Gjest RødeRandi Skrevet 14. januar 2023 #75221 Del Skrevet 14. januar 2023 Isild skrev (21 minutter siden): Ja, nå har de mistet det. Det er nok ikke mange igjen som faktisk blir veldig inspirert av CBE.no. Hverken når det gjelder klær, trening eller speilselfier. De tviholder på at de er store og populære, og blokkerer alt og alle som kan avsløre at slik er det ikke lenger. All time low var vel å ripe opp bilen til en kunde av Beckmann. Jeg har mange ganger underet meg over hva foreldre og svigerforeldre mener om det, legevennene og andre venner. Når man muligens er litt lite likt av følgere fra før, er en som har opptrådt både som «lege og prest», og fremstiller seg litt sånn arrogant og som en allviter, så kommer bilskrapingen på toppen. Der blir ikke flere følgere av sånt, men skitt au…….de har sikkert pensjonert seg nå siden økonomien av sååå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 14. januar 2023 #75222 Del Skrevet 14. januar 2023 stjerna80 skrev (9 minutter siden): Tross iherdige forsøk i januar, så går antall følgere ned på netfit. Blir spennende å se hvordan fortsettelsen blir, og hva de har å komme med. Hvor mange har de mistet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 14. januar 2023 #75223 Del Skrevet 14. januar 2023 EmilieH skrev (4 minutter siden): Hvor mange har de mistet? Hvor mange vet jeg ikke, men har tippet fra 32,8 til 32,7. Så virkningen har nok ikke vært som forventet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 14. januar 2023 #75224 Del Skrevet 14. januar 2023 stjerna80 skrev (9 minutter siden): Hvor mange vet jeg ikke, men har tippet fra 32,8 til 32,7. Så virkningen har nok ikke vært som forventet. Nei, virker ikke sånn. Igjen legger hun ut at hun har løpt 12 km på en lørdag, og vipper hoften frem for å se tynnere ut. Er så dørgenes kjedelig at jeg ikke har ord. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 14. januar 2023 #75225 Del Skrevet 14. januar 2023 Sånn bortsett fra å brette ut privatlivet i blogg, noe jeg finner svært usjarmerende i seg selv og derfor aldri har vært noen fan av, når startet de lite flatterende sidene, tenker dere? Ser hun, i Kollontaj's innlegg, allerede i januar 2012 fremviste nokså uspiselige holdninger. Dette var da tidlig i influenserkarrieren. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gapatrosten Skrevet 14. januar 2023 #75226 Del Skrevet 14. januar 2023 RødeRandi skrev (41 minutter siden): Jeg har mange ganger underet meg over hva foreldre og svigerforeldre mener om det, legevennene og andre venner. Når man muligens er litt lite likt av følgere fra før, er en som har opptrådt både som «lege og prest», og fremstiller seg litt sånn arrogant og som en allviter, så kommer bilskrapingen på toppen. Der blir ikke flere følgere av sånt, men skitt au…….de har sikkert pensjonert seg nå siden økonomien av sååå bra De er iblant noen i tråden her som etterlyser at familien bør gripe inn. Men basert på egne opplevelser forventer jeg ikke det. Jeg har familiemedlemmer som tar valg jeg absolutt ikke støtter. Men de er voksne, og jeg har (naturlig nok) ikke et slikt nært og tillitsfullt forhold til dem som kunne gjort det mulig å snakke åpent om det problematiske. Slik er det vel stort sett i familier og vennegjenger - man viser ikke voksne folk til rette, man gjør det man kan for barna deres og unngår eventuelt kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. januar 2023 #75227 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Gapatrosten skrev (26 minutter siden): De er iblant noen i tråden her som etterlyser at familien bør gripe inn. Men basert på egne opplevelser forventer jeg ikke det. Jeg har familiemedlemmer som tar valg jeg absolutt ikke støtter. Men de er voksne, og jeg har (naturlig nok) ikke et slikt nært og tillitsfullt forhold til dem som kunne gjort det mulig å snakke åpent om det problematiske. Slik er det vel stort sett i familier og vennegjenger - man viser ikke voksne folk til rette, man gjør det man kan for barna deres og unngår eventuelt kontakt. Hva hvis familien er samme type mennesker? Moren som mente ifølge Caroline Berg Eriksen at hun måtte jo poste bilder av seg selv 4 dager etter fødsel i bare undertøyet for å vise seg frem ? Da har du vokst opp med en temmelig kroppsfiksert mor hvis dette er tilfellet. Min mor hadde aldri tenkt i de baner engang. Man har født et barn og det første du tenker på er selfier i undertøyet av en radmager kropp? Hun burde søke profesjonell hjelp. Endret 14. januar 2023 av Surikatt 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 14. januar 2023 #75228 Del Skrevet 14. januar 2023 Kollontaj skrev (17 timer siden): Den er vel avsluttet for lenge siden. Fant dette på søk her inne https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225 (For en overskrift på en tråd, forresten😳) Herregud cbe 😱😱🤢🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt.lutt Skrevet 14. januar 2023 #75229 Del Skrevet 14. januar 2023 Har ekteparet kommet med noen kommentarer i forhold til dette med eksponering av barn? Eller tror de de ikke gjelder dem? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 14. januar 2023 #75230 Del Skrevet 14. januar 2023 Trude.lutt.lutt skrev (18 minutter siden): Har ekteparet kommet med noen kommentarer i forhold til dette med eksponering av barn? Eller tror de de ikke gjelder dem? Ikke kommet med noe, og vært stille med unger i 3 dager nå men idag var det igang igjen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 14. januar 2023 #75231 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Trude.lutt.lutt skrev (1 time siden): Har ekteparet kommet med noen kommentarer i forhold til dette med eksponering av barn? Eller tror de de ikke gjelder dem? De kommer _aldri_ til å kommentere. I familien til LK hadde de fotoapparat, så dette kan de alt om. Endret 14. januar 2023 av RødeRandi Endret litt på feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2023 #75232 Del Skrevet 14. januar 2023 EmilieH skrev (3 minutter siden): Ikke kommet med noe, og vært stille med unger i 3 dager nå men idag var det igang igjen! Samme strategi som etter Beckmann-saken. De tror visst at folk glemmer i løpet av to-tre dager. Jeg vil tro at de kjenner på presset, men mener at de er langt bedre enn Pilotfrue, smileparet og «sexologen», de er nok irriterte over å bli sammenlignet med disse. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 14. januar 2023 Populært innlegg #75233 Del Skrevet 14. januar 2023 Kollontaj skrev (17 timer siden): Den er vel avsluttet for lenge siden. Fant dette på søk her inne https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225 (For en overskrift på en tråd, forresten😳) Hahahah hun «har faktisk fullført et år på jus» og må ty til pappas bedrift for å ha noe å skryte av. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe flauere, også må de såklart få frem at LKE fikk A på et enkelt økonomi-kurs. De må jo være utstyrt med særdeles dårlig selvbilde og selvtillit når et enkelt, halvkritisk spørsmål får dem til å famle etter gamle karakterkort og ufullstendige studieløp som comeback 53 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. januar 2023 #75234 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) AntiBullshit skrev (9 minutter siden): Hahahah hun «har faktisk fullført et år på jus» og må ty til pappas bedrift for å ha noe å skryte av. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe flauere, også må de såklart få frem at LKE fikk A på et enkelt økonomi-kurs. De må jo være utstyrt med særdeles dårlig selvbilde og selvtillit når et enkelt, halvkritisk spørsmål får dem til å famle etter gamle karakterkort og ufullstendige studieløp som comeback For en passiv aggressiv ekkel måte å kritisere på, da tenker jeg på personen som kritiserer frua i tråden du linker til. nei sorry i denne tråden som du ikke linket til Endret 14. januar 2023 av Klink 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. januar 2023 #75235 Del Skrevet 14. januar 2023 Veldig få som driver med idrett på middels/lavt nivå kan leve av det. De fleste utøvere må jobbe ved siden frem til de ev når elitenivå og får inntekter/sponsorer. Merkelig at en straks 40 år gammel mann lever av å trene og sulle rundt. Han coacher jo ikke andre enn fruen som vi ser i hvert fall. Hadde han coachet andre burde det jo vært brukt som referanser. Og antar at han ikke har ambisjoner om uttak til noe mesterskap for Norge, i en alder av straks 40 år. Håper virkelig barna har noe andre gode forbilder i forhold til utdanning og arbeidsliv enn de to der. Som synes at utdanning tar mye tid.. Er ensidig og trist liv de viser. Glad jeg har en mann det er tak i og som ikke bare har et så sykt og ensidig fokus.. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2023 #75236 Del Skrevet 14. januar 2023 AntiBullshit skrev (4 minutter siden): Hahahah hun «har faktisk fullført et år på jus» og må ty til pappas bedrift for å ha noe å skryte av. Jeg kan nesten ikke tenke meg noe flauere, også må de såklart få frem at LKE fikk A på et enkelt økonomi-kurs. De må jo være utstyrt med særdeles dårlig selvbilde og selvtillit når et enkelt, halvkritisk spørsmål får dem til å famle etter gamle karakterkort og ufullstendige studieløp som comeback De er sånn omtrentlige med faktaene. Da hun var 20, altså 2007 begynte hun å studere jus på Treider. Men i 2007 begynte hun også på Fagskole. Antar CBE gikk et halvt år på jus fra januar til juni. https://www.carolinebergeriksen.no/om-meg/ https://www.carolinebergeriksen.no/2009/05/30/om-meg/ 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopbo Skrevet 14. januar 2023 #75237 Del Skrevet 14. januar 2023 Stargaze skrev (21 minutter siden): Veldig få som driver med idrett på middels/lavt nivå kan leve av det. De fleste utøvere må jobbe ved siden frem til de ev når elitenivå og får inntekter/sponsorer. Merkelig at en straks 40 år gammel mann lever av å trene og sulle rundt. Han coacher jo ikke andre enn fruen som vi ser i hvert fall. Hadde han coachet andre burde det jo vært brukt som referanser. Og antar at han ikke har ambisjoner om uttak til noe mesterskap for Norge, i en alder av straks 40 år. Håper virkelig barna har noe andre gode forbilder i forhold til utdanning og arbeidsliv enn de to der. Som synes at utdanning tar mye tid.. Er ensidig og trist liv de viser. Glad jeg har en mann det er tak i og som ikke bare har et så sykt og ensidig fokus.. Mener å huske noen glimt av at han coacher sin eldste datter også. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 14. januar 2023 #75238 Del Skrevet 14. januar 2023 2 hours ago, Stargaze said: Merkelig at en straks 40 år gammel mann lever av å trene og sulle rundt. Han coacher jo ikke andre enn fruen som vi ser i hvert fall. Hadde han coachet andre burde det jo vært brukt som referanser. Hadde han hatt andre kunder enn frua hadde det vært godt dokumentert på alle kanaler. Ingenting kan forbigås i stillhet. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 14. januar 2023 #75239 Del Skrevet 14. januar 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): De er sånn omtrentlige med faktaene. Da hun var 20, altså 2007 begynte hun å studere jus på Treider. Men i 2007 begynte hun også på Fagskole. Antar CBE gikk et halvt år på jus fra januar til juni. https://www.carolinebergeriksen.no/om-meg/ https://www.carolinebergeriksen.no/2009/05/30/om-meg/ Jo, jeg betviler jeg ikke at hun har fullført et år her og et halvår der. At hun derimot forsøker å skryte av det og fremstille det som at hun «praktisk talt er advokat» synes jeg derimot er puteflaut og fascinerende 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2023 #75240 Del Skrevet 14. januar 2023 AntiBullshit skrev (2 minutter siden): Jo, jeg betviler jeg ikke at hun har fullført et år her og et halvår der. At hun derimot forsøker å skryte av det og fremstille det som at hun «praktisk talt er advokat» synes jeg derimot er puteflaut og fascinerende For oss, ja. For dem er bløff og iscenesettelse deres M.O. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå