Pusern3 Skrevet 19. desember 2022 #73621 Del Skrevet 19. desember 2022 Stargaze skrev (46 minutter siden): En vanlig trimmer med for lite å fylle dagene med. Coach-Eriksen kontoen har i overkant av 3200 følgere. Og det med god grunn. Så mange dyktige, troverdig og godt utdannede personlige trenere at Coach-Eriksen faller rett igjennom. I tillegg til at hans personlige egenskaper som medmenneske og mann skremmer folk unna. Hvem ønsker å ha nærkontakt til han? Og hvem har tillit til han? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. desember 2022 #73622 Del Skrevet 19. desember 2022 YellowC skrev (1 time siden): August 2021 faktisk. Det synliggjør behovet for å (ikke ha noe nytt å) kritisere. Jeg har kun fulgt med siden i sommer og vil si det er god bragd om man har missa graden av idioti i 2022. Stalking og herping av privat eiendom, til eksempel, for ikke å nevne siste dagers «eskapader» fra mannen. Også er det Fruen selv, da...jeg skal ikke gjenta, det er dokumentert bakover her. Har man humor, inspirerer det til mange artige parodier, om ikke annet. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. desember 2022 #73623 Del Skrevet 19. desember 2022 Det er bare å beholde trua 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. desember 2022 #73624 Del Skrevet 20. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Det er bare å beholde trua Den var vel kulde som gjorde at visse kroppsdeler krympet på joggeturen her om dagen. Vinter i Norge, asså! Cbe.no-personaen har større bakdel enn profesjonelle skøyteløpere. Godt gjort! https://www.instagram.com/p/CidODfaDi6T/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 20. desember 2022 #73625 Del Skrevet 20. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (12 minutter siden): Det er bare å beholde trua Helt pumpa av sedvanlige 10 km på mølla med tunga ut av kjeften levert i thinspo-mode, og nå dette. Ja, sikkert troverdig. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. desember 2022 #73626 Del Skrevet 20. desember 2022 Malum skrev (På 15.12.2022 den 18.08): Jeg må si jeg synes det er fullstendig unødvendig å kommentere en "kul" på en mage som ikke er annet enn en naturlig utseende kvinnemage. Jeg tenker at en sånn kommentar kan være triggende for flere enn den kommentaren gjelder. Veldig enig! Jeg er sterkt kritisk til CBE og enda mer kritisk til mannen hennes, men at hun skal ha en kul på magen på det bildet foran juletreet blir for dumt. Totalt unødvendig kommentar og ikke konstruktiv kritikk. Problemet med frua, og grunnen til at slike kommentarer kommer, er at hun selv liker å poste bilder der magen er trukket innover og da legger man merke til det når hun ikke suger inn magen max. Så kan man kanskje tenke litt over hvordan man formulerer seg og hvorfor man sier det man sier. Å kommentere at det ser ut som en kul på magen uten kontekst ser jeg ikke det konstruktive ved. Men i sammenheng med at frua endrer utseende drastisk på ulike bilder, spesielt bilder tatt av andre, på videoer, spesielt videoer tatt av andre, så er det relevant da hun er en svært usunt "forbilde". 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 20. desember 2022 #73627 Del Skrevet 20. desember 2022 Om dette paret ønsker å fremme trening for mannen/kvinnen i gata, bør de forholde seg for god for slike poster som dette her, selv om det kanskje ikke er helt seriøst ment så blir det så dumt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 20. desember 2022 #73628 Del Skrevet 20. desember 2022 Revenge o'Cavatina skrev (8 timer siden): Helt pumpa av sedvanlige 10 km på mølla med tunga ut av kjeften levert i thinspo-mode, og nå dette. Ja, sikkert troverdig. Satte kaffen i halsen nå 🤣🤣🤣 dette er det dummeste og mest fjollete bilde jeg har sett.... Nei Caroline.... det er ikke misunnelse, jeg får helt vondt av posituren din her, og rumpa di ser ikke sånn ut. Neste gang jeg passerer deg vil det bli vanskelig å holde kjeft, men jeg sier jo naturligvis ikke noe til fremmede. Men DU viser deg så mye offentlig at det begynner å bli innafor snart å gi en kommentar tilbake, direkte. 34 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 20. desember 2022 #73629 Del Skrevet 20. desember 2022 Gameon skrev (1 time siden): Satte kaffen i halsen nå 🤣🤣🤣 dette er det dummeste og mest fjollete bilde jeg har sett.... Nei Caroline.... det er ikke misunnelse, jeg får helt vondt av posituren din her, og rumpa di ser ikke sånn ut. Neste gang jeg passerer deg vil det bli vanskelig å holde kjeft, men jeg sier jo naturligvis ikke noe til fremmede. Men DU viser deg så mye offentlig at det begynner å bli innafor snart å gi en kommentar tilbake, direkte. Det ser så vondt ut når hun svaier sånn i ryggen. Litt dårlig reklame for netfit for svaien blir bare verre og verre.. Håper virkelig noen i nærmeste familie snart tar tak for at du så små jenter skal vokse opp med to foreldre som begge to tydelig har problemer med egen kropp er ille. ( og jeg mener så klart ikke at det skal skje noe med familiestrukturen, bare at foreldrene må skjerpe seg) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 20. desember 2022 #73630 Del Skrevet 20. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (9 timer siden): Det er bare å beholde trua Herregud cbe. Klarte dere ikke å redigere rumpa større? Smilefjeset er på plass også. Skikkelig troverdig dette bilde 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eternal rain Skrevet 20. desember 2022 #73631 Del Skrevet 20. desember 2022 10 hours ago, ~ Ada ~ said: Det er bare å beholde trua Du mener «putetru(s)a»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 20. desember 2022 #73632 Del Skrevet 20. desember 2022 123Frustrert skrev (2 timer siden): Det ser så vondt ut når hun svaier sånn i ryggen. Litt dårlig reklame for netfit for svaien blir bare verre og verre.. Håper virkelig noen i nærmeste familie snart tar tak for at du så små jenter skal vokse opp med to foreldre som begge to tydelig har problemer med egen kropp er ille. ( og jeg mener så klart ikke at det skal skje noe med familiestrukturen, bare at foreldrene må skjerpe seg) Her poserer hun som en and. Tror dessverre ikke øvrig familie sier noe, de er sikkert kjempestolt av dem. Mulig hun er vokst opp i et miljø med slike holdninger. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 20. desember 2022 #73633 Del Skrevet 20. desember 2022 Vanedis skrev (15 timer siden): De som vil kan lese om det her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=28171324 Hvor mange ganger har KG dokumentert usympatisk oppførsel fra LKE (medeier av Treasures AS)? Det må begynne å bli endel. Grusomt. Jeg tror slike har noen trekk som ikke skal nevnes her. Om så ikke fullblods så er det noe som ikke stemmer her. Skrottefar skrev (15 timer siden): Tror det blir sånn når man lever i sin egen boble og tror man vet best og har en smule selvopptatthet Ja, jeg tror disse er ekstremt fulle av seg selv😄 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 20. desember 2022 #73634 Del Skrevet 20. desember 2022 Surikatt skrev (37 minutter siden): Her poserer hun som en and. Tror dessverre ikke øvrig familie sier noe, de er sikkert kjempestolt av dem. Mulig hun er vokst opp i et miljø med slike holdninger. Likheten med en and er faktisk slående når hun poserer sånn! 33 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 20. desember 2022 #73635 Del Skrevet 20. desember 2022 Det er ingenting å være misunnelig på her! Virkelig ikke! Det krever et minimum av trening for å posere seg til slik rumpe, men de fleste tar rygghelsen sin såpass seriøst at de lar det være... Min første innskytelse når noen provoserer for å avspore tråden, er å prøve å finne ut hvilken salat LKE har tråkket i nå, siden fokuset åpenbart må vekk fra noe... Jeg fant dermed denne tweeten, som er litt morsom med tanke på de visuelle virkemidlene som brukes for å fremstille fruen på en bestemt måte. Igjen ser det ut som det er store setningsskader på Villa Kulås. Det er tilsynelatende alvorlig svikt i taket på treningsrommet, og veggene luter til hver sin side. Jeg hadde blitt sjøsyk av å oppholde meg der. Det er virkelig ikke rart at hun fryser, huset ser ut til å være i full oppløsning 😅 Tydeligvis dyrt å fyre opp også... Synd de har svidd av så mye penger på omlakkering av en annen dames bil, det kan se ut som om villaen deres hadde hatt godt av litt oppgraderinger... https://twitter.com/lkeriksen23/status/1604953217376587777 33 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 20. desember 2022 #73636 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg er født med ganske svai rygg, men jeg må inn med magen og ut med rumpa får å se slik ut. Så ikke en avslappet henslengt naturlig positur vil jeg si. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. desember 2022 #73637 Del Skrevet 20. desember 2022 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 20. desember 2022 #73638 Del Skrevet 20. desember 2022 Kollontaj skrev (20 timer siden): Den var vel kulde som gjorde at visse kroppsdeler krympet på joggeturen her om dagen. Vinter i Norge, asså! Cbe.no-personaen har større bakdel enn profesjonelle skøyteløpere. Godt gjort! https://www.instagram.com/p/CidODfaDi6T/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Revenge o'Cavatina skrev (20 timer siden): Helt pumpa av sedvanlige 10 km på mølla med tunga ut av kjeften levert i thinspo-mode, og nå dette. Ja, sikkert troverdig. Det mest fascinerende og forunderlige, er at det ikke er tull. At det faktisk finnes voksne mennesker som stiller seg opp foran kamera slik og legger det ut med stolthet, er bare helt utrolig. Tenk å gjøre seg selv til latter slik, uten å forstå det selv. Jeg fatter det ikke. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 20. desember 2022 #73639 Del Skrevet 20. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (12 minutter siden): Det mest fascinerende og forunderlige, er at det ikke er tull. At det faktisk finnes voksne mennesker som stiller seg opp foran kamera slik og legger det ut med stolthet, er bare helt utrolig. Tenk å gjøre seg selv til latter slik, uten å forstå det selv. Jeg fatter det ikke. Ja, at de ikke ser og skjønner det selv er utrolig, men de tenker vel som så at de som er kritiske og ikke sender hjerter og blomster og skriver "fiiiine du" og slike ting bare er misunnelige og sjalu eller noe......men er det noe jeg absolutt ikke er, ja, så er det nettopp det.....jeg bare ler av hele greia og er glad jeg ikke er i deres sko 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 20. desember 2022 #73640 Del Skrevet 20. desember 2022 Felis skrev (5 timer siden): Det er ingenting å være misunnelig på her! Virkelig ikke! Det krever et minimum av trening for å posere seg til slik rumpe, men de fleste tar rygghelsen sin såpass seriøst at de lar det være... Min første innskytelse når noen provoserer for å avspore tråden, er å prøve å finne ut hvilken salat LKE har tråkket i nå, siden fokuset åpenbart må vekk fra noe... Jeg fant dermed denne tweeten, som er litt morsom med tanke på de visuelle virkemidlene som brukes for å fremstille fruen på en bestemt måte. Igjen ser det ut som det er store setningsskader på Villa Kulås. Det er tilsynelatende alvorlig svikt i taket på treningsrommet, og veggene luter til hver sin side. Jeg hadde blitt sjøsyk av å oppholde meg der. Det er virkelig ikke rart at hun fryser, huset ser ut til å være i full oppløsning 😅 Tydeligvis dyrt å fyre opp også... Synd de har svidd av så mye penger på omlakkering av en annen dames bil, det kan se ut som om villaen deres hadde hatt godt av litt oppgraderinger... https://twitter.com/lkeriksen23/status/1604953217376587777 Må le😂😂 150 kwt ekstra for å varme opp huset ved kaldt vær.. da bør de vurdere forbruket sitt. 5000 kwt pr måneden er 166kwt om dagen. Så det vil si at 150 kwt EKSTRA til vanlig forbruk er mye! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå