Populært innlegg skruf Skrevet 5. mars 2023 Populært innlegg #78441 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Fotballfluen skrev (4 timer siden): Måten LKE forsvarer å dele slike bilder av kona kan tyde på at han søker bekreftelse på seg selv via kona. Dvs at han må være en bra mann som har en så "flott" kone. Alternativ 2 er at han har en fetish som gjør at han selv tenner på å vise fram kona. Either way, ingen av disse alternativene bør gjøres i det offentlige rom. Trofékone er vel et ord som LKE tror han soler seg i glansen av At han hadde vært en avdanket fotballspiller uten utdanning eller «kjendisstatus» uten kona si tror jeg ikke han ser. Eller vil innrømme. Hun begynte sin karriere ved å være frua til en fotballspiller. Fotballen gikk nedenom og hjem og nå er det takket være at Caroline startet blogg og i sin tid var en av de største som nå gjør at de har tak over hodet, mat på border og til livets opphold Problemet er at hun begynner å bli avdanket pga hun står på stedet hvil. Mister følgere og mister inntekt, mens andre influencere raser forbi med både følgere og inntekt. Andre som var store på samme tid som da Caroline gjorde det stort som Fotballfrue har tatt grep og gjort endringer, eller utviklet seg innen et konsept Emilie «Voe» Nereng feks var superpopulær; masse følgere og tjente godt. Selv om hun var noen år yngre enn CBE så var hun moden nok til å innse at dette blogger-livet med et navlebeskuende liv ikke var er sunt liv. Hun forsvant helt i noen år. Fokuserte på utdanning, ble ernæringsfysiolog og kom tilbake i ny drakt og nytt konsept og fokuserer nå utelukkende på mat og helse. Du ser ikke Emilie koke kaffe i jeans, åpen cardigan og stive brystvorter. Funkygine gjør det stort innen både trening og friluftsliv. Gitt ut flere bøker og har hatt flere treningsprogram, i tillegg flere tv-serier. Aktuell akkurat nå i vinter med en serien «Jørgine, alene med flokken» CBE kjøper en trekkhund for at den er instavennlig og rasen har blitt populær pga useendet med den store, hvite, bamsete pelsen. Jørgine og mannen anskaffer seg Alaska Huskey-hunder, også en populær rase pga sitt vakre utseende, men Jørgine derimot går all in og lar hundene være brukshunder og setter seg inn i rasen og hundehold, og lar hundene utnytte sitt potensiale. Hva gjør Treasure A/S for å desperat prøve å holde seg relevante? Jo; kler av daglig leder og spiller på sex. Sammensauset med barn og dagliglivet Tror aldri jeg har sett en mann før som krangler vilt rundt seg for å forsvare retten til å offentlig vise frem kona sine nakne bryster, ei heller uttale at hvis døtrene vil gjøre det samme så er det ok så lenge de er over 18. Endret 5. mars 2023 av skruf 44 21
Rev. Revenge Skrevet 5. mars 2023 #78442 Skrevet 5. mars 2023 Kollontaj skrev (19 minutter siden): Nei. Da spiller du på kropp og det er ikke forenelig med troverdighet, om det da ikke er nettopp kropp du selger. Men; konteksten til bildet er viktig. I hvilken sammenheng legges det ut? Hva skrives til bildet? Hvilke bilder er lagt ut før og etter? Hva kommuniserer bildet? Konnotasjoner? De omtalte bildene som nylig ble delt kunne rolig fått en helt annen kontekst og fremstått litt mer seriøse/morsomme dersom teksten hadde vært en annen enn kaffe og vin: "De fleste ulykker skjer tydeligvis på kjøkkenet, nå må jeg plastre puppen😇" "Reklame: Elsk på min nye, behagelige BH fra ABC. Som å være naken😍" og publisert i oktober: "Jeg fant en kul i brystet. Ventetiden var verst.☕️ #sjekkdeg" 17 1
Djerv2020 Skrevet 5. mars 2023 #78443 Skrevet 5. mars 2023 Niriluna skrev (9 minutter siden): han virker helt blank På det meste. 8
Djerv2020 Skrevet 5. mars 2023 #78444 Skrevet 5. mars 2023 Har iselin guttormsen uttalt seg? Hun har jo doktorgrad i å sammensause barn og seksualisert innhold, rart om det ikke kommer noe derfra! (Selv om vi alle vet hvilken side hun er på) 20
Djerv2020 Skrevet 5. mars 2023 #78445 Skrevet 5. mars 2023 Vandelay skrev (21 minutter siden): Ikke så lenge hun velger å redusere seg selv til et objekt med verdi som måles i hvor deilig hun er. Hun er et kroneksempel på internalisert misogyni. Tja. Men kanskje den gang da. Hun var utrolig søt i starten, og kunne nok landet en mye mer delikat mann enn LKE - På alle måter. 7
Stargaze Skrevet 5. mars 2023 #78446 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Fotballfluen skrev (31 minutter siden): Måten LKE forsvarer å dele slike bilder av kona kan tyde på at han søker bekreftelse på seg selv via kona. Dvs at han må være en bra mann som har en så "flott" kone. Alternativ 2 er at han har en fetish som gjør at han selv tenner på å vise fram kona. Either way, ingen av disse alternativene bør gjøres i det offentlige rom. Det er vel antakelig ikke så mye han kan få bekreftelse av selv. Så da blir det gjerne sånn. Ingen karriere el lignende som er bare ham. Egentlig veldig rart. Endret 5. mars 2023 av Stargaze 6
Xstrella Skrevet 5. mars 2023 #78447 Skrevet 5. mars 2023 Felis skrev (51 minutter siden): Er det så farlig hvor det kommer opp? Poenget er vel AT det kommer opp? Alt hun legger ut vil for alltid være der ute i en eller annen form. Enten som screenshot på Kvinneguiden, på harddisken til mennene som trygler LKE om å få kona til å starte onlyfans-konto og ikke minst i folks hukommelse. Jeg lurer på om mannen til Jenny Skavland, Funkygine, Fitfocus, eller Camilla Phil får samme henvendelser? Og hvis ikke, kan det ha noe med innholdet på SoMe å gjøre? Man kan jo lure på hvem CBE egentlig henvender seg til, men det har ikke vært sånne som meg på mange år... Men ønsker virkelig menn slike skrapa kropper? Skjelett med hud på? Ønsker ikke de fleste menn litt mer former og mykere hud? 6
Vandelay Skrevet 5. mars 2023 #78448 Skrevet 5. mars 2023 Djerv2020 skrev (1 minutt siden): Tja. Men kanskje den gang da. Hun var utrolig søt i starten, og kunne nok landet en mye mer delikat mann enn LKE - På alle måter. Jeg vet ikke helt. De har alltid spilt hverandre opp. Fokuset hennes har vært på å vise frem kropp og han har ikke vært imot dette. Selv om de nå tøyer grensene og har blitt mer ekstreme i uttrykket er det slik de alltid har drevet på. En mer sympatisk mann kunne hun kanskje funnet seg, men jeg tror egentlig ikke det hadde appellert til henne, verken nå eller da. Hun trives i sin rolle som sexy hustru, det virker ikke som om hun har noe ønske om å være noe annet enn et blikkfang. Bloggen startet jo som fotballfrue, hun var noe i kraft av sin manns status. De fant hverandre som følge av felles verdier, ikke på tross av. 29
Ellenn Skrevet 5. mars 2023 #78449 Skrevet 5. mars 2023 elskersommer skrev (2 timer siden): Jeg var selv ung tidlig på 80 tallet så jeg sola meg toppløs en periode. Men du kan ikke sammenligne 1985 med nå. Vi hadde knapt internett den gangen og vi leste det nye og romantikk. Nå har vi sosiale medier og unge som sluker alt rått og vil gjøre det samme for være in😞 CBE har også to døtre som nå nærmer seg alder hvor de kanskje vil gjøre alt som mamma og pappa gjør.. Det er som sagt ett stort hav mellom 1985 og 2023 når det gjelder sosiale medier. Å disse såkalte influencere må starte og bruke hue når de legger ut ting. Jeg var også ung på 80-tallet, og solte meg og badet toppløs, men tok på bikinitoppen eller en t-skjorte om jeg skulle i kiosken. Det er to ting som popper opp i minnet fra den tiden. Det ene er fra en gang en venninne og jeg solte oss toppløse, og vi oppdaget en mann i en båt som så på oss gjennom en kikkert. Da kledde vi på oss og gikk. Jeg kan bare gjette på hvor mange menn det er som ser på CBE med «kikkert». Det andre som popper opp er fra en gang jeg var på stranden med moren min. Jeg var ca 15 år og hun rundt 37 år. Hun kastet bikinioverdelen, og løp ut i vannet for å bade. Jeg var så flau.. gamle dama liksom, mamma’er skal ikke blotte puppene sine. 37 2
elskersommer Skrevet 5. mars 2023 #78450 Skrevet 5. mars 2023 Fotballfluen skrev (41 minutter siden): Akkurat dette er noe av hovedessensen mtp påvirkning av egne barn. Jeg tenker som deg, at jeg håper at min oppdragelse og verdier gjør at mine barn ikke føler behovet for å vise kroppen sin til hele verden da de har andre kvaliteter som er mye viktigere enn kropp. Men om jeg selv hadde livnært meg av å gjøre dette og i tillegg brukt barna mine på samme vis, er det jo slike verdier jeg har overført til mine barn og kunne da ikke blitt overrasket om mine barn valgte å livnære seg av feks onlyfans. En tanke som også slo meg når jeg leste de siste sidene her er at jeg ikke han huske å noen gang ha lest eller hørt LKE komplimentere kona for noe annet enn kropp og utseende. Jeg har aldri fått med meg at han roser henne for å være en god mor, være smart, god samtalepartner eller noe annet som man normalt vil ha fokus på i en relasjon. Det kan selvsagt hende at dette skjer på privaten, men for meg så framstår det som om den viktigste verdien han ser i kona er utseendet hennes. Jeg har heldigvis ei som ikke lar seg påvirke. Hun har vokst opp med og få høre av meg daglig at hun er vakker og bra nok akkurat slik hun er. Hun sier selv at hun har en mamma som bryr seg,en mamma som har fortalt henne hva som er ok og ikke ok. Men så har hun sårbare veninner som ikke har en mamma som sier dette. Veninner som er lett påvirkelig og gjør alt for og komme seg frem. Alle bor ikke i ett a4 familieliv. Mange tror at ett lettkledd bilde er veien til ett lykkelig liv fordi de ser dette på nett. Nå er kanskje ikke CBE målgruppa til de på 20 år men utrolig hva de snapper opp. 7
Rev. Revenge Skrevet 5. mars 2023 #78451 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Stargaze skrev (11 minutter siden): Det er vel antakelig ikke så mye han kan få bekreftelse av selv. Så da blir det gjerne sånn. Ingen karriere el lignende som er bare ham. Egentlig veldig rart. Nja, konas kropp brukes vel også som sluttprodukt og reklame for Coached by Eriksens salgstjenester av dem begge, men jeg har en mistanke om at kona fortsatt er hans eneste kunde i karrieren hans. Endret 5. mars 2023 av Revenge o'Cavatina 25 5
elskersommer Skrevet 5. mars 2023 #78452 Skrevet 5. mars 2023 Ellenn skrev (3 minutter siden): Jeg var også ung på 80-tallet, og solte meg og badet toppløs, men tok på bikinitoppen eller en t-skjorte om jeg skulle i kiosken. Det er to ting som popper opp i minnet fra den tiden. Det ene er fra en gang en venninne og jeg solte oss toppløse, og vi oppdaget en mann i en båt som så på oss gjennom en kikkert. Da kledde vi på oss og gikk. Jeg kan bare gjette på hvor mange menn det er som ser på CBE med «kikkert». Det andre som popper opp er fra en gang jeg var på stranden med moren min. Jeg var ca 15 år og hun rundt 37 år. Hun kastet bikinioverdelen, og løp ut i vannet for å bade. Jeg var så flau.. gamle dama liksom, mamma’er skal ikke blotte puppene sine. Å den gangen var det lite som het internett..bilder lå ikke ute på nett og ble delt til mange mange tusen mennesker 9 1
Djerv2020 Skrevet 5. mars 2023 #78453 Skrevet 5. mars 2023 Xstrella skrev (8 minutter siden): Men ønsker virkelig menn slike skrapa kropper? Skjelett med hud på? Ønsker ikke de fleste menn litt mer former og mykere hud? Smaken er som baken. Noen liker tynne, andre formfulle, andre igjen tenner på tjukke/enorme (usikker på hvilket ord som er riktig her!) damer. 4 1 3
Ellenn Skrevet 5. mars 2023 #78454 Skrevet 5. mars 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Å den gangen var det lite som het internett..bilder lå ikke ute på nett og ble delt til mange mange tusen mennesker Nei, da hadde jeg dødd av flauhet! 2
~ Ada ~ Skrevet 5. mars 2023 #78455 Skrevet 5. mars 2023 Finlay skrev (39 minutter siden): Jeg tror ikke hun er i en kjip situasjon nei. Hun fortalte begeistret i egen podcast at både hun og mannen mottar ønsker fra menn som vil hun skal skaffe seg only fans. Hun får faktisk utrolig mange meldinger om dette, og beskriver det som "komplimenter", og "smigrende". Herr og fru Nipple synes dette er STAS!😆 Ingen tvil om det. Skikkelig fremoverlent satsning før 8 mars. Kvinners misjon er å være sexobjekter (med silikon) og husmødre bak kjøkkenbenken. 27 5
SagaSimon Skrevet 5. mars 2023 #78456 Skrevet 5. mars 2023 Fruemannen får mye gratis av alle de kloke hodene som gidder å engasjere seg her. Han lever og ånder for negativ oppmerksomhet, og alle diskusjonene gjør jo bare at den avskyelige oppførselen hans blir belønnet med gode innspill og ideer fra motstanderne. I tillegg til klikk 💰💸 4
Ikkenoledig Skrevet 5. mars 2023 #78457 Skrevet 5. mars 2023 Jaytee skrev (3 timer siden): Hvorfor er IG gjort privat? 😂 En svært dårlig og desperat måte å få følgere på, som bare influencere med dårlig engasjement og dårlig organisk rekkevidde benytter seg av. Som en siste løsning! Lager du bra innhold er du tjent med å ha åpen profil fordi innholdet ditt spres til flere som ikke følger deg, som så vil bli følgere fordi innholdet er bra. CBE har hatt følger flukt i lengre tid, så tydelig at hun ikke lykkes med innholdet sitt. Ved å lukke kontoen tvinger du de som oppsøker kontoen din til å følge deg. Ser ikke ut som hun lykkes med det heller. 18
Malum Skrevet 5. mars 2023 #78458 Skrevet 5. mars 2023 (endret) Xstrella skrev (34 minutter siden): Men ønsker virkelig menn slike skrapa kropper? Skjelett med hud på? Ønsker ikke de fleste menn litt mer former og mykere hud? Jeg for min del håper at menn flest primært ser på andre ting enn kroppsfasong og vekt når de skal velge seg livspartner. Selv er jeg tynn med lite kvinnelige former, men mannen min liker meg heldigvis uansett Endret 5. mars 2023 av Malum 21 4
Frøkenfryden Skrevet 5. mars 2023 #78459 Skrevet 5. mars 2023 Revenge o'Cavatina skrev (47 minutter siden): De omtalte bildene som nylig ble delt kunne rolig fått en helt annen kontekst og fremstått litt mer seriøse/morsomme dersom teksten hadde vært en annen enn kaffe og vin: "De fleste ulykker skjer tydeligvis på kjøkkenet, nå må jeg plastre puppen😇" "Reklame: Elsk på min nye, behagelige BH fra ABC. Som å være naken😍" og publisert i oktober: "Jeg fant en kul i brystet. Ventetiden var verst.☕️ #sjekkdeg" Veldig bra!! Eller til nøds kunne jeg smilt litt om overskrifta var; «Kaffen kosta skjorta🤪» 19 1
Djerv2020 Skrevet 5. mars 2023 #78460 Skrevet 5. mars 2023 Malum skrev (12 minutter siden): Jeg for min del håper at menn flest primært ser på andre ting enn kroppsfasong og vekt når de skal velge seg livspartner. Selv er jeg tynn med lite kvinnelige former, men mannen min liker meg heldigvis uansett Ser ikke både kvinner og menn på vekt og kroppsfasong når de velger partner? Altså som en del av helhetspakken? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå