Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CityCityBangBang skrev (14 minutter siden):

Hun merker jo ingen av sine betalte samarbeid med at hun er retursjert/redigert, så da får vi gå ut fra at hun ikke mener hun er det da. De har jo hardnakket benektet redigering i årevis.

For øvrig kan jeg være litt enig i at "gamle" utsagn brukes om igjen, så jeg tar selvkritikk på det. 😊

Forsåvidt enig med deg. Men jeg har enda til gode å se noen som helst influencere merke innlegg/bilder med at de er redigert. Og det tror jeg aldri kommer til å skje, hvertall ikke fra dette paret😂 Forhåpentligvis er dette noe vi kan se i framtiden med en eller annen app. Er lov å håpe!😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (1 time siden):

Altså dere tuller? Når hun en sjelden gang legger ut bilde i profil så mener noen at den er redigert? Med de kommentarene så er det kanskje ikke rart hun ikke viser profilen oftere… 

Det er ikke profilen hun kvier seg for å vise? Det er ansiktet forfra. Vi ser jo henne i delvis profil absolutt hele tiden, så jeg skjønte ikke denne kommentaren i hele tatt. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

2019 (siden hun var 15)

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/08/01/fra-fallet-nordre-til-lokken-fjellgard/#comment-897564

16 har vært nevnt av henne tidligere. 

Ser hun skriver at hun har hatt samme rumpe siden hun var 15.  Har ikke studert den nok for å kunne uttale meg om det stemmer eller ikke. For øvrig har jeg også den samme rumpa jeg alltid har hatt, dog har tyngdekraften og alderen endret noe på den😂 Trodde hun hadde skrevet at absolutt ingenting har endret seg siden hun var 16. Har heller ikke sett at hun har benektet fillers eller operasjoner de siste årene. Men jeg følger heller ikke med henne nok til å være skråsikker på dette. Vi alle endrer jo mening etter hvert som vi blir eldre😊 

Men dette er bare flisespikkeri fra min side. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke helt denne idyll-reklamen; en eukalyptusgren i dusjen på et hotellrom, og en masse redigerte selfier som ligner på alle de andre selfiene hun legger ut. Merket reklame for idyllfestival. Men fatter ikke hvordan dette skal få meg til å få lyst til å dra på festival? Eukalyptus i hoteldusj eller «jenter som gjør trutmunn på festival» pirrer ikke festival-nysgjerrigheten min.. 

Hun får kanskje noen gratisbilletter for «jobben» som går ut på å gå rundt og leke deilig på festival ? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (1 time siden):

Det er ikke profilen hun kvier seg for å vise? Det er ansiktet forfra. Vi ser jo henne i delvis profil absolutt hele tiden, så jeg skjønte ikke denne kommentaren i hele tatt. 

Ja nettopp, i delvis profil. Da skjules haken ganske mye. Men hun viser den  sjelden i tydelig profil. Og da hun gjorde det nå, ble det skrevet at haka så fæl ut. Det er hennes naturlige hake….

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 minutter siden):

Ja nettopp, i delvis profil. Da skjules haken ganske mye. Men hun viser den  sjelden i tydelig profil. Og da hun gjorde det nå, ble det skrevet at haka så fæl ut. Det er hennes naturlige hake….

Har ikke sett dette? Hvor? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Har ikke sett dette? Hvor? 

Det er moderert bort nå. Var et par sider tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (20 minutter siden):

Man ser tydelig formen på haken på så og si alle bilder og videoer, så jeg tror neppe dette er noe hun ønsker å skjule. Jeg ville heller sagt hun ønsker å fremheve den. Men å si at haken ser fæl ut, er ikke greit. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (4 timer siden):

De cowboystøvlettene 🤣 

Tror vi kan legge til «Coachella boho-Barbie» i samlingen🙈

Min mening: Ingen festivalgjengere har «festivalantrekk» for anledningen. Festivalfolk er casual, avslappa og tro mot seg selv.

Er kun wannabes som holder på sånn. Kjole og cowboyboots, planlegger og snakker om det i en pod. 

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (20 minutter siden):

Min mening: Ingen festivalgjengere har «festivalantrekk» for anledningen. Festivalfolk er casual, avslappa og tro mot seg selv.

Er kun wannabes som holder på sånn. Kjole og cowboyboots, planlegger og snakker om det i en pod. 

Word! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing dette, men å navngi en festival  "idyllfestivalen" 🫣🥱  Høres dønn kjedelig ut. Forestiller meg pent teservise med rosemalingsmotiv og snirklete teskjeer. Gjerne noe ekstra idylliske servietter som man kan ta bilde av og legge på instagram. Gå med flagrende sommerkjole og nippe te fra idyllisk kopp sammen med andre slitne, men oppdollete småbarnsmødre som også har flagrende sommerkjoler, lytte til fiolinmusikk og speide over svaberg og sjø. Ikke noe galt med det, men noe festivalschwung  med liv og røre får jeg ikke assosiasjoner til med dette navnet 😂 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (2 timer siden):

Litt avsporing dette, men å navngi en festival  "idyllfestivalen" 🫣🥱  Høres dønn kjedelig ut. Forestiller meg pent teservise med rosemalingsmotiv og snirklete teskjeer. Gjerne noe ekstra idylliske servietter som man kan ta bilde av og legge på instagram. Gå med flagrende sommerkjole og nippe te fra idyllisk kopp sammen med andre slitne, men oppdollete småbarnsmødre som også har flagrende sommerkjoler, lytte til fiolinmusikk og speide over svaberg og sjø. Ikke noe galt med det, men noe festivalschwung  med liv og røre får jeg ikke assosiasjoner til med dette navnet 😂 

Nei, alle får vel sine assosiasjoner av å høre et navn.
Selv ville jeg tenkt en feelgood hagefestival med gode band, medbragte campingstoler, et par boder med digg mat og ekstra god lokalprodusert drikke. 
Skjønner jo at det ikke stemmer, men får uansett ikke noe inntrykk av festivalen når det eneste vi ser et par snutter bak resten av publikum. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bulsara

Formidling fail

- en festival langt fra tedrikkende, kjolekledde (slitne) småbarnsmødre 😂

Tragisk hvordan hun vrir innleggene til å handle om henne. Et par klipp musikk.

Hun vil vel formidle hvor eksklusiv og spesiell, VIP, hun er, fremfor alt det andre festivalen byr på. Mannen i gata får hverken hotellrom med eukalyptus i dusjen og blomster levert når billetter kjøpes. Ergo, null interesse å høre om det heller

Årets program(hentet fra idyllfestivalens hjemmeside)

IMG_3057.jpeg

Endret av Bulsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kanskje countryfestival ut fra antrekkene hennes. Hun har det jo med å gå for «kostyme», og dette er tydeligvis det hun tenker er festivalkostyme.  Ellers har vi sett Paris-kostyme med stripete genser og alpelue, påskekostyme med nikkers og fletter, midtsommerkostyme med blomstrete kjole og blomsterkrans, jeg vet det har vært flere. 

• Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (1 time siden):

Formidling fail

Hun vil vel formidle hvor eksklusiv og spesiell, VIP, hun er, fremfor alt det andre festivalen byr på. Mannen i gata får hverken hotellrom med eukalyptus i dusjen og blomster levert når billetter kjøpes. Ergo, null interesse å høre om det heller

IMG_3057.jpeg

Til sammenligning reklamerte yummymummy for en festival for litt siden. Jeg følger henne veldig sporadisk, men fikk med meg blant annet test av festivalområdet på forhånd og videosamtale med Sondre Justad som skulle opptre. Her ble jeg påvirket til å ville dra dit, coboy boots appellerer ikke til meg 😂

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cowboyboots på festival blir like stereotypisk som alpelue, tvers-over-stripete genser og baguett i Paris. Men, denne festivalen var tydeligvis fornøyd med innsatsen i fjor, i og med at de går for markedsføring via CBE.no også i år. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (3 timer siden):

Formidling fail

IMG_3057.jpeg

Jøss. Bare det innlegget ditt gjorde meg mer interessert i denne festivalen. Legge ut programmet må vel være et minimum. Kanskje du skulle bli influenser? Du gjør en bedre jobb enn visse andre ihvertfall... 😘

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue hadde også cowboystøvler på idyllfestivalen. De har vel sett noen coachella bilder fra noen år siden og prøvde å kopiere stilen. Ellers er jo begge fra Særp, så kan hende det er stilen på særp-festival? 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (6 timer siden):

Tror det kommer av Postgirobygget sin Idyll

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...