Klink Skrevet 24. november 2022 #72401 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) Kollontaj skrev (6 minutter siden): Hvorfor vise seg naken? Hva er hensikten? Hva vil man formidle? Hva skal mottakeren sitte igjen med? Noe nyttig for verden? For kvinner? Denne formidlet at hun var gravid og fine bilder av seg selv. Så hun viste vel fram kroppen sin og er stolt over bildene. Det ville jeg også vært. De var da ikke problematiske på noen måte selv om det var naken? eller med undertøy også faktisk. Bare ett som var naken. Endret 24. november 2022 av Klink 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. november 2022 #72402 Del Skrevet 24. november 2022 Klink skrev (11 minutter siden): Denne formidlet at hun var gravid og fine bilder av seg selv. Så hun viste vel fram kroppen sin og er stolt over bildene. Det ville jeg også vært. De var da ikke problematiske på noen måte selv om det var naken? eller med undertøy også faktisk. Bare ett som var naken. Vi ser nok på ulike sider av influencervirksomhet med litt forskjellig perspektiv - for å si det sånn. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 24. november 2022 #72403 Del Skrevet 24. november 2022 Kollontaj skrev (23 minutter siden): Hvorfor vise seg naken? Hva er hensikten? Hva vil man formidle? Hva skal mottakeren sitte igjen med? Noe nyttig for verden? For kvinner? Det er nyttig for fruen selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 24. november 2022 #72404 Del Skrevet 24. november 2022 Klink skrev (29 minutter siden): Jeg syns bildene var fine jeg. Og vet ikke hvorfor det er dust? Det er dust å ha så mye fokus på egen kropp. 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 24. november 2022 #72405 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) Verken fruen eller mannen eier snev av kongruens. Jeg gikk inn i tråden med en ikke spesielt positiv holdning og var egentlig fullstendig likegyldig, men det blir jo bare verre og verre etter hvert som man får innblikk. Nå er de ikke bare latterlige, men gir direkte avsmak. Det er faktisk mye bedre med oppriktige tullinger enn denne uærligheten de representerer. Endret 25. november 2022 av ~ Ada ~ Skriveleif 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 24. november 2022 #72406 Del Skrevet 24. november 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): CBE legger godt til rette for identitetstyveri. De trenger ikke å bruke så mye tid på å Google, er bare til å oppsøke virkets IG. Ja, dessverre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 24. november 2022 #72407 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (3 minutter siden): Ja, dessverre. Synd de ikke tar dette på alvor når folk har sagt det til dem. Ranting og blokkering er takken for oppfordringen om å verne om mindreårige. Endret 24. november 2022 av AnnePåLande 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 24. november 2022 #72408 Del Skrevet 24. november 2022 AnnePåLande skrev (4 minutter siden): Synd de ikke tar dette på alvor når folk har sagt det til dem. Ranting og blokkering er takken for oppfordringen om å verne om mindreårige. Hun får jo kritikk uansett hva hun gjør, så da er hun uangripelig og kan kjøre på videre. Fra 2016: https://www.minmote.no/nyheter/a/mB3xKl/omstridt-blogger-blir-bikinimodell-jeg-faar-kritikk-uansett-hva-jeg-gjoer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 24. november 2022 #72409 Del Skrevet 24. november 2022 "det er viktig for meg at kritikken jeg får ikke påvirker valgene jeg tar." altså... 😂 det var tilsynelatende årsaken til at hun tok lip fillers, bilderedigering og kommentarfeltskandalen, samt ektemannens stalking gikk ikke så bra det, gitt 34 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. november 2022 #72410 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) AnnePåLande skrev (26 minutter siden): Det er dust å ha så mye fokus på egen kropp. Joda til sammen er det voldsomt mye fokus på kropp. men at det er så galt med lettkledde bilder av seg selv gravid eller ikke det syns jeg er ganske rart å mene i 2022. Endret 24. november 2022 av Klink 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. november 2022 #72411 Del Skrevet 24. november 2022 Ganske sikker på at verken 9-åringer eller eldre barn synes det er stas at mamma legger ut nakenbilder fra da du lå i magen. Barns integritet legges til side for et ekstremt kroppsfokus hos mor. 44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. november 2022 #72412 Del Skrevet 24. november 2022 Kollontaj skrev (35 minutter siden): Vi ser nok på ulike sider av influencervirksomhet med litt forskjellig perspektiv - for å si det sånn. Javel- for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 24. november 2022 #72413 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) Mrs Robinson skrev (12 minutter siden): "det er viktig for meg at kritikken jeg får ikke påvirker valgene jeg tar." altså... 😂 det var tilsynelatende årsaken til at hun tok lip fillers, bilderedigering og kommentarfeltskandalen, samt ektemannens stalking gikk ikke så bra det, gitt Ja, og det er flere gullkorn der: Jeg ønsker å få fokuset bort fra dette med kroppsfasong og hva som er normalt. Normalt finnes jo ikke. Det å være aktiv og ha sunn helse bør stå i fokus, ikke hvilken kroppsfasong man har, sier hun. Endret 24. november 2022 av ~ Ada ~ La til tekst 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 24. november 2022 #72414 Del Skrevet 24. november 2022 Klink skrev (11 minutter siden): Joda til sammen er det voldsomt mye fokus på kropp. men at det er så galt med lettkledde bilder av seg selv gravid eller ikke det syns jeg er ganske rart å mene i 2022. Det er summen av alt som gjør at det blir for mye. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. november 2022 #72415 Del Skrevet 24. november 2022 AnnePåLande skrev (3 minutter siden): Det er summen av alt som gjør at det blir for mye. Det er jeg med på. men jeg opplevde at meningen var at det er dust å legge ut nakenbilder av seg selv. Det var vitterlig det som sto. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 24. november 2022 #72416 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Hvorfor vise seg naken? Hva er hensikten? Hva vil man formidle? Hva skal mottakeren sitte igjen med? Noe nyttig for verden? For kvinner? CBE benytter enhver anledning til å vise frem kroppen sin. Være seg for å markere datterens bursdag, når hun liksom plukker søppel på stranda eller er på sykkelferie på Dovre. Enten er det forsvinnende lite klær, eller pinetrange klær som er altfor små. Det intense, tenåringsaktige kroppshysteriet ødelegger for henne. Folk vil antakeligvis bare sjekke ut julepynten hennes, og kommer rett inn på lettkledt thinspo i stedet. Altså wtf 😬 Hun bruker mange timer hver eneste dag på sitt eget utseende og de fleste følgerne hun hadde vokste fra henne for mange år siden. CBE ligger nå mellom 500 og 1000 likes på de siste bildene og videoene på instagram... Dette er regelrett dritflaut fra en influenserbedrift med TO fullstidsansatte mennesker. Endret 24. november 2022 av Rastebenk 39 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 24. november 2022 #72417 Del Skrevet 24. november 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Det er jeg med på. men jeg opplevde at meningen var at det er dust å legge ut nakenbilder av seg selv. Det var vitterlig det som sto. Vel, det er dust å legge ut så mange bilder av kroppen sin. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 24. november 2022 #72418 Del Skrevet 24. november 2022 ~ Ada ~ skrev (8 minutter siden): Ja, og det er flere gullkorn der: Jeg ønsker å få fokuset bort fra dette med kroppsfasong og hva som er normalt. Normalt finnes jo ikke. Det å være aktiv og ha sunn helse bør stå i fokus, ikke hvilken kroppsfasong man har, sier hun. Hun lyver så hun tror det selv. De skulle eksponere barna mindre sa hun på TV2 høstlansering i forbindelse med bloggerne. Så ble det bare helt motsatt. Hun tør ikke stå for det de gjør og sier det stikk motsatte av det de gjør i praksis for å høres ut som en god mor. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. november 2022 #72419 Del Skrevet 24. november 2022 AnnePåLande skrev (3 minutter siden): Vel, det er dust å legge ut så mange bilder av kroppen sin. Det syns jeg man gjør som man vil med. Derimot å drive med thinspo, inspirere til et kosthold med for lite mat fordi at man selv muligens har en sf, manisk trening og operere seg og vise frem seg selv som gir inntrykk av at dette er resultat av trening er høyst kritikkverdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 24. november 2022 #72420 Del Skrevet 24. november 2022 Rastebenk skrev (6 minutter siden): CBE benytter enhver anledning til å vise frem kroppen sin. Være seg for å markere datterens bursdag, når hun liksom plukker søppel på stranda eller er på sykkelferie på Dovre. Enten er det forsvinnende lite klær, eller pinetrange klær som er altfor små. Det intense, tenåringsaktige kroppshysteriet ødelegger for henne. Folk vil antakeligvis bare sjekke ut julepynten hennes, og kommer rett inn på lettkledt thinspo i stedet. Altså wtf 😬 Hun bruker mange timer hver eneste dag på sitt eget utseende og de fleste følgerne hun hadde vokste fra henne for mange år siden. CBE ligger nå mellom 500 og 1000 likes på de siste bildene og videoene på instagram... Dette er regelrett dritflaut fra en influenserbedrift med TO fullstidsansatte mennesker. Den plukker søppel var stor. Ellers spesielt å se noen plassere kamera slik at man kan glo oppi rumpa mens hun løper på mølla igjen og igjen. Jeg tør påstå det er en litt spesiell jobb å ha. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå