Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Malum skrev (2 timer siden):

En ironikonto jeg følger på instagram:

Screenshot_20221126_080059_com.instagram.android_edit_629308461467514.jpg

Screenshot_20221126_080114_com.instagram.android_edit_629284422415955.jpg

Hahaha..... han har herved fått en ny følger (RS-virus-storyen var jo KONGE!) 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cerruti skrev (5 minutter siden):

Jeg reagerer på at håret hylles slik. Alle kan la et barnehår gro, men de færreste gjør det likevel. 

Enig. Vakkert hår, men det må jo også være ufattelig upraktisk med hår som nesten henger ned til gulvet for et barn. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
Scutum skrev (På 23.11.2022 den 14.40):

Men tror du ikke at datteren kommer til å få en "offisiel" konto når hun tar i bruk sosiale medier? Altså en som forvaltes av mor og far og brukes til å dra inn spons / penger?
(Også har hun sikkert en veldig lukket en for nærmeste venner. Kanskje. Om hun er heldig og får ha det da.)

De har allerede opprettet konto på IG med barnets navn. Ingen innlegg, men den følges av både mor og far. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agenten Susann pleier ikke å være så privat (men er sosial og utadvendt og sånn), men synes det er fint å være det i podden til Caroline, for å belyse at ikke alle har det så greit i julen.

Spar meg.

• Liker 24
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille_Krokodille skrev (42 minutter siden):

De har allerede opprettet konto på IG med barnets navn. Ingen innlegg, men den følges av både mor og far. 🙄

🙄😷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (2 timer siden):

Han oppsøkte en kvinne som hadde skrevet 1 stk saklig kommentar under Beckmann-innlegget om at hun ikke lenger kom til å kjøpe produkter fra Beckmann når de benyttet seg av influensere som utleverer barna sine. Han parkerte utenfor huset hennes, kjørte rett etter henne når hun dro for å hente barnet sitt på trening (hun så det sinte ansiktet hans tydelig i sidespeilet sitt) , og ripet opp hele bilen hennes mens hun var inne og hentet barnet. Samme kveld så ringte han henne flere ganger uten å gi seg til kjenne. Hun anmeldte forholdet og han var inne til politiavhør og erkjente etterhvert alt, inkludert en kraftig bot, for å unngå rettssak. Men han er nå i strafferegisteret og kan f eks ikke lenger drive Omvendt Julenisse, da det krever plettfri vandel. Jeg har felles venner med denne stakkars kvinnen, og dette er noe hele Sarpsborg har fått med seg. Det at CBE pludrer videre i SoMe som om ingenting er skjedd, er bare helt katastrofe. Nå ligger instagraminnleggene deres på mellom 350-1100 likes, og det er bare de få innleggene hvor de ikke har skjult engasjementraten..

Har dette stått i Sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

Hahaha..... han har herved fått en ny følger (RS-virus-storyen var jo KONGE!) 

Ja, rett og slett fantastisk 🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (8 minutter siden):

Har dette stått i Sa?

Nei, det har ikke stått i noen aviser. @FruJohansenhar postet om det på instagram, etter å ha fått hele historien fra damen som opplevde dette, så de som vet har nok fått det med seg derfra, og etter hvert herfra. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (17 minutter siden):

Har dette stått i Sa?

Jeg har venner i området og fikk greie på det i sommer, en liten stund etter at det hadde skjedd. Men historien tok først fyr på alt fra instagram og jodel til KG for en måneds tid siden, når den ble kjent via @FruJohansen sin instagram. 

https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

I motsetning til LKE og CBE, så har Fru Johansen en plettfri troverdighet. Og historiens troverdighet sier jo selv selv, i og med at paret ikke har gått ut og dementert det på tross av at Fru Johansen sine reels har over 20 000 visninger nå. De gikk jo f eks ut og dementerte et påstått rykte om at CBE hadde operert rumpa si, et rykte som jeg selv aldri har lest eller fått med meg hverken på KG, jodel eller noe annet sted 😂

Endret av Rastebenk
  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (19 minutter siden):

Jeg har venner i området og fikk greie på det i sommer, en liten stund etter at det hadde skjedd. Men historien tok først fyr på alt fra instagram og jodel til KG for en måneds tid siden, når den ble kjent via @FruJohansen sin instagram. 

I motsetning til LKE og CBE, så har Fru Johansen en plettfri troverdighet. Og historiens troverdighet sier jo selv selv, i og med at paret ikke har gått ut og dementert det på tross av at Fru Johansen sine reels har over 20 000 visninger nå. De gikk jo f eks ut og dementerte et påstått rykte om at CBE hadde operert rumpa si, et rykte som jeg selv aldri har lest eller fått med meg hverken på KG, jodel eller noe annet sted 😂

Må bare si jeg er sjokkert! Mannen er jo gal! Så flaut for Caroline og være sammen med en sånn mann! Hvordan kan de vise seg i lokal samfunnet. Han er en løs kanon

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filming av jenta med mamma med mobilen ved siden av. Dokumentering fra to steder samtidig der, altså. Aldri fred å få. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rastebenk skrev (2 timer siden):

Så pinlig.. Men de kjører på i samme stil. Vet du, jeg hadde blitt litt paranoid og tenkt at alle som jeg møter i byen, butikken, kafé ol vet at mannen har stalket en ukjent kritiker, skremt vedkommende og ripet opp bilen. Barnet var jo der også. 

Dette med operasjon av rumpen har jeg aldri hørt om før.. skal si de er kreative disse to som tråkker hjemme. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (32 minutter siden):

Filming av jenta med mamma med mobilen ved siden av. Dokumentering fra to steder samtidig der, altså. Aldri fred å få. 

Det er ingen hjemme og lyset er av.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (1 time siden):

Må bare si jeg er sjokkert! Mannen er jo gal! Så flaut for Caroline og være sammen med en sånn mann! Hvordan kan de vise seg i lokal samfunnet. Han er en løs kanon

Tenkte det samme som deg da jeg så IG til Fru Johansen. Jeg var klar over at han var hissig på kritikere og tastet i vei, uten å bruke hodet før han trykket send. Men at han var så ustabil kunne jeg aldri forestilt meg.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline synes nok det er på sin plass at Agenten Susann har fått oppleve at det faktisk er forskjell på folk....

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...