Hallepalle2 Skrevet 6. mars 2023 #78641 Skrevet 6. mars 2023 SagaSimon skrev (4 timer siden): Herregud 🙈 Jeg får ikke opp noe bilde. Hva vises? 2
Rastebenk Skrevet 6. mars 2023 #78642 Skrevet 6. mars 2023 (endret) Skrottefar skrev (20 minutter siden): Jeg blir så grenseløst irritert over at det blir laget en sak om dette puppe-stuntet mens det at den rabiate herremannen forfølger, vandaliserer annen persons bil og telefonisk trakasserer en kritisk stemme ikke får en eneste spaltemeter noe sted, hvorfor i hutta heita skal dette bli dysset ned? 😞 Sak og sak. Én artikkel ved siden av artikler om en episode i et program som kalles Rydderevolusjonen, en artikkel om en tidligere håndballspiller som skal bli mamma, gjengivelse av artikler fra amerikanske TMZ og en røys med artikler om diverse Kompani Lauritzen-episoder. Altså, dette er ikke akkurat breaking news. Brystvorte-stuntet hennes gikk uansett feil, 500 folk avfulgte og hun åpnet kontoen igjen. Tilbake til tegnebrettet for herr og fru. Endret 6. mars 2023 av Rastebenk 17 2
rinne Skrevet 6. mars 2023 #78643 Skrevet 6. mars 2023 Nå også i lokalavisen Sarpsborg Arbeiderblad. Så flau jeg hadde vært overfor barnas lærere, andre foreldre og naboer. Kilde: Skjermdump fra sa.no 19 4
Kollontaj Skrevet 6. mars 2023 #78644 Skrevet 6. mars 2023 Koke og koke, fru Blom. Er det å koke over når mange nok sier i fra om at de ikke synes noe om bildet? Vel, hos influencere og enkelte journalister er det store ord i bruk. 35 1
QueenQ Skrevet 6. mars 2023 #78645 Skrevet 6. mars 2023 Skrottefar skrev (23 minutter siden): Jeg blir så grenseløst irritert over at det blir laget en sak om dette puppe-stuntet mens det at den rabiate herremannen forfølger, vandaliserer annen persons bil og telefonisk trakasserer en kritisk stemme ikke får en eneste spaltemeter noe sted, hvorfor i hutta heita skal dette bli dysset ned? 😞 Enig! Dette er en ikke sak. Om noe så burde hun ha klaget til den som opererte henne, for den jobben er dårlig utført. 17
Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2023 #78646 Skrevet 6. mars 2023 Djerv2020 skrev (19 minutter siden): Du glemte kriminell adferd. Som i å stalke og skrape opp biler. Tenkte jeg skulle være litt grei og utelate noen egenskaper. 8
Djerv2020 Skrevet 6. mars 2023 #78647 Skrevet 6. mars 2023 QueenQ skrev (1 minutt siden): Enig! Dette er en ikke sak. Om noe så burde hun ha klaget til den som opererte henne, for den jobben er dårlig utført. Hvis du sikter til brystimplantatene, synes jeg de ser veldig fine ut. Men igjen - smaken er som baken. 2 2
Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2023 #78648 Skrevet 6. mars 2023 rinne skrev (11 minutter siden): Nå også i lokalavisen Sarpsborg Arbeiderblad. Så flau jeg hadde vært overfor barnas lærere, andre foreldre og naboer. Kilde: Skjermdump fra sa.no Hun kom i avisen, da. Det gjør nok godt når man lider av oppmerksomhetssyken. At saken handler om puppene hennes, er underordnet - all PR er god PR. Selv hadde jeg ikke gått ut døra igjen om det var sak om puppene mine i lokalavisa. Herregud. 47 2
cerruti Skrevet 6. mars 2023 #78649 Skrevet 6. mars 2023 rinne skrev (15 minutter siden): Nå også i lokalavisen Sarpsborg Arbeiderblad. Så flau jeg hadde vært overfor barnas lærere, andre foreldre og naboer. Kilde: Skjermdump fra sa.no Hun ligner jo ikke på det bildet der😅 Eller gjør hun det😅 18 1
cerruti Skrevet 6. mars 2023 #78650 Skrevet 6. mars 2023 Djerv2020 skrev (9 minutter siden): Hvis du sikter til brystimplantatene, synes jeg de ser veldig fine ut. Men igjen - smaken er som baken. Ja, samtidig er det ikke til å komme fra at de både er unormalt side/under-dimensjonert og ripling mot kløften. Førstnevnte har vel vært «in» en stund. Jeg ville selv foretrukket brystvorte-området mer midt på. 10
Gjest kira87 Skrevet 6. mars 2023 #78651 Skrevet 6. mars 2023 Deilig å tenke på at naboen har sånne tanker om deg
Inocybe Skrevet 6. mars 2023 #78652 Skrevet 6. mars 2023 Dette (for det er jo langt unna første gang CBE prøver seg på nøyaktig dette her) puppestuntet er en ikke-sak. Bare KG som fanget det opp til å begynne med og LKE måtte gå full crazy i kommentarfeltene og sikkert ringe ned journalister og aviser for å desperat kave til seg litt omtale der. Følgene avfølger i avsmak og CBE klarer igjen å framstille seg som blåst oppmerksomhetssyk bimbo og mannen som kokko. Håper de syns det er verdt det, og det gjør de nok inne der i boblene sine hvor alt som betyr noe er oppmerksomhet rundt (restusjert kunstig) kropp. 26
Malum Skrevet 6. mars 2023 #78653 Skrevet 6. mars 2023 (endret) Mads Hansen har for første gang nevnt CBE på sin Instagram: Kilde: Mads Hansen sin instastory Endret 6. mars 2023 av Malum 18 1
Kinder Skrevet 6. mars 2023 #78654 Skrevet 6. mars 2023 Skrottefar skrev (40 minutter siden): Jeg blir så grenseløst irritert over at det blir laget en sak om dette puppe-stuntet mens det at den rabiate herremannen forfølger, vandaliserer annen persons bil og telefonisk trakasserer en kritisk stemme ikke får en eneste spaltemeter noe sted, hvorfor i hutta heita skal dette bli dysset ned? 😞 Jeg er så enig med deg der. De får jo bare leve videre i narrativet om at de blir utsatt for hets og hat, mens ingen medier skriver om hva LK selv har gjort. Jeg skjønner ikke engang at medier gidder å skrive om puppestuntet til fruen og vrir det om til at hun blir utsatt for hets, men de biter på hver. eneste. gang.😒 Fruen ønsket jo selvfølgelig engasjement hos folk ved å legge ut et sånt bilde, så at hun oppnådde engasjement var jo bare forventet. Merkelig at media prioriterer å skrive om det, iallfall forhold til hetsen LK har utsatt privatpersoner for. 23
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. mars 2023 #78655 Skrevet 6. mars 2023 kira87 skrev (11 minutter siden): Deilig å tenke på at naboen har sånne tanker om deg 🫣 7
Snødronninga Skrevet 6. mars 2023 #78656 Skrevet 6. mars 2023 Noen som våger å vedde på at kritikken over puppebildet blir et tema i neste podcast-episode? 🙋♀️ I såfall er jeg villig til å gjette på at hun kommer med noe ala dette: * Tar null selvkritikk * Hun er utsatt for mobbing, hat og hets * At det er merkelig å kritisere noe så irrelevant som en (halv)naken pupp i 2023 * Kvinner burde heie på kvinner, ikke dra hverandre ned * Hun er stolt over kroppen sin * Ett eller annet med kvinnefrigjøring og girlpower Så får vi se, da. 45 1
rinne Skrevet 6. mars 2023 #78657 Skrevet 6. mars 2023 cerruti skrev (27 minutter siden): Hun ligner jo ikke på det bildet der😅 Eller gjør hun det😅 Hun likner på både moren sin og søsteren sin på dette bildet. Og sannsynligvis likner hun mer på seg selv her også! 14
Rev. Revenge Skrevet 6. mars 2023 #78658 Skrevet 6. mars 2023 Jeg gidder rett og slett ikke å klikke på ikke-sakene verken hos lokalavisen eller hvilken avis det nå er som syns at puppen til en avdanket blogger fortjener mer buhu-oppmerksomhet. Jeg har nok annet å rase over. Kvise på nesen, for eksempel. Eller PR-kåtheten til den evig tilstedeværende og selverklærte eksperten på det meste, HPNH. 14 10
Kleenex Skrevet 6. mars 2023 #78659 Skrevet 6. mars 2023 cerruti skrev (38 minutter siden): Hun ligner jo ikke på det bildet der😅 Eller gjør hun det😅 Er nok slik hun egentlig ser ut uten filter.. 8
Pust Skrevet 6. mars 2023 #78660 Skrevet 6. mars 2023 Det er bare tragisk hvordan de to holder på. En dag kommer det til å krasje fullstendig for dem, enten økonomisk eller så blir det ikke bare bot og kjeft, men tiltale og sak. De viser offentlig en merkelig forakt for norsk lov, både i driften av selskapet og ellers, og det siste puppestuntet er ikke annet enn pubertalt tøys. «Seeee! En pupp! Er vi ikke tøffe!?» 16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå