pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74361 Del Skrevet 1. januar 2023 Og igjen vil jeg bare si at innlegg som er klare regelbrudd, som feks andelyder og stygge kommentarer om utseende, skal rapporteres. jeg diskuterer eller korrigerer ikke folk som skriver slik, jeg rapporterer - fordi det er regelbrudd å skrive slik og det er regelbrudd å drive brukerdebatt og å spore av debatten. Å kjefte på et kollektiv fordi noen skriver dustete ting, er ikke greit, selvsagt. trapporter, eller ta det direkte med den som skriver. Jeg har noen ganger sendt pM og bedt folk om å droppe å ødelegge debatten med dusteinnlegg. De innleggene her inne som får mange likes, er ikke sånne dusteinnlegg om nebbete fjærkre og slemme kommentarer om utseende og sånn, det er velformulerte innlegg hvor det argumenteres saklig og sammenhengende. Det er uredelig å hevde noe annet - fordi det ikke er sant. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. januar 2023 #74362 Del Skrevet 1. januar 2023 Klink skrev (47 minutter siden): Hvorfor ikke? Fordi man ikke roser noen for å ikke eksponere syke barn da det er en selvfølge. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. januar 2023 #74363 Del Skrevet 1. januar 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Denne kom først (selv om innlegget ble redigert i dag, det ble nemlig sitert pøbelsara skrev (Akkurat nå): Og igjen vil jeg bare si at innlegg som er klare regelbrudd, som feks andelyder og stygge kommentarer om utseende, skal rapporteres. jeg diskuterer eller korrigerer ikke folk som skriver slik, jeg rapporterer - fordi det er regelbrudd å skrive slik og det er regelbrudd å drive brukerdebatt og å spore av debatten. Å kjefte på et kollektiv fordi noen skriver dustete ting, er ikke greit, selvsagt. trapporter, eller ta det direkte med den som skriver. Jeg har noen ganger sendt pM og bedt folk om å droppe å ødelegge debatten med dusteinnlegg. De innleggene her inne som får mange likes, er ikke sånne dusteinnlegg om nebbete fjærkre og slemme kommentarer om utseende og sånn, det er velformulerte innlegg hvor det argumenteres saklig og sammenhengende. Det er uredelig å hevde noe annet - fordi det ikke er sant. jeg prøvde , men fikk kjeft i tråden her for å sende andre brukere pm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. januar 2023 #74364 Del Skrevet 1. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Fordi man ikke roser noen for å ikke eksponere syke barn da det er en selvfølge. Verden fungerer ikke slik at det er en selvfølge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74365 Del Skrevet 1. januar 2023 Klink skrev (Akkurat nå): Javel. Dette er også slik du bør melde til moderator - ikke spore av tråden med. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74366 Del Skrevet 1. januar 2023 Klink skrev (1 minutt siden): Verden fungerer ikke slik at det er en selvfølge. Verden - eller CBE7treasures? de aller fleste foreldre skjønner vel at man ikke deler barns helseutfordringer med noen hundretusen fremmede menensker på nettt, helt uten å få skryt for å ikke gjøre det? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Klappe Skrevet 1. januar 2023 Populært innlegg #74367 Del Skrevet 1. januar 2023 De siste 7 sidene er utrolig kjedelig, kan dere fortsette debatten mellom dere som holder på via meldinger? 74 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 1. januar 2023 #74368 Del Skrevet 1. januar 2023 Mye av diskusjonen handler om barneeksponering og hva det gjør med barna. Om noen år kan disse barna lese kommentarene her inne. Ja, cbe har satt seg i en posisjon hvor man får kritikk. Men ikke i en posisjon hvor alt av det hun deler, gjør og ser ut skal kommenteres negativt. Og igjen, jeg snakker da IKKE om saklig kritikk. Men jeg tenker mye på hvordan dette må være for barna deres å lese. Må være grusomt 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. januar 2023 #74369 Del Skrevet 1. januar 2023 Klink skrev (5 minutter siden): Verden fungerer ikke slik at det er en selvfølge. Nei, men det fortjener ikke ros 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74370 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) HD tråden ble dratt frem av en annen bruker som negativ med psykolisering, og negative personkarakteristikker i tråden og klink skal da underbygge hvorfor CBE tråden er verst, med argumentasjon om andre tråder «skiller seg negativt ut«? Jeg hadde ikke blandet inn HD i det hele tatt før det ble nevnt. Endret 1. januar 2023 av Lill :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. januar 2023 #74371 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (1 minutt siden): Det var første innlegg, hvorpå @Klinksvarte på denne. HD tråden ble dratt frem som negativt med psykolisering, og negative personkarakteristikker og klink skal da underbygge hvorfor CBE tråden er verst, med argumentasjon om andre tråder «skiller seg negativt ut«? Jeg hadde ikke blandet inn HD i det hele tatt før det ble nevnt. Er du seriøs? Innlegget ditt er sitert over her, du skriver om HD-tråden der, det vet alle. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74372 Del Skrevet 1. januar 2023 Sirisiri10 skrev (1 minutt siden): Mye av diskusjonen handler om barneeksponering og hva det gjør med barna. Om noen år kan disse barna lese kommentarene her inne. Ja, cbe har satt seg i en posisjon hvor man får kritikk. Men ikke i en posisjon hvor alt av det hun deler, gjør og ser ut skal kommenteres negativt. Og igjen, jeg snakker da IKKE om saklig kritikk. Men jeg tenker mye på hvordan dette må være for barna deres å lese. Må være grusomt 😔 Jepp.l Det er jo en veldig god grunn til å være litt bevisst hva man legger ut på nett, det at ens egne barn senere kan lese alt som er skrevet. Og så tenker jeg at det er foreldrene som har ansvar for å ikke sett seg selv og sine egne vergeløse barn i en slik situasjon. jeg skal ikke kunne påpeke det åpenbare bruddet på barns rettigheter, fordi barna kan bli lei seg? Det er foreldrenes ansvar å sørge for at barnas privatliv ikke blir krenket. CBE er med på å normalisere en ellevill eksponering av barn i SOME. Det er alvorlig og noe vi bør diskutere åpent. 29 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74373 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (3 minutter siden): Det var første innlegg, hvorpå @Klinksvarte på denne. HD tråden ble dratt frem som negativt med psykolisering, og negative personkarakteristikker og klink skal da underbygge hvorfor CBE tråden er verst, med argumentasjon om andre tråder «skiller seg negativt ut«? Jeg hadde ikke blandet inn HD i det hele tatt før det ble nevnt. Kan du korrigere dette innlegget? Det ser ut som om jeg har skrevet det du siterer, og det har jeg ikke, det er Alicias innlegg. Takk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74374 Del Skrevet 1. januar 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Er du seriøs? Innlegget ditt er sitert over her, du skriver om HD-tråden der, det vet alle. Jeg har flere som siterer meg, så jeg skjønner ikke hva slags innlegg du sikter til? Det er bedre at du tagger meg i innlegget, for jeg ser det ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74375 Del Skrevet 1. januar 2023 Klink skrev (47 minutter siden): Kan tilføye gi brukere diagnoser. Og forsøk på å utmatte brukeren muligens? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. januar 2023 #74376 Del Skrevet 1. januar 2023 Lill skrev (41 minutter siden): Når vi først snakker om redelighet, så var det vel @Aricia som henviste til HD tråden som verre, eller hva @Klink? Og jeg overdriver ikke, har du lest de siste sidene? Aricia skrev (35 minutter siden): Nei, det gjorde jeg faktisk ikke. Klink skrev (27 minutter siden): Sånn så slipper dere krangle om hvem som dro inn HD tråden Ser nå at det ble dratt inn «andre tråder « mye lengre bak enn jeg så. Kollontaj skrev (25 minutter siden): Denne kom først (selv om innlegget ble redigert etterpå, men det ble nemlig sitert). Fakta er noe dritt, ja. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. januar 2023 #74377 Del Skrevet 1. januar 2023 pøbelsara skrev (13 minutter siden): Verden - eller CBE7treasures? de aller fleste foreldre skjønner vel at man ikke deler barns helseutfordringer med noen hundretusen fremmede menensker på nettt, helt uten å få skryt for å ikke gjøre det? Mens andre gjør ikke. Vet om flere enn cbe/treasures. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 1. januar 2023 #74378 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Lill skrev (På 31.12.2022 den 11.55): Det er viktig for enkelte å påstå at andre tråder er verre, som om at det er et gyldig argument. Når det er sagt så er jeg uenig i at kritikk av disse bildene er et problem. Det er ikke psykologisering og negative personkarakteristikker i kritikken overhodet. Bildet er bare kleint. Aricia skrev (På 31.12.2022 den 10.30) om HD tråden, mitt tilsvar er ovenfor. Så det var IKKE jeg som dro inn den før etterpå. Ok? Når rett skal være rett. Endret 1. januar 2023 av Lill :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 1. januar 2023 #74379 Del Skrevet 1. januar 2023 pøbelsara skrev (Akkurat nå): Jepp.l Det er jo en veldig god grunn til å være litt bevisst hva man legger ut på nett, det at ens egne barn senere kan lese alt som er skrevet. Og så tenker jeg at det er foreldrene som har ansvar for å ikke sett seg selv og sine egne vergeløse barn i en slik situasjon. jeg skal ikke kunne påpeke det åpenbare bruddet på barns rettigheter, fordi barna kan bli lei seg? Det er foreldrenes ansvar å sørge for at barnas privatliv ikke blir krenket. CBE er med på å normalisere en ellevill eksponering av barn i SOME. Det er alvorlig og noe vi bør diskutere åpent. Igjen, jeg snakker IKKE OM KONSTRUKTIV KRITIKK som eks barneeksponering. Presiserte jeg virkelig ikke det godt nok nå? Jeg kritiserte på ingen måte kritikken mot barneeksponering 🤷♀️ Igjen, innlegget ditt viser hva jeg mener. For nå behandler ENKELTE, ikke alle, meg på samme måte som cbe. Alt jeg skriver blir tolket og vridd på i verste mening selv når jeg med STORE bokstaver sier det samme som den som kommenterer. Jeg kan ikke skrive noe riktig. Ja, cbe står til ansvar. Men man kan da pokker meg ta litt ansvar selv også når man først skal bry seg om barna. Om noen år kan de lese her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2023 #74380 Del Skrevet 1. januar 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Mens andre gjør ikke. Vet om flere enn cbe/treasures. Ja. det vet jeg også. Jeg diskuterer det i tråder som omhandler de andre som gjør det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå