Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

"Glemt" å nevne hvor oppskriften er fra?

Screenshot_20230407-173453_Instagram.jpg

Screenshot_20230407-173428_Instagram.jpg

Frekt og så uproft 

• Liker 14
Skrevet
1 hour ago, FruRosa said:

"Glemt" å nevne hvor oppskriften er fra?

Screenshot_20230407-173453_Instagram.jpg

Screenshot_20230407-173428_Instagram.jpg

Jeg skjønner det ikke…at ikke de synes det er netvepirrende  å utsette seg for den ydmykelsen å få påpekt at man stjeler oppskrift på den måten. Foodbycarolinebergeriksen. Utrolig pinlig.

Hvis jeg skulle vært influenser ville jeg vært livredd for å ikke kreditere andre på den slags.

• Liker 39
  • Nyttig 2
Skrevet
Pusern3 skrev (9 minutter siden):

Frekt og så uproft 

Ikke første gangen heller 😠

• Liker 17
Gjest Vanedis
Skrevet (endret)
Ice-91 skrev (7 timer siden):

Første gang på lenge jeg har sett Adrian Paul (eller hva han heter) publiserer/nevne noe om netfit. 
Var jammen meg godt at både Netfit OG CBE kommenterte 😅 

BA5B7CE0-21DB-4CA1-ADB7-B423ACB34239.jpeg

Legger ved lenke til denne IG-posten: https://www.instagram.com/p/CqsYmRfKneh/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Når de (CBE og Adrian Paul) annonserer med "Early Bird priser" og "få plasser" over flere dager, bør man være klar over at det ofte er et "triks" for å stresse folk til å bestille/kjøpe noe. Folk bør spørre seg hvorfor trenger de det?  

Tilføyelse: Til sammenligning ble Vings treningsreise for 2022 med Funkygine utsolgt på 12 timer, jf. https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/vings-treningsreise-med-funkygine-utsolgt-pa-12-timer?publisherId=90308&releaseId=17912000

Endret av Vanedis
Gjest Kvinneliv
Skrevet

Hvorfor har de ikke tatt nye bilder til nytt konsept?

9D34EFC4-85FD-45E4-B02B-19D6A86980B2.jpeg

Skrevet
3 hours ago, Sharpa VinterBerg said:

Mitt inntrykk er at fokuset ligger på dem selv. CBE på eget speilbilde og kropp, LKE på egne prestasjoner samt trolleri og trollera.

Sigrid har jo laget det perfekte soundtracket til CBE's liv.... 🙄

Et lite utdrag her: 

I love who I see looking at me
In the mirror, in the mirror
Nothing compares to the feeling right there

I, I-I-I
I-I just fell in love with the person in the mirror
I, I-I-I

Well, I love who I see looking at me
I love who I see looking at me

I, I-I-I
I, I-I-I
  • Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet

Lite eksponering my ass! Flere (ansikts)bilder av mindreårige på påsketur i dag.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Gjest Vanedis
Skrevet (endret)

Både CBE og Netfit har private profiler for øyeblikket,  jf.

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://instagram.com/netfit.no?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20230407-201014_Instagram.thumb.jpg.a1d0eabc287c0da8576802b595a2dd32.jpg

Dette skjer samtidig som de skal selge treningsreise via Apollo.  

For min del fremstår det som lite smart, (som mye annet derfra), men forhåpentligvis får det folk til å bestille treningsreise hos andre (som man kan gå inn å se hvem de er, når man vil).

Tilføyelse: 

Det er nok å velge mellom:

https://www.apollo.no/reiser/treningsreiser

https://www.ving.no/treningsreiser

Endret av Vanedis
Skrevet

Moro hvordan hun fokuserer på de fylte leppene. Mens barna smiler naturlig, må mor dra på med Restylane-posen😅

• Liker 13
Skrevet
Skrottefar skrev (2 timer siden):

Ikke første gangen heller 😠

Absolutt ikke. Foregått i mange år det

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvordan oppfølgeren om netthat blir i neste episode når den første i all hovedsak dreide seg om denne tråden. Kommer hun til å gå videre på temaet (gud forby med en ungdom) eller ender det hele opp med Kvinneguiden i flere deler? «nå hakker de selvfølgelig på den første episoden sånn og slik ref.sekundærkilden ei venninne». 

Det er også interessant at hun nesten konsekvent bruker ordet netthat og ikke netthets. Et veldig aggresjonslada ord, særdeles tynt underbygget. 

Fru Johansen har i sitt innlegg på sin IG om episoden et godt poeng med det uforholdsmessige ved å ha sterk angst av denne tråden når du ikke leser den. Samtidig tenker jeg det også i noen tilfeller er mulig å utvikle angst og paranoia om man mangler kontroll. Altså der man ikke kjenner særlig til innholdet annet enn litt herfra og derfra, men vet det snakkes bak din rygg. Det er bare det at heller ikke det gir noe mening i dette tilfellet. Fordi her er det fullt mulig å ta tilbake kontrollen ved å nettopp lese tråden selv. Så er også en vanlig mekanisme ved angst og følelse av paranoia i det sosiale at man vil være usynlig og i fred, vekke minst mulig oppmerksomhet. CBE gjør det motsatte; jo mer netthat, dess mer vil hun gønne på som før. 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg lurer egentlig mest på når luftslottet skal implodere, jeg. Det er jo ingen som kjøper det de prøver å selge, følgere og samarbeidspartnere forsvinner som sand mellom fingrene… De har vent seg til en levestil og en standard som ikke er forenlig med en hvermannsen-inntekt. Ingen av dem har utdanning og de har temmelig frynsete rykter, særlig LKE. Når blir villaen tvangssolgt? Hvordan skal det gå med LKE på NAV, han som er ekspert på alt?

• Liker 21
  • Nyttig 3
Gjest Kvinneliv
Skrevet
Lorieen skrev (6 minutter siden):

Jeg lurer egentlig mest på når luftslottet skal implodere, jeg. Det er jo ingen som kjøper det de prøver å selge, følgere og samarbeidspartnere forsvinner som sand mellom fingrene… De har vent seg til en levestil og en standard som ikke er forenlig med en hvermannsen-inntekt. Ingen av dem har utdanning og de har temmelig frynsete rykter, særlig LKE. Når blir villaen tvangssolgt? Hvordan skal det gå med LKE på NAV, han som er ekspert på alt?

Det kommer til å komme en bok; Fra bobla til bobil. 
«En historie om influensere som glemte å lytte til sitt publikum». 

Annonse
Skrevet
Rubella skrev (16 timer siden):

Jeg er gjerne med på en Spleis / kronerulling for å få sendt en av oss kritikerene på dette opplegget så h*n kan dokumentere underveis 😅 (ikke meg, jeg er for lat)

Bare hiv deg på, de understreker at om du ikke gidder så behøver du ikke trene. Treningsreise for de som egentlig ikke vil trene, det der. ;) 

Den nye målgruppa til cbe.no; vindrikkende damer i 30 åra, som drømmer om «et bedre liv», 2 barn fra tidligere forhold, jobber i lavtlønnet yrke, ønsker være en som trener, men soffan lokker mer. Vil gjerne handle i luksus segmentet, men det blir chiquelle, vin på boks og charter. Hører i bland på lydbok men «lever for barna» så derfor får den kjedelige jobben stå tilbake og samme med treningen. «Litt (mye) kos må få værra lov!»

Kunne lagt til et par syrlige fordommer til, men vil ikke fremstå som heeelt fordomsfull. :P 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Skrevet

Veldig godt og fornuftig oppsummert av @FruJohansen.

Samtidig synes jeg CBE er veldig kjappe til å «diagnostisere» og stemple livet/tidsbruken til de som diskuterer i tråden basert på noe de ikke har noe grunnlag å gjøre.

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...