FrkGordon Skrevet 27. november 2022 #72581 Del Skrevet 27. november 2022 Aquarius04 skrev (6 timer siden): Og så kan man lure på hvem som blir inspirert av å se henne krøkke seg bortover med den merkelige løpeteknikken hennes. Sitter det virkelig folk hjemme og tenker: «åh, nå fikk jeg lyst til å løpe!» etter å ha sett henne? Jeg tror nok det er et forsøk på å ligne løpe-intsagrammene, for de er det mange av. Og ja, jeg blir inspirert av å se dem løpe, men det er noe med frua som bare inne treffer helt. Må også si at filmene fra løping ute er ti ganger bedre enn bildene (done 🥵✅) nede i kjelleren. Men som sagt, hun får det ikke helt til å treffe. Kanskje, mest sannsynlig, fordi hun er hun, og man har all informasjon om alt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 27. november 2022 #72582 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (8 timer siden): For mange så er det faktisk veldig godt å både pushe seg og ta en treningsøkt, selv når man er sliten. Der er man rett og slett ulike. Det er mulig det er tvangspreget for henne i og med hun har hatt spiseforstyrrelse tidl er det jo stor sannsynlighet at det er det. Men vi vet jo ikke? Eller har jeg gått glipp av noe? 🤔 Helt klart en fin og nyttig egenskap å kunne pushe seg selv til trening når man bør trene og egentlig ikke har så lyst. Jeg sliter med akkurat det selv fra tid til annen. Men det vi ser her er på et litt annet nivå: det trenes hardt både morgen og kveld, hver eneste dag, og det bedrives aldri restitusjon. Det er et usunt regime, og absolutt ikke noe man burde inspireres til å følge. Dårlige forbilder, rett og slett, som aldri burde fått lov til å figurere som treningspåvirkere. Endret 27. november 2022 av Malum Skrivefeil 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 27. november 2022 #72583 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (9 timer siden): Å komme med konstruktiv kritikk er en ting. Som retusjering, redigering og påvirkning. Det er en viktig samfunnsdebatt. Å kommentere hvor stygg en person er, hvor tynn hun er, hvor stygg klærne hennes er etc er mobbing. Aldri i livet om folk hadde sagt sånt til andre ansikt til ansikt. Og tro meg, slike kommentarer sårer de fleste. Men ja, de har tatt et steg i en mye verre retning med f.eks bilen og rasistiske kommentarer. Det er faktisk langt verre enn noen kommentarer her. Men likevel kan vel de som kommenterer her gå som et godt forbilde og holde det saklig? Ikke synke ned på deres nivåforskjeller? Husk at det er unge mennesker som også leser her inne som adopterer slik atferd og tror at slike kommentarer er innafor, det er svært uheldig og trist. Men er det noen som kommenterer på at cbe er stygg? Jeg ser heller ingen som mener at hun er for tynn, kritikken går på den vanvittige poseringen for å fremstå tynnest mulig. Man ser jo på bilder tatt av andre at hun er alminnelig slank. Å kritisere klærne som vises er innafor å gjøre på en reklamekanal, syns jeg. Det er få av antrekkene hun viser som jeg ser for meg at kvinner som nærmer seg 40 ønsker å bruke. Det er stort sett plagg av dårlig kvalitet og med dårlig passform som vises fra en krok i stuen, det er lite inspirerende når man sammenligner med for eksempel Camilla Phil som vel er ca på samme alder og med samme målgruppe. 36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 27. november 2022 #72584 Del Skrevet 27. november 2022 ~ Ada ~ skrev (9 timer siden): Altså, han tar på treningstøy, finner fram utstyr, setter seg i bilen og kjører etter henne mens han filmer dette intetsigende her, før han så parkerer bilen, tar seg en løpetur selv, kommer hjem, de tar seg en dusj og deretter legger hun/de dette ut til oss? Ha, ha det er jo ikke til å tro! 😂 Sorry litt oppheng her. Har jo egentlig forlengst skjønt at det er han som filmer dette, men altså... ALT ved dem er bisart. Men tenk så underholdene det er for folk som bor i Sarpsborg som er vitne til dette her 😂😅 41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 27. november 2022 #72585 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (6 timer siden): Jo, de er avhengig av øyest mulig antall klikk. Det føres statistikk over hvor mange som ser de ulike bildene, er inne på profilen, ser videoer og hvor mange som ser reklamen. Dette kan brukes til blant annet å vise potensielle og nåværende annonsører/samarbeidspartnere og legge mer ut av innhold som har mest klikk. Og dette har cbe full oversikt over. Antall likes har i grunn lite å si, det er antall sett. En samarbeidspartner ønsker å reklamere igjennom en influencer som har mye trafikk. Da når de frem til flest mulig. Så jo flere klikk, jo flere potensielle samarbeidspartnere og jo mer inntekt. Legge ut mer bilder og filmer av barn, da. Manisk trening er visst ikke så fengende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72586 Del Skrevet 27. november 2022 Surikatt skrev (9 minutter siden): Legge ut mer bilder og filmer av barn, da. Manisk trening er visst ikke så fengende. Ja, det hjelper. Likes på bursdagsinnlegget, det med bordet, er ikke skjult og så mange likes har bedriften ikke fått siden sist en unge hadde bursdag, antar jeg. Siden jeg prøver å ta CBE.no på ordet; nei, bildene og filmene viser ikke bakhodet på barnet. https://www.klikk.no/underholdning/derfor-viser-ikke-caroline-berg-eriksen-ansiktet-til-barna-pa-bloggen-6726801 «Hovedfunnene viser at barn sitt personvern i stor grad blir svekket i møte med eksponering på sosiale medier, og at foreldre ofte er farget av egne behov og interesser når de deler informasjon av barn.» 36 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72587 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (7 timer siden): Jo, de er avhengig av øyest mulig antall klikk. Det føres statistikk over hvor mange som ser de ulike bildene, er inne på profilen, ser videoer og hvor mange som ser reklamen. Dette kan brukes til blant annet å vise potensielle og nåværende annonsører/samarbeidspartnere og legge mer ut av innhold som har mest klikk. Og dette har cbe full oversikt over. Antall likes har i grunn lite å si, det er antall sett. En samarbeidspartner ønsker å reklamere igjennom en influencer som har mye trafikk. Da når de frem til flest mulig. Så jo flere klikk, jo flere potensielle samarbeidspartnere og jo mer inntekt. Ja, det høres jo logisk ut i den gale influenserverdenen, at det ikke bare er antall følgere som betyr noe men det sendes inn rapporter over antall klikk. Ser ikke ut til at mine klikk de siste mnd har landa noen gode avtaler i hvert fall, ei heller andres klikk. Mon tro om det kan skyldes andre ting... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72588 Del Skrevet 27. november 2022 Hallepalle2 skrev (29 minutter siden): Men er det noen som kommenterer på at cbe er stygg? Jeg ser heller ingen som mener at hun er for tynn, kritikken går på den vanvittige poseringen for å fremstå tynnest mulig. Man ser jo på bilder tatt av andre at hun er alminnelig slank. Å kritisere klærne som vises er innafor å gjøre på en reklamekanal, syns jeg. Det er få av antrekkene hun viser som jeg ser for meg at kvinner som nærmer seg 40 ønsker å bruke. Det er stort sett plagg av dårlig kvalitet og med dårlig passform som vises fra en krok i stuen, det er lite inspirerende når man sammenligner med for eksempel Camilla Phil som vel er ca på samme alder og med samme målgruppe. Hæ? Du ser ingen her som mener hun er for tynn? Den tiden jeg har vært inne å lest her, så har det vært nevnt flere ganger. Det er bare å Google det. Det handler ikke bare om kritikk av å posere seg tynnere, men ribben som stikker ut og thigh gap. For ikke lenge siden ble LKE latterliggjort for å være så fryktelig tynn. Folk må selvsagt få mene det, men å hevde at du ikke ser at folk mener det, det er bare for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 27. november 2022 #72589 Del Skrevet 27. november 2022 Ice-91 skrev (33 minutter siden): Men tenk så underholdene det er for folk som bor i Sarpsborg som er vitne til dette her 😂😅 Sikkert morsomt de første gangene man ser det, men så må det jo bli som å høre samme vits flere ganger 😂 ..og om sakte og ukonsentrert kjøring for å filme fører til kø osv., da blir fort sirkuset deres et irritasjonsmoment. Lily Of the Valley skrev (5 minutter siden): Hæ? Du ser ingen her som mener hun er for tynn? Har kun sett de bildene som er postet av henne her i tråden, på de er det helt tydelig at hun vil fremstå tynnest mulig ellers hadde hun neppe vridd og vrengt seg i helt unaturlige posisjoner. Det er det hun vil, se tynnest mulig ut. Ingen må fortelle meg at det er normalt å vri seg i ubehagelige stillinger for å få beina til å stikke mest mulig ut, uten at du vil fremheve tynnhet..noe hun lykkes med, hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72590 Del Skrevet 27. november 2022 mia10 skrev (3 minutter siden): Sikkert morsomt de første gangene man ser det, men så må det jo bli som å høre samme vits flere ganger Eller at tankene dras til en annen situasjonen med LKE bak rattet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 27. november 2022 #72591 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) mia10 skrev (9 minutter siden): Sikkert morsomt de første gangene man ser det, men så må det jo bli som å høre samme vits flere ganger 😂 ..og om sakte og ukonsentrert kjøring for å filme fører til kø osv., da blir fort sirkuset deres et irritasjonsmoment. Har kun sett de bildene som er postet av henne her i tråden, på de er det helt tydelig at hun vil fremstå tynnest mulig ellers hadde hun neppe vridd og vrengt seg i helt unaturlige posisjoner. Det er det hun vil, se tynnest mulig ut. Ingen må fortelle meg at det er normalt å vri seg i ubehagelige stillinger for å få beina til å stikke mest mulig ut, uten at du vil fremheve tynnhet..noe hun lykkes med, hurra Jeg har ikke sagt noe om det. Jeg responderte på påstanden om at ingen her mener hun er for tynn. Det er en uting at folk, tynne, tjukke eller normalvektige, poserer seg tynnere enn det de er. Men som sagt så var det ikke det som var mitt poeng. Endret 27. november 2022 av Lily Of the Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. november 2022 #72592 Del Skrevet 27. november 2022 NordreSving skrev (4 timer siden): Helt seriøst spørsmål: Kan du konkret fortelle hvordan denne inspirasjonen skjer og hvilken effekt det har for deg? Hva tenker du når du ser slike videoer? Jeg spør fordi jeg ikke skjønner. En ting er å få ideer til styrkeøvelser, men å bevitne noen løpe i gata? Det holder med at det inspirerer og motiverer meg å se andre trene. Trenger jeg litt ekstra motivasjon eller spark i ræva hjelper det meg å se andre trene, både løping og styrke. Vi er forskjellige. Rastebenk skrev (3 timer siden): Jeg har lest en eller to usaklige kommentarer her inne som gikk negativt på LKEs utseende. De rapporterte jeg og jeg håper og tror at de ble moderert vekk kjapt. Ellers har jeg aldri lest her inne at folk skriver at CBE er stygg? Det er i så tilfelle hets og regelbrudd og jeg er helt enig med deg i at slike kommentarer i så fall aldri burde forekomme. Jeg har som sagt ikke sett disse kommentarene som omtaler CBE som stygg og ser gjerne at du siterer en av dem som bevis, for ikke å gi tråden en ufortjent dårligere rykte. Det har vært mange usaklige kommentarer på utseende hennes. Dårlig rykte har denne, med flere, tråder her inne nettopp pga usaklige kommentarer. Enkelte som følger og klikker dere inn på ig hennes, legger ut bilder og kommer med usaklige kritikk og alt skal kommenteres negativt uansett. Virker faktisk en smule panisk. En ting er å diskutere bilen, redigering, rasistiske kommentarer, frekke kommentarer etc. Det er viktige temaer. Det må jo være en del veldig unge og usikre mennesker her som kommenterer, for denne tråden minner om ungdomsskolen. Håper ikke voksne folk oppfører seg sånn. Hallepalle2 skrev (1 time siden): Men er det noen som kommenterer på at cbe er stygg? Jeg ser heller ingen som mener at hun er for tynn, kritikken går på den vanvittige poseringen for å fremstå tynnest mulig. Man ser jo på bilder tatt av andre at hun er alminnelig slank. Å kritisere klærne som vises er innafor å gjøre på en reklamekanal, syns jeg. Det er få av antrekkene hun viser som jeg ser for meg at kvinner som nærmer seg 40 ønsker å bruke. Det er stort sett plagg av dårlig kvalitet og med dårlig passform som vises fra en krok i stuen, det er lite inspirerende når man sammenligner med for eksempel Camilla Phil som vel er ca på samme alder og med samme målgruppe. Ja, jeg har sett kommentarer på at hun er stygg og ser stygg ut på bilde og mange kommentarer på at hun er for tynn og ser syk ut. Man har ulik smak. En ting er å si at man ikke liker stilen eller at dette ikke helt falt i smak hos seg selv, en annen ting er å si så stygg kjole, den så fæl ut på henne etc etc. Det er forskjellen mellom et saklig og usaklige svar. Nå er det selvfølgelig ikke alle her inne som holder på sånn heldigvis, men de som gjør det ødelegger for andre og tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 27. november 2022 #72593 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (11 minutter siden): Jeg har ikke sagt noe om det. Jeg responderte på påstanden om at ingen her mener hun er for tynn. Det er en uting at folk, tynne, tjukke eller normalvektige, poserer seg tynnere enn det de er. Men som sagt så var det ikke det som var litt poeng. Det jeg mente: Hun vrir seg for å se tynnest mulig ut, folk ser det, det konstateres bl.a. her i tråden ergo er budskapet hennes mottatt. Det er det hun vil, ellers hadde hun ikke gjort det. Noe må hun tross alt komme med for å holde seg relevant. Og ja, i de forvridde stillingene så ser hun altfor tynn ut. Har ikke skrevet noe slikt før, men kan godt gjøre det så er det i alle fall en her som mener det. På andre bilder ser hun helt normal ut, men det er der hun ikke vri seg for å spille på tynnhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 27. november 2022 #72594 Del Skrevet 27. november 2022 Lily Of the Valley skrev (21 minutter siden): Jeg har ikke sagt noe om det. Jeg responderte på påstanden om at ingen her mener hun er for tynn. Det er en uting at folk, tynne, tjukke eller normalvektige, poserer seg tynnere enn det de er. Men som sagt så var det ikke det som var mitt poeng. Kommentarer på for liten kroppsvekt har absolutt forekommet her, både når det gjelder CBE og LKE. Det er ugreit, og jeg rapporterer når jeg ser det, og vet at flere gjør det samme. Det er jo noe helt annet enn å kommentete thinspo. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 27. november 2022 #72595 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (28 minutter siden): Det holder med at det inspirerer og motiverer meg å se andre trene. Trenger jeg litt ekstra motivasjon eller spark i ræva hjelper det meg å se andre trene, både løping og styrke. Vi er forskjellige. Det har vært mange usaklige kommentarer på utseende hennes. Dårlig rykte har denne, med flere, tråder her inne nettopp pga usaklige kommentarer. Enkelte som følger og klikker dere inn på ig hennes, legger ut bilder og kommer med usaklige kritikk og alt skal kommenteres negativt uansett. Virker faktisk en smule panisk. En ting er å diskutere bilen, redigering, rasistiske kommentarer, frekke kommentarer etc. Det er viktige temaer. Det må jo være en del veldig unge og usikre mennesker her som kommenterer, for denne tråden minner om ungdomsskolen. Håper ikke voksne folk oppfører seg sånn. Ja, jeg har sett kommentarer på at hun er stygg og ser stygg ut på bilde og mange kommentarer på at hun er for tynn og ser syk ut. Man har ulik smak. En ting er å si at man ikke liker stilen eller at dette ikke helt falt i smak hos seg selv, en annen ting er å si så stygg kjole, den så fæl ut på henne etc etc. Det er forskjellen mellom et saklig og usaklige svar. Nå er det selvfølgelig ikke alle her inne som holder på sånn heldigvis, men de som gjør det ødelegger for andre og tråden. Det var derfor jeg skrev dårligere rykte og ikke dårlig, for i likhet med deg så vet også jeg at flåsete og usaklig kritikk er med på å dra ned kvaliteten på tråden. Enig med deg i at det er en del usaklig her og at enkelte ser ut til å tro at tråden er en tilfeldig chattekanal og at det ikke er særlig viktig å forholde seg til temaet for tråden. Det er leit at det er mye kommentarer omkring kroppen til CBE, men nå er det jo ingenting som er viktigere for henne selv, det viser hun jo til gagns. Det går i lettkledte bilder hver eneste dag for å vise frem kroppen, med stiv posering. Det hadde jo vært merkelig å ikke omtale elefanten i rommet (nei CBE ser ikke ut som en elefant 🙄). Hun har jo ikke energi eller vilje til annet innhold enn løpeturer og selfies i billig polyester, og alt tas med mobiltelefonen. Det går tretten på dusinet av slike som henne, og i gjennomsnitt så hanker hun ikke inn mer enn 1000 likes på bildene sine nå 😳 IG-følgertallet synker veldig sakte, samtidig så har det aldri eksistert flere spamkontoer på IG enn nå. Jeg sletter og blokkerer 10-12 stk selv hver eneste uke, og jeg har kun en ørliten brøkdel av følgertallet hennes. Store kontoer som hennes er jo en magnet for fake followers. Det er jo helt katastrofe å ha en engasjementrate på 0,5 % slik som CBE har. Endret 27. november 2022 av Rastebenk 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 27. november 2022 Populært innlegg #72596 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Jeg har fulgt, og deltatt, i denne tråden lenge, og det er ingen som skriver at Caroline er stygg. Heller tvert i mot så får hun komplimenter for utseendet de gangene det har blitt lagt ut naturlige bilder. Dvs bilder som ikke er tatt av mannen hennes eller med mobilkamera av henne selv. Bilder som ikke er retusjerte og poserende Kritikken hun får går på retusjering som er så heftig at hun ikke ligner på seg selv, og at hun vrir og poserer seg selv 15kg tynnere. Den retusjeringen har de holdt på med lenge, og det de sa om at de la seg flate og skulle slutte med det da bomben small og retusjering og falske kommentarer ble avslørt stemmer ikke. En episode jeg husker veldig godt før avsløringen var da Caroline skulle sette vaksine og legen kommenterte at hun hadde så tynne overarmer at det var vanskelig å sette den…..med skjult stolthet over å være så tynn. Likedan kommentarene fra Caroline om at hun ble beskyldt for å gå å holde inn magen helt fra hun gikk på barneskolen. Altså; barneskolen! Tynnhet har tydelig vært et oppheng hos Caroline fra svært ung alder. Likedan stoltheten hun viste engang på den gamle bloggen da hun la ut ett innlegg da eldste var rundt 2-3 år og hadde playdate med ei jevnaldrende venninne (et barn av venninna til Caroline) og Caroline fikk kommentarer om hvor skjønn og petite datteren var. Ikke ofte Caroline svarte på blogg-kommentarer, men akkurat den svarte hun med stolthet på. Husker jeg tenkte hva moren til den andre jenta måtte tenke når lesere satte to småjenter opp mot hverandre til sammenligning (den andre jenta var forøverig helt aldersadekvat iht vekst) Jeg har to døtre selv som fra naturens side er tynne og petite, men aldri om de fikk kommentarer fra andre elever på barneskolen. Kommentarene (og dessverre mye sjalusi mot yngste da hun fikk modelltilbud som 14/15-åring fra et velrenommert byrå) (og nei, dette er ikke for å skryte av egne barn….vi sa nei til tilbudet og at hun måtte bli eldre først da vii ønsket at fokuset skulle være skole og venner+jeg tror ikke det ville vært sunt med en så utseendefokusert verden i så ung alder. Så hun fikk vente til hun ble 17) fra andre jenter kom først siste årene på ungdomskole og Vgs. Jenter (gutter også forsåvidt) blir dessverre tidligere og tdligere utseende og kroppsbeviste, men det var ikke så ille som nå for over 30 år siden da Caroline gikk på barneskole. Da må det i såfall ha vært et veldig spesielt jente-miljø på akkurat den skolen. For over 30 år siden eksisterte ikke insta, snap eller tiktok, det var ikke samme eksponeringen og presset og fokuset fra tidlig alder da som nå Men Caroline selv var tydelig bevisst på det jamfør hennes kommentarer ang hvordan magen hennes så ut i så ung alder. Og det er tydelig hvilke verdier hun overfører videre. Eldste er 9 år og har fra tidlig alder fått håret krøllet av mor. Et veldig langt hår som er i fokus på oppstilte bilder (lurer på hva jenta velger når hun blir eldre…..venninna mi vokste opp med nydelig hår som rakk nedom rumpa, moren nektet henne å klippe seg. Sa at hun fikk ikke bestemme selv før etter at hun var konfirmert. Dagen etter konfirmasjonen gikk hun til frisøren og klippet seg pinnekort, typ guttesveis. Moren gråt i flere dager 😅) Eldste har også allerede brukt sminke i flere år. Allerede på julebildet for 3-4 år siden så var eldste tydelig sminket. Også av mor. Ingen 6-åring legger perfekte bryn, mascara og rouge selv. Og det er ingen spekulasjon da Caroline bekreftet at hun fikk lov å bruke sminke ved spesielle anledninger. Men; alle bilder og videoer må tydeligvis være spesielle anledninger, også i hverdagen. Det er lett å se at eldste er sminket og ikke yngste Cbe som liksom skulle bare vise bilder av barna tatt fra lang avstand eller bakhodet og skjule ansiktet…..det var ikke lenge de klarte å holde seg. Yngste ble holdt skjult lenge, men nå har hun kommet mere og mere på banen i takt med at vi har sett mindre av eldste (noe jeg håper betyr at eldste nå er så gammel at hun ikke vil figurere i foreldrenes bedrift). Man ser jo hvor stor betydning barna har når man ser hvor det eksploderer i likes når det er bilder av barna. Alle er naturlig nok stolte av egne barn, men et fåtall bruker barna som endel av inntektsgrunnlaget. Det er det bare en god del Influencere som gjør Jeg lurer oppriktig på hva er planen for CBE og endel andre som benytter seg av barna har planer om å gjøre når barna ikke vil lengre. Eller når barna blir voksne og en stor del av reklameprodukter forsvinner da de ikke lengre er aktuelle. CBE og LKE nærmer seg 40. Ingen har noen erfaring innen det vanlige arbeidslivet å skilte med, ei heller relevant utdanning. Bortsett fra fullført PT-kurs så har ingen av de fullført noe. Netfit var en bra ide og kunne virkelig ha blitt noe hadde LKE fullført ernæringstudiet og Caroline (det sponsa) PT-kurset, sammen med Adrian Paul. Konseptet var i utganspunktet bra. Men ingen av de fullførte utdanningen, de havnet bakpå og da covid slo til og de hadde en gylden anledning til å få NetFit til å slå an så var de for trege og havnet bakpå. At det skal være så vanskelig og ta så mange år å utvikle en treningsapp tror jeg ikke noe på. Det som kunne ha blitt et videre levebrød har nå blitt en vanlig insta-konto. Med Caroline som modell og en selverklært coach som svarer på spørsmål. Tallene og inntekten går ned. De nærmer seg som sagt 40, og det er begrenset hvor lenge de kan spille på kropp, barn og løping. Hvilket formål har egentlig denne maniske løpingen på begge to? Sponsorer? Organiserte løp? LKE har deltatt på noen løp, men han får jo skader etter skader. Noe som ikke er noe rart mtp ingen restitusjon og oppheng i lav fettprosent. Som coach så burde han vite at for å kunne yte så trenger kroppen hvile og nok mat. Man blir ikke feit i morra av et pizzastykke som han så fint uttalte Endret 27. november 2022 av skruf 56 2 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 27. november 2022 #72597 Del Skrevet 27. november 2022 Rastebenk skrev (24 minutter siden): Det var derfor jeg skrev dårligere rykte og ikke dårlig, for i likhet med deg så vet også jeg at flåsete og usaklig kritikk er med på å dra ned kvaliteten på tråden. Enig med deg i at det er en del usaklig her og at enkelte ser ut til å tro at tråden er en tilfeldig chattekanal og at det ikke er særlig viktig å forholde seg til temaet for tråden. Det er leit at det er mye kommentarer omkring kroppen til CBE, men nå er det jo ingenting som er viktigere for henne selv, det viser hun jo til gagns. Det går i lettkledte bilder hver eneste dag for å vise frem kroppen, med stiv posering. Det hadde jo vært merkelig å ikke omtale elefanten i rommet (nei CBE ser ikke ut som en elefant 🙄). Hun har jo ikke energi eller vilje til annet innhold enn løpeturer og selfies i billig polyester, og alt tas med mobiltelefonen. Det går tretten på dusinet av slike som henne, og i gjennomsnitt så hanker hun ikke inn mer enn 1000 likes på bildene sine nå 😳 IG-følgertallet synker veldig sakte, samtidig så har det aldri eksistert flere spamkontoer på IG enn nå. Jeg sletter og blokkerer 10-12 stk selv hver eneste uke, og jeg har kun en ørliten brøkdel av følgertallet hennes. Store kontoer som hennes er jo en magnet for fake followers. Det er jo helt katastrofe å ha en engasjementrate på 0,5 % slik som CBE har. Jeg ser ikke helt poenget med å følge, se på bilder og deretter kommentere her inne på det man finner. Det finnes haugevis av influencere og ig kontoer man ikke liker, men trenger jo ikke å kommentere det støtt og stadig. Det er bare å ikke gå inn på profilen hennes hvis det provoserer. Personlig skjønner jeg ikke helt hva man får ut av det annet enn at det ligner veldig på ungdomsskole mentalitet. Enkelte forsvarer det med at hun er et dårlig forbilde, men kanskje ikke helt ser seg selv. For jeg håper aldri mine barn finner veien inn hit. Men enkelte ting bør og skal diskuteres. Viktige temaer. Men tyngden i dette faller helt bort mellom de usaklige kommentarene som du sier. Det er leit. Det har ikke så mye å si hvor mange likes hun får, men antall views og delinger. Flere her inne bidrar til et høyere antall klikk og views, samtidig som de ikke kan fordra dama 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2022 #72598 Del Skrevet 27. november 2022 Vel, engasjementsraten er under 1, Funkygine har godt over 5 (vanskelig med så mange følgere). Det sier sitt. 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 27. november 2022 #72599 Del Skrevet 27. november 2022 Sirisiri10 skrev (32 minutter siden): Jeg ser ikke helt poenget med å følge, se på bilder og deretter kommentere her inne på det man finner. Det finnes haugevis av influencere og ig kontoer man ikke liker, men trenger jo ikke å kommentere det støtt og stadig. Det er bare å ikke gå inn på profilen hennes hvis det provoserer. Personlig skjønner jeg ikke helt hva man får ut av det annet enn at det ligner veldig på ungdomsskole mentalitet. Enkelte forsvarer det med at hun er et dårlig forbilde, men kanskje ikke helt ser seg selv. For jeg håper aldri mine barn finner veien inn hit. Men enkelte ting bør og skal diskuteres. Viktige temaer. Men tyngden i dette faller helt bort mellom de usaklige kommentarene som du sier. Det er leit. Det har ikke så mye å si hvor mange likes hun får, men antall views og delinger. Flere her inne bidrar til et høyere antall klikk og views, samtidig som de ikke kan fordra dama 😅 Men blir ikke dette et litt for snevert og personlig fokus, altså en speiling av bransjens meg, meg, meg og bittelitt deg og den lille bobla? Jeg følger med på masse jeg ikke liker, fordi det er interessant og viktig å følge med i den offentlige debatten. Ingen formidlere i det offentlige rom er fredet og sånn må det være. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. november 2022 #72600 Del Skrevet 27. november 2022 skruf skrev (45 minutter siden): Jeg har fulgt, og deltatt, i denne tråden lenge, og det er ingen som skriver at Caroline er stygg. Heller tvert i mot så får hun komplimenter for utseendet de gangene det har blitt lagt ut naturlige bilder. Dvs bilder som ikke er tatt av mannen hennes eller med mobilkamera av henne selv. Bilder som ikke er retusjerte og poserende Jeg følger ikke med her inne hver dag, men til og med jeg har fått med meg en del kommentarer som er direkte stygge, både om mannen og Caroline. Og kommentarene er ikke en del av et argument om thinspo eller trening, det er ofte one-linere, bare for å være slem. Forøvrig er det flere som bør jobbe litt med formuleringsevnen sin, selv når kritikken er forankret i et argument. Kropp er et sensitivt tema, så alle burde lese igjennom en ekstra gang før de publiserer slik kritikk. Er dette sårende? Kan det formuleres på en bedre måte? Og en del av disse komplimentene på utseendet fremstår for meg som backhand compliments. Å legge ut 12 år gamle bilder av Caroline og hevde "se så søt hun er her!" er ufint. Tiden går, også for Caroline. Hun kan aldri se ut som hun er i 20-årene igjen. For å presisere: De aller fleste er nyanserte og varsomme i diskusjonen rundt kropp, men å si at stygge kommentarer ikke forekommer, er feil. 21 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå