Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Apropos Helene Drage, siden hun ble nevnt, hennes tråd er en av de mest aktive på KG, men hun har jo knapt følgere.
Godt bevis på at trådene her ikke gir særlig med følgere og inntekter.

Leste for noen sider siden at noen sa CBE hadde sagt i podcast at LKE og hun ikke krangla mye, fordi de var så lite sammen. Hvordan er det mulig?? De er i samme huset hele dagen? Eller har LKE fått seg en hemmelig jobb på si han er for stolt til å innrømme at han har?

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å der var Netfit sin nettside tilbake. 
Eller «tilbake» er vel å ta litt i da det bare står kommer snart.

1 dag igjen av januar og ingen tegn til noe app. Må være det som CBE jobber med så er «så skikkelig bra»

204E10CB-C5B1-4FB7-8C72-A984319B8BF6.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

LKE gir dessverre inntrykk av at det er det han tror.

Faktum er at han pr. i dag har ødelagt egne muligheter til å tas seriøst på en rekke felt. Ikke har han pr. i dag nok grunnleggende kunnskap om eller erfaring innen det han synes å ønske å drive med heller, noe han selv stadig avslører på bl.a. twitter, hvor han angriper, latterliggjør og forsøker å heve seg over selv velrennomerte fagpersoner med doktorgrader og tiårs praktisk erfaring.

Han har selv vist at han ikke egner seg til det han selv ønsker å gjøre. Han kan rette på det - men da må han logge av nett, hvor han ødelegger mer og mer for seg selv pga. av eget ego, manglende kunnskap og manglende impulskontroll.

Skal han lykkes, noe han kan gjøre, så er eneste muligheten nå at han slutter å ødelegge for seg selv, slutter å profilere seg på nett, og heller konsentrerer seg om utdanning og det å fungere ute i samfunnet i ordentlig jobb, skaffe seg erfaring med det han ønsker å jobbe med, og slik vise at han har noe å bidra med. DA kan han komme tilbake på nett, hvis han da også har jobbet med egen impulskontroll og i tillegg har skaffet seg en mer ydmyk holdning til kunnskap og til andre.

Slik han holder på nå så er det stor risiko for at han kjører seg selv enda mer i grøfta. Det trenger han ikke gjøre. Men skal han unngå det, da må det en stor snuoperasjon til.

Det samme gjelder i mye grad også CBE, om enn fokus på litt andre ting enn hva han selv viser offentlig av store og alvorlige brister på flere felt.

👏 En dose selvinnsikt, normal høflighet og litt generell ydmykhet hjelper nok også.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

servitrise&suppe skrev (18 timer siden):

Hva om han ringte for å be om unnskyldning men ikke fikk den fram? 

Og du lasher ut mot andre her, og sier at man ikke skal spekulere? 🤨

En ting har du ihvertfall til felles med dette paret, og det er manglende selvinnsikt. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lill :) said:

Caroline Berg? Rart å ikke bruke hele navnet.

Ser jo litt ut som det er en auto-generert hilsen, Hello <fornavn>

Eriksen er vel etternavn, mellomnavn er definert som en del av fornavnet…

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Andrea59 said:

Ja, og det er kortere. Tror ikke hun hinter om ekteskapsbrudd via Netfit-reklamer. MEN, det hadde sikkert vært bra for interessen rundt henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Som deltager i Drage tråden så må du gjerne dokumentere disse påstandene du kommer med her i Drage tråden da det ikke hører hjemme i CBE tråden. Jeg vil anta at dine innlegg og mine svar vil bli slettet som avsporing. 

Hva er poenget ditt med denne kommentaren? Eksempelet med Drage er satt i sammenheng med CBE for å understreke utfordringene rundt det enkelte brukere her inne kaller «kritikk av bedriften».

Det finnes en rapporter-knapp du kan trykke på uten at noen får vite om det hvis de foregående innleggene mine er plagsomme for deg. Du ikke lage et eget innlegg for å rapportere min «avsporing» og på den måten avspore debatten selv. Det er bare selvmotsigende.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (5 minutter siden):

Hva er poenget ditt med denne kommentaren? Eksempelet med Drage er satt i sammenheng med CBE for å understreke utfordringene rundt det enkelte brukere her inne kaller «kritikk av bedriften».

Det finnes en rapporter-knapp du kan trykke på uten at noen får vite om det hvis de foregående innleggene mine er plagsomme for deg. Du ikke lage et eget innlegg for å rapportere min «avsporing» og på den måten avspore debatten selv. Det er bare selvmotsigende.

Hvis dette fortsatt er et svar til mitt svar til deg, kan jeg forsikre deg at jeg ikke deltar i HD-tråden med kritikk av HDs klær eller kropp, tvert i mot. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det siste innlegget hennes ironisk??? De bildene er så mørke, man ser jo ikke engang hva som er innholdet!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Tripptrapp1 skrev (49 minutter siden):

Les deg opp på forum reglene!

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&amp;Spice skrev (25 minutter siden):

Er det siste innlegget hennes ironisk??? De bildene er så mørke, man ser jo ikke engang hva som er innholdet!

Jeg legger mest merke til at løpingen fremdeles fremheves som fokus når hun oppsummerer det nye året og videre satsning. Det er stille rundt yogaen, det til tross for brakannonsering om ny start, som instruktør. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Andrea59 skrev (1 time siden):

Hun hadde et innlegg med en veske, teksten der var også Caroline Berg. Tror innlegget fra story  ligger bakover i tråden her.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&amp;Spice skrev (36 minutter siden):

Å ta pullups er ganske tungt, og jeg tipper at ansiktet ikke ser så flawless ut i speilet der når hun gjør det. Men hun klarer 1 pullup da 👏 å hele 8 armhevinger. Jeg som trener styrke 2 ganger i uka klarer flere pullups og armhevinger. Hva driver hun egentlig med i kjelleren der? Det er merkelig at hun er såpass svak med alle de treningstimene, ofte på morgen og kveld. Kanskje krasst av meg å si, men dette er folk som skal lansere en treningsapp. Minimum bør være 3 pullups og 20 armhevinger for godt trente folk som har all verdens tid til å trene. 

Provoserende med utsagn som at du finner alltids tid til å trene når de selv ikke klarer å trene seg selv sterke med all tid i verden. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (1 time siden):

Hun har brukt carolineberg uten Eriksen ofte nå i januar. Det er sikkert en årsak til dette, men hjemlige utfordringer som noen spekulerer i markeres neppe på denne måten.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden):

Hun har brukt carolineberg uten Eriksen ofte nå i januar. Det er sikkert en årsak til dette, men hjemlige utfordringer markeres neppe på denne måten.

Kanskje bygge "nytt" merkevare uten mannen som innblanding?

Endret av MarianneE
  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (16 minutter siden):

Jeg legger mest merke til at løpingen fremdeles fremheves som fokus når hun oppsummerer det nye året og videre satsning. Det er stille rundt yogaen, det til tross for brakannonsering om ny start, som instruktør. 

Ja, hva skjedde med yoga'n, liksom, det har jo blitt helt stille om det

Oline12 skrev (5 minutter siden):

Å ta pullups er ganske tungt, og jeg tipper at ansiktet ikke ser så flawless ut i speilet der når hun gjør det. Men hun klarer 1 pullup da 👏 å hele 8 armhevinger. Jeg som trener styrke 2 ganger i uka klarer flere pullups og armhevinger. Hva driver hun egentlig med i kjelleren der? Det er merkelig at hun er såpass svak med alle de treningstimene, ofte på morgen og kveld. Kanskje krasst av meg å si, men dette er folk som skal lansere en treningsapp. Minimum bør være 3 pullups og 20 armhevinger for godt trente folk som har all verdens tid til å trene. 

Provoserende med utsagn som at du finner alltids tid til å trene når de selv ikke klarer å trene seg selv sterke med all tid i verden. 

Jeg er dårlig trent og bedriver ikke noe trening i det hele tatt, men får nok av fysiske utfordringer i arbeidshverdagen på et lager, så det er trening for meg, og til og med jeg vil klare 1 pullup og 8 armhevninger uten problem, så hvis CBE kun klarer dèt i en økt, ja, da skjønner jeg ingen verdens ting

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (24 minutter siden):

Kanskje bygge "nytt" merkevare uten mannen som innblanding?

Kanskje? Det er jo en relativt tydelig utadrettet utfasing og reprofilering på trappene. Eller bare for mange "eksklusive" rabattkoder og Caroline'r som må skilles fra hverandre. Styreleder i Treasures har ikke akkurat bidratt positivt på vegne av merkevarens omdømme under årene som har gått.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (57 minutter siden):

Tenkte det samme, hvorfor ikke nevne at hun gleder seg til å både lære og holde på med yoga fremover. Det bør være ganske stort fokus på det, om hun har tenkt å bli yogalærer. 🤔 Enn så lenge virker ikke interessen for yoga troverdig i det hele tatt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...