~ Ada ~ Skrevet 3. januar 2023 #74581 Del Skrevet 3. januar 2023 Malum skrev (22 minutter siden): "Siden i fjor" kan jo pr nå bety fryktelig kort tid,da Har ikke hun «elsk» til alle reklameproduktene uavhengig av om det er første og siste gang hun bruker det? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. januar 2023 #74582 Del Skrevet 3. januar 2023 Surikatt skrev (2 minutter siden): Hvorfor i all verden må de fortelle at de hadde besøk av to leger? Er det status ? Jeg har flere leger i min familie. Skal snart ha besøk av dem😂 Jeg har nettopp vært hos legen. Unnskyld, greide ikke å dy meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. januar 2023 #74583 Del Skrevet 3. januar 2023 cerruti skrev (15 minutter siden): De hadde altså besøk av to ekte leger på nyttårsaften. Må være pinlig å tenke tilbake på at man har ikledd seg falsk legestatus for å vinne diskusjoner. Hva er greia med lege-besøk? For oss som er blokkert så får vi ikke med oss alt 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. januar 2023 #74584 Del Skrevet 3. januar 2023 Snøsøta skrev (4 minutter siden): Det er jo helt sprøtt, på story beskriver hvordan hun elsker Lifesum for de samme funksjonene som Netfit skulle bli, og noe av det hun i mange år har holdt på med på bloggen: "Med premium får du kostholdsplan tilpasset dine mål og behov, masse digge oppskrifter og daglig feedback". Kanskje hun mistet interessen for Netfit da hun oppdaget Lifesum? Og oppskriftene - det har hun jo holdt på med i mange år, hun som både har gitt ut kokebok og hatt faste oppskriftsdager, gift med en mann med ernæring grunnfag som skulle gi kostholdsråd på treningskanalen. Det er som om Pepsi skulle reklamere for Cola, bare at Pepsi hadde mista grepet og populariteten og krympet virksomheten til størrelsen på Tøyencola. Ja, det er helt absurd. Videre at hun ler overbærende i kommentarfeltet; nei, netfit er da noe heelt annet. 🙄 Minner om samme passiv aggressive knising og latter den gangen hun fornektet bildefusk: Ha, ha du er morsom, da. Jeg kan ingenting om redigering, så det har vi IKKE sett... 41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 3. januar 2023 #74585 Del Skrevet 3. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (13 minutter siden): Ja, det er helt absurd. Videre at hun ler overbærende i kommentarfeltet; nei, netfit er da noe heelt annet. 🙄 Minner om samme passiv aggressive knising og latter den gangen hun fornektet bildefusk: Ha, ha du er morsom, da. Jeg kan ingenting om redigering, så det har vi IKKE sett... Hva i huleste er Netfit da? Spør for en venn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. januar 2023 #74586 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg blir oppriktig flau på deres vegne, for et nederlag det må være å reklamere for andres app. Hvis noen går på den reklamen, må de være bevisstløse i bestillingsøyeblikket. 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. januar 2023 #74587 Del Skrevet 3. januar 2023 Kollontaj skrev (6 timer siden): Mistet 150 følgere siden fredag, det sier litt. Godt det finnes mange fornuftige folk som ser og reagerer 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. januar 2023 #74588 Del Skrevet 3. januar 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): ...når hun er så kald av seg at hun ligger med sokker og pysj under dyna. Dette er bare latterlig, dessuten får vi se mer enn nok av kjolen på bildene som er tatt innendørs. Heldigvis har vi forskjellig oppfatning av hva som er fint! Ja HELDIGVIS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 3. januar 2023 #74589 Del Skrevet 3. januar 2023 Misselue skrev (36 minutter siden): Hva i huleste er Netfit da? Spør for en venn. Det betyr luftslott. Direkte oversatt. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. januar 2023 #74590 Del Skrevet 3. januar 2023 Surikatt skrev (1 time siden): Hvorfor i all verden må de fortelle at de hadde besøk av to leger? Er det status ? Jeg har flere leger i min familie. Skal snart ha besøk av dem😂 antagelig - er vel ikke mye å skryte av i den retningen i egen familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2023 #74591 Del Skrevet 3. januar 2023 Hvor har hun lagt ut om leger på nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. januar 2023 #74592 Del Skrevet 3. januar 2023 Rastebenk skrev (13 timer siden): Ingen grunn til å slette da. Det er jo bare fint at man kan ha ulike meninger og refleksjoner 🤗 Det å forstå de ulike mekanismene som trigges av influenserinnhold er viktig. Jeg forsto det slik på innlegget ditt at du syns synd på CBE fordi du mener hun har dårlig selvtillit og at kritikken mot henne trigger vonde følelser i deg siden du selv ble mobbet i din ungdom? CBE ble derimot ikke mobbet i sin ungdom og som godt voksen bedriftseier har hun selv 100 % råderett på hva hun velger å dele i sosiale medier. Det er CBE selv som hele veien har valgt å ha redigert/retusjert kvinnekropp som hovedfokus i bloggen sin. F eks Jenny Skavlan er minst like slank som CBE, og FitFocus er både like slank og enda mer trent enn CBE, men disse influenserne fokuserer null på kroppens utseende og derfor blir heller ikke kroppene deres omtalt i det hele tatt. CBE kan til enhver tid, hver eneste dag, hver eneste time, velge å fjerne seg fra Sophie Elise-looken, kle på seg og å produsere innhold som omhandler noe annet enn sin egen kropp. Det er hennes bedrift. Men CBE tar hver eneste dag et aktivt valg om å fortsette med vidvinklet kroppsfiksering, trange og upraktiske fast fashion-klær og presentasjon av noe som ikke finnes, for å motta ros og bekreftelse på bekostning av andre kvinners selvfølelse og selvbilde. https://www.ba.no/nyheter/leste-fotballfrue-fikk-anoreksi/s/1-41-6616620 https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-foler-meg-feit-fordi-fotballfrue-har-fodt/61874288 Takk 😊 men jeg følte det ble helt feil i og med poenget mitt ikke ble oppfattet slik jeg prøvde å få det frem. Nei, jeg beskrev ikke dette fordi jeg syntes synd på henne. Jeg beskrev det for å sette det i kontekst og mekanismen bak, som du skriver. For å angripe et problem er forståelse viktig. Selv om hun ikke har blitt mobbet kan hun likeså vokst opp med foreldre med utseende fokus. Det kan være like ødeleggende som mobbing, som jeg prøvde å få frem. Noe er det ihvertfall. Jenny er i grunn ikke så godt eksempel da hun har et helt annet fokus og er en helt annen type influenser, selv om jeg forstår hva du mener. Jeg følger Inger i Dubai som har mye fokus på trening. Hun går lettkledd. Men hun er milevis fra slike bilder og videoer cbe er og gjør det med glimt i øye og humor. I tillegg, 100% naturlig. Jeg synes ihvertfall hun er lett å like. Men det handler jo mye om preferanser og hva man selv liker. Det man ikke liker kan man la vær å følge. Og heller diskutere influenserne generelt og hva som er galt med bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. januar 2023 #74593 Del Skrevet 3. januar 2023 Til opplysning: KG har ønsket at influencere diskuteres under sine bedriftsnavn, ikke brukerne. Enkeltsider ved bransjen kan det lages tråder om, vi har en om bloggerbarn. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 3. januar 2023 #74594 Del Skrevet 3. januar 2023 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Til opplysning: KG har ønsket at influencere diskuteres under sine bedriftsnavn, ikke brukerne. Enkeltsider ved bransjen kan det lages tråder om, vi har en om bloggerbarn. Hvor står dette? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. januar 2023 #74595 Del Skrevet 3. januar 2023 Pusern3 skrev (56 minutter siden): antagelig - er vel ikke mye å skryte av i den retningen i egen familie Hvor legger de ut om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 3. januar 2023 #74596 Del Skrevet 3. januar 2023 Det var en kritisk kommentar til valg av influenser på lifesum sin insta. Den er nå slettet. Just sayin’ 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. januar 2023 #74597 Del Skrevet 4. januar 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Til opplysning: KG har ønsket at influencere diskuteres under sine bedriftsnavn, ikke brukerne. Enkeltsider ved bransjen kan det lages tråder om, vi har en om bloggerbarn. Det er også laget en tråd om kritikk av kritikken under "Sosiale medier" der tildels anonyme brukere, brukere med eierskapsbehov, og motvekten til "røkla" mener noe om kritikere både på KG og andre plattformer som Discord. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 4. januar 2023 #74598 Del Skrevet 4. januar 2023 Klink skrev (3 timer siden): Hvor legger de ut om det? De har ikke skrevet noe om det, men alle personene er tagget i bildene så jeg regner med at noen har sedd på profilene til de som var der. Ser ut til at to av mennene som er tagget er leger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 4. januar 2023 #74599 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) Noen undrer seg over Netfit vs Lifesum. Nå bruker jeg ikke selv Lifesum, men det er vel en kostholds app? Der man kan regne kalorier og makro/mikro nutrienter? Og Netfit var vel tenkt som treningsportal først og fremst. Dvs det vi har sett på instagram av frua som trener hopp og sprett i varierende kvalitet. NÅ har de jo lagt til at det ikke bare skal være trening (de har jo til og med søkt etter folk som vil arbeide som PT for de, via Netfit - virker ikke som de fikk så mange søkende...), men også "sunne oppskrifter. Egentlig kunne de skippa hele Netift og bare beholde cbe.no sin insta. Er jo samme inneholdet. Endret 4. januar 2023 av vinterskog skriveleif 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 4. januar 2023 #74600 Del Skrevet 4. januar 2023 Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden): Det er også laget en tråd om kritikk av kritikken under "Sosiale medier" der tildels anonyme brukere, brukere med eierskapsbehov, og motvekten til "røkla" mener noe om kritikere både på KG og andre plattformer som Discord. Like anonyme som her inne. Og ikke noe nytt enn ting som allerede er sagt her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå