Stargaze Skrevet 31. desember 2022 #74141 Del Skrevet 31. desember 2022 Hun spiller utslitt, men er i stand til å ta bilde, og prioriterer det..🤪 Hadde hun løpt hardt så hun ble utslitt hadde hun i hvertfall vært svett og rødsprengt. Dette er jo bare en parodi. Dessverre 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 31. desember 2022 Populært innlegg #74142 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Hun viser aldri at hun faktisk trener. Vi får en kort snutt med et eller annet, og en sjelden gang bilder av data på mølla til slutt. Det hun poster er bilder som skal illustrere at hun trener mye, uten at hun deler mer enn at hun er iført treningstøy, er i kjelleren, eller ligger veltet på gulvet, nå mølla, med et passende/upassende uttrykk foreviget med vidvinkel på selfiekameraet der fokuset er kroppen hennes. Alltid kroppen. Det er uforståelig at annonsører finner dette relevant. Og uforståelig at denne posøren kan være hellig overbevist om at dette er inspirerende for andre enn avsender av budskapet, men at avsender gjennom disse budskapene selv søker inspirasjon gjennom heiarop og ros, og bekreftelser på egen innsats for arbeidet i å fremstå tynn og trent (på tross av to svangerskap som ikke skulle ødelegge kroppen) med en kropp som ikke ser helt slik ut som hun (hadde som mål pre svangerskap) fremstiller den på SoMe uten hjelp i form av filter, posering, vidvinkel, operasjon og lav fettprosent. Alt er en nøye gjennomført illusjon, ingenting er spontant eller ekte. Vi har fått lov til å se at hun har gjennomført to halvmaraton, så vi vet at hun løper. Men ellers ser vi lite til selve treningen, hensikten og målet, samt progresjon. Bare nøye utvalgte, nærmest identiske bilder. For mitt vedkommende uteblir progresjonen, det fremstår mest som dokumentasjon av at idretten "selvdisiplin med mat" har sterkest betydning fulgt av vedlikeholdsmosjon for å opprettholde illusjonen av et eget, uforandret ideal fra egen ungdom. Det passer forøvrig sammen med et annet inntrykk jeg har fått over årene: Motstanden mot (å gjøre) endringer, både utseendemessig og bedriftsmessig. Endret 31. desember 2022 av Revenge o'Cavatina Feilsitering, presisering 44 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74143 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Felis skrev (1 time siden): Men så skriv det, da! Ikke dra inn proffløpere som løper en distanse som en middels handletur i matbutikken. Caroline ligger på mølla som ei skurefille etter 12 kilometer. Er det troverdig eller ei? Kjør debatt… Det er innlegg som dette som fordummer debatten! Det er helt greit å være kritisk til kritikken, jeg ønsker det velkommen. Men det går jo stort sett i personangrep, hersketeknikker, overdrivelser og idiotiske sammenligninger (her snakker jeg ikke kun om deg). Hold det redelig, slik at vi kan få en diskusjon, ikke bare steile fronter. Ok, så fordi jeg skriver at intensiteten har mer å si enn lengden så fordummer jeg diskusjonen? 🤯 Hvem driver med hersketeknikk, personangrep, overdrivelser (utslitt =kollaps) og idiotiske sammenligninger her? Nå falt denne tråden bare jævlig langt ned! Endret 31. desember 2022 av Sirisiri10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74144 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (41 minutter siden): Det er helt greit å være kritisk til kritikken, jeg ønsker det velkommen. Her inne er det ikke lov å være annet enn kritisk til cbe. Da blir man enten hudflettet eller så slettes innlegget. Det er også svært upopulært å si noe positivt eller forsvare/forklare cbe med mindre det viser noe negativt i bunn. Da blir man hudflettet eller så slettes meldingen. Der er ingenting konstruktivt med dette. Det er en tråd man drittslenger, henger ut og heksejakter en person skal man bli godtatt. I blant kommer det konstruktive innlegg som er både bra og viktig. Ørten ganger har jeg hørt fra folk som diskuterer her at det meste er konstruktiv kritikk. Enten for å forsvare drittslenging eller at man faktisk ikke evner å se hvor galt dette er. Det er en stygg tråd som burde vært stengt for lengst. Jeg er langt ifra alene å mene det. Jeg har sagt det før og sier det igjen, hva hvis dette var datteren din, søsteren din eller venninnen din som ble diskutert her inne? Hvor mange konstruktive innlegg ser du da? For uansett hva hun gjør er der feil. Det blir for dumt å si at man ikke kan bli utslitt av å løpe 12 km når man er godt trent. Når man ikke er mottakelig for det engang, som er fakta, og i tillegg mener jeg fordummer tråden og ikke holder meg redelig, ja da virker det som at det er natta. Som igjen gir mer mening om hvorfor enkelte har så stort behov for å hetse. Cbe har i underkant av 300.000 følgere. Her inne er det ikke 100 personer engang som diskuterer. Så uansett hvor mye man misliker henne finnes det faktisk mange som også liker henne, blir inspirert eller andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 31. desember 2022 #74145 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (7 minutter siden): Her inne er det ikke lov å være annet enn kritisk til cbe. Da blir man enten hudflettet eller så slettes innlegget. Det er også svært upopulært å si noe positivt eller forsvare/forklare cbe med mindre det viser noe negativt i bunn. Da blir man hudflettet eller så slettes meldingen. Der er ingenting konstruktivt med dette. Det er en tråd man drittslenger, henger ut og heksejakter en person skal man bli godtatt. I blant kommer det konstruktive innlegg som er både bra og viktig. Ørten ganger har jeg hørt fra folk som diskuterer her at det meste er konstruktiv kritikk. Enten for å forsvare drittslenging eller at man faktisk ikke evner å se hvor galt dette er. Det er en stygg tråd som burde vært stengt for lengst. Jeg er langt ifra alene å mene det. Jeg har sagt det før og sier det igjen, hva hvis dette var datteren din, søsteren din eller venninnen din som ble diskutert her inne? Hvor mange konstruktive innlegg ser du da? For uansett hva hun gjør er der feil. Det blir for dumt å si at man ikke kan bli utslitt av å løpe 12 km når man er godt trent. Når man ikke er mottakelig for det engang, som er fakta, og i tillegg mener jeg fordummer tråden og ikke holder meg redelig, ja da virker det som at det er natta. Som igjen gir mer mening om hvorfor enkelte har så stort behov for å hetse. Cbe har i underkant av 300.000 følgere. Her inne er det ikke 100 personer engang som diskuterer. Så uansett hvor mye man misliker henne finnes det faktisk mange som også liker henne, blir inspirert eller andre ting. Jeg synes du overdriver voldsomt. Det er ikke mange tråder på KG hvor selvjustisen er såpass tilstede som i denne. Innlegg som slettes, slettes av moderator, fordi de strider mot reglene. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74146 Del Skrevet 31. desember 2022 True colors der… @Sirisiri10 Nei, jeg har kolleger og venner som løper både 10 og 15 km flere ganger i uka. Utslitt blir de ikke, med mindre du mener noe annet med begrepet. De er godt trent. Jeg derimot, ville vært utslitt, helt klart, siden jeg ikke løper. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. desember 2022 #74147 Del Skrevet 31. desember 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): True colors der… @Sirisiri10 Nei, jeg har kolleger og venner som løper både 10 og 15 km flere ganger i uka. Utslitt blir de ikke, med mindre du mener noe annet med begrepet. De er godt trent. Jeg derimot, ville vært utslitt, helt klart, siden jeg ikke løper. Det er forskjell på lett jogg og spurte dem. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74148 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Kollontaj skrev (6 minutter siden): True colors der… @Sirisiri10 Nei, jeg har kolleger og venner som løper både 10 og 15 km flere ganger i uka. Utslitt blir de ikke, med mindre du mener noe annet med begrepet. De er godt trent. Jeg derimot, ville vært utslitt, helt klart, siden jeg ikke løper. Man kan fint løpe 12 kilometer uten å bli utslitt og man kan fint bli utslitt. Handler om intensiteten. Be alle vennene dine og kollegaer som løper både 10 og 15 kilometer om å spurte eller løpe interval. Da blir de nok slitne jo. Endret 31. desember 2022 av Sirisiri10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74149 Del Skrevet 31. desember 2022 Malum skrev (5 minutter siden): Jeg synes du overdriver voldsomt. Det er ikke mange tråder på KG hvor selvjustisen er såpass tilstede som i denne. Innlegg som slettes, slettes av moderator, fordi de strider mot reglene. Ja, det er standard svar. Igjen, hvis dette var datteren din, søsteren din eller en venninne? Fortsatt en konstruktiv tråd? Nei, det slettes også når man sier noe positivt eller ikke er enig i kritikken her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. desember 2022 #74150 Del Skrevet 31. desember 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Det er forskjell på lett jogg og spurte dem. Ja det er det. Men det er få som spurter 10 eller 15 km. Greia her er at hun slanger seg på mølla som om hun er helt utslitt…hverken svett eller rød i ansiktet. Hadde hun spurtet og vært sliten hadde hun ikke sett sånn ut. Gi oss virkeligheten, ikke fake oppstilt. Virkeligheten er som regel best. Mer respekt for det. Ser du feks Funkygine i sånne positurer noen gang? Nei, fordi hun viser oss the real life. Det er både inspirerende og troverdig. Og ikke minst naturlig. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74151 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Klink skrev (8 minutter siden): Det er forskjell på lett jogg og spurte dem. Så vidt jeg vet løper CBE rolig, det dokumenteres ofte. Skrev hun at det var spurting? Endret 31. desember 2022 av Kollontaj 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 31. desember 2022 #74152 Del Skrevet 31. desember 2022 3 minutter siden, Sirisiri10 said: Ja, det er standard svar. Igjen, hvis dette var datteren din, søsteren din eller en venninne? Fortsatt en konstruktiv tråd? Nei, det slettes også når man sier noe positivt eller ikke er enig i kritikken her inne. Jeg forstår ikke hvorfor du trekker inn rene privatpersoner, og etterlyser positiv omtale når dette er en tråd om kritiske sider ved en påvirkerbedrift? Jada, det er svært problematisk med influensere, fordi de selv tilslører grensen mellom privatliv og bedrift. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74153 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Dette skriver CBE.no selv. (Nest siste økt i 2022) Endret 31. desember 2022 av Kollontaj 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. desember 2022 #74154 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (6 minutter siden): Man kan fint løpe 12 kilometer uten å bli utslitt og man kan fint bli utslitt. Handler om intensiteten. Be alle vennene dine og kollegaer som løper både 10 og 15 kilometer om å spurte eller løpe interval. Da blir de nok slitne jo. Ja, men da ser de også slitne ut. Ikke lett henslengt på en mølle med magen sugd inn. Det er ikke naturlig. Klart folk blir slitne, men da ser de svett og røde ut. Ikke like plettfri som alltid. Det er skuespillet man reagerer på. Det bilde er ikke av en som har løpt seg sliten og svett- for å si det sånn. 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 31. desember 2022 #74155 Del Skrevet 31. desember 2022 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Så vidt jeg vet løper CBE rolig, det dokumenteres ofte. Skrev hun at det var spurting? Aner ikke hva hun skrev at hun gjorde. Hun var i alle fall sliten. Det er ikke feil å si at en godt trent person ikke kan bli sliten av å løpe 15 km. Kommer an på intensitet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 31. desember 2022 #74156 Del Skrevet 31. desember 2022 Sirisiri10 skrev (4 minutter siden): Ja, det er standard svar. Igjen, hvis dette var datteren din, søsteren din eller en venninne? Fortsatt en konstruktiv tråd? Nei, det slettes også når man sier noe positivt eller ikke er enig i kritikken her inne. Det er en bedrift. At bedriftseier velger å sause privatliv og business sammen er noe hun velger selv. Bedriften kan ikke unntas kritikk av den grunn. Det slettes når man avsporer, driver brukerdebatt eller på annen måte bryter reglene. Innlegg slettes virkelig ikke fordi man skriver noe positivt om bedriften eller er uenig i kritikk. Ærlig talt. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74157 Del Skrevet 31. desember 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Så vidt jeg vet løper CBE rolig, det dokumenteres ofte. Skrev hun at det var spurting? Hun trener mye interval. Uansett, det var kommentaren om at man ikke kan bli så utslitt av 12 km når man er godt trent jeg kommenterte på. Om cbe var utslitt eller ei er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. desember 2022 #74158 Del Skrevet 31. desember 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Ja, men da ser de også slitne ut. Ikke lett henslengt på en mølle med magen sugd inn. Det er ikke naturlig. Klart folk blir slitne, men da ser de svett og røde ut. Ikke like plettfri som alltid. Det er skuespillet man reagerer på. Det bilde er ikke av en som har løpt seg sliten og svett- for å si det sånn. På Strava skrev hun LETT! 🙃 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 31. desember 2022 #74159 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (12 minutter siden): Man kan fint løpe 12 kilometer uten å bli utslitt og man kan fint bli utslitt. Handler om intensiteten. Be alle vennene dine og kollegaer som løper både 10 og 15 kilometer om å spurte eller løpe interval. Da blir de nok slitne jo. Jeg er enig med deg . Og at hvis man er kritisk til det som blir skrevet så får man røkla mot seg, med både hederlige og uhederlige metoder. Ikke for å forsvare men kanskje for å oppklare, så er jo trådene på rampelys for de som er kritiske til influensere av ulike årsaker. Applaus og likes kan de da få på sine egne kanaler? Endret 31. desember 2022 av Lill :) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 31. desember 2022 #74160 Del Skrevet 31. desember 2022 Stargaze skrev (2 minutter siden): Ja, men da ser de også slitne ut. Ikke lett henslengt på en mølle med magen sugd inn. Det er ikke naturlig. Klart folk blir slitne, men da ser de svett og røde ut. Ikke like plettfri som alltid. Det er skuespillet man reagerer på. Det bilde er ikke av en som har løpt seg sliten og svett- for å si det sånn. Og det er helt grei å reagere på det, men nå var det ikke det jeg kommenterte. Men igjen, jeg driver med idrett og jeg blir sprut rød i ansiktet fort, mens andre ser fanken meg like bra ut som før de startet selv med høy intensitet over 2 timer 🤣 Så der er man også ulik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå