Rev. Revenge Skrevet 5. mars 2023 #78461 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Veldig bra!! Eller til nøds kunne jeg smilt litt om overskrifta var; «Kaffen kosta skjorta🤪» Jeg syns dette innlegget er spot on: Dessverre fulgte mannen opp med et særs dunkelt bilde av sine egne bryst, og fortsatte med å mitraljøsetaste tullball i kjent stil i DM's og kommentarfeltet til langt utpå natten. Dette er umulig å redde inn. Endret 5. mars 2023 av Revenge o'Cavatina 25 1
Pearl2.0 Skrevet 5. mars 2023 #78462 Skrevet 5. mars 2023 Slik som han svarer folk på SoMe virker det som at LKE synes det er greit at C viser puppene sine til Gud og hvermann🤷♀️ Det synes jeg er meget merkelig. Tatt seg ut om min mann hadde kommet og sagt at jeg skulle legge ut et toppløst bilde på IG eller gå halvnaken på butikken for den saks skyld. 26
Vandelay Skrevet 5. mars 2023 #78463 Skrevet 5. mars 2023 Pearl2.0 skrev (1 minutt siden): Slik som han svarer folk på SoMe virker det som at LKE synes det er greit at C viser puppene sine til Gud og hvermann🤷♀️ Det synes jeg er meget merkelig. Tatt seg ut om min mann hadde kommet og sagt at jeg skulle legge ut et toppløst bilde på IG eller gå halvnaken på butikken for den saks skyld. Han har jo levd av fruas livsverk i mange år allerede. Lurer på om vi ser de siste krampetrekningene til både bedriften og ekteskapet. 18
Djerv2020 Skrevet 5. mars 2023 #78464 Skrevet 5. mars 2023 Vandelay skrev (3 minutter siden): Han har jo levd av fruas livsverk i mange år allerede. Lurer på om vi ser de siste krampetrekningene til både bedriften og ekteskapet. Det kan se sånn ut. 10 1
Lopploella Skrevet 5. mars 2023 #78465 Skrevet 5. mars 2023 Når det gjelder det med hendene så er det merkelige at de ser så skitne, blåaktige og skjoldete ut, filter og airbrush har vært og polert alle andre steder, og hendene er glemt. Selvbruningsrester kanskje? Det er det som gjør at det ser skremmende ut for min del, ikke at de er tynne. 10
Zenhouse Skrevet 5. mars 2023 #78466 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Vandelay skrev (1 time siden): Jeg vet ikke helt. De har alltid spilt hverandre opp. Fokuset hennes har vært på å vise frem kropp og han har ikke vært imot dette. Selv om de nå tøyer grensene og har blitt mer ekstreme i uttrykket er det slik de alltid har drevet på. En mer sympatisk mann kunne hun kanskje funnet seg, men jeg tror egentlig ikke det hadde appellert til henne, verken nå eller da. Hun trives i sin rolle som sexy hustru, det virker ikke som om hun har noe ønske om å være noe annet enn et blikkfang. Bloggen startet jo som fotballfrue, hun var noe i kraft av sin manns status. De fant hverandre som følge av felles verdier, ikke på tross av. Det siste der var godt sagt- absolutt. Jeg husker hun skrev på bloggen for mange år siden- at etter det første møtet deres i parken med hundene på tur- hadde han tenkt om henne: «den dama hadde klasse.» Trofékone fra første stund. Endret 5. mars 2023 av Zenhouse 12
Villroses hage Skrevet 5. mars 2023 #78467 Skrevet 5. mars 2023 12 minutter siden, Lopploella said: Når det gjelder det med hendene så er det merkelige at de ser så skitne, blåaktige og skjoldete ut, filter og airbrush har vært og polert alle andre steder, og hendene er glemt. Selvbruningsrester kanskje? Det er det som gjør at det ser skremmende ut for min del, ikke at de er tynne. De har vel bare vært veldig dårlige på billedkommunikasjonen, inkludert poseringen, belysningen og stemningen her. De tror de formidler en litt dunkel, sensuell stemning, med en frigjort modell. Men seeren oppfatter en sliten modell med høye skuldre, åpenbart på en krakk, og lett skabbete i huden. Dårlig fotojobb. Dårlig, og som vanlig umerket reklame for klær og kaffekanne. 23
Populært innlegg Malum Skrevet 5. mars 2023 Populært innlegg #78468 Skrevet 5. mars 2023 Djerv2020 skrev (38 minutter siden): Ser ikke både kvinner og menn på vekt og kroppsfasong når de velger partner? Altså som en del av helhetspakken? Selvsagt, men å si at menn ikke vil ha "en skrapa kropp" og kalle det skjelett med hud på synes jeg er nokså drøyt. Det er ikke sånn at alle som er tynne er det fordi de presser seg til det, og det kan faktisk være like sårende for tynne mennesker å å få servert karakteristikker som går på kroppsvekt som det er for overvektige. Jeg synes for det første ikke at sånne utsagn er noe bedre enn det feks LKE har slengt ut av seg når det gjelder mer formfulle kvinnekropper, og for det andre synes jeg ikke det tjener debatten eller denne tråden. 45 16
Auroraborealiset Skrevet 5. mars 2023 #78469 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Spent på hvor lang tid det går før denne kommentaren også blir slettet. Tøft å komme med konstruktiv kritikk til en mann som tidligere har forfulgt og ripa opp bilen til ei dame som også kom med konstruktiv kritikk til samme mann. Endret 5. mars 2023 av Auroraborealiset 29 1 6
~ Ada ~ Skrevet 5. mars 2023 #78470 Skrevet 5. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden): De omtalte bildene som nylig ble delt kunne rolig fått en helt annen kontekst og fremstått litt mer seriøse/morsomme dersom teksten hadde vært en annen enn kaffe og vin: "De fleste ulykker skjer tydeligvis på kjøkkenet, nå må jeg plastre puppen😇" "Reklame: Elsk på min nye, behagelige BH fra ABC. Som å være naken😍" og publisert i oktober: "Jeg fant en kul i brystet. Ventetiden var verst.☕️ #sjekkdeg" Jeg hadde foretrukket sannheten: «Jeg trenger flere følgere!» 12
Sharpa VinterBerg Skrevet 5. mars 2023 #78471 Skrevet 5. mars 2023 Var inne og leste på LKE sin insta.. noe mer provoserende kverulering skal en lete lenge etter. At de spiller på fruens kropp er bare så åpenbart. Pro-ana likeså. For en klovn denne mannen fremstår som. 44 2
Vandelay Skrevet 5. mars 2023 #78472 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Mange utfordringer for dem mtp. å skaffe seg andre jobber enn blogg og Instagram. 1. De er sånn 10-15 år på etterskudd. Der andre starter i jobb, opparbeider seg erfaring og ansiennitet, med eller uten utdannelse, så er de i de fleste jobber helt i startgropa. 2. Den typen jobber de muligens kunne ha kvalifisert seg til som følge av å ha drevet blogg i mange år er de antageligvis temmelig uaktuelle for som følge av oppførsel, utsagn og handlinger i en årrekke nå. Konsulent eller rådgiver i PR-firma, for eksempel. Headhuntet til den typen jobber blir de neppe og de må nok belage seg på å delta i en ordinær søkeprosess. 3. Jeg tror det sitter ekstremt langt inne for begge to å skulle søke jobb på vanlig måte. De stiller som nevnt ikke særlig sterkt og de er begge i en alder hvor man forventer mer utdannelse og/eller erfaring. Nederlagsfølelsen de vil få ved å registrere seg som arbeidssøker hos NAV er nok stor. 4. Tidligere utsagn. De kunne jo etter eget utsagn vært pensjonert nå, de skulle leve av investeringer og i verste fall overta bedriften til CBEs far. Den bedriften er såvidt jeg vet solgt, investeringene til LKE floppet og de tærer nok allerede på eventuelle oppsparte midler. Kanskje de etter hvert må få forskudd på arv fra foreldre for å beholde huset og opprettholde fasaden. Men, jeg tror begge kunne hatt godt av å leve et liv uten eksponering slik de har gjort i så mange år. Både for dem selv og barna ville det nok vært bedre enn å tviholde på bloggerlivet. Endret 5. mars 2023 av Vandelay 35
Sursøtsaus Skrevet 5. mars 2023 #78473 Skrevet 5. mars 2023 Minner om at kroppspreferanser og personlige meninger om kropper ikke er konstruktivt eller relevant for debatten. Redigering og posering, ja. Personlig mening om tynne/tykke kropper, nei. 42 7
Auroraborealiset Skrevet 5. mars 2023 #78474 Skrevet 5. mars 2023 Auroraborealiset skrev (21 minutter siden): Spent på hvor lang tid det går før denne kommentaren også blir slettet. Tøft å komme med konstruktiv kritikk til en mann som tidligere har forfulgt og ripa opp bilen til ei dame som også kom med konstruktiv kritikk til samme mann. Og der var den slettet. Må være slitsomt å sitte og overvåke sosiale medier hele døgnet for å fremstå som vinner av alle diskusjonene de selv legger opp til. Kan ikke være sunt for noen av de involverte i Villa Kulsås. Synd de ikke fikk en liten artikkel i Dagbladet en gang, de har jo tross alt jobbet hardt hele helga. 27
Silisium Skrevet 5. mars 2023 #78475 Skrevet 5. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (5 timer siden): Mon tro om CBE er klar over at LKE oppsøker folk fra kommentarfeltet slik på en lørdagskveld (evt man-søn)? Ganske urovekkende med hans historie med forfølgelse og vandalisme, at han ikke har lært. Godt spørsmål. Tror hun er klar over at han er en løs kanon på dekk, men han bedriver nok mye nettrolling i skyggen som hun ikke får med seg. LKE har jo holdt seg borte (tilsynelatende; det er i allefall det de vil gi inntrykk av) fra bedriftens kommunikasjon utad. Men dette her han holder på med nå, ranting i kommentarfelt og på DM er kommersielt selvmord og det jeg håper og tror er siste krampetrekninger av en skikkelig havarert forretningsstrategi. 23
Kollontaj Skrevet 5. mars 2023 #78476 Skrevet 5. mars 2023 Hva sier CBE selv? Lar hun mannen snakke for seg? Hva slags kvinnefrigjøring ligger i det? Husmor med pupper og kropp i monitor, mannen iler til for å forsvare. Skikkelig bad ass kvinnfolk med meningers mot. Håper CBE.no sover godt om natta, iallfall, men det var nok bare et narrativ det også (vent og se, kommer oppfølgende reklame for senga.) 29 10
norovirus Skrevet 5. mars 2023 #78477 Skrevet 5. mars 2023 Når jeg så disse bildene var min første tanke, hva vil de med dette? Og hvem er målgruppen? Jeg har ennå ikke forstått poenget med å publisere bildene, de er tonedøve og en sammenblanding av mykporo, barnefamilie og treningsinspirasjon på en og samme konto. Blir overrasket over at et par som har holdt på i så mange år tror at dette er positivt for omsetningen. Markedet er mettet av influencerstunts i lang tid etter Sofie E, det burde de vite. At ektemannen hiver seg på med eget brystkassebilde på coachkontoen sin, er bare rart. Og å vri det over på kvinnekamp er i beste fall historieløst. jeg har fulgt CBE på story, det er min guilty pleasure. Ikke for treningispirasjon, eller matoppskrifter. Ei heller striglede småjenter. Mest for å se hvor lenge man kan koke suppe på en spiker. Etter jeg observerte coachen sitte på en stein i grøfta for å måle laktase(?) før han jogger videre, så tenkte jeg nok er nok. Med møllespringing,styrketrening x2 pr dag, blir dette for veldig spesielt interesserte. Heldigvis så stengte frua kontoen så da slipper jeg å bli frista heller😬 Jeg forstår ennå ikke hva de vil med dette bildet altså? 42 1
Sursøtsaus Skrevet 5. mars 2023 #78478 Skrevet 5. mars 2023 Jeg synes ikke man skal forsøke å diktere hva damer og mødre kan vise av kropp og ikke. Det er faktisk seksistisk dersom kvinner og mødre må tenke mer over hvordan de fremstiller kroppene sine enn menn og fedre. Skal kvinnelige skuespillere eller modeller avstå fra å ta jobber der sex eller kropp er i fokus fordi de også er mødre? I så fall blir det mindre jobber på mor mens far skal få gønne på i baris og tjene penger. Det synes ikke jeg er greit. Det jeg faktisk reagerer på er at det hele er så tydelig det siste bedriften har å komme med. De har faktisk sunket ned på det nivået hvor det å umotivert flashe puppen skal være redningen for å få opp engasjementet. Det er jo tydelig at dette er for å få oppmerksomhet og kommer garantert til å være en del av fredagens podkastepisode. At folk hopper på det er jo bare gratis innholdsarbeid ferdig levert i fanget deres. 7 1
Klink Skrevet 5. mars 2023 #78479 Skrevet 5. mars 2023 Sursøtsaus skrev (8 minutter siden): Jeg synes ikke man skal forsøke å diktere hva damer og mødre kan vise av kropp og ikke. Det er faktisk seksistisk dersom kvinner og mødre må tenke mer over hvordan de fremstiller kroppene sine enn menn og fedre. Skal kvinnelige skuespillere eller modeller avstå fra å ta jobber der sex eller kropp er i fokus fordi de også er mødre? I så fall blir det mindre jobber på mor mens far skal få gønne på i baris og tjene penger. Det synes ikke jeg er greit. Det jeg faktisk reagerer på er at det hele er så tydelig det siste bedriften har å komme med. De har faktisk sunket ned på det nivået hvor det å umotivert flashe puppen skal være redningen for å få opp engasjementet. Det er jo tydelig at dette er for å få oppmerksomhet og kommer garantert til å være en del av fredagens podkastepisode. At folk hopper på det er jo bare gratis innholdsarbeid ferdig levert i fanget deres. Jepp 👏
SagaSimon Skrevet 5. mars 2023 #78480 Skrevet 5. mars 2023 Sursøtsaus skrev (14 minutter siden): Jeg synes ikke man skal forsøke å diktere hva damer og mødre kan vise av kropp og ikke. Det er faktisk seksistisk dersom kvinner og mødre må tenke mer over hvordan de fremstiller kroppene sine enn menn og fedre. Skal kvinnelige skuespillere eller modeller avstå fra å ta jobber der sex eller kropp er i fokus fordi de også er mødre? I så fall blir det mindre jobber på mor mens far skal få gønne på i baris og tjene penger. Det synes ikke jeg er greit. Det jeg faktisk reagerer på er at det hele er så tydelig det siste bedriften har å komme med. De har faktisk sunket ned på det nivået hvor det å umotivert flashe puppen skal være redningen for å få opp engasjementet. Det er jo tydelig at dette er for å få oppmerksomhet og kommer garantert til å være en del av fredagens podkastepisode. At folk hopper på det er jo bare gratis innholdsarbeid ferdig levert i fanget deres. I tillegg får de god hjelp til å snekre sammen et “pity play” på best mulig måte hvis de ser seg nødt til å gå i offerrolle. De er eksperter på å slippe unna med absolutt alt! 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå