~ Ada ~ Skrevet 4. april 2023 #80461 Skrevet 4. april 2023 Snødronninga skrev (26 minutter siden): Lurer på om Caroline hadde følt seg truffet av Mads Hansen om hun så dette. Det burde hun. Fra instastory Basert på erfaringsgrunnlaget, vil jeg tro hun føler seg mer «truffet» av Jan Thomas. 14 1
Frisk Frosk Skrevet 4. april 2023 #80462 Skrevet 4. april 2023 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Å selge et produkt utover deg selv, er veien å gå (digresjon). Å selge et produkt utover egne barn og seg selv, basert på utdanning og å følge norske lover, er veien å gå... (presisering ) 12 1
~ Ada ~ Skrevet 4. april 2023 #80463 Skrevet 4. april 2023 Frisk Frosk skrev (2 minutter siden): Å selge et produkt utover egne barn og seg selv, basert på utdanning og å følge norske lover, er veien å gå... (presisering ) Takk for presisering😊. 4 1
Pusern3 Skrevet 4. april 2023 #80464 Skrevet 4. april 2023 Pearl2.0 skrev (6 timer siden): Helt enig! Å løpe mila på 34 min krever mye mer trening enn de fleste mosjonister har krefter til å legge inn mtp totalbelastning i livet. Men per nå burde hun klare å komme seg ned på 43-42 min og etter hvert ned mot 40. Men slik fremgang kan ta år å få til, og man må være konsekvent. Jeg tror hun hadde prestert bedre med litt mer mat i kroppen. Mange gode mosjonsløpere innrømmer at de ble bedre etter å ha lagt litt på seg, ikke mye, men litt for å ha mer å arbeide med. Ja, mer og ikke minst riktigere mat og dessuten mer hvile, restitusjon og variert trening vil føre til positiv utvikling av formen til de begge to. Blidere og mer posituve ville de nok også vært 8
Andrea59 Skrevet 5. april 2023 #80465 Skrevet 5. april 2023 6 hours ago, Snødronninga said: Lurer på om Caroline hadde følt seg truffet av Mads Hansen om hun så dette. Det burde hun. Fra instastory Wow…jeg måtte søke det opp - det er ikke bare publisert noen dager for sent, da - at det skulle vært i avisen på lørdag? På den annen side, kanskje litt morsomt at de influencerne som selger kurs får konkurranse 3
Aricia Skrevet 5. april 2023 #80466 Skrevet 5. april 2023 (endret) Andrea59 skrev (1 time siden): Wow…jeg måtte søke det opp - det er ikke bare publisert noen dager for sent, da - at det skulle vært i avisen på lørdag? På den annen side, kanskje litt morsomt at de influencerne som selger kurs får konkurranse I følge Elverum folkehøyskoles hjemmeside stemmer det nok: https://elverumfhs.no/linje/influenser/ Folkehøyskolene sliter vel med tilstrømningen av elever, og prøver alle mulige linjetilbud for å trekke til seg unge (og pengene til foreldrene deres), ut fra hva de mener kan fenge. Folkehøyskolen Sørlandet har feks slått til med egen helårig Liverpool-linje. Endret 5. april 2023 av Aricia 15
Isild Skrevet 5. april 2023 #80467 Skrevet 5. april 2023 Andrea59 skrev (1 time siden): Wow…jeg måtte søke det opp - det er ikke bare publisert noen dager for sent, da - at det skulle vært i avisen på lørdag? På den annen side, kanskje litt morsomt at de influencerne som selger kurs får konkurranse Man skulle tro det var en Aprilspøk, men det er det ikke 😮 https://www.h-a.no/starter-norges-forste-influenserlinje/s/5-139-1193125 10 1
Stargaze Skrevet 5. april 2023 #80468 Skrevet 5. april 2023 (endret) Pusern3 skrev (6 timer siden): Ja, mer og ikke minst riktigere mat og dessuten mer hvile, restitusjon og variert trening vil føre til positiv utvikling av formen til de begge to. Blidere og mer posituve ville de nok også vært Og ikke minst: er de veldig sliten, begynner å føle seg syk/høy hvilepuls etc. ta en hvildag/stå over trening. å gønne på når man har det sånn ødelegger bare. Spør en toppidrettsutøver. De er strenge på det. Endret 5. april 2023 av Stargaze 7
Laia Skrevet 5. april 2023 #80469 Skrevet 5. april 2023 Andrea59 skrev (2 timer siden): Wow…jeg måtte søke det opp - det er ikke bare publisert noen dager for sent, da - at det skulle vært i avisen på lørdag? På den annen side, kanskje litt morsomt at de influencerne som selger kurs får konkurranse Jeg trodde også først at dette måtte være aprilspøk 🥺 6
Zenhouse Skrevet 5. april 2023 #80470 Skrevet 5. april 2023 (endret) Isild skrev (2 timer siden): Man skulle tro det var en Aprilspøk, men det er det ikke 😮 https://www.h-a.no/starter-norges-forste-influenserlinje/s/5-139-1193125 Lurer på hvilken retning denne linjen vil holde? Om det blir «farene ved utlevering av ikkesamtykkekompetente mindreårige»? Eller om de tar en «apollo» og henter inn feks superparet fra Sarpsborg som gjesteforelesere? Endret 5. april 2023 av Zenhouse 11
Marthos Skrevet 5. april 2023 #80471 Skrevet 5. april 2023 Først løpeprogram til Drammen 10k med ganske tøft opplegg dersom man jobber og har familie, ingen påmeldte såvidt det er mulig å se. Så treningsreise med Apollo. Her virker det som det helt er skiftet fokus, her kan du være med på treningsreise for å slappe av! 🤭 omtrent alt fokuset på storyen/reklamen fra i går var at det var masse tid til avslapping og all trening er frivillig. Spennende om de får med flere på dette enn Drammen 10k 11 2
Era Vulgaris Skrevet 5. april 2023 #80472 Skrevet 5. april 2023 Marthos skrev (14 minutter siden): Først løpeprogram til Drammen 10k med ganske tøft opplegg dersom man jobber og har familie, ingen påmeldte såvidt det er mulig å se. Så treningsreise med Apollo. Her virker det som det helt er skiftet fokus, her kan du være med på treningsreise for å slappe av! 🤭 omtrent alt fokuset på storyen/reklamen fra i går var at det var masse tid til avslapping og all trening er frivillig. Spennende om de får med flere på dette enn Drammen 10k Hvis man melder seg på treningsreise for å slappe av i syden, skjønner jeg ingenting. Da kan man heller bestille sin egen tur og slippe å forholde seg til ekteparet 22 6
miamiamia Skrevet 5. april 2023 #80473 Skrevet 5. april 2023 (endret) Kan noen dele bildene hvor paret ser naturlige ut? Har ikke abb på avisen... EDIT: glem det jeg så det ene lengre tilbake med tunga ute. Endret 5. april 2023 av miamiamia
Gjest Albbas Skrevet 5. april 2023 #80474 Skrevet 5. april 2023 10 hours ago, Felis said: Jeg tror ikke du skjønner konseptet (eller bare kverulerer du?). De selger forskjellige pakker. Caroline fulgte ikke den pakka som skulle få henne i mål på under en time, hun fulgte den pakka som skulle få henne i mål på 44.30. Så dette var en egen pakke med egen garantitid? Eller var det et mål?
Gjest Albbas Skrevet 5. april 2023 #80475 Skrevet 5. april 2023 34 minutter siden, Marthos said: Først løpeprogram til Drammen 10k med ganske tøft opplegg dersom man jobber og har familie, ingen påmeldte såvidt det er mulig å se. Så treningsreise med Apollo. Her virker det som det helt er skiftet fokus, her kan du være med på treningsreise for å slappe av! 🤭 omtrent alt fokuset på storyen/reklamen fra i går var at det var masse tid til avslapping og all trening er frivillig. Spennende om de får med flere på dette enn Drammen 10k Jeg tror de har gode muligheter for å få flere med på dette. Gjennom Apollo får de lokket til seg kunder som ikke vet så mye om CBE eller Netfit og derfor ikke er så kritiske til hvilken tur de velger, så lenge de bare vil ha en treningstur. Skal innrømme at jeg gjerne skulle meldt meg på hvis penger ikke var en issue, bare for å oppleve disse menneskene på ekte. 😅
NettoppJa Skrevet 5. april 2023 #80476 Skrevet 5. april 2023 Albbas skrev (27 minutter siden): Så dette var en egen pakke med egen garantitid? Eller var det et mål? https://netfit.no/10k/ 4 1
Pusern3 Skrevet 5. april 2023 #80477 Skrevet 5. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (12 timer siden): Du sammenligner sirkus CBE med treneren til Johaug? Hva vet du om Johaug? Helt utrolig - de to treningsoppleggene har ikke noe med hverandre å gjøre 5
Pusern3 Skrevet 5. april 2023 #80478 Skrevet 5. april 2023 NettoppJa skrev (11 timer siden): Jaja...så gikk ikke Drammensløpet så bra. Men fikk sekser av Jan Thomas da. Det er iallefall noe at hun kan kunsten å posere 💪 Cbe instastory Men igjen er hun nesten ugjenkjennelig i ansiktet. Og støtter Jan Thomas på overstiling av håret. Jeg personlig synes hun poserer for stivt og unaturlig. 7
Sarah93 Skrevet 5. april 2023 #80479 Skrevet 5. april 2023 Pusern3 skrev (34 minutter siden): Men igjen er hun nesten ugjenkjennelig i ansiktet. Og støtter Jan Thomas på overstiling av håret. Jeg personlig synes hun poserer for stivt og unaturlig. Synes hun ser flott ut, jeg. Er det noe hun gjør (som f eks å ta på seg en fin kjole) som ikke trenger å kritiseres? 11 5
Sursøtsaus Skrevet 5. april 2023 #80480 Skrevet 5. april 2023 Loboto skrev (13 timer siden): Men så har dagsform og andre faktorer også mye å si om man skal se på kun ett løp isolert. Vi klager ikke på trenerne til johaug når hun gjør ett dårlig renn. Vi skylder ikke på opplegget dems ved ett dårlig renn. Det er det da mange som gjør? Hvis man følger med på sport legger man merke til det dersom en utøver presterer dårligere og det er en ny trener på banen. Uansett så er det ganske vanlig at utøver og team analyserer hva som gikk galt, og da er det ikke utenkelig å ta med opptreningen i vurderingen. Jeg er forøvrig enig med deg at dagsform og ukontrollerbare faktorer kan spille en vesentlig rolle for resultatet så selvfølgelig kan det også ha påvirket CBE sitt resultat. Men hun har også dokumentert heftig i bedriftskanalene sine om opptreningen til løpet, hvor hun bl.a har postet at hun har presset seg på trening med vondter, med dårlig søvn og med sykdom i kroppen. Det er ikke særlig god reklame for en virksomhet som prøver å satse på trening av andre, og når hun i tillegg ikke greier å nå målet sitt så er det ikke så vanskelig for folk å legge 2 + 2 sammen. Det blir rett og slett dårlig reklame for Netfit og paret som treningsprofiler. Ikke fordi de isolert ikke nådde målet sitt, slikt kan skje den beste, man har ikke alltid dagen. Men fordi de så hyppig dokumenterer dårlige treningsvalg som å ikke lytte til kroppen, ikke ta hviledager, trene på dårlig søvn og med belastningsskader. Det er kritikkverdig når de ønsker å selge treningsoppleggene sine til andre for profitt. 18 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå