Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (34 minutter siden):

Den er vel avsluttet for lenge siden. 
Fant dette på søk her inne

https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225

(For en overskrift på en tråd, forresten😳)

Hvordan gikk dette Caroline? Minner meg om ordtaket : opp som en bjørn, ned som en skinnfell 😉

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, lizziea said:

Hvordan gikk dette Caroline? Minner meg om ordtaket : opp som en bjørn, ned som en skinnfell 😉

"Perfekt er et ord som passer bra :)" Åh håhå, nå komm jeg på hvorfor jeg begynte å lese den bloggen!
De var sikkert unge og naive, men det er de ikke nå lenger, og jeg hadede vært nervøs hadde jeg vært dem. (Takk og lov er jeg ikke det.)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AynR skrev (11 timer siden):

... når man tenker at det ikke kan bli dummere, så velger hun å bruke fremmedord for å virke flink og oppdatert. 

Plyometrisk = spenst.

IMG_1261.thumb.PNG.b8adb3b6b672c638f6766d8823e4d77a.PNGIMG_1262.thumb.PNG.923b02f677f3060fa2b0369ed4f6f0d0.PNG

Joey Tribianni-tendenser på henne også. Lært av selveste PT-Åge

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte hun slik? Så utrolig arrogant. Og hvis de skulle pensjonere seg så er det langt på overtid. Hva gikk galt? O 2017 kunne de stengt blogg og instagram. Har de glemt det?? For et tragisk par.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Den er vel avsluttet for lenge siden. 
Fant dette på søk her inne

https://forum.kvinneguiden.no/topic/612754-fotballfrue-ser-plutselig-så-gammel-ut/?do=findComment&comment=10256225

(For en overskrift på en tråd, forresten😳)

Nå er dette en god stund siden, men det er ikke måte på selvskryt i alle fall! Det er nesten så jeg må ta noe kvalmedempende. 🤢 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (7 timer siden):

Nå er dette en god stund siden, men det er ikke måte på selvskryt i alle fall! Det er nesten så jeg må ta noe kvalmedempende. 🤢 

Rett og slett kvalmende ja. 

Har hatt et bilde på at  hun var mer sjarmerende og profesjonell før, men det var hun så langt fra. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

Men i 2012 så gikk det jo bra! Og helt ærlig syns jeg selvskryt skal være lov når er reelt. Det hun har glemt på veien, er at alt som står på nett, blir for evig og det lønner seg å være litt ydmyk, ha litt selvinnsikt og gjøre seg likt i et "yrke" som avhenger utelukkende av popularitet, utvikling og "å henge med i tiden". 

Sett tilbake, er denne selvskryten bare kvalmende når bedriften dems ikke går så strålende som det så ut at den skulle gå i 2012, ihvertfall når hun gir inntrykk av å tro hun er like interessant nå som hun var den gang da. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at «teknologiekspert» Hans-Petter Nygård-Hansen var veldig positiv til og «bekjent» med influenser CBE og mann. 🤔 Så håper de kan ta til seg et godt råd fra han jeg fant i en artikkel angående deling av barn på kommersielle instagramkontoer:

– Og ikke minst, aldri bruk barna som en del av verktøykassen din for å tjene penger som influenser, sier han.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/far-kritikk-for-underlivssamtale-dette-er-vask-til-tissen/15423681/

Endret av BaHare
Rettet skrivefeil
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Isild said:

Rett og slett kvalmende ja. 

Har hatt et bilde på at  hun var mer sjarmerende og profesjonell før, men det var hun så langt fra. 

Å nei, dette var ikke noe enkelttilfelle, det var enormt mye selvskryt, men dette husker ejg som en av de verste. Til hennes forsvar skal det sies kommentaren også er litt frekk. Men det verste var i grunn måten hun fikk folk i kommentarfeltet til å kaste seg over de med litt andre synspunkter enn frua og disiplene. Den makten har hun ikke lenger.
Hun virket gjerne sympatisk i blogginnleggene, men viste en helt annen side i kommentarfeltet.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BaHare skrev (1 time siden):

Mener å huske at «teknologiekspert» Hans-Petter Nygård-Hansen var veldig positiv til og «bekjent» med influenser CBE og mann. 🤔 Så håper de kan ta til seg et godt råd fra han jeg fant i en artikkel angående deling av barn på kommersielle instagramkontoer:

– Og ikke minst, aldri bruk barna som en del av verktøykassen din for å tjene penger som influenser, sier han.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/far-kritikk-for-underlivssamtale-dette-er-vask-til-tissen/15423681/

De har vært i samme "klø-hverandre-på-ryggen" -gjeng ift Vixen og "stort og smått i sosiale medier" iallefall. 

Jeg håper om ikke annet at CBE.no kjenner litt på debatten som pågår nå. Sterke stemmer diskuterer, og jeg vil tro at de både kjenner og har respekt for noen av de stemmene. Som f.eks Nyård-Hansen (flott at han har sagt dette forresten. Utover det har jeg ikke mye sans for mannen og den selvutnevnte "ekspertisen" hans) 

Jeg håper det blir så upopulært, upassende og no-no i samfunnet å eksponere barn i kommersielle kanaler at det blir kjeppjaget fra internett så fort det dukker opp. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det i full gang med eksponering igjen etter 2-3 (?) dagers pause. Man ser jo hva kontoen er uten glimtene av barna, absolutt ingenting. 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Hallepalle2 skrev (På 14.1.2023 den 11.41):

Og der var det i full gang med eksponering igjen etter 2-3 (?) dagers pause. Man ser jo hva kontoen er uten glimtene av barna, absolutt ingenting. ...

.....

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Ja, det ville jo være umulig å kunne formidle bollebaking på en lørdag uten at barna var eksponert. Å bare filme deigen for eksempel er jo helt utenkelig 

Nei, det er gang nr 100 eller deromkring, uten å ha sjekket kan jeg tippe matchende klær og minst en på kjøkkenbenken. 

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (30 minutter siden):

Nei, det er gang nr 100 eller deromkring, uten å ha sjekket kan jeg tippe matchende klær og minst en på kjøkkenbenken. 

De er ikke akkurat kreative. Husker en episode fra kommentarfeltet på bloggen under et innlegg om vaffelsteking der en leser kommenterte at det var veldig ensformig med x-antall bilder av samme vaffel (var mange bilder med nesten samme motiv i innlegget). CBE parerte med at det var jo et innlegg om vafler, så da var det jo naturlig med bilder av nettopp vaffel. Leseren svarte med forslag om bilder av ingredienser, prosessen med å lage røra, spising av vaffel osv. Det kom det («pussig» nok) ikke noe svar på.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
RødeRandi skrev (15 minutter siden):

De to har mistet det, og det de poster nå virker enormt krampaktig. 

Ja, nå har de mistet det. Det er nok ikke mange igjen som faktisk blir veldig inspirert av CBE.no. Hverken når det gjelder klær, trening eller speilselfier. 

De tviholder på at de er store og populære, og blokkerer alt og alle som kan avsløre at slik er det ikke lenger.

All time low var vel å ripe opp bilen til en kunde av Beckmann. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er panisk posting på både netfit og coacheriksen sine sider, innlegg både med og uten innhold. Jeg måtte le litt da de ba meg lagre innlegg for å lese senere hvor det stod en setning: Musikk bedrer prestasjonen el.l. Ja, det må jeg huske å lagre så jeg ikke glemmer det 🤦‍♀️ men en annen ting, mens jeg scrollet meg nedover i innleggene gikk det opp for meg at det er jo reklameposter fra instagram innimellom LKE sine poster og der tjener de vel penger per visning. Noen som har peiling på hvor mye det kan utgjøre? Er det andre måter de tjener penger på instagram/facebook uten å ha betalte innlegg/samarbeid? 

Hvis de tjener penger på min nysgjerrighet, skal jeg ikke se mer. De har nok en stooor andel "snik-kikkere"... 

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tross iherdige forsøk i januar, så går antall følgere ned på netfit. Blir spennende å se hvordan fortsettelsen blir, og hva de har å komme med.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (11 minutter siden):

Det er panisk posting på både netfit og coacheriksen sine sider, innlegg både med og uten innhold. Jeg måtte le litt da de ba meg lagre innlegg for å lese senere hvor det stod en setning: Musikk bedrer prestasjonen el.l. Ja, det må jeg huske å lagre så jeg ikke glemmer det 🤦‍♀️ men en annen ting, mens jeg scrollet meg nedover i innleggene gikk det opp for meg at det er jo reklameposter fra instagram innimellom LKE sine poster og der tjener de vel penger per visning. Noen som har peiling på hvor mye det kan utgjøre? Er det andre måter de tjener penger på instagram/facebook uten å ha betalte innlegg/samarbeid? 

Hvis de tjener penger på min nysgjerrighet, skal jeg ikke se mer. De har nok en stooor andel "snik-kikkere"... 

De får betalt for antall visninger og klikk, ikke bare antall likes eller følgere. Alle som ser på stories og feed er med på å skape inntekter for dem. Jeg ser virkelig ikke poenget med å gi innholdet deres oppmerksomhet mer enn max 1-2 ganger i måneden. Det går uansett i det samme gamle. Det er også tullete å skrive "oi se hva hun gjør på stories nå", for da skaper man bare økt trafikk inn dit og gir økte inntekter for dem. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...