. Det er hennes naturlige hake…. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. juni 2023 #84046 Del Skrevet 17. juni 2023 Zenhouse skrev (4 minutter siden): Ja nettopp, i delvis profil. Da skjules haken ganske mye. Men hun viser den sjelden i tydelig profil. Og da hun gjorde det nå, ble det skrevet at haka så fæl ut. Det er hennes naturlige hake…. Har ikke sett dette? Hvor? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. juni 2023 #84047 Del Skrevet 17. juni 2023 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Har ikke sett dette? Hvor? Det er moderert bort nå. Var et par sider tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. juni 2023 #84048 Del Skrevet 17. juni 2023 Zenhouse skrev (20 minutter siden): Ja nettopp, i delvis profil. Da skjules haken ganske mye. Men hun viser den sjelden i tydelig profil. Og da hun gjorde det nå, ble det skrevet at haka så fæl ut. Det er hennes naturlige hake…. Man ser tydelig formen på haken på så og si alle bilder og videoer, så jeg tror neppe dette er noe hun ønsker å skjule. Jeg ville heller sagt hun ønsker å fremheve den. Men å si at haken ser fæl ut, er ikke greit. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 17. juni 2023 #84049 Del Skrevet 17. juni 2023 ¤flicka¤ skrev (4 timer siden): De cowboystøvlettene 🤣 Tror vi kan legge til «Coachella boho-Barbie» i samlingen🙈 Min mening: Ingen festivalgjengere har «festivalantrekk» for anledningen. Festivalfolk er casual, avslappa og tro mot seg selv. Er kun wannabes som holder på sånn. Kjole og cowboyboots, planlegger og snakker om det i en pod. 30 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. juni 2023 #84050 Del Skrevet 17. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (20 minutter siden): Min mening: Ingen festivalgjengere har «festivalantrekk» for anledningen. Festivalfolk er casual, avslappa og tro mot seg selv. Er kun wannabes som holder på sånn. Kjole og cowboyboots, planlegger og snakker om det i en pod. Word! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 18. juni 2023 Populært innlegg #84051 Del Skrevet 18. juni 2023 Kosemose skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke helt denne idyll-reklamen; en eukalyptusgren i dusjen på et hotellrom, og en masse redigerte selfier som ligner på alle de andre selfiene hun legger ut. Merket reklame for idyllfestival. Men fatter ikke hvordan dette skal få meg til å få lyst til å dra på festival? Eukalyptus i hoteldusj eller «jenter som gjør trutmunn på festival» pirrer ikke festival-nysgjerrigheten min.. Det som liksom skal være reklame for Idyllfestivalen får Caroline Berg Eriksen til å kun handle om seg selv. Se på hotellrommet jeg fikk av Idyllfestivalen. Se blomstene jeg fikk av Idyllfestivalen og Bunt.no. Se eucalyptusen jeg fikk i dusjen av Idyllfesivalen. Se hårproduktet jeg fikk av Idyllfestivalen, og som håret mitt trenger. Jeg kjenner ikke denne festivalen. Nå har Caroline Berg Eriksen hatt reklame for festivalen to sommere på rad - og jeg har fremdeles til gode å få med meg hvilken type festival det er. Eneste jeg har fått med meg at CBE har gått i cowboy-støvler begge årene, og at hun - og dermed også Idyllfestivalen - har brutt markedsføringsloven både i fjor og i år. Når CBE ikke greier å få frem noe om hvilken festival dette er, hva som skjer der - da er det elendig arbeid av henne, og Idyllfestivalen har ikke fått mye igjen for de pengene de har betalt CBE for reklamene. I år er det jo rimelig ekstremt - Caroline Berg Eriksen får reklamene hun lager for festivalen til utelukkende å handle om henne selv og forsøke å fremstille seg selv som ekstra spesiell. Veldig merkelig. Lite profesjonelt. Om det var dette Idyllfestivalen hadde bestilt i annonsene fra Caroline Berg Eriksen, så lurer jeg på hvem målgruppen deres er? 52 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 18. juni 2023 #84052 Del Skrevet 18. juni 2023 Litt avsporing dette, men å navngi en festival "idyllfestivalen" 🫣🥱 Høres dønn kjedelig ut. Forestiller meg pent teservise med rosemalingsmotiv og snirklete teskjeer. Gjerne noe ekstra idylliske servietter som man kan ta bilde av og legge på instagram. Gå med flagrende sommerkjole og nippe te fra idyllisk kopp sammen med andre slitne, men oppdollete småbarnsmødre som også har flagrende sommerkjoler, lytte til fiolinmusikk og speide over svaberg og sjø. Ikke noe galt med det, men noe festivalschwung med liv og røre får jeg ikke assosiasjoner til med dette navnet 😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knope Skrevet 18. juni 2023 #84053 Del Skrevet 18. juni 2023 tøydokka skrev (2 timer siden): Litt avsporing dette, men å navngi en festival "idyllfestivalen" 🫣🥱 Høres dønn kjedelig ut. Forestiller meg pent teservise med rosemalingsmotiv og snirklete teskjeer. Gjerne noe ekstra idylliske servietter som man kan ta bilde av og legge på instagram. Gå med flagrende sommerkjole og nippe te fra idyllisk kopp sammen med andre slitne, men oppdollete småbarnsmødre som også har flagrende sommerkjoler, lytte til fiolinmusikk og speide over svaberg og sjø. Ikke noe galt med det, men noe festivalschwung med liv og røre får jeg ikke assosiasjoner til med dette navnet 😂 Nei, alle får vel sine assosiasjoner av å høre et navn. Selv ville jeg tenkt en feelgood hagefestival med gode band, medbragte campingstoler, et par boder med digg mat og ekstra god lokalprodusert drikke. Skjønner jo at det ikke stemmer, men får uansett ikke noe inntrykk av festivalen når det eneste vi ser et par snutter bak resten av publikum. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. juni 2023 #84054 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Formidling fail - en festival langt fra tedrikkende, kjolekledde (slitne) småbarnsmødre 😂 Tragisk hvordan hun vrir innleggene til å handle om henne. Et par klipp musikk. Hun vil vel formidle hvor eksklusiv og spesiell, VIP, hun er, fremfor alt det andre festivalen byr på. Mannen i gata får hverken hotellrom med eukalyptus i dusjen og blomster levert når billetter kjøpes. Ergo, null interesse å høre om det heller Årets program(hentet fra idyllfestivalens hjemmeside) Endret 18. juni 2023 av Bulsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 18. juni 2023 #84055 Del Skrevet 18. juni 2023 Trodde kanskje countryfestival ut fra antrekkene hennes. Hun har det jo med å gå for «kostyme», og dette er tydeligvis det hun tenker er festivalkostyme. Ellers har vi sett Paris-kostyme med stripete genser og alpelue, påskekostyme med nikkers og fletter, midtsommerkostyme med blomstrete kjole og blomsterkrans, jeg vet det har vært flere. 43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 18. juni 2023 #84056 Del Skrevet 18. juni 2023 Bulsara skrev (1 time siden): Formidling fail - en festival langt fra tedrikkende, kjolekledde (slitne) småbarnsmødre 😂 Tragisk hvordan hun vrir innleggene til å handle om henne. Et par klipp musikk. Hun vil vel formidle hvor eksklusiv og spesiell, VIP, hun er, fremfor alt det andre festivalen byr på. Mannen i gata får hverken hotellrom med eukalyptus i dusjen og blomster levert når billetter kjøpes. Ergo, null interesse å høre om det heller Årets program(hentet fra idyllfestivalens hjemmeside) Til sammenligning reklamerte yummymummy for en festival for litt siden. Jeg følger henne veldig sporadisk, men fikk med meg blant annet test av festivalområdet på forhånd og videosamtale med Sondre Justad som skulle opptre. Her ble jeg påvirket til å ville dra dit, coboy boots appellerer ikke til meg 😂 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 18. juni 2023 #84057 Del Skrevet 18. juni 2023 Cowboyboots på festival blir like stereotypisk som alpelue, tvers-over-stripete genser og baguett i Paris. Men, denne festivalen var tydeligvis fornøyd med innsatsen i fjor, i og med at de går for markedsføring via CBE.no også i år. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 18. juni 2023 #84058 Del Skrevet 18. juni 2023 (endret) Bulsara skrev (3 timer siden): Formidling fail - en festival langt fra tedrikkende, kjolekledde (slitne) småbarnsmødre 😂 Tragisk hvordan hun vrir innleggene til å handle om henne. Et par klipp musikk. Hun vil vel formidle hvor eksklusiv og spesiell, VIP, hun er, fremfor alt det andre festivalen byr på. Mannen i gata får hverken hotellrom med eukalyptus i dusjen og blomster levert når billetter kjøpes. Ergo, null interesse å høre om det heller Årets program(hentet fra idyllfestivalens hjemmeside) Jøss. Bare det innlegget ditt gjorde meg mer interessert i denne festivalen. Legge ut programmet må vel være et minimum. Kanskje du skulle bli influenser? Du gjør en bedre jobb enn visse andre ihvertfall... 😘 Endret 18. juni 2023 av solmåneogstjerner 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 18. juni 2023 #84059 Del Skrevet 18. juni 2023 Pilotfrue hadde også cowboystøvler på idyllfestivalen. De har vel sett noen coachella bilder fra noen år siden og prøvde å kopiere stilen. Ellers er jo begge fra Særp, så kan hende det er stilen på særp-festival? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 18. juni 2023 #84060 Del Skrevet 18. juni 2023 tøydokka skrev (6 timer siden): Litt avsporing dette, men å navngi en festival "idyllfestivalen" 🫣🥱 Høres dønn kjedelig ut. Forestiller meg pent teservise med rosemalingsmotiv og snirklete teskjeer. Gjerne noe ekstra idylliske servietter som man kan ta bilde av og legge på instagram. Gå med flagrende sommerkjole og nippe te fra idyllisk kopp sammen med andre slitne, men oppdollete småbarnsmødre som også har flagrende sommerkjoler, lytte til fiolinmusikk og speide over svaberg og sjø. Ikke noe galt med det, men noe festivalschwung med liv og røre får jeg ikke assosiasjoner til med dette navnet 😂 Tror det kommer av Postgirobygget sin Idyll 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå