Fjugur Skrevet 26. november 2022 #72481 Del Skrevet 26. november 2022 Malum skrev (2 timer siden): En ironikonto jeg følger på instagram: Hahaha..... han har herved fått en ny følger (RS-virus-storyen var jo KONGE!) 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. november 2022 #72482 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg reagerer på at håret hylles slik. Alle kan la et barnehår gro, men de færreste gjør det likevel. 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 26. november 2022 #72483 Del Skrevet 26. november 2022 Den tydelig regisserte bursdagsnutten på Instagram er bare helt bak mål. Så unaturlig, og ikke minst unødvendig. 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 26. november 2022 #72484 Del Skrevet 26. november 2022 cerruti skrev (5 minutter siden): Jeg reagerer på at håret hylles slik. Alle kan la et barnehår gro, men de færreste gjør det likevel. Enig. Vakkert hår, men det må jo også være ufattelig upraktisk med hår som nesten henger ned til gulvet for et barn. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #72485 Del Skrevet 26. november 2022 Rastebenk skrev (1 time siden): Han oppsøkte en kvinne som hadde skrevet 1 stk saklig kommentar under Beckmann-innlegget om at hun ikke lenger kom til å kjøpe produkter fra Beckmann når de benyttet seg av influensere som utleverer barna sine. Han parkerte utenfor huset hennes, kjørte rett etter henne når hun dro for å hente barnet sitt på trening (hun så det sinte ansiktet hans tydelig i sidespeilet sitt) , og ripet opp hele bilen hennes mens hun var inne og hentet barnet. Samme kveld så ringte han henne flere ganger uten å gi seg til kjenne. Hun anmeldte forholdet og han var inne til politiavhør og erkjente etterhvert alt, inkludert en kraftig bot, for å unngå rettssak. Men han er nå i strafferegisteret og kan f eks ikke lenger drive Omvendt Julenisse, da det krever plettfri vandel. Jeg har felles venner med denne stakkars kvinnen, og dette er noe hele Sarpsborg har fått med seg. Det at CBE pludrer videre i SoMe som om ingenting er skjedd, er bare helt katastrofe. Nå ligger instagraminnleggene deres på mellom 350-1100 likes, og det er bare de få innleggene hvor de ikke har skjult engasjementraten.. Det må være direkte flaut å være han i Sarpsborg nå. Uansett hva han måtte mene er årsaken til utbruddet sitt, så gjør man bare ikke sånt. Man mister ikke kontrollen på den måten. En sånn reaksjon sier kun noe om hans agressjonsnivå og mangel på selvkontroll. - Når vi VET at det hun har gjort kun er å skrive en helt ok melding til Beckmann - som kunde av de, så er dette bare veldig skremmende. Vi vet at han har kvalme syn og særheter fra før, men han er en veldig sint mann i tillegg. Kanskje det til syvende og sist ikke er så rart at Caroline løper og løper på den mølla. 48 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #72486 Del Skrevet 26. november 2022 cerruti skrev (16 minutter siden): Jeg reagerer på at håret hylles slik. Alle kan la et barnehår gro, men de færreste gjør det likevel. Jeg reagerer på at Caroline Berg Eriksen fremstiller barna som objekter for å få hyllest for deres utseende. Her i form av hår og dette har hun holdt på med fra barnet var mye yngre enn 9 år. Det er jo bare begynnelsen på et liv med kroppspress og utseendefokus. Hvorfor er hun avhengig av skrytekommentarer av barnets utseende? Er det viktig? 56 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 26. november 2022 #72487 Del Skrevet 26. november 2022 Scutum skrev (På 23.11.2022 den 14.40): Men tror du ikke at datteren kommer til å få en "offisiel" konto når hun tar i bruk sosiale medier? Altså en som forvaltes av mor og far og brukes til å dra inn spons / penger? (Også har hun sikkert en veldig lukket en for nærmeste venner. Kanskje. Om hun er heldig og får ha det da.) De har allerede opprettet konto på IG med barnets navn. Ingen innlegg, men den følges av både mor og far. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. november 2022 #72488 Del Skrevet 26. november 2022 Agenten Susann pleier ikke å være så privat (men er sosial og utadvendt og sånn), men synes det er fint å være det i podden til Caroline, for å belyse at ikke alle har det så greit i julen. Spar meg. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. november 2022 #72489 Del Skrevet 26. november 2022 Lille_Krokodille skrev (42 minutter siden): De har allerede opprettet konto på IG med barnets navn. Ingen innlegg, men den følges av både mor og far. 🙄 🙄😷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 26. november 2022 #72490 Del Skrevet 26. november 2022 Rastebenk skrev (2 timer siden): Han oppsøkte en kvinne som hadde skrevet 1 stk saklig kommentar under Beckmann-innlegget om at hun ikke lenger kom til å kjøpe produkter fra Beckmann når de benyttet seg av influensere som utleverer barna sine. Han parkerte utenfor huset hennes, kjørte rett etter henne når hun dro for å hente barnet sitt på trening (hun så det sinte ansiktet hans tydelig i sidespeilet sitt) , og ripet opp hele bilen hennes mens hun var inne og hentet barnet. Samme kveld så ringte han henne flere ganger uten å gi seg til kjenne. Hun anmeldte forholdet og han var inne til politiavhør og erkjente etterhvert alt, inkludert en kraftig bot, for å unngå rettssak. Men han er nå i strafferegisteret og kan f eks ikke lenger drive Omvendt Julenisse, da det krever plettfri vandel. Jeg har felles venner med denne stakkars kvinnen, og dette er noe hele Sarpsborg har fått med seg. Det at CBE pludrer videre i SoMe som om ingenting er skjedd, er bare helt katastrofe. Nå ligger instagraminnleggene deres på mellom 350-1100 likes, og det er bare de få innleggene hvor de ikke har skjult engasjementraten.. Har dette stått i Sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 26. november 2022 #72491 Del Skrevet 26. november 2022 Fjugur skrev (1 time siden): Hahaha..... han har herved fått en ny følger (RS-virus-storyen var jo KONGE!) Ja, rett og slett fantastisk 🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 26. november 2022 #72492 Del Skrevet 26. november 2022 LoveMoschino skrev (8 minutter siden): Har dette stått i Sa? Nei, det har ikke stått i noen aviser. @FruJohansenhar postet om det på instagram, etter å ha fått hele historien fra damen som opplevde dette, så de som vet har nok fått det med seg derfra, og etter hvert herfra. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 26. november 2022 #72493 Del Skrevet 26. november 2022 (endret) LoveMoschino skrev (17 minutter siden): Har dette stått i Sa? Jeg har venner i området og fikk greie på det i sommer, en liten stund etter at det hadde skjedd. Men historien tok først fyr på alt fra instagram og jodel til KG for en måneds tid siden, når den ble kjent via @FruJohansen sin instagram. https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/?igshid=YmMyMTA2M2Y= I motsetning til LKE og CBE, så har Fru Johansen en plettfri troverdighet. Og historiens troverdighet sier jo selv selv, i og med at paret ikke har gått ut og dementert det på tross av at Fru Johansen sine reels har over 20 000 visninger nå. De gikk jo f eks ut og dementerte et påstått rykte om at CBE hadde operert rumpa si, et rykte som jeg selv aldri har lest eller fått med meg hverken på KG, jodel eller noe annet sted 😂 Endret 26. november 2022 av Rastebenk 37 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveMoschino Skrevet 26. november 2022 #72494 Del Skrevet 26. november 2022 Rastebenk skrev (19 minutter siden): Jeg har venner i området og fikk greie på det i sommer, en liten stund etter at det hadde skjedd. Men historien tok først fyr på alt fra instagram og jodel til KG for en måneds tid siden, når den ble kjent via @FruJohansen sin instagram. https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/?igshid=YmMyMTA2M2Y= I motsetning til LKE og CBE, så har Fru Johansen en plettfri troverdighet. Og historiens troverdighet sier jo selv selv, i og med at paret ikke har gått ut og dementert det på tross av at Fru Johansen sine reels har over 20 000 visninger nå. De gikk jo f eks ut og dementerte et påstått rykte om at CBE hadde operert rumpa si, et rykte som jeg selv aldri har lest eller fått med meg hverken på KG, jodel eller noe annet sted 😂 Må bare si jeg er sjokkert! Mannen er jo gal! Så flaut for Caroline og være sammen med en sånn mann! Hvordan kan de vise seg i lokal samfunnet. Han er en løs kanon 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hanne357 Skrevet 26. november 2022 Populært innlegg #72495 Del Skrevet 26. november 2022 Nå har jeg hørt alle episodene av Life by Caroline, eller «Barbie er journalist» og jeg må si jeg ble skikkelig trist. Ikke fordi agenten i siste episode forteller om jul med gaver fra fattighuset som såkalt skilsmissebarn (er det noen som bruker det begrepet fortsatt?) og om sin avdøde mor. Men fordi også dette er noe CBE ikke får til. Som journalist og alle bloggers mor i Norge, burde hun jo kunne noe om formidling? Men nei, podcasten høres ut som om noe venninnene mine og jeg laget sammen da vi lekte radio. Sånne utbrudd hvor man sier ting i kor og jubler eller ler etterpå har jeg bare hørt i barbiefilmer de siste årene. Julelys! Koselig! Og når de har tenkt at de kanskje skal ha litt mere substans, så snakker de om opprinnelsen til ulike juletradisjoner. Men også det blir gjort halvveis, med googling underveis i programmet. CBE uttrykker at fra nå av kommer hun alltid til å tenke på det agenten lærte henne om hvorfor vi pynter treet inne, men i neste setning har hun allerede glemt om det var evig lykke eller evig liv det skulle symbolisere. Lurer på om det er glemt til treet skal pyntes likevel? Det er også fascinerende å høre en voksen kvinne betegne sin egen mor, far og søster som kjerne-kjerne-familien og beskrive hvordan de pyntet treet etc. da hun var liten., mens nå handler det om «når JEG tar frem treeet» og «JEG rekker ikke pynte det før bursdagen til *eldstebarnet*» etc. Inntrykket er at hun leker dukkehus for alle som vil se (kjøpe!) og det er skikkelig trist. Tenk å leve i en salgskanal der du har blitt en parodi på deg selv. 55 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 26. november 2022 #72496 Del Skrevet 26. november 2022 Filming av jenta med mamma med mobilen ved siden av. Dokumentering fra to steder samtidig der, altså. Aldri fred å få. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. november 2022 #72497 Del Skrevet 26. november 2022 Rastebenk skrev (2 timer siden): Jeg har venner i området og fikk greie på det i sommer, en liten stund etter at det hadde skjedd. Men historien tok først fyr på alt fra instagram og jodel til KG for en måneds tid siden, når den ble kjent via @FruJohansen sin instagram. https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/?igshid=YmMyMTA2M2Y= I motsetning til LKE og CBE, så har Fru Johansen en plettfri troverdighet. Og historiens troverdighet sier jo selv selv, i og med at paret ikke har gått ut og dementert det på tross av at Fru Johansen sine reels har over 20 000 visninger nå. De gikk jo f eks ut og dementerte et påstått rykte om at CBE hadde operert rumpa si, et rykte som jeg selv aldri har lest eller fått med meg hverken på KG, jodel eller noe annet sted 😂 Så pinlig.. Men de kjører på i samme stil. Vet du, jeg hadde blitt litt paranoid og tenkt at alle som jeg møter i byen, butikken, kafé ol vet at mannen har stalket en ukjent kritiker, skremt vedkommende og ripet opp bilen. Barnet var jo der også. Dette med operasjon av rumpen har jeg aldri hørt om før.. skal si de er kreative disse to som tråkker hjemme. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. november 2022 #72498 Del Skrevet 26. november 2022 ~ Ada ~ skrev (32 minutter siden): Filming av jenta med mamma med mobilen ved siden av. Dokumentering fra to steder samtidig der, altså. Aldri fred å få. Det er ingen hjemme og lyset er av. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. november 2022 #72499 Del Skrevet 26. november 2022 LoveMoschino skrev (1 time siden): Må bare si jeg er sjokkert! Mannen er jo gal! Så flaut for Caroline og være sammen med en sånn mann! Hvordan kan de vise seg i lokal samfunnet. Han er en løs kanon Tenkte det samme som deg da jeg så IG til Fru Johansen. Jeg var klar over at han var hissig på kritikere og tastet i vei, uten å bruke hodet før han trykket send. Men at han var så ustabil kunne jeg aldri forestilt meg. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 26. november 2022 #72500 Del Skrevet 26. november 2022 Caroline synes nok det er på sin plass at Agenten Susann har fått oppleve at det faktisk er forskjell på folk.... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå