Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
miamiamia skrev (5 timer siden):

Om en av døtrene lager seg selv en instagramkonto med lettkledde bilder.... kommer foreldrene til å heie på dem da? Bare emojier med flammer og fersken?

Det gjør de garantert 

Skrevet
MacBeth skrev (4 timer siden):

2000 følgere på to timer🤔😯

Tja... puppebildet fungerte ikke, så stengte de kontoen - det fungerte som å pisse i buksa, noen flere følgere, men enda flere avfulgte.

Oppslag i Tv2...

Er dette et plutselig hopp i antall følgere på to timer, uten at det har vært mer skriving, uten enda mer utleverende bilder, det anser jeg som usannsynlig, når ikke en gang puppebildet eller oppslaget i Tv2 greide å hoste opp i nærheten så mange følgere. Det er mer sannsynlig at disse 2000 nye følgerne er kjøpte følgere, spesielt om det er akkurat 2000 flere. I så fall er det nok gjort i et håp om å skaffe flere virkelige følgere ved å skape en illusjon av at de har lagt ut enda mer avslørende bilder ved å stenge kontoen, forsøk på å gjøre bedriftskontoen mer interessant.

Det vil ikke fungere det heller, annet enn at det vil gi en illusjon av flere følgere.

Det faktiske engasjementet vil jo bare bli lavere og lavere jo flere falske kontoer som følger dem. Men det virker det ikke som om de forstår.

• Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet
Vaati skrev (12 minutter siden):

I og med at samboeren min og jeg har kjøpt oss splitter ny bil så tenker jeg det er tryggest å kritisere dem under nick. Jeg er ikke interessert i å få Lassebasse til å ringe meg opp fra skjult nummer frådende mens han prøver å krafse seg inn i garasjen her for å få ripet opp bilen vår.

Det blir så mye styr, og jeg hadde ikke nølt med å stå frem i media om det etterpå.

Kan du ikke ta en for laget og gjøre det, da? 😇

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er så artig og lese kommentarfeltet i avisene som har publisert innlegget. Er ikke en mann som mener dette er ille.. vi damer er bare misunnelig,krenket og spydige. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (33 minutter siden):

Har ikke lest alle innlegg her den siste tiden. Men seriøst, mener du at folk skal kritiserer CBE under fullt navn?? Det var ei som gjorde det i sommer og hun ble forfulgt, fikk hele bilen sin ripet opp og ble trakassert med tause telefonoppringinger på kvelden. Dette har LKE innrømmet på sin lokale politistasjon, hvir han ble pålagt å betale omfattende erstatning for tort og svie. LKE er en meget sint mann som mangler en god del sperrer, og jeg forstår utrolig godt at ikke flere tør å kritisere CBE under fullt navn!

Nei, det var ikke det jeg mente.

Skrevet
Rubella skrev (2 minutter siden):

Jeg kommenterte på herr Eriksen sitt innlegg og han var rask med og sende meg PM.. å sa at han måtte fjerne noen av mine kommentarer fordi jeg ikke klarte og diskutere på en saklig måte 🙈 

Så til slutt spurte jeg hvorfor han ikke skrev under innlegget på IG? Sendte han PM for å se om han kunne finne ut av hvor jeg bodde og om jeg burde være redd for bilen min? 

Svaret ble "jeg synes det er greit med en ryddig diskusjon under bildene,uten for mye støy og kommentarer uten mening" 

Så han synes vel jeg er ei dame med for mye støy😂 å jeg skrev ikke noe som var veldig ille. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Rubella skrev (2 timer siden):

Skal han få ripet opp bilen vår så skal han få lov til å bryne seg litt. Tid har han jo nok av, og i og med at arbeidsdagen hans består i å løpe rundt mens han blir forsørget av sin fru så tror jeg ikke Caroline eller Lassebasse har spesielt lyst på enda en ekstra utgift nå som alt stiger i pris. 

Edit: Men jeg regner med at han har lært nå og jeg tror faktisk ikke han ville gjort det igjen etter å ha sett følgende det fikk. Greit nok at han er fredet i media, men lokalmiljøet deres må jo ha funnet ut hva han har gjort og han endte jo opp med å måtte betale for seg.

Han bør holde krigingen sin til over tastaturet.

Endret av Vaati
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
vinterskog skrev (4 timer siden):

2000 som vil se pupp. Der har vi cbe idag. Glanset magasin ja, Vi menn på instagram. Sikkert lke sin 14åring fantasi.

Trist og tragisk de har endt her. Veldig langt fra der hun startet en gang i tiden.,

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Skulle vært flue på veggen i den heimen nå:

-LKE: Se, 2000 nye følgere som vil se puppene dine. Det funket jo, dette må vi gjøre mer! 
- CBE: Selvfølgelig, alt for klikk og 🔥🔥🔥 og penger i kassa!  

Triste folk :( 

• Liker 4
Skrevet

Vi skal ikke være flaue over kropper, og lære barna våre å like sin egen kropp. 

men noe så naturlig som to pupper skal vi ha oss frabedt! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest Sirisiri10
Skrevet
elskersommer skrev (23 minutter siden):

Er så artig og lese kommentarfeltet i avisene som har publisert innlegget. Er ikke en mann som mener dette er ille.. vi damer er bare misunnelig,krenket og spydige. 

Det var faktisk noen menn som kom med kritikk av det jeg leste. Da kom det fort personangrep. 

Skrevet
Nudeldama skrev (2 timer siden):

Det er jo ikke så interessant hva enkeltindivider gjør eller ikke gjør, men at man daglig ser mye kritikk i kommentarfelt under fullt navn.

Det er vel like kjent at det bare er boomers og folk fra livets harde skole som kommenterer der som det er kjent at det bare er feite og misunnelige mennesker uten liv som skriver i denne tråden. ;) 

«De jeg har rundt meg» dvs. litt flere enn enkeltindivider. Kjenner faktisk bare 3-4 som legger ut kritikk eller ros, alt ettersom, jevnlig på kommentarfelt via Facebook. Felles for de er at de er hvite menn som nærmer seg 60. 

Du finner svært få damer med karriere som legger ut sånt offentlig, det er jo sosialt selvmord 😂. Så kommer en ev. karrierebrems i tillegg. Nei, da får det bare ligge masse «ros» av denne «tøffe» småbarnsmoren som legger ut bilder av silikonpuppene sine iført gjennomsiktig sexy undertøy. Den «rosen» får stå relativt ukritisert hva gjelder offentlig debatt fra min side. Debatten tar jeg her. Anonymt. 👍

• Liker 23
  • Nyttig 1
Gjest Sirisiri10
Skrevet (endret)
Klink skrev (13 minutter siden):

Ironisk kommentar.

Tror du ikke unge jenter med litt ekstra fett på kroppen, litt hengepupper, strekkmerker etc blir flaue over kroppen sin når alt de ser i media er retusjert kropper og ansikter?  Et ideal som nærmest er umulig å oppnå, selv ikke de som legger ut slike bilder kan måle seg med og derfor bruker alt av hjelpemidler?

Eller influensere som opererer det ene og det andre for å se mest mulig perfekt ut. Er det naturlig, bidrar til at kvinner elsker kroppen og lærer barn og unge til å like kroppen sin som den er?

Dette er det helt motsatte av det å lære barn og unge å like kroppen sin. Vi har haugetalls av sunne influensere som viser kroppen sin akkurat som den er. Med hengebryster, løs hud, kviser, rynker, strekkmerker, litt ekstra fett eller hva det måttte være. Disse bidrar til et sunt forhold til kroppen. Ikke et retusjert bilde av en operert kropp med brystene synlig. 

Endret av Sirisiri10
Skrevet
Sirisiri10 skrev (3 minutter siden):

Ironisk kommentar.

Tror du ikke unge jenter med litt ekstra fett på kroppen, litt hengepupper, strekkmerker etc blir flaue over kroppen sin når alt de ser i media er retusjert kropper og ansikter?  Et ideal som nærmest er umulig å oppnå, selv ikke de som legger ut slike bilder kan måle seg med og derfor bruker alt av hjelpemidler?

Eller influensere som opererer det ene og det andre for å se mest mulig perfekt ut. Er det naturlig, bidrar til at kvinner elsker kroppen og lærer barn og unge til å like kroppen sin som den er?

Dette er det helt motsatte av det å lære barn og unge å like kroppen sin. Vi har haugetalls av sunne influensere som viser kroppen sin akkurat som den er. Med hengebryster, løs hud, kviser, rynker, strekkmerker, litt ekstra fett eller hva det måttte være. Disse bidrar til et sunt forhold til kroppen. 

Men noen som har operert kroppen sin kan ikke vise fram sin? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Annonse
Skrevet
Klink skrev (14 minutter siden):

Det går an å ha to tanker i hodet samtidig. Selv har jeg prøvd å lære mine barn at kropp er kropp, og å like seg selv, men også at enkelte ting er intimt og privat. 

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Men noen som har operert kroppen sin kan ikke vise fram sin? 

Stråmann igjen. Vis hvor noen har sagt det. Jeg insisterer. 

• Liker 27
Skrevet
Era Vulgaris skrev (4 minutter siden):

Stråmann igjen. Vis hvor noen har sagt det. Jeg insisterer. 

Jeg spør om det er det brukeren mener? 

Skrevet
Nudeldama skrev (44 minutter siden):

Nei, det var ikke det jeg mente.

Hva mente du da? Jeg fikk inntrykk av at du mente det bare var 'her inne' folk var kritiske, for i kommentarfeltet på Facebook var folk positive og attpåtil tøffere enn 'oss' fordi de skrev under fullt navn. Grunnen til at folk ikke skriver kritiske kommentarer til de under fullt navn har flere her forklart. Det er derfor det er i overkant positive kommentarer i kommentarfeltene. For det meste grisete eldre mannfolk, og folk som ikke forstår kritikken.

Sånn som Klink, som ikke har fått med seg en dritt. ⤵️ (Som vanlig)

Klink skrev (22 minutter siden):

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Jeg spør om det er det brukeren mener? 

Da bør du formulere deg litt annerledes. Bare et tips, så slipper du å bli misforstått så ofte. 

• Liker 26
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...