Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (På 13.11.2022 den 18.58):

Strålende omtale av podcasten så langt😄

06AB1EB8-9639-4268-9C98-7FD338FAEC6C.jpeg

Heisann Lars Kristian Eriksen 😀😀 Du er en fantastisk ektemann ass…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis Sau skrev (5 timer siden):

Jeg kjenner at hun nesten ikke klarer å provosere frem engasjement hos meg lenger. Det må liksom til at gubben hennes trakasserer og gjør hærverk på en kvinne og hennes eiendom for at jeg gidder å bry meg. 

Rett og slett en "has been", utdatert, løpende slankedame, med silikon og rumpe-pute. Gjesp.

Blir ordentlig forbannet, og provosert jeg også. Lke skal ikke slippe unna med dette her 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (8 timer siden):

Blir ordentlig forbannet, og provosert jeg også. Lke skal ikke slippe unna med dette her 😡

Det har han vel allerede gjort…

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (På 13.11.2022 den 18.58):

Strålende omtale av podcasten så langt😄

06AB1EB8-9639-4268-9C98-7FD338FAEC6C.jpeg

Morsomt at vedkommende kjenner Susan og hennes jul såååå godt da. Spesielt siden de aller færreste vet hvem hun er i det hele tatt. 

• Liker 37
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lyttet til podcasten og kan ikke uttale meg om innholdet. Det jeg finner interessant er hvordan Caroline og Susan tror at deres prat over noe så hverdagslig som jul og tradisjoner, er en oppskrift på suksess. Ingen av de er akkurat i vinden om dagen, og skal man lykkes med en podcast må man glimre med noe, enten det er et hett og engasjerende tema eller gjester folk er nysgjerrige på. Det kan forsåvidt også hende at de bare vil fylle tiden sin med noe, at dette slettes ikke er et produkt av høye ambisjoner, men mer et koselig tidsfordriv for to damer som tilsynelatende ikke har mange jern i ilden.

Endret av Fizzypo
  • Liker 38
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (35 minutter siden):

Ingen av de er akkurat i vinden om dagen, og skal man lykkes med en podcast må man glimre med noe, enten det er et hett og engasjerende tema eller gjester folk er nysgjerrige på.

Ser for meg at det som kan løfte denne podcasten er nettopp spennende gjester. Kanskje mennesker som feirer jul på mer utradisjonelle måter, eller en jul noen husker fordi det skjedde noe helt spesielt, altså interessante/morsomme historier.

Men når CBE forteller at hun har med Susan som "sitt sidekick", er det vel nokså åpenbart at det er Caroline det skal dreie seg om, der agentens rolle er å spørre, fylle ut og knytte sammen.

CBE kunne hatt podcasten alene, og intervjuet gjester. Men er man interessert i å spille annenfiolin mon tro? Finnes evnen til å lytte og fordype seg i andres liv, etter så mange år der ALT kretser om en selv?

Hørte første episode av ren nysgjerrighet, men kommer neppe til å høre mer. Det var for kjedelig å lytte til, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga podden til CBE og manageren en sjanse og som flere andre reagerte jeg på mangel av intro av hvem det er som prater og hva de skal prate om. De hoppet bare rett inn i en samtale om bilsyke og oppkast under Halloween-festen de var på for et par uker siden og jeg falt av lasset av ganske raskt. 

Beskrivelsen til andre i tråden, av at det føltes som å sitte på bussen eller kafébordet ved siden av og overhøre en samtale mellom to venninner, synes jeg er spot on. Det var som å høre på to venninner skravle om det som falt dem inn og jeg lurer på hvem de tenker det skal skal fenge. For min del er i alle fall en podcast med "to-venninner-som-skravler-om-løst-og-fast-uten-manus" totalt uinteressant å bruke tiden på.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Ser for meg at det som kan løfte denne podcasten er nettopp spennende gjester. Kanskje mennesker som feirer jul på mer utradisjonelle måter, eller en jul noen husker fordi det skjedde noe helt spesielt, altså interessante/morsomme historier.

Men når CBE forteller at hun har med Susan som "sitt sidekick", er det vel nokså åpenbart at det er Caroline det skal dreie seg om, der agentens rolle er å spørre, fylle ut og knytte sammen.

CBE kunne hatt podcasten alene, og intervjuet gjester. Men er man interessert i å spille annenfiolin mon tro? Finnes evnen til å lytte og fordype seg i andres liv, etter så mange år der ALT kretser om en selv?

Hørte første episode av ren nysgjerrighet, men kommer neppe til å høre mer. Det var for kjedelig å lytte til, rett og slett.

Minner meg om SEs tid som programledervikar i TV2. Hvis samtalen dreide seg om intervjuobjektet så hun ut til å kjede seg til døde, for så å dreie samtalen over på seg selv. Tipper Caroline hellerikke har hverken kunnskap om eller interesse for andres fortellinger.

• Liker 33
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (16 timer siden):

Ja. Forfulgt/stalket og deretter ripet opp bilen til en som var saklig kritisk til av samarbeidspartnerne til frua. Sjekk @FruJohansen på insta for hele dramaet. De later som ingenting har skjedd... 

Hvis dette stemmer - noe jeg ikke har grunn til å tvile på - må jeg si jeg synes synd på familien til denne ikke navngitte styrelederen. Det er urovekkende med en voksen mann med tilsynelatende så lav selvkontroll (ettersom handlingen visstnok skal være utført "i affekt". Men hvis man søker opp et navn og en adresse, kjører til denne privatpersonen, forfølger denne og utfører skadeverk... da har man gjerne rikelig med tid og anledning til å tenke seg om). Neppe enkel å leve med.

• Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (6 minutter siden):

Altså, "bedre sent enn aldri" å få tatt seg ei løpeøkt klokka 23 etterfulgt av intervaller kl 06.20. Dama er ikke frisk og det er på høy tid hun ser det selv. Stakkars kropp.

Må nesten sitere meg selv. Det er ikke bedre sent enn aldri i dette tilfellet. En intervalløkt krever en restituert kropp! Du driver rovdrift på egen kropp, CBE.

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (8 minutter siden):

Altså, "bedre sent enn aldri" å få tatt seg ei løpeøkt klokka 23 etterfulgt av intervaller kl 06.20. Dama er ikke frisk og det er på høy tid hun ser det selv. Stakkars kropp.

Hvordan blir søvnen når du løper intervaller etter du burde ha lagt deg før du dusjer, stelles og kommer deg i søvn. Kan ikke bli mer enn knappe 5t i senga og kroppen må klare å faktisk sovne i tillegg. Hva skal hun rekke annet enn å løpe fra karbohydrater? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lyttet av nysgjerrighet i ca 2 minutter.....seriøst, det var rett og slett helt kleint å høre på. Ingen intro, rett på noe svada. Den latteren til caroline hele tiden som tydelig er usikkerhet, virker sånn for meg ihvertfall.  Og hvem er egentlig hun andre?? 

Så hva resten handlet om vet jeg ikke og tenker heller ikke finne ut. Det var to minutter jeg kastet bort på fjolleri.  Caroline Berg Eriksen viser gang på gang en dørgende kjedelig personlighet. 

Nuff Said....😝🙄

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 timer siden):

Men da blir det jo ikke selvopptatte Caroline som kommer i fokus. Det går jo ikke 🫠

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (1 time siden):

Til sammenligning kjørte jeg en knallhard styrke/kondisjonsøkt i dag med min PT, og fikk streng beskjed om å ta treningsfri i morgen for restitusjon. Men h*n er jo godt utdannet og går ikke rundt med fettklypa i utide...

De er i den oppfatning at de ikke trenger hviledager, selv ikke etter LKEs maraton(!)

De skal løpe, helt til de løper rett i veggen og blir liggende sjuke. Hadde de i det minste variert noe ville det jo vært en annen sal, men det er aldri tegn til sykkel, svømming, ellipse eller lignende. Løpe hver bidige dag, begge to. 

Endret av FrkGordon
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkGordon skrev (22 minutter siden):

De er i den oppfatning at de ikke trenger hviledager, selv ikke etter LKEs maraton(!)

De skal løpe, helt til de løper rett i veggen og blir liggende sjuke. Hadde de i det minste variert noe ville det jo vært en annen sal, men det er aldri tegn til sykkel, svømming, ellipse eller lignende. Løpe hver bidige dag, begge to. 

Ja, det er skremmende. De fremstår som fryktelig maniske.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...