Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
cerruti skrev (På 5.3.2023 den 11.40):

For noe tull. Hun har søkt oppmerksomhet-  avkledd og poserende - i alle år. Tror heller mannen må følge med på lasset. 

Helt enig! Tror ikke han kan tvinge henne til noen ting. Hun styrer showet, hør bare hvordan hun snakker til/om han. Det er ikke en dame som er kuet eller har en mann som forteller henne hva hun skal gjøre. Jeg tror han er lite interessert i henne, lei av at hun får oppmerksomhet, lei av å vente og holde håndvesken hennes. Se bare på my muse shooten. Veldig lite interessert i  fruen som sprader rundt å prøver desperat å få oppmerksomhet.  Sur og grinete, absolutt, det klarer han ikke å skjule hverken her eller der. Men at han der dirlingsen der har så veldig mye han skulle sagt får du meg ikke til å tro. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det som har skjedd med haka hennes på siste insta-post? Redigert slik?? Det her begynner å gå virkelig langt....

Spoiler
Sitat

• Liker 1
Skrevet
Aricia skrev (6 timer siden):

Det er også et et problem at TV2 i saken ikke har intervjuet Caroline Berg Eriksen selv.

En helt normal måte å dekke noe slikt på ville jo være å be henne svare på noen av de kritiske kommentarene fra kommentarfeltet, som stort sett er veldig dempede i tonen og ganske betimelige. I det minste burde de kunne gi henne anledning til å begrunne hvorfor hun rent faktisk postet bildet, hva som var foranledningen, eller hva hun ville formidle med det (vi lurer!). Når hun hun selv ikke stiller opp (som vanlig) må disse kritiske spørsmålene i stedet tydelig stilles til Nygård-Hansen, slik at han får svare direkte på dem i mangel av det mest opplagte alternativet (CBE selv), for at saken skal bli mer balansert.

Men i stedet sukker TV2 oppgitt sammen med henne (og med den allestedsnærværende Hans Petter) over at det ikke skal kunne gå an å poste toppløsbilder på IGen sin heller nå lenger uten at folk skal reagere negativt, lzm.

Er det ingen voksne hjemme lenger noe sted?

Eller stille med en motpart til Hansen for å balansere. Men, det er TV2.

• Liker 1
Skrevet
Malum skrev (52 minutter siden):

Mads Hansen har for første gang nevnt CBE på sin Instagram:

Screenshot_20230306-224411.thumb.png.f3f7db34ae71035ae781670abbba8b7f.png

Screenshot_20230306-224417.png

Kilde: Mads Hansen sin instastory

Avslørende

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (5 minutter siden):

Avslørende

Jepp. Frua og fotballmannen har noe på mads hansen. Kjenner jeg er så skuffa over at han opererer på basis av kjennskap/vennskap!

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
Djerv2020 skrev (Akkurat nå):

Jepp. Frua og fotballmannen har noe på mads hansen. Kjenner jeg er så skuffa over at han opererer på basis av kjennskap/vennskap!

Merkelig å redusere egen troverdighet på den måten han skjermer dem.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Happy13 skrev (20 minutter siden):

Hva er det som har skjedd med haka hennes på siste insta-post? Redigert slik?? Det her begynner å gå virkelig langt....

Skjul innhold

Filter. 

• Liker 7
Skrevet
Djerv2020 skrev (7 minutter siden):

Frisk Frosk skrev (6 minutter siden):

Merkelig å redusere egen troverdighet på den måten han skjermer dem.

Det er skuffende. Terningkast stryk.

• Liker 14
Gjest Kattedama
Skrevet
Djerv2020 skrev (26 minutter siden):

Har aldri skjønt statusen til MH, han lever av klikk og likes han også,

Skrevet
Lill :) skrev (16 minutter siden):

Har aldri skjønt statusen til MH, han lever av klikk og likes han også,

Eh, han leder flere programmer. Ingen reklame på IG. Klart omdømmet styrkes der, eventuelt svekkes. 

• Liker 8
Skrevet

Hva mente MH her? 🙈

• Liker 7
  • Nyttig 2
Gjest Kattedama
Skrevet
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Eh, han leder flere programmer. Ingen reklame på IG. Klart omdømmet styrkes der, eventuelt svekkes. 

Eh, han gjør seg relevant gjennom IG profilen sin og har bygget opp et stort nettverk og følgere gjennom denne  kontoen. Han har ikke vært programleder i hele sin yrkeskarriere, han var vel en ubetydelig fotballspiller i sin tid. Og han har vel bygget omdømme sitt gjennom denne IG kontoen sin også, hvorfor ellers gidder han å drifte en konto med over 500.000 følgere? 

Skrevet

Hvorfor han gidder, må du spørre han om. Programleder i snart 10 år, synes jeg vitner om en bra karriere. Er ikke akkurat ofte han legger ut innlegg på IG, men de innsamlingene han har gjort der, synes jeg har vitnet om en fyr med gode holdinger og trofaste følgere. Liker også at han er en av få «kjendiser» som tør si fra. Oppfattet innlegget hans som et stikk mot kjendis-journalistikken, muligens også mot PR-rådgiveren. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Gjest Bulsara
Skrevet
Frisk Frosk skrev (13 timer siden):

Jeg har sendt mail til Tempur, anbefaler andre å gjøre det. Har ikke link til det siste LKE skrev om insomnia, men fortalte historikken ellers, også hvorfor jeg valgte å melde fra anonymt pga. LKEs historikk sist sommer.

Jeg er blant de som har brukt Tempurprodukter lengst i landet, men nå er det slutt.

Han skrev det på sin Strava profil

53C1447A-B8AC-4D54-B888-36D756E6CDB5.jpeg

Annonse
Skrevet
7 hours ago, rinne said:

Nå også i lokalavisen Sarpsborg Arbeiderblad. Så flau jeg hadde vært overfor barnas lærere, andre foreldre og naboer. 

Kilde: Skjermdump fra sa.no

35136EDD-E18E-4A31-96A6-1023F242CC4B.png

Aj, det gjorde nok litt vondt. Overskriften: Sarpsborg-influenser. Altså, ikke influenser eller bare Caroline BE - men en lokal influenser, må vite, forklarende til alle dem som ikke visste om henne fra før i området… 😅

• Liker 34
Skrevet

Kommentarfeltet på facebook. Der får hun mest ros. Så frem med puppene, damer. Det er visst helt greit. 🙄

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (12 timer siden):

Kommentarfeltene på Tv2 har en tendens til å være…eh…nokså enkle. 🫣

Pleier aldri titte der på fb, men skjønte det når halvparten av kommentarfeltet tror de er ekte 😂. Åh, hadde bare målgruppen til CBE , vært Olga (68) pensjonist... men det er visst ressurssterke kvinner omkring 30 mener jeg å ha hørt ✌🏻😆 kan love at vi som er i den kategorien ikke er usikre på om det er kjøpepupp eller ei.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (40 minutter siden):

Kommentarfeltet på facebook. Der får hun mest ros. Så frem med puppene, damer. Det er visst helt greit. 🙄

Tror jeg holder slikt privat mellom HusetsHerre og meg. Dessuten er jeg 44 og med naturlig hengepupper og... det er nok ikke mange 🔥🔥 som blir delt ut for slikt. 😄😄

• Liker 5
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...