Era Vulgaris Skrevet 14. mars 2023 #79201 Skrevet 14. mars 2023 Albbas skrev (5 minutter siden): Har dere sett henriktroy sine stories i dag? 🤭 Jepp, måtte sende han en melding med tips om hvordan få 300k følgere 😅😂 23 1 1
Isild Skrevet 14. mars 2023 #79202 Skrevet 14. mars 2023 Hallepalle2 skrev (15 timer siden): Det er nødt å være kødd! Jeg håper det, eller så er dette så fantastisk elendig Engelsk at det gir kontoen ytterligere dårlig kvalitet. 11
Surikatt Skrevet 14. mars 2023 #79203 Skrevet 14. mars 2023 Finlay skrev (59 minutter siden): Ser jo ut som hun elsker det filteret. Som om hun nyter synet. Hadde det ikke nettopp vært såpass mye oppstyr rundt det, ville hun sikkert brukt det daglig. Er ikke SÅ stor forskjell fra filtrene/redigeringen på noen av de andre bildene hennes. Det er jo disse voldsomt fyldige leppene hun åpenbart streber etter. I tillegg til huden som er helt uten noen form for tekstur. Alt av rynker, linjer og urenheter er borte. Ingen ser sånn ut. Med tanke på alle behandlinger, alle produkter og sminke hun bruker så er det bare tullete å legge filter på toppen av dette. Jeg vet det er vanlig men det er egentlig svindel. 18 7
Isild Skrevet 14. mars 2023 #79204 Skrevet 14. mars 2023 "I cant do filters". Hva skal man si her da. Hun bruker ikke så mange Tiktok og snapchatfilter kanskje, men ellers er det overdrevent mye "jusetring av lys og skygge" (som LKE kaller sin redigering av bildene av henne) - faktisk så justeres det så heftig at det ser ut som en helt annen dame. De redigerer til og med inn bikkja på julebildet. 29 5
Ikkenoledig Skrevet 14. mars 2023 #79205 Skrevet 14. mars 2023 Er det nye nå at hun åpner kontoen sin når hun skal legge ut reklame og lukker den når reklamen har gått i 24 timer? 16 1
Gjest NordreSving Skrevet 14. mars 2023 #79206 Skrevet 14. mars 2023 Jeg har virkelig ikke lyst til å tro at noen kan være så kynisk, men det er jo påfallende hvordan hun etter «teaser» med sykehusinnleggelse gjør kontoen privat. Må være trist å leve et liv hvor man 24/7 er på jakt etter klikk og følgere og ser sitt snitt til å utnytte en slik situasjon til å øke interessen.
Frisk Frosk Skrevet 14. mars 2023 #79207 Skrevet 14. mars 2023 NordreSving skrev (33 minutter siden): Jeg har virkelig ikke lyst til å tro at noen kan være så kynisk, men det er jo påfallende hvordan hun etter «teaser» med sykehusinnleggelse gjør kontoen privat. Må være trist å leve et liv hvor man 24/7 er på jakt etter klikk og følgere og ser sitt snitt til å utnytte en slik situasjon til å øke interessen. Det viser som jeg skrev tidligere, at ingenting er hellig, så lenge CBE og LKE kan tjene penger på det. Det viser nå også hvor desperate de er begynt å bli. Puppebildet, kjøpe følgere, stenge og lukke konto, selge barns sykehusinnleggelse, nærmest daglige lovbrudd. Dette kan umulig være en bedrift som nå går godt. 35 2
Frisk Frosk Skrevet 14. mars 2023 #79208 Skrevet 14. mars 2023 Surikatt skrev (4 timer siden): I tillegg til huden som er helt uten noen form for tekstur. Alt av rynker, linjer og urenheter er borte. Ingen ser sånn ut. Med tanke på alle behandlinger, alle produkter og sminke hun bruker så er det bare tullete å legge filter på toppen av dette. Jeg vet det er vanlig men det er egentlig svindel. Det er helt merkelig at Forbrukertilsynet ikke gjør noe med dette. Alt influencerne legger ut er jo reklame for dem selv. I tillegg til reklame for andres produkter. Med andre ord, influencerne som redigerer eget utseende og/eller bruker filter skulle alltid ha merket bildene/filmene de legger ut. Lovverket er egentlig klart, de er jo bedrifter som bruker sine bedriftskanaler for å reklamere for seg selv og selge seg selv og kanalene som et produkt til potensielle annonsører. Da skal de være underlagt reklameloven. 17 3
Jobbermedbarn Skrevet 14. mars 2023 #79209 Skrevet 14. mars 2023 (endret) NordreSving skrev (49 minutter siden): Jeg har virkelig ikke lyst til å tro at noen kan være så kynisk, men det er jo påfallende hvordan hun etter «teaser» med sykehusinnleggelse gjør kontoen privat. Må være trist å leve et liv hvor man 24/7 er på jakt etter klikk og følgere og ser sitt snitt til å utnytte en slik situasjon til å øke interessen. Det har også vært påfallende hvordan de tilsynelatende «teaserne» har blitt fulgt opp på Jodel nesten umiddelbart når IG kontoen er stengt. Det virker ikke som det går så bra for bedriften for tiden. Endret 14. mars 2023 av Jobbermedbarn 23 1
Isild Skrevet 14. mars 2023 #79210 Skrevet 14. mars 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (57 minutter siden): Det er helt merkelig at Forbrukertilsynet ikke gjør noe med dette. Alt influencerne legger ut er jo reklame for dem selv. I tillegg til reklame for andres produkter. Med andre ord, influencerne som redigerer eget utseende og/eller bruker filter skulle alltid ha merket bildene/filmene de legger ut. Lovverket er egentlig klart, de er jo bedrifter som bruker sine bedriftskanaler for å reklamere for seg selv og selge seg selv og kanalene som et produkt til potensielle annonsører. Da skal de være underlagt reklameloven. Husker LKE fnøs av hele lovverket da det kom. Han lurte på hvordan FT hadde tenkt til å håndheve det. Akkurat på det punktet har han desverre rett. FT får nok inn mange klager og saker på nettopp dette med retusjering og filter. Men med mindre det er et filter med hundeører eller pinocchio-nese så tror jeg det er vanskelig å bevise. Alle SER det jo, men det må nok bevises for å kunne gi en reaksjon til influencerne. Endret 14. mars 2023 av Isild 19
Era Vulgaris Skrevet 14. mars 2023 #79211 Skrevet 14. mars 2023 For øvrig er Henrik Troy virkelig på kornet med CBE på sin instastory i dag 😅. Anbefaler de som er kritiske til en del influensere å følge han. 36 3 7
FruRosa Skrevet 14. mars 2023 #79212 Skrevet 14. mars 2023 Bruker "ikke" filter hun, nei! (Bilde fra IG i dag) 39
cerruti Skrevet 14. mars 2023 #79213 Skrevet 14. mars 2023 Det virker jo som hun ikke akkurat er fremmed for ulike behandlinger - åpenbart kirurgi av bryster - så ikke umulig at både nese og øyelokk har gjennomgått det samme, i tillegg til fillere og Botox. Om ikke så må det være enormt mye filter på gang. 18
K_mb Skrevet 14. mars 2023 #79214 Skrevet 14. mars 2023 Era Vulgaris skrev (15 minutter siden): For øvrig er Henrik Troy virkelig på kornet med CBE på sin instastory i dag 😅. Anbefaler de som er kritiske til en del influensere å følge han. DETTE 😂🎯 24 1 2
MarianneE Skrevet 14. mars 2023 #79215 Skrevet 14. mars 2023 K_mb skrev (17 minutter siden): DETTE 😂🎯 Er så morsom med Henrik Troy i dag. 😄😄 12 2
Era Vulgaris Skrevet 14. mars 2023 #79217 Skrevet 14. mars 2023 K_mb skrev (1 time siden): DETTE 😂🎯 😂😂😂 8
Luka_S Skrevet 14. mars 2023 #79218 Skrevet 14. mars 2023 K_mb skrev (2 timer siden): DETTE 😂🎯 😅 Jeg dauer! 7
Ice-91 Skrevet 14. mars 2023 #79219 Skrevet 14. mars 2023 Kom over denne i dag fra en jeg følger på insta så noe som «går» for tiden 12 4
mater.sapiens Skrevet 14. mars 2023 #79220 Skrevet 14. mars 2023 Ersa skrev (1 time siden): Nå har hun plutselig fått 302k følgere. Jepp. Antall følgere stiger på mystisk vis hver gang hun stenger kontoen. Og for den som gidder: Det stiger med veldig jevne tall. Rart, det der. 36 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå