Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
~ Ada ~ skrev (23 minutter siden):

Noen synes kritikk av eksponering av mindreårige gjentas til det kjedsommelige. Andre synes det er så viktig at det aldri kan gjentas nok.

Så lenge denne eksponeringen pågår vil brukere ta opp tema. Er er viktig tema og ta opp mener jeg. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Aricia skrev (1 time siden):

Begrunn og utdyp grunnene til at du tror dette? 

Tillegg: For jeg tar for gitt at du har noen argumenter, og at ikke feks det å si imot er den eneste begrunnelsen for og det eneste målet med innlegget ditt?

Jeg har jo utdypet? . Før er det lagt ut bilde av bryst i gjennomsiktig bh tydelig med vilje. Nå er det vanskelig å se brystvorta og jeg ikke merke til det i det hele tatt før det ble skrevet i tråden her.  Hun har på seg kjole og det var ikke noe fokus på brystet hennes!? Ellers skal jeg ikke protestere mer på det, samme for meg. pupp er pupp og ikke noe jeg støtes av. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er puppene lagt ut for å få oppmerksomhet får hun det i alle fall til 😊 Kanskje det hjalp på følgerne  sist gang. 

Endret av Klink
Skrevet
Loboto skrev (3 timer siden):

Tror du det er gjort med vilje? Jeg tenker det er en glipp og at hun blir å slette øyeblikket hun blir gjort oppmerksom på det. 

Hun har rukket å fikse bra på utseendet på bildet med filtre så noen glipp er det ikke. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
Surikatt skrev (16 minutter siden):

Hun har rukket å fikse bra på utseendet på bildet med filtre så noen glipp er det ikke. 

Bildet er tatt fra  en film på story . 

Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Bildet er tatt fra  en film på story . 

Legger man godvilja til bytter man ut bildet med filmen og får akkurat den samme meningen med innlegget. 

• Liker 8
Skrevet

Kopiert fra Instanavigation-

Altså... Seriøst?

image.thumb.png.fa2fdbe05e3ba77ea8c351c7efe4480b.png

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet
CityCityBangBang skrev (3 minutter siden):

Altså... Seriøst?

Fantasiene når nye høyder. Samarbeidet med kjente brand som Netfit! Er så seriøs, denne influencerbransjen. Så forfriskende morsomt med litt god, gammeldags ljuging, liksom. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet
CityCityBangBang skrev (6 minutter siden):

Altså... Seriøst?

Det er jo bare pinlig 🫣

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (På 14.5.2023 den 6.51):

Hvorfor leser bokanmeldere dårlige bøker?? Hvorfor smaker matanmeldere på mat de ikke liker. 

Vill gjetning: Fordi det er jobben deres?

Vi andre kan jo velge det vi tror det er sannsynlig at vi liker ut fra egne tidligere erfaringer (eller evt hva anmeldere sier)

• Liker 3
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (12 minutter siden):

Legger man godvilja til bytter man ut bildet med filmen og får akkurat den samme meningen med innlegget. 

Vil tippe det er lagt ut filter på hele filmen og ikke gått gjennom hver hundredel på filmen for å redigere ting. Kan godt hende det fungerer annerledes? I sp fall beklager jeg. 

Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Vil tippe det er lagt ut filter på hele filmen og ikke gått gjennom hver hundredel på filmen for å redigere ting. Kan godt hende det fungerer annerledes? I sp fall beklager jeg. 

Du får spørre henne.

• Liker 4
Skrevet
Korsihalsen skrev (1 minutt siden):

Du får spørre henne.

Hvorfor det? 

Skrevet
pøbelsara skrev (Akkurat nå):

Altså - CBE lever av å vise seg frem ti SoMe. HUn legger ut bøtter og spann av bilder av seg selv, hvorav ingen noen gang er uheldige. Klart hun har sett at puppen er ute før hun har publisert. 

Hun har holdt på med dette i 14 år. 

Det kan godt være. I løpet av 14 år kan det jo ha skjedd en glipp også. 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (2 minutter siden):

Det kan godt være. I løpet av 14 år kan det jo ha skjedd en glipp også. 

Ja, sikkert. :filer:

Hun sjekker sikkert ikke så nøye hvordan hun ser ut før hun legger ut noe. :ironi:

• Liker 33
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva er det hun driver med dere? 😱viser hun litt av sin brystvorte.. det var da fryktelig uanstendig!! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
pøbelsara skrev (8 minutter siden):

Ja, sikkert. :filer:

Hun sjekker sikkert ikke så nøye hvordan hun ser ut før hun legger ut noe. :ironi:

du glemte denne: 🙄🙄

Levina skrev (2 minutter siden):

Hva er det hun driver med dere? 😱viser hun litt av sin brystvorte.. det var da fryktelig uanstendig!! 

Ja skikkelig uanstendig av henne. Nå går verden under. 

• Nyttig 1
Skrevet
Levina skrev (3 minutter siden):

Hva mener du er intensjonen med stuntet? :) 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Levina skrev (4 minutter siden):

Hun prøver å lokke til seg seere og bruker puppen. Det er en oppførsel en ikke forventer av en såpass voksen kvinne og leder i eget virke.. stikkordet her er: harry.

• Liker 35
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...