lenebu Skrevet 15. februar 2023 #77301 Del Skrevet 15. februar 2023 3 hours ago, BuffyTheVampire said: Prøver igjen: det er flere her inne som jevnlig nevner denne fettklypa. Har prøvd å finne ut av det selv, uten hell. Hva var greia med det? ‘Måtte’ LKE bruke denne på CBE, eller var det noe hun selv ville? Slik det blir framstilt her inne, virker det som om LKE har løpt etter henne med klypa for å passe på at hun holder seg på rett plass. Men om hun har bedt om det selv, eller er opptatt av dette selv, er framstillingen av LKE feil. Du kan forresten finne screenshots av reelsene med fettklypen og diskusjonen rundt fra side 2244 i denne tråden. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. februar 2023 #77302 Del Skrevet 15. februar 2023 Ersa skrev (5 timer siden): Dette er jo direkte feil. Kan ikke forstå hvor de har hentet disse tallene? En gjennomsnittlig voksen mann som begynner å trene styrke 4 x per uke vil i gjennomsnitt legge på seg 3 kg muskler på 3 mnd eller ca 250 g muskler i uken. De cellulære forandringene som gir muskelvekst trenger mer tid enn 2-3 uker for å kunne gi synlig resultat. Vet ikke om de tenker at du trener så hardt at du reduserer fettprosenten og at musklene derfor blir mer synlige? Likevel vil man med trening og kostholdsendring klare å redusere fettprosent mellom 1-3% per mnd. skjønner bare ikke at de i det hele tatt gir råd om noe de åpenbart ikke kan. Jeg er har ikke master eller phd i fysiologi, men dette henger ikke på greip Har de glemt å dra ned persiennen akkurat ved ansiktet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. februar 2023 #77303 Del Skrevet 15. februar 2023 Bypass skrev (4 timer siden): Hva er feil? Omtrent alt. Planken skal utføres slik at man kan trekke en tenkt linje mellom skulderledd, hofteledd og ned til hælen. Caroline Berg Eriksen ser mer eller mindre ut som en ^ når hun tar planken. På den måten gjør hun ikke øvelsen riktig, kobler ikke inn muskulaturen hun i øvelsen skal trene på riktig måte. At hun ikke vet eller vil, og at hennes "coach" og fotograf heller ikke korrigerer henne, det er vel fordi heller ikke han enten kan eller vil. De ønsker jo gjerne å ha fokuset på setet til CBE, både med og uten rumpepute, og da er vel det å vise en treningsøvelse korrekt på en treningskanal underordnet for ekteparet Eriksen samt Netfits andre eier, Adrian Paul. I tillegg gjør hun gjerne feil med nakkestilling og hun greier tydelig heller ikke koble inn skulderbladets stabiliseringsmuskulatur godt nok. Feil på feil på feil, med andre ord. Og dette er gjennomgående. De kan ikke og de slurver. Alt for å skape et image, få det som de selv mener ser best ut på bilde, drit i at de formidler feil treningsråd. 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 15. februar 2023 #77304 Del Skrevet 15. februar 2023 Åpenbart at de vil trekke følgere til netfit-kontoen. Hun henviser stadig dit, men har satt kontoen privat slik at du må få følge for å se innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. februar 2023 #77305 Del Skrevet 15. februar 2023 Ersa skrev (6 timer siden): Dette er jo direkte feil. Kan ikke forstå hvor de har hentet disse tallene? En gjennomsnittlig voksen mann som begynner å trene styrke 4 x per uke vil i gjennomsnitt legge på seg 3 kg muskler på 3 mnd eller ca 250 g muskler i uken. De cellulære forandringene som gir muskelvekst trenger mer tid enn 2-3 uker for å kunne gi synlig resultat. Vet ikke om de tenker at du trener så hardt at du reduserer fettprosenten og at musklene derfor blir mer synlige? Likevel vil man med trening og kostholdsendring klare å redusere fettprosent mellom 1-3% per mnd. skjønner bare ikke at de i det hele tatt gir råd om noe de åpenbart ikke kan. Jeg er har ikke master eller phd i fysiologi, men dette henger ikke på greip Hva har skjedd med hennes venstre arm? Den ser spikertynn ut fra albuen og ned, og dobbel størrelse fra albuen og opp. Lys og skygge? (Jeg har beskåret bildet fra innkegget jeg siterer) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. februar 2023 #77306 Del Skrevet 15. februar 2023 FruRosa skrev (3 minutter siden): Hva har skjedd med hennes venstre arm? Den ser spikertynn ut fra albuen og ned, og dobbel størrelse fra albuen og opp. Lys og skygge? (Jeg har beskåret bildet fra innkegget jeg siterer) De velger vinkling og triksing og miksing i så stor grad at de blir blinde for hva de legger ut, fordi de har tunnellsyn kun på enkelte kroppsdeler på CBE de ønsker å fremheve. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 15. februar 2023 #77307 Del Skrevet 15. februar 2023 Ersa skrev (6 timer siden): Dette er jo direkte feil. Kan ikke forstå hvor de har hentet disse tallene? En gjennomsnittlig voksen mann som begynner å trene styrke 4 x per uke vil i gjennomsnitt legge på seg 3 kg muskler på 3 mnd eller ca 250 g muskler i uken. De cellulære forandringene som gir muskelvekst trenger mer tid enn 2-3 uker for å kunne gi synlig resultat. Vet ikke om de tenker at du trener så hardt at du reduserer fettprosenten og at musklene derfor blir mer synlige? Likevel vil man med trening og kostholdsendring klare å redusere fettprosent mellom 1-3% per mnd. skjønner bare ikke at de i det hele tatt gir råd om noe de åpenbart ikke kan. Jeg er har ikke master eller phd i fysiologi, men dette henger ikke på greip Hvor gøy kvalitet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. februar 2023 #77308 Del Skrevet 15. februar 2023 Marsh skrev (3 minutter siden): Hvor gøy kvalitet? Så gøy at de heller ikke gidder bry seg med tegnsetting eller lovlig merking av retusjerte bilder... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 15. februar 2023 #77309 Del Skrevet 15. februar 2023 Før kunne jeg se inom netfit, coachen sine sider for togkræsj underholdning. Idag ble jeg bare flau. Skikkelig puteflau. Innlegget med video av lke som springer om sommeren i singlet. PLEASE! KORREKTUR! " sitat: first session of the year in shorts 😎☀️ Obviously didn’t where singlet (old film) 🙈" Skikkelig "jeg kan noen engelske ord og tror jeg kan oversette ordrett for at det skal bli rett". - De prøver med jevne mellomrom stenge netfit for at flere skal bli følgere, men har hittils ikke fungert så bra. Netfit får mindre og mindre følgere. Men jeg er veeedlig nyskjerrig om mange har startet deres program for Drammen 10k om 45 dager. Det er ikke blitt veldig mange flere løpere påmeldt i allefall. Koster jo tross alt bare 516,- per mnd, og MÅ delta minst 6 uker. Ev ikke delta i løpet og ha 4 uker minimum.. Ikke lett å forstå hva de mener egentlig. - Hvordan går det med yoga til cbe, er hun like begeistra eller rakk ikke reklamekronene lengere enn til starten? ps. hos shala behøves bare: "Ingen spesifikt, bare et åpent sinn😍✨🧘♀️" , for å bli yogainstruktør! For godt til være sant!!! "hjerte hjerte". 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. februar 2023 #77310 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Endret 15. februar 2023 av FruRosa Lagt til tekst 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 15. februar 2023 #77311 Del Skrevet 15. februar 2023 FruRosa skrev (12 minutter siden): Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Beklager men dette skal være matinspo? Pro ana bilder, pastasaus på glass og litt spinat? 😂 41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 15. februar 2023 Populært innlegg #77312 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) vinterskog skrev (39 minutter siden): Innlegget med video av lke som springer om sommeren i singlet. PLEASE! KORREKTUR! " sitat: first session of the year in shorts 😎☀️ Obviously didn’t where singlet (old film) 🙈" Where singlet? Hvor singlet? 🫣 Seriøst LKE. Få en av ungene dine til å lese korrektur. Hilsen tomatsaus. Endret 15. februar 2023 av Rastebenk 63 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 15. februar 2023 #77313 Del Skrevet 15. februar 2023 26 minutter siden, FruRosa said: Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Jeg syns det ser veldig photoshoppa ut? Særlig armen og kanten på toppen til vår venstre? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2023 #77314 Del Skrevet 15. februar 2023 Mye pasta som postes. «Årsaken til jeg forsøker å begrense inntaket av karbohydrater er fordi jeg får luftsmerter av det, ikke fordi jeg mener at det er spesielt usunt.« https://www.carolinebergeriksen.no/2017/03/10/egenmekket-butikkpizza-liten-kostholdprat/ Kanskje de kan tipse om hva CBE.no har gjort for å kunne spise pizza og pasta så ofte? 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 15. februar 2023 Populært innlegg #77315 Del Skrevet 15. februar 2023 FruRosa skrev (33 minutter siden): Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Det er vinter og hun har sagt flere ganger hvor frossen hun er av seg. Må bli ekstremt dyre strømregninger der i gården, om man går så lettkledd i en gammel villa. Selvsagt handler det om at hun skal vise mest mulig bar mage og kropp IGJEN, også når fokuset bør være på matlaging. Nå er det nok, Caroline. Forresten, pasta nå igjen? 🤔 48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 15. februar 2023 #77316 Del Skrevet 15. februar 2023 FruRosa skrev (45 minutter siden): Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Virker som at pasta er den eneste retten CBE kan lage mat med? Helt OK å spise pastasaus på glass, ikke mitt førstevalg - og ville trodd CBE heller lagde litt mer fra bunnen av? Det går nok i mye prosessert og ultraprossesert, og det syntes jeg er rart iom de har hele dagen på seg. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 15. februar 2023 #77317 Del Skrevet 15. februar 2023 Er det bare jeg som syns at mengden er alt for liten til en familie på fire? Vi er 6 stk og vi spiser nesten firedobbelt. Ja, vi har aktive barn, men mannen min alene hadde klart å spise det der på en god dag. Og nei, han er ikke tykk. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 15. februar 2023 #77318 Del Skrevet 15. februar 2023 Rastebenk skrev (32 minutter siden): Where singlet? Hvor singlet? 🫣 Seriøst LKE. Få en av ungene dine til å lese korrektur. Hilsen tomatsaus. Lo så det spruta eple på laptopen 🤣 Hilsen mer tomatsaus (eller var det miss tomatsaus?) 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 15. februar 2023 #77319 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) FruRosa skrev (1 time siden): Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Er nok ikke pastaen som er fokuset her, den er bare en kamuflasje for å vise magen, og antrekket er nok nøye planlagt 🙈😅 Endret 15. februar 2023 av K_mb 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 15. februar 2023 #77320 Del Skrevet 15. februar 2023 Når hun presterer å bruke dette bildet (og det andre som så og si er helt likt) SYV ganger i en spørsmålsrunde er det kanskje på tide med en ny photoshoot? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå