Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (15 minutter siden):

Klær og briller til ungene. Ingen merking. Jeg betviler sterkt at det ikke er reklame, Wooland har selv svart i kommentarfeltet. 

Kjekt å ikke merke med reklame da, så kan ingen beskylde de for å bruke ungene i markedsføring. Det må være innafor, eller hva Eriksens?? 🤦‍♀️🤷‍♀️ Legger ikke ved bilde, av hensyn til de to stakkars små som ikke aner konturene av freakshowet de er med på. 

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Kvinneliv skrev (7 minutter siden):

Hun la inn et lite takk til grogronorge på netfit etter hun ble informert om «feilen». Hun vet det veldig godt, men fortsetter i sitt vante løp. Ellers er jeg enig med deg. 

Han la inn et takk selv etter å ha benektet det ja, snakk om å være hjernedød i gjerningsøyeblikket 😛

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
NettoppJa skrev (2 minutter siden):

Kjekt å ikke merke med reklame da, så kan ingen beskylde de for å bruke ungene i markedsføring. Det må være innafor, eller hva Eriksens?? 🤦‍♀️🤷‍♀️ Legger ikke ved bilde, av hensyn til de to stakkars små som ikke aner konturene av freakshowet de er med på. 

Jeg kikket via picuki nå - og må bare si at det ville skremt vettet av meg om menn kommenterer bilder og filmer av barn med flere:

😍 OG flammeemoji...

• Liker 32
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Er det ikke CBE som hardnakket har påstått at hun ikke bruker barna i reklame og ikke eksponerer de særlig? 

Minst huske hun brukte en hel podcast episode på denne tematikken for ikke lenge siden, og Susann sa seg enig 😂

Endret av kraftwerk
  • Liker 31
  • Nyttig 3
Skrevet
kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Susann sa seg enig 😂

Susann er venninne og ansatt, selvfølgelig tør hun ikke si seg uenig

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
kraftwerk skrev (1 minutt siden):

Er det ikke CBE som hardnakket har påstått at hun ikke bruker barna i reklame og ikke eksponerer de særlig? 

Minst huske hun brukte en hel podcast episode på denne tematikken for ikke lenge siden, og Susann sa seg enig 😂

Ja, jeg minnes også det vagt. Men det er jo tross alt flere dager siden... er nok glemt allerede nå. Eller kanskje siden det er på podcast, så teller det ikke. Sånn som instastory. Det teller heller ikke. 🤷‍♀️

• Liker 19
Skrevet (endret)
NettoppJa skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg minnes også det vagt. Men det er jo tross alt flere dager siden... er nok glemt allerede nå. Eller kanskje siden det er på podcast, så teller det ikke. Sånn som instastory. Det teller heller ikke. 🤷‍♀️

Kan jo hende hun har redigert det bort fra casten, hvis det går an etter publisering. Hun er ihvertfall den største hykleren jeg vet om, mindre troverdighet og integritet skal du lete lenge etter.

Jeg har ikke lyttet til noen av episodene, men det var en episode midt oppi barne-eksponeringsdebatten, når dette hadde vært på NRK og  det var prat om lovforslag.

Endret av kraftwerk
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan det være influencer logikk? Siden det ikke er merket som reklame, så brukes ikke barna i reklame?

• Liker 26
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Jeg kikket via picuki nå - og må bare si at det ville skremt vettet av meg om menn kommenterer bilder og filmer av barn med flere:

😍 OG flammeemoji...

Hun er avhengig av slike kommentarer. Det får henne til å føle seg bra og derfor legger hun det ut. For sin egen selvfølelse og for å få oppmerksomhet. Om det er til det beste for barna, betyr ikke noe. Etter alle de årene hun har holdt på sånn, er det bare meg, meg, meg som gjelder. Og så får hun angst fordi andre påpeker følgene av eksponering av barn??? Da er man rimelig ensporet og selvopptatt. Hun burde fått angst av det hun gjør mot barna. Tusenvis av bilder hun ikke har kontroll på. Dette burde være grunn nok til søvnløse netter. Men ikke for Caroline Berg Eriksen. Da er det senga sin feil. Eller folk som påpeker det som politiet, FN og mange andre instanser advarer mot. Hun har null evne til å ta ansvar for sine egne handlinger så at de skal belære andre om selvinnsikt på denne treningsreisen sin er en vits. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, Loboto said:

Mye mulig hun bare har sett 20 av de 1400 videoene på some med disse plettene da, og laget de selv. 

Skjønnet godt at det ikke er mulig å linke til masse forskjellige kanaler, alle lager som sagt disse. Får de opp daglig i min feed. 

Når jeg lagde den kjente some milkshaken krediterte ikke jeg heller. Det er liksom blitt Internetts allmannseie.  

Men når hun derimot merker det med «foodbycarolinebergeriksen» - da indikerer hun da at hun har litt mer med opprinnelsen å gjøre enn bare å ha funnet oppskriften på nett selv?

• Liker 26
  • Nyttig 11
Skrevet
kraftwerk skrev (5 minutter siden):

Senest i sist podkast, mener jeg Felis rapporterte...

Hun oppfordret i podkasten at folk skulle følge henne selv for å se at hun "ikke" legger ut særlig om barna.

For dager etter legge ut video av barn som bl.a. blir kommentert med flammeemoji av minst en mann...

• Liker 17
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Frisk Frosk skrev (18 minutter siden):

😍 OG flammeemoji...

Jeg bet meg også merke i det.

Samme fyren som kommenterte puppebildet med "😍😍😍😍🔥🔥🔥" kommenterer bildet av barn med hund, med samme emojier...syke greier.

Endret av Finlay
Skrevet
Surikatt skrev (3 minutter siden):

Hun er avhengig av slike kommentarer. Det får henne til å føle seg bra og derfor legger hun det ut. For sin egen selvfølelse og for å få oppmerksomhet. Om det er til det beste for barna, betyr ikke noe. Etter alle de årene hun har holdt på sånn, er det bare meg, meg, meg som gjelder. Og så får hun angst fordi andre påpeker følgene av eksponering av barn??? Da er man rimelig ensporet og selvopptatt. Hun burde fått angst av det hun gjør mot barna. Tusenvis av bilder hun ikke har kontroll på. Dette burde være grunn nok til søvnløse netter. Men ikke for Caroline Berg Eriksen. Da er det senga sin feil. Eller folk som påpeker det som politiet, FN og mange andre instanser advarer mot. Hun har null evne til å ta ansvar for sine egne handlinger så at de skal belære andre om selvinnsikt på denne treningsreisen sin er en vits. 

En ting er når hun selv får flammeemoji.

Men når hennes små jenter får det...

Da tør jeg påstå at foreldrene er helt uforsvarlige!

Og den første som kommenterer er woolland. Så greit å vite hvem man ikek skal bruke mer av slike uforsvarlige firma...

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
Finlay skrev (3 minutter siden):

Jeg bet meg også merke i det.

Samme fyren som kommenterte puppebildet med "😍😍😍😍🔥🔥🔥" kommenterer bildet av barn med hund, med samme emojier...syke greier.

OG lå på topp ti over hvem som kommenterte på en av oversiktene som ble lagt ut her litt før påske.

Jeg blir rett og slett forb.... a på hvor uforsvarlige disse to foreldrene er. Skyver barna foran seg for selv å slippe å jobbe.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet

image.thumb.png.3ac06db28ad040774625c8803eaf2451.png

Woolland påstår at det ikke er samarbeid. Men vi vet jo at cbe kun har åpen instaprofil når det er reklame på gang. Hvem har rett? 🤷‍♀️ 

• Liker 40
  • Nyttig 2
Skrevet
NettoppJa skrev (9 minutter siden):

image.thumb.png.3ac06db28ad040774625c8803eaf2451.png

Woolland påstår at det ikke er samarbeid. Men vi vet jo at cbe kun har åpen instaprofil når det er reklame på gang. Hvem har rett? 🤷‍♀️ 

Så Woolland bare ramla innom kommentarfeltet hennes i dag sånn helt tilfeldig? 

• Liker 39
  • Nyttig 3
Skrevet

Og coachen fortsetter sin inspirerende reise i hvordan man kan bryte ned kroppen mest mulig 👏🏻

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Så Woolland bare ramla innom kommentarfeltet hennes i dag sånn helt tilfeldig? 

De har sikkert ikke noe annet å gjøre påskeaften. Sånn som oss 🤷‍♀️🤷‍♀️ 

• Liker 17
Skrevet

Samarbeid eller ei, utrolig trist at de liker utleveringen som foregår her. 

• Liker 37
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...