Oline12 Skrevet 21. november 2022 #72301 Del Skrevet 21. november 2022 Hva er greia med podtail da? Merkelig opplegg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 21. november 2022 #72302 Del Skrevet 21. november 2022 Oline12 skrev (14 minutter siden): Hva er greia med podtail da? Merkelig opplegg Det er vel en bitteliten pod-produsent? Og av de få som produseres der ligger CBE som nr. 13? Ikke spor av henne på Podtoppen i hvert fall, så det er ikke spesielt mange lyttere der i gården… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 21. november 2022 #72303 Del Skrevet 21. november 2022 halvehimmelen skrev (58 minutter siden): Det er vel kun Podtoppen som faktisk får reell tredjepartsdata for norske podcaster og er den offisielle lista som benyttes i Norge. Podcasten ligger ikke på 13. plass der, i alle fall. Jeg får ikke opp podcasten i det hele tatt. Det ser ut som at Podtoppen tar seg betalt for at man skal kunne inkluderes på lista. Og så ser det ut til at den ikke teller med podcaster som ligger bak betalingsmur, men det siste her gjelder vel ikke Carolines pod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 21. november 2022 #72304 Del Skrevet 21. november 2022 Håper ingen PT med respekt for seg selv ønsker å samarbeide med NetFit. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. november 2022 #72305 Del Skrevet 21. november 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 21. november 2022 #72306 Del Skrevet 21. november 2022 lillehammeren skrev (37 minutter siden): Håper ingen PT med respekt for seg selv ønsker å samarbeide med NetFit. Helt enig. Men ikke sikkert (forhåpentligvis) di får det med seg når dem reklamerer for at di trenger PT-er på story (som forsvinner etter 24 timer) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. november 2022 #72307 Del Skrevet 21. november 2022 halvehimmelen skrev (3 timer siden): Det er vel kun Podtoppen som faktisk får reell tredjepartsdata for norske podcaster og er den offisielle lista som benyttes i Norge. Podcasten ligger ikke på 13. plass der, i alle fall. Jeg får ikke opp podcasten i det hele tatt. Stemmer. Den listen hun er nr.13 på har kun med apple og podtail. Så en annen liste i går der var den140 et eller annet. Men husker ikke hvor jeg så den 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. november 2022 #72308 Del Skrevet 21. november 2022 Ice-91 skrev (1 time siden): Helt enig. Men ikke sikkert (forhåpentligvis) di får det med seg når dem reklamerer for at di trenger PT-er på story (som forsvinner etter 24 timer) Folk flest gjør litt research når de søker jobber. Så da faller de nok fort igjennom. Ikke mange som ønsker å jobbe med folk som ter seg sånn. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 22. november 2022 #72309 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) Lily Of the Valley skrev (10 timer siden): Ett enkelt googlesøk: https://podtail.com/no/top-podcasts/no/ Ligger på 13-plass På Spotify lå de på 200. plass. F eks lenger ned enn 2 timer med regnlyder 🤷♀️ Så det kommer an på hvilken podliste man sjekker. Endret 22. november 2022 av Rastebenk 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngende_grunn Skrevet 22. november 2022 #72310 Del Skrevet 22. november 2022 Overhengende sannsynlig at dette er et hint i Carolines retning, eller hva? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. november 2022 #72311 Del Skrevet 22. november 2022 gyngende_grunn skrev (35 minutter siden): Overhengende sannsynlig at dette er et hint i Carolines retning, eller hva? Kan og være andre men Caroline Berg Eriksen driver også med dette. Nå kommer julen og det er posering med godteri og baking av masse usunt. Det er typisk folk med et problematisk kroppsbilde. Lage masse mat og kaker til andre. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 22. november 2022 #72312 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) Tenker også IR på den posten fra SE Men den siste Q&A på Netfit hadde ekstremt mye fokus på å miste vekt. Synes det er drøyt at de gir så mye råd rundt vekt og matinntak. Her spør en med tydelig lav fettprosent om det er ok. Hvilken kompetanse har de for å mene noe om det? Poster en tabell til svar. Jeg synes det er trist og skadelig Skjermdump fra story på Netfit Endret 22. november 2022 av Bulsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 22. november 2022 #72313 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) Bulsara skrev (1 time siden): Tenker også IR på den posten fra SE Men den siste Q&A på Netfit hadde ekstremt mye fokus på å miste vekt. Synes det er drøyt at de gir så mye råd rundt vekt og matinntak. Her spør en med tydelig lav fettprosent om det er ok. Hvilken kompetanse har de for å mene noe om det? Poster en tabell til svar. Jeg synes det er trist og skadelig Skjermdump fra story på Netfit Det hadde jo vært greit å vite hvor denne tabellen kommer fra. Man skal jo ikke stole ukritisk på enhver kilde. Her vet vi jo at det er en ufaglært som svarer (CBE har selv sagt at det alltid er hun som svarer), og ved å poste en tabell som kan være hentet fra hvor som helst, akkurat det vitner jo om nedsatt evne hos avsender/netfit til å forstå viktigheten av kildehenvisninger og kildekritikk. Det er jo ikke noe dumt svar i seg selv å henvise til troverdige data, men akkurat her så gjøres jo ikke det. Netfit hadde fremstått langt mer ryddig dersom LKE svarte, siden han er utdannet PT. Men han har jo gravd sin egen grav de siste ti årene ved å fremstå usmakelig ("Alkoholreklameloven er tåpelig", "stakkars meg som må kjøre skoda fordi jeg kjørte på og drepte en hest") og fettfobisk ("Beyonce er 20 kg overvektig og har lår jeg vil betegne som enorme", "pizza i dag feit i morra"), og ikke minst kvinnefiendtlig (krangler ofte med kviner i SoMe). Ikke har han rent rulleblad lenger heller, etter forfølging og hærverk mot en kvinne som han oppsøkte. Her burde Adrian Paul inn og hjelpe Netfit med å rydde opp litt for å bøte på troverdigheten. Jeg vet at Netfit er LKE sitt hjertebarn og ikke CBEs, hun klager derimot på at treningen ofte er altfor tøff og at hun gruet seg/ikke vil. Men LKE har dessverre driti så sinnsykt på draget at han burde fjerne all synligheten sin i bedriften. For alle vet. Stakkars CBE. Endret 22. november 2022 av Rastebenk 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 22. november 2022 #72314 Del Skrevet 22. november 2022 Bulsara skrev (1 time siden): Tenker også IR på den posten fra SE Men den siste Q&A på Netfit hadde ekstremt mye fokus på å miste vekt. Synes det er drøyt at de gir så mye råd rundt vekt og matinntak. Her spør en med tydelig lav fettprosent om det er ok. Hvilken kompetanse har de for å mene noe om det? Poster en tabell til svar. Jeg synes det er trist og skadelig Skjermdump fra story på Netfit Skremmende fokus på lav fettprosent og så tynn som mulig. Tynn er ikke = sunn Sunnhet er mye mer enn tynnest mulig. Lurer på hvordan beintetthetten deres feks? Lav beintetthett henger ofte sammen med manisk slanke-/tynnfokus. Kombinert med mye trening = høyere skadefrekvens. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 22. november 2022 #72315 Del Skrevet 22. november 2022 Stargaze skrev (11 minutter siden): Skremmende fokus på lav fettprosent og så tynn som mulig. Tynn er ikke = sunn Sunnhet er mye mer enn tynnest mulig. Lurer på hvordan beintetthetten deres feks? Lav beintetthett henger ofte sammen med manisk slanke-/tynnfokus. Kombinert med mye trening = høyere skadefrekvens. NRK hadde en artikkel om en tidligere bikinfitness-utøver som ble beinskjør som følge av et hardt trenings- og kostholdsregime for et drøyt år siden. Da var LKE ute og mente at det var en dårlig artikkel og at NRK tok feil. 24 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 22. november 2022 #72316 Del Skrevet 22. november 2022 halvehimmelen skrev (14 timer siden): Det er vel kun Podtoppen som faktisk får reell tredjepartsdata for norske podcaster og er den offisielle lista som benyttes i Norge. Podcasten ligger ikke på 13. plass der, i alle fall. Jeg får ikke opp podcasten i det hele tatt. Det stemmer. -Podtoppen er Norges offisielle toppliste og måling av norske podkaster. Målingen eies av NRK, Schibsted, Bauer Media, P4-gruppen og Moderne Media. Den finansieres av eierne og aktører som har tilsluttet seg målingen. "Life by Caroline" gis ut av Moderne Media, jeg finner den heller ikke på lista over de rundt 1000 podcastene som ligger der . Mulig den ikke kom med forrige uke🤔Lista oppdateres kl.12 hver onsdag. https://www.podtoppen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blåpille Skrevet 22. november 2022 Populært innlegg #72317 Del Skrevet 22. november 2022 Bulsara skrev (4 timer siden): Tenker også IR på den posten fra SE Men den siste Q&A på Netfit hadde ekstremt mye fokus på å miste vekt. Synes det er drøyt at de gir så mye råd rundt vekt og matinntak. Her spør en med tydelig lav fettprosent om det er ok. Hvilken kompetanse har de for å mene noe om det? Poster en tabell til svar. Jeg synes det er trist og skadelig Skjermdump fra story på Netfit Var svaret deres seriøst å poste en forbanna tabell?? 🤮 Jeg blir så sur at jeg ikke orker. Miksen av thinspo, perfeksjonistfokus og "trenings-og kostholdseksperter" med arrogant tilnærmelse må være tidenes mest usunne kombinasjon!! HVA i alle verden tenker de når de lar denne damen svaret på sensitive spørsmål uten bakgrunnsinfo om de som spør? Hun har ikke utdannelse, jobben hennes er å promotere seg selv og reklame.. og det er liksom OK og sitte der og svare på helserelaterte spørsmål? Og hun må hente svarene hun får fra en 2.part (LK, Adrian Paul) først?? Er det her lovlig? Jeg blir jo ekstra stresset mtp hva slags type mennesker som jeg forestiller meg finner inspirasjon hos noen som CBE&LKE. Da tenker jeg mange av de fort kan være sårbare, og bør gå alle andre instanser enn netfit for helseråd. Bare det å spørre om 21 % er OK fettprosent. Og de poster faktisk et svar på dette.. en tabell.. 😭 47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 22. november 2022 #72318 Del Skrevet 22. november 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Det stemmer. -Podtoppen er Norges offisielle toppliste og måling av norske podkaster. Målingen eies av NRK, Schibsted, Bauer Media, P4-gruppen og Moderne Media. Den finansieres av eierne og aktører som har tilsluttet seg målingen. "Life by Caroline" gis ut av Moderne Media, jeg finner den heller ikke på lista over de rundt 1000 podcastene som ligger der . Mulig den ikke kom med forrige uke🤔Lista oppdateres kl.12 hver onsdag. https://www.podtoppen.no/ Slik jeg ser det skulle podcasten til CBE automatisk vært med i målingene, da den oppfyller alle kriterier og ligger på en plattform som støttes. Når den likevel ikke er med, tipper jeg at det skyldes et aktivt valg fra pod-eier. Omtrent som å skjule antall likes på IG, fremfor å være ærlig om hvor dårlig det egentlig står til... Det er synd hun ikke tar dette seriøst og legger ned et minimum av arbeid for å levere kvalitet. Denne podcasten er vel det eneste hun har akkurat nå, som ikke er svertet av mannen hennes? Hun burde gripe sjansen med begge hender. I stedet så regner hun med at det holder å være Caroline Berg Eriksen, og tror at folk blir inspirert av spy og bæsj, fordi det kommer fra hennes munn... Fra Podtoppen Alle norske podkaster som ønsker det skal kunne delta i målingen Den avgjørende faktoren for å kunne bli målt er at podkasten teknisk ligger på en publiseringsplattform som kan levere serverlogger til målingen. Målingen finansieres derfor av hver publiseringsplattform som leverer logger, ikke hver enkelt podkast. Dersom du er på en plattform som allerede leverer serverlogger, så er kostnaden tatt av plattformen og du kan delta i målingen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 22. november 2022 #72319 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) Bulsara skrev (5 timer siden): Tenker også IR på den posten fra SE Men den siste Q&A på Netfit hadde ekstremt mye fokus på å miste vekt. Synes det er drøyt at de gir så mye råd rundt vekt og matinntak. Her spør en med tydelig lav fettprosent om det er ok. Hvilken kompetanse har de for å mene noe om det? Poster en tabell til svar. Jeg synes det er trist og skadelig Skjermdump fra story på Netfit Dersom man måler fettprosenten vet man utmerket godt hvordan man ligger an, det følger med tabell eller så gir vedkommende som måler fettprosenten god veiledning. Dette spørsmålet er bare tull.... Tillegg: ingen måler fettprosent uten å en minste anelse om hva som er ønsket prosent, eller hva som er målet! Nekter å tro at en totalt uvitende person plutselig finner en fettklype og måler random for å spørre netfit. Tillegg2: 30% i fettprosent kan være helt flott det, så lenge hjerteprøver, blodprøver og lungekapasitet er bra. 10% kan også være bra, gitt at det andre er på stell. Men det sier dem INGENTING om!! Viser jo bare nok en gang at netfit.no utelukkende fokuserer på utseende! Endret 22. november 2022 av MacBeth 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 22. november 2022 #72320 Del Skrevet 22. november 2022 MacBeth skrev (8 minutter siden): Dersom man måler fettprosenten vet man utmerket godt hvordan man ligger an, det følger med tabell eller så gir vedkommende som måler fettprosenten god veiledning. Dette spørsmålet er bare tull.... Tillegg: ingen måler fettprosent uten å en minste anelse om hva som er ønsket prosent, eller hva som er målet! Nekter å tro at en totalt uvitende person plutselig finner en fettklype og måler random for å spørre netfit. Lagd spørsmålene selv som vanlig og går på googel og finner et random svar, de er virkelige ikke sanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå