Frisk Frosk Skrevet 2. juni 2023 #83441 Skrevet 2. juni 2023 Katten89 skrev (16 minutter siden): Hvorfor setter hun seg ikke ned? Vanskeligere å vise en innhul mage og posere seg slankere når man sitter... 25 5
K_mb Skrevet 2. juni 2023 #83442 Skrevet 2. juni 2023 (endret) Katten89 skrev (36 minutter siden): Hvorfor setter hun seg ikke ned? Fordi det ble avgjort at hun skulle stå for å se sexy og tynn ut mens hun spiser foran veggen. Skal hun sitte og spise samtidig så må jo det også planlegges og iscenesettes sånn at hun ser best mulig ut, blant annet må hun ha en kortere topp for å vise magen, men så det er en liten fare for at magen krøller seg litt sammen i sittende stilling, og det går jo ikke 🤡 Endret 2. juni 2023 av K_mb 25 1
Ellevira Skrevet 2. juni 2023 #83443 Skrevet 2. juni 2023 Felis skrev (2 timer siden): Jeg har ikke hatt tid til recap på noen uker, og strengt tatt tror jeg det har vært bra for meg med en pause. Men jeg tok for meg dagens episode og synes kvaliteten har fått en oppsving. "Jentene" husker faktisk ting de har gjort siden sist, og begge har hatt et minimum av innhold i livene sine. De har også sjekket nyhetssakene på forhånd, slik at vi slipper å sitte og høre på at de scroller. Det er gørrkjedelig, selvsentrert og navlebeskuende, men det er likevel bedre enn sist... Pinsa er over og i dag er det tirsdag, innleder Caroline (eller fredag, da, for alle lytterne hennes, men vi teller nok ikke) Caroline synes at mai har så mange fridager og for henne er det mandag i dag (fremdeles fredag) Caroline spør Susan om hvorfor vi feirer pinse. Susan vet ikke, men Caroline stiller forberedt, for hun har googlet det. Hun googler det hvert år, forteller hun, men så glemmer hun det igjen. Her bekrefter hun vel det jeg har hatt mistanke om lenge, hun har seriøse utfordringer med hukommelsen. Ikke rart hun tror det hun legger ut på story forsvinner etter 24 timer... Caroline leser det hun fant om pinsen og spør Susan om hun visste at første pinsedag var offentlig flaggdag. Det visste ikke Susan, og Caroline sier at hun synes det er rart at vi skal flagge da. Hvorfor flagger vi? spør hun. For å markere noe? svarer Susan. Så drar hun skillet mellom stat og kirke, som @Frøkenfryden skriver om. Caroline føler at Norge alltid vil være et kristent land, men det er ikke Lars Kristian enig i. Susan er veldig glad for at søndag er hviledag. Caroline flagget ikke, for hun var ikke hjemme. Susan spør om Caroline hadde "flagra" hvis hun var hjemme, men det hadde ikke Caroline, for hun var ikke klar over at hun skulle det. De flagget på hytta, men de flagger alltid sent. Hvis vi skal være helt korrekte, så tolker jeg det dit hen at Caroline ikke reagerer på selve pinsefeiringen, men hun skjønner ikke hvorfor vi flagger (eller flagrer, som Susan kaller det, hun er jo så god på ord og uttrykk) i pinsen, siden vi skilte stat og kirke. Caroline har tatt årets første bad. Hun vet ikke hvor varmt det var, for "den som måler temperaturen (termometer) har lagt (ligget) under (vann) siden i fjor, så den var full av grønske". Hun tipper det var 10-12 grader.Susan mener det må ha vært mye varmere. Selv var jeg uti Hvalerskjærgården sist helg, og der var det 12 grader, så jeg tenker Caroline var spot on. Det var i tillegg iskald vind, så jeg droppet bading. Hun vurderte lenge å dukke hodet, men så kom hun på at hun skulle ut å løpe, og hun orker ikke å løpe med vått hår. Og så får vi en lang utgreiing om søsteren til Caroline, som er isbader. Det har Caroline også lyst til å bli, men hun er redd for å drukne. De neste minuttene driver Caroline høytlesning fra google og Susan holder høflig kjeft. Isbading er sikkert gøy, men disse to damene får det til å høres usigelig kjedelig ut. Etter 12 minutter virker det som de legger isbading bak seg og går over til mer generell bading. Ingen av jentene (36 og 38) kan stupe. Caroline er redd for å få vann i nesa og liker derfor heller ikke å dykke. Men når hun er full tar hun bomba og dykker uten problemer, forteller hun, og da har hun full kontroll. 36 minutter igjen og Susan skal få komme til orde. Susan: Hva skjer med at lissom alt som er av av idrett må lissom settes setter på disse lange helgene? Susan har glemt å handle til pinsen fordi ungene skulle på sportsarrangementer. Men heldigvis bor hun i hovedstaden, så de har søndagsåpne butikker. Men der var det så kaos at de bestemte seg for å bestille take away i stedet. Men dagen etter hadde de heller ikke handlet, og siden de var på Tusenfryd, så bestemte de seg for å spise der. Men det tok 75 minutter å vente på maten, og da den dukket opp var den så dårlig at den ikke kunne spises. Susan hadde lavt blodsukker og var sint, men kjeftet på en snill måte. Så reflekterer jentene litt over at det er 75 minutter av livet til Susan. 75 MINUTTER! (det er en brøkdel av alle minuttene jeg ikke får igjen på grunn av denne podcasten, men jeg hører ikke på med lavt blodsukker...) Susan klaget på Tusenfryd på SoMe, så da fikk hun svar ganske fort. Hun skal kanskje få en kompensasjon. Caroline synes det er rart at Tusenfryd ikke tar grep, for den parken har vært der så lenge. Og så synes hun det er vanskelig å finne sunn mat på fornøyelsesparker. Men så kom hun på at hun har vært i Animal Kingdom i USA, og der var det bra mat. Hun avbryter så ofte og så lenge at det er så vidt Susan får fullført historien sin. Caroline har holdt sin første yin yoga-time, etter at hun studerte yoga.( Ja, hun kaller det kurset hun gikk for å "studere yoga") Hun hadde timen sammen med venninnen på skjønnhetsklinikken, for hun har jo studert yoga sammen med Caroline. Deltakerne var et knippe fine jenter som var invitert. Det var veldig annerledes enn de trygge rammene de hadde på kurset, sier hun. Det gikk fint, i følge Caroline, alle var positive. Men selv om hun var ferdig klokka 20.30 var hun ikke hjemme før 23, for de ble sittende og skravle. Og så kommer hun på at hun har gjort en ting til siden sist, hun har vært på photoshoot. Det var den gøyeste arbeidsdagen den uka! Det var for noe som kommer, som hun gleder seg veldig til å dele. Caroline ble veldig sliten. Og DA skulle hun ut på løpetur. Da hadde hun veldig-veldig lyst til å droppe treningsøkta på kvelden, men hvis hun skulle droppet økta hver gang hun ikke orker å trene, da måtte hun droppet mange økter i løpet av en uke. Det går jo ikke... Nyhetssakene denne gangen er at man ikke skal legge brød i handleposer. Rema 1000 har skrevet på posene sine at de ikke skal brukes til oppbevaring av mat, men det er ikke alle "butikk-skjedene" som gjør det, sier Susan, så det var bra hun leste det i nyhetene... Caroline har fått med seg at justisministeren har vrikket på rumpa i New York. Caroline stusset på at det var en rar setting å vise frem rumpa i. Hun mener Mehl kunne laget en video om FN-toppmøte, og en hvor hun viste antrekket, ikke blande de to. Susan spør "gjør henne sånn?" (viser antrekk som en influenser). Det vet ikke Caroline, men hun synes det var rart at de hadde filmet rumpa hennes. På FN-møte bør man få med hele kroppen. Antrekket var kjempefint, det er begge enige om. Caroline synes nakenkjolen på Elle-gallaen passet veldig fint, for det var ikke i en politisk setting. Hva slags jobb Mehl gjør som justisminister har de sannsynligvis ikke reflektert over, det er antrekkene som teller. Susan fant en artikkel om at jeans-skjørt er in. Og Caroline har tilfeldigvis på seg et jeans-skjørt. Susan har lest at bøtene for mobilbruk i bil har blitt skyhøye. Sist uke ble hun stoppet av politiet for å drive på telefonen mens hun kjørte bil. Men det gjorde hun ikke, forsikrer hun, hun sminket seg bare mens hun ventet på grønt lys. Hun slapp med en advarsel. Caroline ser ofte at folk sitter på telefonen når hun kjører forbi på motorveien. Caroline er en veldig god sjåfør. Caroline har kommet over en nyhet, som egentlig ikke er en nyhet, fordi hun har hørt om det før. Saken er at ikke all revet ost er ost. Hvis det ikke er ost heter det bare revet. Susan bruker bare mozzarella. Det er det som har beveget seg i nyhetsbildet siden sist vi snakket sammen, oppsummerer Caroline. Det er ganske fascinerende, egentlig, hvor snever verden disse to har. Og her ligger vel forklaringen på hvorfor de fremstår som de gjør... Tusen takk, Felix. Din oppsummering er ihvertfall artig å lese! ( Å sitte og lese opp fra Google om hva pinse er - hvem er interessert i å høre på det ?? Just asking) 26 1 4
Levina Skrevet 2. juni 2023 #83444 Skrevet 2. juni 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Kan si det sånn, nivået på innholdet og diskusjonen her i tråden er skyhøyt i forhold til innholdet i "Life by Caroline". Burde ikke bli sjokkert etter å ha hørt flere episoder, men så blir jeg det litt allikevel. Jeg tør påstå at de fleste aktive og engasjerte i denne tråden har en mye høyere intelligens og modenhet enn Caroline og Susan. Med utgangspunkt i hvordan de fremstår i podden. 😂😂 3 1
Xstrella Skrevet 2. juni 2023 #83445 Skrevet 2. juni 2023 Katten89 skrev (1 time siden): Hvorfor setter hun seg ikke ned? Gud forby at det vises hud som er mykere. Hun står pinn stiv og flekser kroppen på alle bilder. Må være slitsomt. Og ikke minst utmattende. 13 1
Rev. Revenge Skrevet 2. juni 2023 #83446 Skrevet 2. juni 2023 Levina skrev (10 minutter siden): 😂😂 Ja, ikke sant? Podden er jo avslørende for "jentene på straks 40" sitt intellektuelle nivå, og så sendes det i tillegg ut på eteren for alle som gidder å lytte. Stor humor!😂😂 29 6
Surikatt Skrevet 2. juni 2023 #83447 Skrevet 2. juni 2023 Xstrella skrev (4 timer siden): Hun må virkelig nyte seg selv... Jeg tenker at med alle de filtrene hun bruker for å endre utseendet så kan hun ikke like seg selv særlig godt. 23 1
Marimekkoen Skrevet 2. juni 2023 #83448 Skrevet 2. juni 2023 Tror ikke de blokkerer (fantastiske!) Henrik Troy da de ønsker å følge med på hva han legger ut. 10 4
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 2. juni 2023 Populært innlegg #83449 Skrevet 2. juni 2023 Marimekkoen skrev (4 minutter siden): Tror ikke de blokkerer (fantastiske!) Henrik Troy da de ønsker å følge med på hva han legger ut. 👍 Det er så herlig at Henrik tørr der Mads Hansen feiger ut. 49 4
K_mb Skrevet 2. juni 2023 #83450 Skrevet 2. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (1 minutt siden): 👍 Det er så herlig at Henrik tørr der Mads Hansen feiger ut. Helt enig! Har virkelig hatt sansen for MH, men vil si han er pysete i å tilnærme seg enkelte som fortjener minst like mye hudfletting han gjerne gir andre. HT tar heldigvis jobben 👏👏 16 5
Kollontaj Skrevet 2. juni 2023 #83451 Skrevet 2. juni 2023 Så herlig for det hotellet de er på, at CBE.no betaler oppholdet selv, da! Og gir gratis reklame på kjøpet. God deal! 34 2
K_mb Skrevet 2. juni 2023 #83452 Skrevet 2. juni 2023 Surikatt skrev (54 minutter siden): Jeg tenker at med alle de filtrene hun bruker for å endre utseendet så kan hun ikke like seg selv særlig godt. Mest sannsynlig ikke, da hadde hun ikke redigert seg selv ihjel. Vi har nok alle noe som vi er misfornøyd med med oss selv, men de færreste av oss poster daglige selfier på SoMe hvor vi redigerer utseende så ekstremt at vi knapt ligner oss selv. Hele bedriften opptrer uetisk, og er kun en egotrip hvor det frontes usunne kroppsidealer/utseendefiksering, barneeksponering innimellom og et treningsregime de færreste har tid eller mulighet til. Men så lenge mennesker der ute heier på dette, og andre igjen lar seg påvirke så kommer dette til å fortsette. 9
pøbelsara Skrevet 2. juni 2023 #83453 Skrevet 2. juni 2023 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Så herlig for det hotellet de er på, at CBE.no betaler oppholdet selv, da! Og gir gratis reklame på kjøpet. God deal! Jepp, hvert bilde er tydelig merket med hotellets navn/nettadresse. Hun er så raus. Endret 2. juni 2023 av pøbelsara 28 2
Kollontaj Skrevet 2. juni 2023 #83454 Skrevet 2. juni 2023 pøbelsara skrev (8 minutter siden): Jepp, hvert bilde er tydelig merket med hotellets navn/nettadresse. Hun er så raus. Kos! Ser at en annen har merket med annonse, viser også rommet og er på eventet. Dumt at de ikke ga CBE.no gratis rom i samme slengen. 22 2
pøbelsara Skrevet 2. juni 2023 #83455 Skrevet 2. juni 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Kos! Ser at en annen har merket med annonse, viser også rommet og er på eventet. Dumt at de ikke ga CBE.no gratis rom i samme slengen. Ja, det må være fælt å se at andre influencere får betalt for å annonsere, mens hun stakkars, må betale. og enda viser hun - av sitt hjertes godhet, antar jeg - frem både rommet og resten av hotellet. Rørende. 30 5
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83456 Skrevet 2. juni 2023 Xstrella skrev (8 timer siden): Enig med deg. Godt mulig hun har botox i pannen og fillere i kinn også. Og jeg ser også kjendiser heier på hverandre i kommentarfeltet. De bygger merkevare hele tiden og lever av reklame. Folk har mindre penger om dagen og det må vel påvirke influencere også? Antagelig og forhåpentligvis. Folk burde velge vekk fillers og kroppsbehandlinger fremfor veldig mye annet 1
Inocybe Skrevet 2. juni 2023 #83457 Skrevet 2. juni 2023 Marimekkoen skrev (3 timer siden): Tror ikke de blokkerer (fantastiske!) Henrik Troy da de ønsker å følge med på hva han legger ut. LKE kommer aldri til å ta eller blokkere Henrik Troy. LKE går utelukkende etter kvinner. Med én gang kommentaren kommer fra en mann, spesielt en som er kulere enn LKE selv, blir LKE underdanig og bare snakker dem etter munnen. 25
Pusern3 Skrevet 2. juni 2023 #83458 Skrevet 2. juni 2023 CityCityBangBang skrev (7 timer siden): Jeg stiller meg også ofe inntil veggen når jeg spiser... Screenshot fra instanavigation Og lukker øynene og ser ut som jeg putter noe helt annet i munnen enn youghert 👌 11
~ Ada ~ Skrevet 2. juni 2023 #83459 Skrevet 2. juni 2023 (endret) Når selv @Felissin recap gir meg utslett og behov for pause i lesingen.. Ganske utrolig at de leverer tilsvarende innhold som allerede er i overkant vel dokumentert på kanalene. Netflix hadde fotoshoot i helgen. Jasså, det var ukjent og fortjener virkelig en podcast. Dessverre kan ingen silkekjole eller hotell i verden kompensere for at vi har å gjøre med en bedrift med pinlig lav elementærinnsikt og modenhet. Synd det medfører så lav bevissthet rundt formidlingsansvar. Endret 2. juni 2023 av ~ Ada ~ 16
Spanky Skrevet 2. juni 2023 #83460 Skrevet 2. juni 2023 Dette er fra Caroline sin Instagram, innlegg fra nyttårsaften, og idag på story fra frisøren. Er det samma dama?? 8 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå