Isild Skrevet 14. juni 2023 #83921 Del Skrevet 14. juni 2023 Pust skrev (33 minutter siden): Jeg vet ikke helt, men de fleste influenserkontoer er nå komplett hjernedøde og bringer hverken inspirasjon eller positiv underholdning. Det har tippet over i ren selvdyrking og «drit i annonsørene»-holdning, altså sager de over den grenen de sitter på. Treasures AS, med Caroline i front, er nå kun en fjollete tullekonto som eierne bruker for å rendyrke egen narsissisme og ekshibisjonistiske behov. Det svir i hjernen når jeg blar i den feeden. Helt sant ! Det er fascinerende at CBE.no tror at det er interessant for noen å en dullion bilder av de/henne. At de tror de er så pene/interessante i seg selv at de ikke lenger trenger hverken tekst eller annet innhold for å inspirere følgeren. Kun selfier og bilder av dem selv neddynget med "lys og skygge" - i nøye utstuderte positurer - forsøkt passert som "casual" og "jobb". 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 14. juni 2023 #83922 Del Skrevet 14. juni 2023 rinne skrev (5 timer siden): Podcasten har 468 følgere på Instagram, en ikke ubetydelig andel av dette utgjøres av bedrifter eller andre influensere (følger du meg, følger jeg deg). Det er fascinerende at hun trodde hun var populær nok til å starte en podcast uten annen beskrivelse enn «bli bedre kjent med Caroline». Ser de seg helt blinde på realiteten der de sitter i ekkokammeret de har skapt ved utstrakt sletting og blokkering? Folk er ikke interessert i å se «bak kulissen i livet». Det gjennomskues at podcasten bare er nok en kulisse, og at Caroline aldri kan slippe noen inn til den virkelige baksiden av fasaden. Bildekilde: Skjermdump IG 13.06.23 Hvis Caroline & Susan er smarte, så gir de seg med poddingen nå. Evt tar noen hardt tiltrengte kunstgrep, for siste episode var virkelig i en klasse for seg! CBE snakker i et rasende tempo, på innpust og utpust, og avbryter seg selv/retter på seg selv i ett kjør. Som om hun lar skravla gå nærmest på tomgang, BARE for å være sikker på å beholde ordet. Susan skal IKKE få slippe til, koste hva det koste vil. Og på slutten da CBE spør -Enn du, hva skal du gjøre i sommer? Har du fortalt hva du skal i sommer? Susan svarer "nei", med en liten latter som gir et temmelig klart inntrykk av at ihvertfall hun har fått nok😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 14. juni 2023 #83923 Del Skrevet 14. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (15 timer siden): Nå er det kjøkkenbilder igjen. Dvs. Caroline Berg Eriksen som poserer med bloggerfot, tits and booty. Tennene har fått samme farge som veggene (rettelse; skapene) for anledningen og malerpenselen er i sving. Huden skinner rynke-og linjefri, men ansiktsformen er igjen normal. Det samme er avstanden mellom øyne og øyebryn. fy, så uhygenisk med sko på kjøkkenbenken! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 14. juni 2023 #83924 Del Skrevet 14. juni 2023 FruJohansen skrev (4 timer siden): Det hadde gått an å redigere vekk skitten fra sålen i det minste, men de var muligens for opptatt i motsatt ende av modellen. 🤣🤣🤣 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 14. juni 2023 #83925 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg tror til og med First House måtte ha gitt opp å få denne bedriften på rett kjøl igjen omdømmemessig. Jeg kan ikke slutte å la meg fascinere av at man ikke endrer kurs når veien du kjører på leder ingensteds, eller verre; i fortapelsen. Neida, de kjører på med samme innhold uansett kritikk, uansett dalende følgerskare, uansett medieoppslag; oppstyltede og ihjelredigerte- og filtrerte bilder av frontfiguren som ingen kan relatere seg til. Det ser mer og mer ut som en utrangert såpeserie som sendes på TV2 14.30 på ettermiddagen. Man slår på bare for å blåses av banen av hvor lite kvalitet som skal til for å få skjermtid; i CBEs tilfelle SoMe-tid 🥱🙄 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. juni 2023 #83926 Del Skrevet 14. juni 2023 Ellie77 skrev (1 time siden): Jeg tror til og med First House måtte ha gitt opp å få denne bedriften på rett kjøl igjen omdømmemessig. Jeg kan ikke slutte å la meg fascinere av at man ikke endrer kurs når veien du kjører på leder ingensteds, eller verre; i fortapelsen. Neida, de kjører på med samme innhold uansett kritikk, uansett dalende følgerskare, uansett medieoppslag; oppstyltede og ihjelredigerte- og filtrerte bilder av frontfiguren som ingen kan relatere seg til. Det ser mer og mer ut som en utrangert såpeserie som sendes på TV2 14.30 på ettermiddagen. Man slår på bare for å blåses av banen av hvor lite kvalitet som skal til for å få skjermtid; i CBEs tilfelle SoMe-tid 🥱🙄 Ja det virker som de selv fremdeles mener innholdet deres oser av kvalitet og klasse. ( minner om at det var visst det LKE tenkte om CBE første gang han så henne, i følge bloggen en gang i nittenpilogbue. ) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2023 #83927 Del Skrevet 14. juni 2023 Isild skrev (8 timer siden): Lurer på hva de tenker om manglende suksess sånn egentlig. De hevder, sier og "spiller" at de er suksessfulle. De forsøker å spikre narrativet med å hele tiden si at andre er misunnelige, at "så mange spør..." osv. Men podcasten ble avslørende. Den slo ikke an på noen som helst måte, og gjenspeiler nok hvordan det egentlig ligger an. Så da lurer jeg på hvordan de syns det er å vite at de ikke når ut til særlig mange lenger. Det hjelper ikke å "rope" at man er kjempepopulær - når alle ser og vet at man ikke er det. Jeg mistenker at treningsreisen(e) blir avslørende på samme måten. Forstår ikke hvordan de kan leve av dette lenger. Min tanke er at den kollektive slottsferien er planlagt av to grunner - for å tviholde på det imaget de tilsynelatende har ønsket å holde i mange år, om at de er suksessfulle, har klasse osv., og med den skape litt mer trafikk på bedriftskanalene og engasjement. Problemet er at det i beste fall blir forbigående, som det meste annet. For virkeligheten til bedriften er thinspo/proana, ortorektisk forhold til trening og kropp og kosthold, dårlige råd, plattheter, regelmessige lovbrudd i det meste av annonsesamarbeid, negative skandaler, blotting av mors bryst på kjøkkenet godt iblandet bilder og film av unger. Det er uetisk, totalt ansvarsløst, og ikke sjeldent ulovlig. Det skapes luftslott, som punkteres omtrent umiddelbart. Podkasten ble ekstremt avslørende mtp. at denne bedriften selger... ingenting, egentlig. De henger ikke med i tiden, er akterutseilte. Folk er jevnt over blitt langt mer bevisste både hvordan de selv bruker sosiale medier, men også kvaliteten på innholdet på det de følger. Målgruppene bedriften har definert tidligere har utviklet seg og blitt modne, er samfunnsengasjerte. Og bedriften har stagnert, unngår å følge med i samfunnet eierne lever i, unngår viktige saker, unngår virkeligheten. Det er mange år siden målgruppen vokste fra bedriftseierne i Treasure AS - noe engasjementtallene med all tydelighet viser. Jeg tror ikke det vil være mulig å leve så mye lenger av dette tomme selvfokuset og sykelige kroppsfokuset og kroppspresset, iblandet barneeksponering, seksualisering av mor og lovbrudd. 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. juni 2023 #83928 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (15 minutter siden): Min tanke er at den kollektive slottsferien er planlagt av to grunner - for å tviholde på det imaget de tilsynelatende har ønsket å holde i mange år, om at de er suksessfulle, har klasse osv., og med den skape litt mer trafikk på bedriftskanalene og engasjement. Problemet er at det i beste fall blir forbigående, som det meste annet. For virkeligheten til bedriften er thinspo/proana, ortorektisk forhold til trening og kropp og kosthold, dårlige råd, plattheter, regelmessige lovbrudd i det meste av annonsesamarbeid, negative skandaler, blotting av mors bryst på kjøkkenet godt iblandet bilder og film av unger. Det er uetisk, totalt ansvarsløst, og ikke sjeldent ulovlig. Det skapes luftslott, som punkteres omtrent umiddelbart. Podkasten ble ekstremt avslørende mtp. at denne bedriften selger... ingenting, egentlig. De henger ikke med i tiden, er akterutseilte. Folk er jevnt over blitt langt mer bevisste både hvordan de selv bruker sosiale medier, men også kvaliteten på innholdet på det de følger. Målgruppene bedriften har definert tidligere har utviklet seg og blitt modne, er samfunnsengasjerte. Og bedriften har stagnert, unngår å følge med i samfunnet eierne lever i, unngår viktige saker, unngår virkeligheten. Det er mange år siden målgruppen vokste fra bedriftseierne i Treasure AS - noe engasjementtallene med all tydelighet viser. Jeg tror ikke det vil være mulig å leve så mye lenger av dette tomme selvfokuset og sykelige kroppsfokuset og kroppspresset, iblandet barneeksponering, seksualisering av mor og lovbrudd. Godt oppsummert. Jeg tror dette vil gå dukken etterhvert. Det er kjedelig, repetetivt, trassig og veldig 2010. Bedriftens eget nettroll har heller ikke gjort influencerbedriften til kona noen tjenester når det gjelder å sikre videre suksess. Det har han sørget for via kommentarfelt-fadese og å påberope seg titler han ikke har, sjåvinistiske uttalelser om kvinnekropp, fremmedord om trening, feil råd om trening, trolling og krangling på ulike sider. Vi glemmer heller ikke "psykobitch" og "nesevise møkkakjerring", eller at noen skulle hatt en kule i panna. "Humor" rundt et tragisk dødsfall av en hest han kjørte på ble også mageplask - før han topper hele opplegget med å stalke en dame på privaten og ødelegge bilen hennes. Han burde nok holdt seg til ballspill kanskje. Endret 14. juni 2023 av Isild 37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2023 #83929 Del Skrevet 14. juni 2023 Isild skrev (3 minutter siden): Godt oppsummert. Jeg tror dette vil gå dukken etterhvert. Det er kjedelig, repetetivt, trassig og veldig 2010. Bedriftens eget nettroll har heller ikke gjort influencerbedriften til kona noen tjenester når det gjelder å sikre videre suksess. Det har han sørget for via kommentarfelt-fadese og å påberope seg titler han ikke har, sjåvinistiske uttalelser om kvinnekropp, fremmedord om trening, feil råd om trening, trolling og krangling på ulike sider. Vi glemmer heller ikke "psykobitch" og "nesevise møkkakjerring", eller at noen skulle hatt en kule i panna. "Humor" rundt et tragisk dødsfall av en hest han kjørte på ble også mageplask - før han topper hele opplegget med å stalke en dame på privaten og ødelegge bilen hennes. Han burde nok holdt seg til ballspill kanskje. Eller han kunne fullført en utdannelse med litt hold i... Noe også hun burde gjort. Jeg synes de begge to har blitt like ille siste par årene. Apropos påkjørselen av den hesten - de hadde jo annonsesamarbeide med firmaet som selger slike campere. Og i annonsene valgte fotograf LKE og medeier CBE å presentere camperen med både retusjert person og brudd på alkoholloven. Når LKE tar bilder av CBE er fokuset oftere og oftere på å seksualisere henne (og hun er tydeligvis veldig delaktig i at det er ønsket fokus på bildene). Han, som tross alt har noen trenerkurs innen fotball og en pt-utdannelse velger helt tydelig bevisst bort at øvelser de forsøker å påvirke andre til å gjøre, skal utføres korrekt av CBE. De gir blaffen i å vise øvelser korrekt - og kun seksualisering av hennes kropp synes å være hensikten. Hva blir det neste de velger? De har gått gjennom redigeringsskandaler etter at de har benektet åpenbar og bevist juks og bedrag med bilder. De driter i lovverket og bryter norsk lov i annonsesamarbeid kontinuerlig - og velger dermed bevisst å utsette sine samarbeidspartnere for negativ reklame som reduserer ryktet til disse leverandørene, som også vil bli ansvarliggjort for Treasures AS, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen og Netfits lovbrudd. I tillegg til den lange "karrieren" som nettroll torpederer LKE ikke bare sitt omdømme som trener ved å gi blaffen i å vise øvelser korrekt utført (eller er det at han ikke er i stand til å veilede andre i korrekt utførelse?, vanskelig å vite ut fra det han/de presenterer) - men også i det at han tydeligvis støtter opp om å dokumentere annet helseskadelig innhold, som overtrening, for lite mat og for lite variert mat sammenlignet med treningsbelastning, tilsynelatende hyppig alkoholkonsum, trening selv på minimalt med søvn, trening med skader m.m. Og alt dette dokumenterer han og CBE gjennom sine bedriftskanaler nærmest på daglig basis. Det er helt uforståelig at de ikke ser dette selv. Eller, jeg tror egentlig de ser det, men at de begynner å bli rimelig desperate etter å opprettholde et inntrykk av at de vet best, at de er vellykkede og suksessfulle og populære... selv om måten de gjør det på torpederer dem selv, bedriftens rykte og egne muligheter fremover. Det skal mye til for å snu dette. Jeg tror det er for sent. Jeg tror at de må helt bort fra influencertilværelsen, skaffe seg jobber og gjøre ærlig arbeid, få rutiner, få forståelse for det virkelige yrkeslivet, komme seg ut av det maniske influencerlivet som de og andre som dem lever. Jeg tror imidlertid at de håper at CBEs rolle i det teaterstykket noen nylig linket til vil gjøre henne/dem aktuelle igjen. Det gjenstår å se hvordan det går. Jeg har ikke troen, i hvert fall ikke hvis CBE og LKE planlegger å gjøre det til innhold på egne bedriftskanaler. Jeg ønsker dem ikke noe vondt - men jeg ønsker at de begynner å oppføre seg som ansvarlige foreldre og slutter å eksponere egne barn i ubetalt og ulovlig barnearbeid. Jeg ønsker at de slutter å fronte proana og ortorektisk forhold til trening, kropp og mat. Jeg ønsker at de slutter å redigere/retusjere CBE så ekstremt som de gjør. Jeg ønsker at de - som alle andre må - kan drife sine bedriftskanaler iflg. norsk lov. Jeg ønsker at de slutter med innhold som skader egne barn, følgere og dem selv. Men skal de gjøre dette, da trenger de innhold i sine bedriftskanaler - og det har de vist over år nå at de ikke har. Derfor fortsetter de med mer og mer desperate virkemidler, som overeksponering av barn, bryte norsk lov, fronte proana, filter som forvrenger CBEs utseende og kropp m.m. Jeg har ingen tro på at de greier å snu dette, for de viser ingen vilje. Alt de gjør fortsetter etter samme oppskrift som før, bare enda verre. Men nå satses det vel kanskje på at den kollektive slottsferien skal gi dem et skinn av noe bedriften i årevis har vist dem at de ikke har. Jeg håper - men tror ikke - at de vil holde barna helt utenfor bildene på den slottsferien. La barna få være barn, ikke ulovlig gratisarbeidende for at mor og far selv skal få inntekt de ikke gidder skape på annen måte! Jeg håper også - men tviler, dessverre - på at alle andre som blir med på den slottsferien nekter å stille opp på bilder/innhold for at Treasure AS skal tjene penger, at foreldrene til de andre barna velger å skåne sine barn fullstendig fra dette influencerparets forretningsvirksomhet. En slik slottsferie gir store muligheter for virkelig innhold, helt uten barneeksponering, seksualisering av eier, helt uten overtrening, kroppspress og proana. Men, selvfølgelig... det vil jo kreve at CBE forbereder seg, setter seg inn i stedets historie, hva regionen har å by på i dag, lete etter perler som turistgigantene ikke har oppdaget, vise dagliglivet der nede osv. osv. osv. Slottets vinkjeller, barn og proana/thinspo/overtrening er på ingen måte innhold. Antar at eierne heller ikke denne gangen kommer til å gripe muligheten, men heller bare fortsette som de har gjort i årevis. Så forutser, masse bilder av "delikate" bord, vin, kjoler, slottsbilder, is, fokus på bedriftseieres kropper og "delikate" barneeksponeringsbilder (og det siste antar jeg også en del fra det mørke nettet sitter og venter på, siden CBE/ Treasure AS allerede har annonsert på egen kanal at det blir mange barn der... tragisk...). 28 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 14. juni 2023 #83930 Del Skrevet 14. juni 2023 ~ Ada ~ skrev (20 timer siden): Ja, skikkelig casually og spontant. Bare ramla innom kjøkkenet. God på gjenbruk, som sagt. Jeg tolker capture som litt ironisk, siden hun slenger på en 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 14. juni 2023 #83931 Del Skrevet 14. juni 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Eller han kunne fullført en utdannelse med litt hold i... Noe også hun burde gjort. Jeg synes de begge to har blitt like ille siste par årene. Apropos påkjørselen av den hesten - de hadde jo annonsesamarbeide med firmaet som selger slike campere. Og i annonsene valgte fotograf LKE og medeier CBE å presentere camperen med både retusjert person og brudd på alkoholloven. Når LKE tar bilder av CBE er fokuset oftere og oftere på å seksualisere henne (og hun er tydeligvis veldig delaktig i at det er ønsket fokus på bildene). Han, som tross alt har noen trenerkurs innen fotball og en pt-utdannelse velger helt tydelig bevisst bort at øvelser de forsøker å påvirke andre til å gjøre, skal utføres korrekt av CBE. De gir blaffen i å vise øvelser korrekt - og kun seksualisering av hennes kropp synes å være hensikten. Hva blir det neste de velger? De har gått gjennom redigeringsskandaler etter at de har benektet åpenbar og bevist juks og bedrag med bilder. De driter i lovverket og bryter norsk lov i annonsesamarbeid kontinuerlig - og velger dermed bevisst å utsette sine samarbeidspartnere for negativ reklame som reduserer ryktet til disse leverandørene, som også vil bli ansvarliggjort for Treasures AS, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen og Netfits lovbrudd. I tillegg til den lange "karrieren" som nettroll torpederer LKE ikke bare sitt omdømme som trener ved å gi blaffen i å vise øvelser korrekt utført (eller er det at han ikke er i stand til å veilede andre i korrekt utførelse?, vanskelig å vite ut fra det han/de presenterer) - men også i det at han tydeligvis støtter opp om å dokumentere annet helseskadelig innhold, som overtrening, for lite mat og for lite variert mat sammenlignet med treningsbelastning, tilsynelatende hyppig alkoholkonsum, trening selv på minimalt med søvn, trening med skader m.m. Og alt dette dokumenterer han og CBE gjennom sine bedriftskanaler nærmest på daglig basis. Det er helt uforståelig at de ikke ser dette selv. Eller, jeg tror egentlig de ser det, men at de begynner å bli rimelig desperate etter å opprettholde et inntrykk av at de vet best, at de er vellykkede og suksessfulle og populære... selv om måten de gjør det på torpederer dem selv, bedriftens rykte og egne muligheter fremover. Det skal mye til for å snu dette. Jeg tror det er for sent. Jeg tror at de må helt bort fra influencertilværelsen, skaffe seg jobber og gjøre ærlig arbeid, få rutiner, få forståelse for det virkelige yrkeslivet, komme seg ut av det maniske influencerlivet som de og andre som dem lever. Jeg tror imidlertid at de håper at CBEs rolle i det teaterstykket noen nylig linket til vil gjøre henne/dem aktuelle igjen. Det gjenstår å se hvordan det går. Jeg har ikke troen, i hvert fall ikke hvis CBE og LKE planlegger å gjøre det til innhold på egne bedriftskanaler. Jeg ønsker dem ikke noe vondt - men jeg ønsker at de begynner å oppføre seg som ansvarlige foreldre og slutter å eksponere egne barn i ubetalt og ulovlig barnearbeid. Jeg ønsker at de slutter å fronte proana og ortorektisk forhold til trening, kropp og mat. Jeg ønsker at de slutter å redigere/retusjere CBE så ekstremt som de gjør. Jeg ønsker at de - som alle andre må - kan drife sine bedriftskanaler iflg. norsk lov. Jeg ønsker at de slutter med innhold som skader egne barn, følgere og dem selv. Men skal de gjøre dette, da trenger de innhold i sine bedriftskanaler - og det har de vist over år nå at de ikke har. Derfor fortsetter de med mer og mer desperate virkemidler, som overeksponering av barn, bryte norsk lov, fronte proana, filter som forvrenger CBEs utseende og kropp m.m. Jeg har ingen tro på at de greier å snu dette, for de viser ingen vilje. Alt de gjør fortsetter etter samme oppskrift som før, bare enda verre. Men nå satses det vel kanskje på at den kollektive slottsferien skal gi dem et skinn av noe bedriften i årevis har vist dem at de ikke har. Jeg håper - men tror ikke - at de vil holde barna helt utenfor bildene på den slottsferien. La barna få være barn, ikke ulovlig gratisarbeidende for at mor og far selv skal få inntekt de ikke gidder skape på annen måte! Jeg håper også - men tviler, dessverre - på at alle andre som blir med på den slottsferien nekter å stille opp på bilder/innhold for at Treasure AS skal tjene penger, at foreldrene til de andre barna velger å skåne sine barn fullstendig fra dette influencerparets forretningsvirksomhet. En slik slottsferie gir store muligheter for virkelig innhold, helt uten barneeksponering, seksualisering av eier, helt uten overtrening, kroppspress og proana. Men, selvfølgelig... det vil jo kreve at CBE forbereder seg, setter seg inn i stedets historie, hva regionen har å by på i dag, lete etter perler som turistgigantene ikke har oppdaget, vise dagliglivet der nede osv. osv. osv. Slottets vinkjeller, barn og proana/thinspo/overtrening er på ingen måte innhold. Antar at eierne heller ikke denne gangen kommer til å gripe muligheten, men heller bare fortsette som de har gjort i årevis. Så forutser, masse bilder av "delikate" bord, vin, kjoler, slottsbilder, is, fokus på bedriftseieres kropper og "delikate" barneeksponeringsbilder (og det siste antar jeg også en del fra det mørke nettet sitter og venter på, siden CBE/ Treasure AS allerede har annonsert på egen kanal at det blir mange barn der... tragisk...). Det er ikke bare innholdet i/på plattformene til Cbe.no som kan oppleves repetitivt og kjedelig. Kanskje det er en mulighet for at tidligere hendelser, jf påkjøring av hest, som nevnt over her, o.l., ble vist til med link for nye brukere? Jeg anerkjenner absolutt at alle bør få innsyn i kritikkverdige forhold, men da kan slike som meg, som har lest om dette mange ganger, bare scrolle forbi linkene? Min personlige mening. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. juni 2023 #83932 Del Skrevet 14. juni 2023 Donatello skrev (31 minutter siden): Det er ikke bare innholdet i/på plattformene til Cbe.no som kan oppleves repetitivt og kjedelig. Kanskje det er en mulighet for at tidligere hendelser, jf påkjøring av hest, som nevnt over her, o.l., ble vist til med link for nye brukere? Jeg anerkjenner absolutt at alle bør få innsyn i kritikkverdige forhold, men da kan slike som meg, som har lest om dette mange ganger, bare scrolle forbi linkene? Min personlige mening. Det er desverre ikke mulig å linke til hendelsen med hesten da det ble lagt ut på storyen hans i sin tid - og er borte nå. Det ligger derimot screenshots bakover i tråden, men forstår hvis det blir mye å lete seg tilbake til. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juni 2023 #83933 Del Skrevet 14. juni 2023 Enklest å google, ikke søke på KG, da kommer man feks hit 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2023 #83934 Del Skrevet 14. juni 2023 Oppsummering av dagens story hos Caroline Berg Eriksen: * Jogging med hund i varmen * Thinspo / proana - sykelig posering etter intervall på mølla, hvor hun var "sykt fornøyd" med egen innsats, fordi hun ikke hadde noen motivasjon... * Barneeksponering * Ingen merking av reklame for egen podkast/ Moderne Media x 2 * Minst to lovbrudd i hver av de fem ulike story'ene som er annonser for celini.no og anyfin.no Dvs. dagens dose var 12 lovbrudd fra Caroline Berg Eriksen/Treasure: - 2 sammen med Moderne Media - 2 sammen med celini.no - og hele 8 lovbrudd sammen med anyfin.no. 21 1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosinvin Skrevet 14. juni 2023 #83935 Del Skrevet 14. juni 2023 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 14. juni 2023 #83936 Del Skrevet 14. juni 2023 https://dinside.dagbladet.no/fritid/roper-varsko-ikke-gjor-det/79536895 Trine Mostue om hvor raskt hunder kan få brannsår under potene, få heteslag osv. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 14. juni 2023 #83937 Del Skrevet 14. juni 2023 3 hours ago, Donatello said: Det er ikke bare innholdet i/på plattformene til Cbe.no som kan oppleves repetitivt og kjedelig. Kanskje det er en mulighet for at tidligere hendelser, jf påkjøring av hest, som nevnt over her, o.l., ble vist til med link for nye brukere? Jeg anerkjenner absolutt at alle bør få innsyn i kritikkverdige forhold, men da kan slike som meg, som har lest om dette mange ganger, bare scrolle forbi linkene? Min personlige mening. Mulig jeg tolker deg feil, men jeg tolket det som at du syns saker og ting som skrives her inne også er repetivt og kjedelig? Kan til dels være enig i at enkelte ting nevnes altfor ofte, men samtidig ser jeg viktigheten av at informasjon om "shady business" i influenserbransjen når ut til så mange som mulig. Så er det selvfølgelig opp til hver og en om man klikker seg inn på alle linker, eller om man hopper over. 🙂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. juni 2023 #83938 Del Skrevet 14. juni 2023 MacBeth skrev (4 timer siden): Jeg tolker capture som litt ironisk, siden hun slenger på en 🤭 Mulig det. Uansett malplassert og vitner om mangel på kommunikasjonsferdigheter, noen gode poenger her er nevnt nylig av @FruJohansen Jeg oppfatter tekst som fullstendig meningsløst og irrelevant med mindre det står «gi meg komplimenter for utseende mitt» da dette synes å være intensjonen med alt. Jeg synes det er trist å beskue så problematisk selv-og kroppsbilde i fri utfoldelse på en offentlig konto. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 14. juni 2023 #83939 Del Skrevet 14. juni 2023 (endret) Donatello skrev (4 timer siden): Det er ikke bare innholdet i/på plattformene til Cbe.no som kan oppleves repetitivt og kjedelig. Kanskje det er en mulighet for at tidligere hendelser, jf påkjøring av hest, som nevnt over her, o.l., ble vist til med link for nye brukere? Jeg anerkjenner absolutt at alle bør få innsyn i kritikkverdige forhold, men da kan slike som meg, som har lest om dette mange ganger, bare scrolle forbi linkene? Min personlige mening. Da reflekterer diskusjonen innholdet til CBE da? Klart det går mye i det samme, når Caroline (og LK) fortsatt holder på med det samme gamle. Det høres veldig tungvint ut å måtte linke til et gammelt innlegg hver gang man tar opp et tema man vet har vært diskutert flere ganger. Hvis jeg ikke misforstår deg? Som Caroline sier, det er bare å scrolle videre hvis du ser noe du ikke liker eller synes er interessant. Endret 14. juni 2023 av Snødronninga 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. juni 2023 #83940 Del Skrevet 14. juni 2023 Siste innlegg med brudgommen; litt spesielt å fronte dette? Noen andre må gjerne analysere hva bildene og teksten kommuniserer, men jeg synes det skriker «se på meg!», «se på brudgommen som flørter med meg», «se så fine vi to er sammen, da!» (og underteksten «ryk og reis til bruden!») 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå