Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (37 minutter siden):

Jamen, cbeno annonserer helt gratis og umerket på Netfit at "coached by Eriksen" er PT'en hennes, og at han har en fin app fra Abel.fit som hun syns er like kjempegenial som annonselinken til Lifesum er. Eller var det Lifesum-appen hun har brukt et halvår hun mente? Uansett, hvis vi bare tar kontakt med henne på DM for online coaching, tar de kontakt med oss.

Nå ble alt klart og betydelig, ikke sant?

Screenshot_20230105_132340_Instagram.thumb.jpg.d964250b5bfcf01d4369d44d95dc12d5.jpg

😀. Det er rett og slett en trening i å få oversikt over det uoversiktlige. Her er «dere» gode. Læringskurven har vært ganske brå for egen del siden i sommer/høst😂, men sånn er det å stupe ut i det komplette vanvidd.

Sjeldent har jeg sett en slik stillstand kombinert med så høyt aktivitetsnivå av flauser. 

Treningsvideoen er for smertefull å se på nytt. Makabert.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (26 minutter siden):

Klart og tydelig svar der altså… 🙄

34177268-8151-481B-8C2A-1F8B788AC605.thumb.png.101003555919ea93f5f3c668596d89e2.png

De legger sikkert ved tydelige kildehenvisninger til de «andre».

Og at «vi» er et team av utdannende PT'er, er løgn. I beste fall, halvsannheter, som er tilslørt løgn. Hun er litt for glad i forsøk på tåkelegging, gaslighting.

Endret av ~ Ada ~
La til tekst
  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (33 minutter siden):

😀. Det er rett og slett en trening i å få oversikt over det uoversiktlige. Her er «dere» gode. Læringskurven har vært ganske brå for egen del siden i sommer/høst😂, men sånn er det å stupe ut i det komplette vanvidd.

Sjeldent har jeg sett en slik stillstand kombinert med så høyt aktivitetsnivå av flauser. 

Treningsvideoen er for smertefull å se på nytt. Makabert.

I en fase der følgertallet den siste uken igjen har gjort et stort fall (kilde: socialblade.com) klarer de jammen meg mesterstykket å produsere nye flauser på rekke og rad. Jeg skjønner ikke at det er mulig, eller hva tanken bak alt dette er.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (1 time siden):

34177268-8151-481B-8C2A-1F8B788AC605.thumb.png.101003555919ea93f5f3c668596d89e2.png

De er et team? 😜

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Misselue said:

De er et team? 😜

Reagerte på det samme. Det er vel bare en med PT utdanning der + kona.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (2 minutter siden):

De er et team? 😜

De er tre, men det rare er at CBE hevdes å være den som alltid svarer. Nå står det også «by Carolinebergeriksenno» i bio. Men slapp av, alt er under kontroll, det skrives feks at svømming ikke er spesielt god trening for økt muskelmasse. Ok. 

• Liker 40
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Det er visst vanlig å "selge" produktene sine før de lanseres. Litt som å forhåndsbestille en bok som ikke er trykket ennå. Eksempelvis, hvis de får 1000 på e-postlisten og lodder stemningen, kan de gå videre med prosjektet. Det kan være tilfelle her?

Jeg googlet Abel og fant Abel.fit som selger appbaserte løsninger for blant annet online-PT og kosthold. Det vi ser på bildet kan være testversjon av appen de har fremmet i noen år nå.

Jeg tenker du kan være inne på noe her. Det kan også være det Lifesum reklamen (?) handler om, å få folk til å bli nysgjerrige før de selv evt lanserer en app. Det virker veldig rart at de skal fremheve en «konkurrent» på denne måten, noe skurrer…

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vi»? Så C er også utdannet PT? At LK har et PT-kurs og noen ufullførte kurs i ernæring, det vet vi, men altså wtf … skjønte de ikke hva «ansvarlig» innebærer? Hva skjer om noen følger deres råd og pådrar seg skade på en eller annen måte? 🙄

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (22 minutter siden):

De er tre, men det rare er at CBE hevdes å være den som alltid svarer. Nå står det også «by Carolinebergeriksenno» i bio. Men slapp av, alt er under kontroll, det skrives feks at svømming ikke er spesielt god trening for økt muskelmasse. Ok. 

Hun skriver som om de er en helg gjeng med masse kompetanse.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (9 minutter siden):

«Vi»? Så C er også utdannet PT? At LK har et PT-kurs og noen ufullførte kurs i ernæring, det vet vi, men altså wtf … skjønte de ikke hva «ansvarlig» innebærer? Hva skjer om noen følger deres råd og pådrar seg skade på en eller annen måte? 🙄

Jeg tenkte det samme. Mye rart som kommer den kanten altså. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (26 minutter siden):

Reagerte på det samme. Det er vel bare en med PT utdanning der + kona.

Det er vel bare Adrian Paul som er utdannet PT? Har Lars K fullført utdanningen sin?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Imblar said:

"...alt vi ikke kan noe om spør vi andre med formell kompetanse"

.. Sånn som temaet "trening og kosthold" da eller? 🫢

(Og når svarer "kompetansen" og når svarer CBE?)

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanedis

"Vi er ..." betyr at Caroline Berg Eriksen er endel av teamet med utdannede PT-er. Det stemmer ikke. Det rette her er å skrive f.eks. "Vi har et team med ....". Og så burde det komme tydelig frem hvem det er som er med der, og hvem som svarer til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Vanedis said:

"Vi er ..." betyr at Caroline Berg Eriksen er endel av teamet med utdannede PT-er. Det stemmer ikke. Det rette her er å skrive f.eks. "Vi har et team med ....". Og så burde det komme tydelig frem hvem det er som er med der, og hvem som svarer til enhver tid.

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare tar det PT kurset, en hver idiot kan klare det.

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør ikke folk  de som har kompetansen inne med en gang, istedenfor å spørre Netfit, som igjen må spørre de med kompetanse?

:rulle:  Lol, det er jo morsomt.

• Liker 43
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare løgn, juks og fanteri. Heldigvis vil de aldri oppnå noe særlig med denne tilnærmingen: se på Caroline Berg Eriksen sin maniske trening og matlaging hjemme midt på blanke formiddagen. De fleste er på jobb og lever et helt annet liv. Jeg må le av den lunchen hun lager seg. Så urealistisk. Jeg spiser min lunch i fellesskap med kollegaer så det hun driver på med alene i villaen på dagtid er jo bare helt fjernt. Ser nitrist ut. For ikke å snakke om å skryte på seg kompetanse de ikke har. Mindreverdighetskomplekser kaller man det. 

Endret av Surikatt
  • Liker 43
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (34 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare tar det PT kurset, en hver idiot kan klare det.

Hun begynte vel på PT kurs, men fullførte ikke. Husker jeg rett var det reklame.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...