Hallepalle2 Skrevet 20. november 2022 #72201 Del Skrevet 20. november 2022 Sol79 skrev (14 minutter siden): Jeg tror fruen er mer rasende fordi at LK ikke vil ha på seg matchende julepysj og se på Tre nøtter til Askepott med resten av familien. Det var ikke måte på hvor sterke følelser det var rundt dette i podden. Var det en sak? Får hun ikke kle på mannen kostymer så det passer til narritiativet? 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 20. november 2022 #72202 Del Skrevet 20. november 2022 Hallepalle2 skrev (17 minutter siden): Var det en sak? Får hun ikke kle på mannen kostymer så det passer til narritiativet? Han prioriterte en løpetur alene istedet for å sitte i julepysj med jentene sine og se Tre Nøtter til Askepott. På en måte forstår jeg CBE. Synes han kunne gjort den løpeturen tidligere, eller faktisk droppet den. Han kunne vel engasjert seg litt i barna sine og vært med for deres skyld. Bidratt til å skape fellesskap sammen med dem. Kanskje han ikke synes det er den kuleste aktiviteten, men på selve julaften kunne han lagt seg litt i selen for barna sine. Men nei- egne behov først. Synes det sier mye om han og legger seg til andre negative historier om han og egoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 20. november 2022 #72203 Del Skrevet 20. november 2022 Bulsara skrev (18 minutter siden): Han prioriterte en løpetur alene istedet for å sitte i julepysj med jentene sine og se Tre Nøtter til Askepott. På en måte forstår jeg CBE. Synes han kunne gjort den løpeturen tidligere, eller faktisk droppet den. Han kunne vel engasjert seg litt i barna sine og vært med for deres skyld. Bidratt til å skape fellesskap sammen med dem. Kanskje han ikke synes det er den kuleste aktiviteten, men på selve julaften kunne han lagt seg litt i selen for barna sine. Men nei- egne behov først. Synes det sier mye om han og legger seg til andre negative historier om han og egoet Jeg tenkte først "Atte hæ? Hvorfor skal dette diskuteres her inne? Som et tema i julepodden er det bare komisk i seg selv, men å gjøre det til gjenstand for diskusjon her inne er bare lavmål". Ved nærmere ettertanke: dette er naturlig nok hva som skjer når man velger å sause sammen familie og business og brette det ut for en hel verden. At hun orker. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 20. november 2022 #72204 Del Skrevet 20. november 2022 Bulsara skrev (38 minutter siden): Han prioriterte en løpetur alene istedet for å sitte i julepysj med jentene sine og se Tre Nøtter til Askepott. På en måte forstår jeg CBE. Synes han kunne gjort den løpeturen tidligere, eller faktisk droppet den. Han kunne vel engasjert seg litt i barna sine og vært med for deres skyld. Bidratt til å skape fellesskap sammen med dem. Kanskje han ikke synes det er den kuleste aktiviteten, men på selve julaften kunne han lagt seg litt i selen for barna sine. Men nei- egne behov først. Synes det sier mye om han og legger seg til andre negative historier om han og egoet Dette er vel det man kan kalle en ikke-sak. Min mann hadde heller aldri blitt med på pysj og askepott, og hadde heller tatt seg en løpetur alene. Det er ikke tvil om at de begge er engasjerte og glade i barna sine, tror de tilbringer mer tid med de enn de fleste andre gjør. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 20. november 2022 #72205 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg har aldri skjønt det der julepysj og Tre nøtter til Askepott greiene og at Lars Kristian Eriksen heller gjør noe annet da må jeg si er helt normalt. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. november 2022 #72206 Del Skrevet 20. november 2022 Dette med løpetur istedetfor Askepott i pysjen ble delt i podcasten? Sånn sett helt ok at det diskuteres her, men veldig enig i at det er en ikke-sak. Dette høres ut som noe "bla-bla-bla" som er ment å høres ut som søtt kliss. Jeg kan aldri huske at vi i vår familie har sittet i julepysj sammen og sett på Askepott. Ungene så på det, og noenganger rakk jeg å sette meg litt å se. Men julaften formiddag er stort sett ganske travel hos de fleste. 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 20. november 2022 #72207 Del Skrevet 20. november 2022 Bulsara skrev (1 time siden): Han prioriterte en løpetur alene istedet for å sitte i julepysj med jentene sine og se Tre Nøtter til Askepott. På en måte forstår jeg CBE. Synes han kunne gjort den løpeturen tidligere, eller faktisk droppet den. Han kunne vel engasjert seg litt i barna sine og vært med for deres skyld. Bidratt til å skape fellesskap sammen med dem. Kanskje han ikke synes det er den kuleste aktiviteten, men på selve julaften kunne han lagt seg litt i selen for barna sine. Men nei- egne behov først. Synes det sier mye om han og legger seg til andre negative historier om han og egoet Jeg har en grei mann, men vet ikke om han hadde giddet å sitte i julepysj for å se Tre Nøtter til Askepott. Han eier ikke, og har aldri eid en julepysj, en gang. Det blir litt kunstig for meg….la oss ta på pysjen ig se tv ,kanskje kakao og…….glem ikke at det skal på Insta. Så her har LKE min største forståelse. Om man er en familie som er sammen hele tiden, så trenger man vel ikke sitte oppå hverandre for å se tv julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. november 2022 #72208 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) NettoppJa skrev (46 minutter siden): Dette er vel det man kan kalle en ikke-sak. Min mann hadde heller aldri blitt med på pysj og askepott, og hadde heller tatt seg en løpetur alene. Det er ikke tvil om at de begge er engasjerte og glade i barna sine, tror de tilbringer mer tid med de enn de fleste andre gjør. Eh, ja. Men hun velger å dele det i podcasten sin. (Og mannen min i julepysj foran TV kl 1100 julaften? the very idea!) Endret 20. november 2022 av pøbelsara 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Alvario Skrevet 20. november 2022 Populært innlegg #72209 Del Skrevet 20. november 2022 Har nok aldri skrevet noe her inne før, og følger heller ikke firmaet på deres media. Samtidig blir jeg fristet til å gå inn å kikke jevnlig når jeg kommer over ting i tråden her. Forstår at flere av dere opplever at dere tar ett samfunnsansvar når dere tar tak i ting, reklamesamarbeid++ og det er flott at noen bruker tiden sin på dette. Influenserne har en enorm påvirkningskraft, og slik som dette firmaet holder på tenker jeg blandt annet trigger mange med spiseforstyrrelse. Kjenner likevel at jeg sitter mest igjen med bekymring for Caroline her. For meg fremstår hun som syk. Det hun legger ut og hennes vinkling på bilder, fokus på trening m.m kan jo ikke være helsefremmende på noe vis. Tenker likevel at dette er ikke hennes feil. Er hun så syk som hun fremstår så ser hun ikke hva innleggene hennes gjør mot andre, heller ikke sine egne barn. I tillegg bor hun sammen med en mann som burde ha hjulpet henne ut av sykdommen, men heller driver henne mer og mer. Dette er inntektskilden deres og i stedet for å jobbe for at konen skal få riktig hjelp melker han dette for alt det er verdt. Antar det er mange som leser her på KG i Caroline sin nærmeste krets: VÆR SÅ SNILL. Hjelp henne!! Vær på tilbudssiden. Ikke still opp på bilder med settinger hvor hun selv fremstår syk. Snakk med henne og hjelp henne til å forstå at det finnes andre måter å tjene penger på og at hun har så mange andre muligheter fremover🌸 47 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 20. november 2022 #72210 Del Skrevet 20. november 2022 Ugresset skrev (11 timer siden): Får hun varsel hvis jeg screenshotter? Tok bilde av bildet så kvaliteten ble så som så. Hva er det som skjer 😂.. Oppfatter ikke dette som en frisk kvinne. For en bisarr vinkel, setter seg på huk - skræver. Ser jo ut som at hun faller av tredemølla og tar en selfie i samme slengen. Trist at alle andre ser, hvor desperat etter bekreftelse hun er. Tror ikke hun er bevisst på det selv. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 20. november 2022 #72211 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Isild skrev (1 time siden): Dette høres ut som noe "bla-bla-bla" som er ment å høres ut som søtt kliss. Ja, helt enig. Jeg gidder ikke å høre på podden, men hørte teaseren hvor det kom opp og tenkte bare «er det mulig.»Retorikken er så barnslig og lite troverdig, og narrativet prøver desperat å gjøre det krampeaktig søtt og «julete», med en liten ufarlig problemstilling om uenighet mellom paret. Tipper de begge er innstilt på at løpingen går sin gang helt uavhengig av høytider osv. Jeg tror jeg kunne snakket slik om kjæresten da jeg var 18 liksom… Endret 20. november 2022 av cerruti 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 20. november 2022 #72212 Del Skrevet 20. november 2022 1 hour ago, Isild said: Dette med løpetur istedetfor Askepott i pysjen ble delt i podcasten? Sånn sett helt ok at det diskuteres her, men veldig enig i at det er en ikke-sak. Dette høres ut som noe "bla-bla-bla" som er ment å høres ut som søtt kliss. Jeg kan aldri huske at vi i vår familie har sittet i julepysj sammen og sett på Askepott. Ungene så på det, og noenganger rakk jeg å sette meg litt å se. Men julaften formiddag er stort sett ganske travel hos de fleste. Hehe, ja - i prisippet ville jeg gjerne sett på diverse sammen med ungene (og nå når de er unge voksne som kommer hjem til jul), mye julestemning i det - men i praksis har jeg dessverre tusen ting å gjøre julaften… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 20. november 2022 #72213 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) ..... Endret 26. januar 2023 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. november 2022 #72214 Del Skrevet 20. november 2022 Andrea59 skrev (36 minutter siden): Hehe, ja - i prisippet ville jeg gjerne sett på diverse sammen med ungene (og nå når de er unge voksne som kommer hjem til jul), mye julestemning i det - men i praksis har jeg dessverre tusen ting å gjøre julaften… Nettopp! Hun skildrer en julaften formiddag som egentlig kun eksisterer på bilder hos influencere som CBE.no. Det er ikke gjenkjennbart for så veldig mange, og ikke mye å relatere seg til. En vanlig barnefamilie går i 100 på julaften. Det er rot som skal ryddes, mat som skal lages, alle skal dusjes. Det er godtepapir og småknuffing i sofaen. Og det blir som regel en tur på butikken fordi man har glemt fløte ++ Hele familien i julepysj foran TV for å se Askepott (med ryddig julepyntet stue, fyr på peisen og kakao i julekopper antageligvis) - det er slikt man ser i reklamer og magasiner. Posert utopi. Men, det er jo det de ønsker å være - et "glanset magasin". Så da blir det bare rart at de snakker om å få bli med "inn" og få litt ekte julestemning med Caroline. Ingen kommer noensinne til å få se noe bak fasaden hos den influenceren. Manisk kommentarsletting og blokkering - og herverk og stalking osv - det gir ikke så veldig julestemning til noen. 36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 20. november 2022 #72215 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Isild skrev (36 minutter siden): Nettopp! Hun skildrer en julaften formiddag som egentlig kun eksisterer på bilder hos influencere som CBE.no. Det er ikke gjenkjennbart for så veldig mange, og ikke mye å relatere seg til. En vanlig barnefamilie går i 100 på julaften. Det er rot som skal ryddes, mat som skal lages, alle skal dusjes. Det er godtepapir og småknuffing i sofaen. Og det blir som regel en tur på butikken fordi man har glemt fløte ++ Hele familien i julepysj foran TV for å se Askepott (med ryddig julepyntet stue, fyr på peisen og kakao i julekopper antageligvis) - det er slikt man ser i reklamer og magasiner. Posert utopi. Men, det er jo det de ønsker å være - et "glanset magasin". Så da blir det bare rart at de snakker om å få bli med "inn" og få litt ekte julestemning med Caroline. Ingen kommer noensinne til å få se noe bak fasaden hos den influenceren. Manisk kommentarsletting og blokkering - og herverk og stalking osv - det gir ikke så veldig julestemning til noen. Tja, det er også helt vanlig å ha god tid på julaften. Her er det mannen som lager grøt på formiddagen og setter i gang med julemiddagen i 12-tiden, mens barna og jeg koser oss med skitur hele formiddagen for å få brent mest mulig energi (da blir det MYE mindre krangling dem i mellom resten av dagen), inn i varmen til dusj, julegenser, deilig grøt og og så julestrømpekos og kakao i sofaen. Men så er vi bare 6 personer på julekvelden, det hjelper jo veldig i fht de som skal ha 15-20 stk rundt bordet på julaften! Men ja, hele familien i matchende julepysj klokka 11 på formiddagen på julaften for å se Tre Nøtter til Askepott, da er du faktisk 100 % Instagramskadet. Endret 20. november 2022 av Rastebenk 19 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 20. november 2022 #72216 Del Skrevet 20. november 2022 Rastebenk skrev (10 minutter siden): Tja, det er også helt vanlig å ha god tid på julaften. Her er det mannen som lager grøt på formiddagen og setter i gang med julemiddagen i 12-tiden, mens barna og jeg koser oss med skitur hele formiddagen for å få brent mest mulig energi (da blir det MYE mindre krangling dem i mellom resten av dagen), inn i varmen til dusj, julegenser, deilig grøt og og så julestrømpekos og kakao i sofaen. Men så er vi bare 6 personer på julekvelden, det hjelper jo veldig i fht de som skal ha 15-20 stk rundt bordet på julaften! Men ja, hele familien i julepysj klokka 11 på formiddagen på julaften for å se Tre Nøtter til Askepott, da er du faktisk 100 % Instagramskadet. Det hørtes ut som en deilig julaften-formiddag, så ja - det er selvfølgelig også vanlig å ha god tid. Det kommer an på om hvor mange man er, og om man er invitert bort, eller selv har invitert osv. Men, familier i julepysj for å se på Askepott, det er nok bare på Instagram. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 20. november 2022 #72217 Del Skrevet 20. november 2022 Hva er greia med bæsjtisspromp-humoren?! Tenkte å gi podden en sjanse til, kom meg til 16 minutter før de snakka om Rampenissediaré og hvem som lager mest delikat rampenissebæsj. Altså, hvor gamle er de?? Første Pod ble introdusert med spy, andre episode handler om bæsj... Ikke forteller de det på en morsom måte heller, det er bare pinlig pjatt. 41 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 20. november 2022 #72218 Del Skrevet 20. november 2022 Hoppetau skrev (1 time siden): Det er godt hun reagerer på noe på barnas vegne da. Å prioritere lang frokost og løpetur selv på barnets bursdag var jo helt greit i følge henne. Så jeg strever litt med å se at tre nøtter til Askepott på julaften skal være viktigere enn bursdag... det er ikke for barnas skyld, men for hennes 🤷🏼♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 20. november 2022 #72219 Del Skrevet 20. november 2022 Godt at kommentarer fortsatt står inne hos Morten Hegseth😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. november 2022 #72220 Del Skrevet 20. november 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå