Rev. Revenge Skrevet 2. juni 2023 #83461 Skrevet 2. juni 2023 CityCityBangBang skrev (8 timer siden): Jeg stiller meg også ofe inntil veggen når jeg spiser... Screenshot fra instanavigation Heldige veggen!😍 Kollontaj skrev (3 timer siden): Så herlig for det hotellet de er på, at CBE.no betaler oppholdet selv, da! Og gir gratis reklame på kjøpet. God deal! Heldige hotellet!😍 Heldige oss!😍 23 2
CityCityBangBang Skrevet 2. juni 2023 #83462 Skrevet 2. juni 2023 9 hours ago, CityCityBangBang said: Jeg stiller meg også ofe inntil veggen når jeg spiser... Screenshot fra instanavigation Tok i hvert fall på skuddsikker vest da, selv om magen og (nesten alt annet) er bar(t)... (sorry for quoting myself) 🧐 8 2
Snødronninga Skrevet 3. juni 2023 #83463 Skrevet 3. juni 2023 Levina skrev (7 timer siden): 😂😂 Jepp 😉 Regner med du synes de gjør en utmerket jobb med podcasten. 🤡 10
Populært innlegg Knope Skrevet 3. juni 2023 Populært innlegg #83464 Skrevet 3. juni 2023 Nok en gang kudos til @Felis for recap. I dag har jeg kjørt 7 timer alene, og har bare hørt på diverse podcaster. La inn CBE sin på lista, bare for å høre den selv. Angret litt, men gadd ikke å bli distrahert i kjøringen av å hoppe til neste, så jeg hørte hele. Djeeze, de går virkelig på tomgang! For hvert eneste tema gjentar de det samme fem ganger. Alt fra opplevelser på Tusenfryd, bading i kaldt vann, justisminister i New York, brød i Rema-poser osv. Ordforrådet er et kapittel for seg. Og googlingen. Som Susan ville sagt; Assa hvem bryr seg om å få en lang utgreiing om hva Wikipedia sier om bakgrunnen for pinse og fordelene med isbading lizzom? Schedelig! Men Susan sa jo ikke det, hun var travelt opptatt av å jatte med. 50
MarianneE Skrevet 3. juni 2023 #83465 Skrevet 3. juni 2023 Imblar skrev (2 timer siden): Nok en gang kudos til @Felis for recap. I dag har jeg kjørt 7 timer alene, og har bare hørt på diverse podcaster. La inn CBE sin på lista, bare for å høre den selv. Angret litt, men gadd ikke å bli distrahert i kjøringen av å hoppe til neste, så jeg hørte hele. Djeeze, de går virkelig på tomgang! For hvert eneste tema gjentar de det samme fem ganger. Alt fra opplevelser på Tusenfryd, bading i kaldt vann, justisminister i New York, brød i Rema-poser osv. Ordforrådet er et kapittel for seg. Og googlingen. Som Susan ville sagt; Assa hvem bryr seg om å få en lang utgreiing om hva Wikipedia sier om bakgrunnen for pinse og fordelene med isbading lizzom? Schedelig! Men Susan sa jo ikke det, hun var travelt opptatt av å jatte med. Spørsmålet er: Hvorfor har de podcast? Kan egentlig hvem som helst starte opp en? 18 6
Aquarius04 Skrevet 3. juni 2023 #83466 Skrevet 3. juni 2023 Spanky skrev (9 timer siden): Dette er fra Caroline sin Instagram, innlegg fra nyttårsaften, og idag på story fra frisøren. Er det samma dama?? Men i himmelens navn! Gått litt amok med fillers på øverste bilde eller? Det er trist å se at hun ikke ser verdien i eget utseende UTEN alt av staffasje. På det øverste bildet ser hun jo mye eldre ut enn alderen sin. 18
Inocybe Skrevet 3. juni 2023 #83467 Skrevet 3. juni 2023 Teddi skrev (På 2.6.2023 den 9.19): Jeg var på en sommerfest her om dagen, og kom i snakk med en mann som kunne fortelle at han får betalt for å like influenseres innlegg på insta. Han får med jevne mellomrom tilsendt en liste over influensere og spesifikke innlegg som han skal like og ev. kommentere på, og så får han penger for det i etterkant. Kan ikke huske om han sa summen, eller om dette er varierende fra gang til gang. Jeg spurte om det var noen faste, og da svarte han at CBE ofte var med der. Fikk ikke spurt mer enn det, men er det dette som er å kjøpe seg følgere? Trodde nemlig det var falske kontoer som var opprettet kun for å like innlegg, men det er kanskje en kombinasjon? Jeg håper nesten det gjelder for mange av likesene og kommentarene. Hadde beroliget meg veldig om de mennene som liker og kommenterer med sleske emojier på bilder av barna, bare gjør det fordi CBE betaler dem for å like alt. Men jeg er dessverre veldig redd for mange av dem som tiltrekkes barnebildene er helt ekte personer og intensjonene deres kvalmene. 19
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2023 #83468 Skrevet 3. juni 2023 Marimekkoen skrev (14 timer siden): Tror ikke de blokkerer (fantastiske!) Henrik Troy da de ønsker å følge med på hva han legger ut. Ganske avslørende (det også). Enhver annen ville blitt slettet og antakelig blokkert, men nå handlet kontrollen om å ha innsyn. At alle disse trekkene de foretar seg, inkl.slette/åpne konto, smelle til med et stunt i nedgangstider osv., kan gå utover omdømme er visst underprioritert. 12 1
cerruti Skrevet 3. juni 2023 #83469 Skrevet 3. juni 2023 Morsomt å tenke på hvordan hun virkelig konsentrerer seg om å fremheve kroppen i det hun snur seg og går ut av hotelldøra. Jeg synes det har blitt helt tragisk jo eldre hun blir, (og mødre til to jenter som blir eldre) hvordan hun fortsetter å styre på med dette ekstreme utseendefokuset. Hvert bilde og hver videosnutt kontrolleres så til de grader. Det må være veldig slitsomt å være på et slikt arrangement fylt med mange likesinnede hvor hun kan risikere å bli filmet av andre uten de vanlige poseringene og filtrene. 28 5
Inocybe Skrevet 3. juni 2023 #83470 Skrevet 3. juni 2023 Levina skrev (14 timer siden): 😂😂 KG har kapasiteter som Sarah Sørheim (❤️) med mange flere på laget. Språk, refleksjoner, argumentasjonsteknikk i selv helt standard innlegg her er milevis over det CBE og Susan får til med selv timesvis med podcast. CBEs heiagjeng er tanta, bikkja, noen samarbeidspartnere som tjener på CBE får oppmerksomhet, noen andre scratch my back influencere, et par gamle travere som er like stagnerte som CBE og en del gubber som utnytter henne som gratis Only Fans. Imponerende med andre ord. 🫠 Vet det er fåfengt å kommentere et slikt innlegg men Dunning Kruger nivået på mange av CBE-forsvarene er for morsomt til å la stå ukommentert. 31 6
Laia Skrevet 3. juni 2023 #83471 Skrevet 3. juni 2023 (endret) MarianneE skrev (4 timer siden): Spørsmålet er: Hvorfor har de podcast? Kan egentlig hvem som helst starte opp en? Godt spørsmål. Man skal ha ganske høye tanker om seg selv hvis man tror at publikum finner dette innholdet interessant (at årsaken til at noen lytter er at podden er ufrivillig komisk var vel ikke intensjonen vil jeg tro). Tipper også at eventuelle utgifter forbundet med podkasten kan skrives av på firmaet (reisegodtgjørelse, mat, evt. overnatting osv.). Endret 3. juni 2023 av Laia 20
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2023 #83472 Skrevet 3. juni 2023 Godt innlegg om bildemanipulering nå på IG til @FruJohansen 19 7
Spanky Skrevet 3. juni 2023 #83473 Skrevet 3. juni 2023 Aquarius04 skrev (3 timer siden): Men i himmelens navn! Gått litt amok med fillers på øverste bilde eller? Det er trist å se at hun ikke ser verdien i eget utseende UTEN alt av staffasje. På det øverste bildet ser hun jo mye eldre ut enn alderen sin. Det øverste bildet er frisørens egen video av Caroline, som hun delte på egen profil. Det nederste er hennes eget bilde fra nyttårsaften. Når en ser bilder fra kvelden igår, som er da samme dag som frisørens video, ligner de jo ikke på hverandre engang. Tror det må være noe filter på frisørens video også, for det var ingen tekstur på huden i det hele tatt. 🤔 6 1
Cissacissa Skrevet 3. juni 2023 #83474 Skrevet 3. juni 2023 Det ene bildet ligner SE når hun akkurat hadde tatt facelift. Veldig merkelig puffy 8
Xstrella Skrevet 3. juni 2023 #83475 Skrevet 3. juni 2023 Hun kunne vært ærlig om hvilke injeksjoner og påfyllere hun bruker for å endre ansiktet sitt så mye. Tror hun at vi tenker hun er helt naturlig?? 10
Rev. Revenge Skrevet 3. juni 2023 #83476 Skrevet 3. juni 2023 Spanky skrev (13 timer siden): Dette er fra Caroline sin Instagram, innlegg fra nyttårsaften, og idag på story fra frisøren. Er det samma dama?? En gang, for ti år siden, så hun ut som på vedlagte bilde fra linken: https://www.seher.no/kjendis/forandring-i-lavkarbo-planen-for-lille-nelia/64249862. Og selv da så hun ikke lenger ut som ved bloggens oppstart i 2009. Å hardnakket påstå å ikke ha endret seg fra 16-års alderen faller på sin egen urimelighet. Trist å fremstå så opptatt av utseende med to etterkommere som har nådd alderen for påvirkning og undring. 16 4
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 3. juni 2023 Populært innlegg #83477 Skrevet 3. juni 2023 3 hours ago, cerruti said: Morsomt å tenke på hvordan hun virkelig konsentrerer seg om å fremheve kroppen i det hun snur seg og går ut av hotelldøra. Jeg synes det har blitt helt tragisk jo eldre hun blir, (og mødre til to jenter som blir eldre) hvordan hun fortsetter å styre på med dette ekstreme utseendefokuset. Hvert bilde og hver videosnutt kontrolleres så til de grader. Det må være veldig slitsomt å være på et slikt arrangement fylt med mange likesinnede hvor hun kan risikere å bli filmet av andre uten de vanlige poseringene og filtrene. Det er forsåvidt ikke rart at det hyperfokuseres på utseendet. Det er jo alt CBE har å tilby. Podcasten beviser ettertrykkelig at intelligente og givende diskusjoner er absolutt mangelvare og noe verken CBE eller manager har tilstrekkelig (mental) kapasitet til å føre. Det er noe særdeles stakkarslig over det hele - sett i lys av av dette en gang var Norges uomstridte blogg-dronning. Men Blogg-Norges grand old lady har selv skuslet og sullet bort enhver mulighet til å bli noe mer enn det man ser i dag - en over-retusjert, over-filtrert, mindreårig-utleverende, cerebralt utarmet, men samtidig bedrevitende gestalt - blottet for både skamvett og folkevett. 42 2 8
Minombre Skrevet 3. juni 2023 #83478 Skrevet 3. juni 2023 Den musikken som ligger på siste innlegg på insta: «It should cost a billion to look this good (oh, yeah) But she make it look easy 'cause she got it (check my technique)» Altså, tenk å legge på en slik tekst til en film av seg selv 😄 En av de siste filmene på storyen hennes viser at hun kommer gående og noen sier høyt: førr en babe! Det er jo gjennomgående dette som er temaet på instagrammen hennes, rett og slett om å ta seg best mulig ut til enhver tid og hylle det. Jeg er glad for at folk er stolte og glade i seg selv jeg altså, men det der er ikke sunt! Hadde jeg posert og redigert hvert eneste bilde av meg selv, hadde jeg gruet meg til å møte folk in real life. Tenk for et press hun legger på seg selv 😖 Det er ikke rart at hun våkner med angstanfall på natta, det er vel den eneste tiden på døgnet at kroppen slapper av litt. 36 4
Frøken Scott Skrevet 3. juni 2023 #83479 Skrevet 3. juni 2023 Revenge o'Cavatina skrev (14 timer siden): Heldige veggen!😍 Heldige hotellet!😍 Heldige oss!😍 😅 10
Villroses hage Skrevet 3. juni 2023 #83480 Skrevet 3. juni 2023 26 minutter siden, Hunter7 said: en over-retusjert, over-filtrert, mindreårig-utleverende, cerebralt utarmet, men samtidig bedrevitende gestalt - blottet for både skamvett og folkevett. En helt presis og komprimert beskrivelse av carolinebergeriksen.no's persona. 👏👏👏 18 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå