Kollontaj Skrevet 6. mars 2023 #78621 Skrevet 6. mars 2023 Keikolina skrev (1 time siden): Eller var det de de blokkerte? 😄 Her er det en balansegang. Slette dem som kan være skikkelig kritiske på farlige måter for dem, men beholde dem som sleiver i vei på følelsesmessig vis, for hvordan skal de ellers kunne si at de fikk hat og hets? 4 7
SagaSimon Skrevet 6. mars 2023 #78622 Skrevet 6. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (27 minutter siden): TV2 er programforpliktet til å hause opp alt som har med influensere å gjøre. Det er et satsningsområde jeg ikke tror de har endret på. Snarere tvert imot. Forøvrig en informativ og nyttig tråd som fortjener mer synlighet. Dette er nytt for meg og ganske så rystende! 7 1
Justlooking Skrevet 6. mars 2023 #78623 Skrevet 6. mars 2023 Off topic antagelig .. Bare må si angående denne Hans Petter NH - det virker som han uttaler seg etter hvor vinden blåser og hvordan han selv kommer bra ut. Har ikke noe godt inntrykk av han fra tidligere tider og han gikk jo først veldig imot Kristin Gjelsvik på god morgen Norge når det gjaldt Sofie i tidlig start. Men når vinden blåste litt andre veien var han plutselig der også og med motsatte meninger … Så han meler nok mest sin egen kake (og det er han jo ikke alene om) 😊 33 2 5
Aricia Skrevet 6. mars 2023 #78624 Skrevet 6. mars 2023 Mediesaker om influencere minner meg om gammeldags sportsjournalistikk: Alle klør hverandre på ryggen for å vedlikeholde relasjoner og bindinger i alle retninger, det er umulig å se forskjell på presse og kilder, og ingen normale journalistiske prinsipper eller arbeidsmetoder kommer til anvendelse. 31 7
Bingo Bongo Skrevet 6. mars 2023 #78625 Skrevet 6. mars 2023 Merkelig at ikke en såkalt ekspert på sosiale medier ikke skjønner hva som skjer, hvorfor ting legges ut, hva man ønsker å oppnå.... 22 1 3
elskersommer Skrevet 6. mars 2023 #78626 Skrevet 6. mars 2023 Hvor leser denne Hans Petter di gode tallene til paret? Har de ikke gått kraftig ned? Tenker på inntekten 11 3
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. mars 2023 #78627 Skrevet 6. mars 2023 SagaSimon skrev (1 time siden): Herregud 🙈 Ja, det er jo alltid enten eller.. 🤓 4 1
snute Skrevet 6. mars 2023 #78628 Skrevet 6. mars 2023 (endret) Dette syns jeg er morsomt - han er jo selv en av de som bruker hele dagen på å kritisere andre virker det som! Han hadde virkelig trengt å komme seg ut i arbeid, den løpingen hans er ikke sunn og det virker ikke som han klarer å inspirere så veldig mange når man ser på «likes». Endret 6. mars 2023 av snute 17 3
Era Vulgaris Skrevet 6. mars 2023 #78629 Skrevet 6. mars 2023 snute skrev (5 minutter siden): Dette syns jeg er morsomt - han er jo selv en av de som bruker hele dagen på å kritisere andre virker det som! Han hadde virkelig trengt å komme seg ut i arbeid, den løpingen hans er ikke sunn og det virker ikke som han klarer å inspirere så veldig mange når man ser på «likes». Han eier ikke selvinnsikt. Kombiner det med arroganse, bedreviterholdning og nedlatenhet, så har du en type det ikke nytter å diskutere med. 45 1
Laia Skrevet 6. mars 2023 #78630 Skrevet 6. mars 2023 Rastebenk skrev (3 timer siden): Tallene snakker for seg selv. Der ser man hvor "hyggelig" folk syns det var å få brystvortene til CBE i fleisen. De får passe seg så de ikke blir kansellert. Og hvor modig er det egentlig at en slank kvinne med klippekort på skjønnhetsklinikk bretter ut opererte pupper på internett? Det er tallenes klare tale. De håpte vel at bildene, etterfulgt av rask stenging av konto, skulle skape nysgjerrighet og få flere til å trykke følg. Snu den negative trenden som har vært med følgerflukt. Flyte litt på Sofie Elise publisiteten. Men det motsatte har skjedd. Folk har avfulgt. Jeg anser det som et sunnhetstegn og en positiv ting. Jeg tror rett og slett (spesielt etter alt som har vært rundt Sofie Elise i det siste) at folk har fått nok av tåpelige influencere og er dritt lei alt det idiotiske som kommer frem i media. 37 8
Skrottefar Skrevet 6. mars 2023 #78631 Skrevet 6. mars 2023 Nå må Fredrik Solvang og NRK på banen, en debatt med her og fru som sutrer over hvor mye hat de får, men så skyter Fredrik fra hofta slik at herr og fru gjør en ennå mer dårlig figur enn kringkastingssjefen 😅 26 7
K_mb Skrevet 6. mars 2023 #78632 Skrevet 6. mars 2023 (endret) snute skrev (52 minutter siden): Dette syns jeg er morsomt - han er jo selv en av de som bruker hele dagen på å kritisere andre virker det som! Han hadde virkelig trengt å komme seg ut i arbeid, den løpingen hans er ikke sunn og det virker ikke som han klarer å inspirere så veldig mange når man ser på «likes». Og det kommer fra Norges største nettroll 🤦♀️ Dagene består av trolling på nett, løping, filme/ta bilder av fruen, og er han forbannet nok på en kritiker tar han seg også tid til stalking og hærverk. LKE er like inspirerende som en murstein. Endret 6. mars 2023 av K_mb 30
Beatbox Skrevet 6. mars 2023 #78633 Skrevet 6. mars 2023 Laia skrev (7 minutter siden): Det er tallenes klare tale. De håpte vel at bildene, etterfulgt av rask stenging av konto, skulle skape nysgjerrighet og få flere til å trykke følg. Snu den negative trenden som har vært med følgerflukt. Flyte litt på Sofie Elise publisiteten. Men det motsatte har skjedd. Folk har avfulgt. Jeg anser det som et sunnhetstegn og en positiv ting. Jeg tror rett og slett (spesielt etter alt som har vært rundt Sofie Elise i det siste) at folk har fått nok av tåpelige influencere og er dritt lei alt det idiotiske som kommer frem i media. Forrige gang var det rompa...nå er det puppene..What`s next?🙄 14
Kollontaj Skrevet 6. mars 2023 #78634 Skrevet 6. mars 2023 «Working for brands too much might make people dislike you, but likeability is an influencer’s main source of revenue. That’s why the industry is famous for leading many creators to burnout. “Social media is like a stage,” Iasevoli said. “If you show an idealised version of yourself to a big audience, it will tire you out in the long run. It will create an inner discrepancy – are you the actor or the person behind the role? Or maybe you are just an intersection of the two you no longer recognise?”» https://www.vice.com/en/article/5dbavq/unfollow-instagram-influencers 14 8
Skrottefar Skrevet 6. mars 2023 #78635 Skrevet 6. mars 2023 Beatbox skrev (4 minutter siden): Forrige gang var det rompa...nå er det puppene..What`s next?🙄 Det tør jeg ikke tenke på engang, men har vel vært litt cameltoe også om jeg ikke husker feil 13
Beatbox Skrevet 6. mars 2023 #78636 Skrevet 6. mars 2023 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Det tør jeg ikke tenke på engang, men har vel vært litt cameltoe også om jeg ikke husker feil Ha!! Men det er flere kroppsdeler å velge i så den som har lever får se😂 4 1
Frisk Frosk Skrevet 6. mars 2023 #78637 Skrevet 6. mars 2023 BuffyTheVampire skrev (3 timer siden): Hva mener du nå - er det rart at han mener noe om dette, altså bekymrer seg for om bildene kan bli misbrukt? Eller misforstod jeg noe? De fleste oppegående og omsorgsfulle foreldre bekymrer seg for om bilder av barna deres på some kan bli misbrukt. Men det blir veldig merkelig om Lars Kristian Eriksen bekymrer seg for at puppe-/nakenbilder av ungene mellom f.eks. 16 og 18 år skal komme på avveie... når han tydeligvis ikke har en eneste bekymring for at han og kona i hele barnas liv har publisert bilder som nærmest sikkert er forvunnet ned i det mørke nettet og blir misbrukt der. DET bryr hverken han eller kona, Caroline Berg Eriksen seg om, og heller ikke besteforeldrene. Da er det veldig merkelig om de plutselig skulle bekymre seg for at ungene, den dagen de er store nok til å selv velge å dele samme type bilder deres mor så villig deler. Når ungene er store nok til å dele selv, da er det i det minste de selv som tar valget. Hele barnas liv frem til nå har de blitt delt med bilder som nok sirkulerer på det mørke nettet, men det er helt greit for LKE og CBE. Forstå det den som kan... det kan bare forsvares av griske foreldre som tjener på barna sine fordi de ikke er i stand til å gjøre jobben sin godt nok til å tjene penger på jobben selv. 28 3
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 6. mars 2023 Populært innlegg #78638 Skrevet 6. mars 2023 Jeg blir så grenseløst irritert over at det blir laget en sak om dette puppe-stuntet mens det at den rabiate herremannen forfølger, vandaliserer annen persons bil og telefonisk trakasserer en kritisk stemme ikke får en eneste spaltemeter noe sted, hvorfor i hutta heita skal dette bli dysset ned? 😞 59 15
Djerv2020 Skrevet 6. mars 2023 #78639 Skrevet 6. mars 2023 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): Han eier ikke selvinnsikt. Kombiner det med arroganse, bedreviterholdning og nedlatenhet, så har du en type det ikke nytter å diskutere med. Du glemte kriminell adferd. Som i å stalke og skrape opp biler. 17 2
Frisk Frosk Skrevet 6. mars 2023 #78640 Skrevet 6. mars 2023 Skrottefar skrev (Akkurat nå): Jeg blir så grenseløst irritert over at det blir laget en sak om dette puppe-stuntet mens det at den rabiate herremannen forfølger, vandaliserer annen persons bil og telefonisk trakasserer en kritisk stemme ikke får en eneste spaltemeter noe sted, hvorfor i hutta heita skal dette bli dysset ned? 😞 Det hele er helt merkelig. Store deler av medianorge oppfører seg som slaver av influencerne, sier influencerne hopp så hopper media. Hvilken utdanning har denne journalisten til Tv2? Jeg ser hun har vært i ulike redaksjoner i Tv2, men finner ingen utdanning? Nå aner jeg ikke om journalisten har utdanning, men faren med å bruke ufaglærte journalister i media er at de ufaglærte sjelden har samme forståelse for faget og viktigheten av å gå litt mer i dybden - ikke bare hoppe på første mediekåte person som gidder uttale seg... 20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå