Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Får veldig på følelsen at S. Hobbelin er en wannabe CBE, kanskje opprinnelig en fan i fra første start. Når muligheten til å være agent og så venninne bød seg, så kunne hun vel ikke dy seg. CBE var i bryllupet hennes, de dro på fest sammen på halloween, og nå dette samarbeidet. Mye tagging i hverandres stories osv osv. Kan ikke se noen annen grunn til at en «agent» har skylapper og ikke griper inn og redder et raskt synkende skip. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Den reklamen var reprise fra tidligere, bare med andre merker. Klart man må ha på minimalt med klær også. Og vise seg kun fra en side. Latterlig. Ble avinfluert. 

Ca 150 likes etter å ha ligget ute i 7 timer er ikke allverden. Men de tviholder på den samme formelen om og om igjen.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (5 minutter siden):

Kyssebilde sammen med datteren på stories, på munnen. Er det mulig å synke lavere nå, da? 🤦‍♀️

Og puppene halvveis utenfor kjolen, hva er det hun prøver å formidle her? 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ref artikkel i KK om og med mindreårige, og den stadige delingen av mindreårige i situasjoner med «kompetente omsorgspersoner»  oppfattes det som et forsøk på å skyve mindreårige foran seg for å få sympati,. Da har man virkelig sunket på det laveste nivået. 

Endret av Lill :)
  • Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (Akkurat nå):

Ref artikkel i KK om og med mindreårige, og den stadige delingen av mindreårige i situasjoner med «kompetente omsorgspersoner»  oppfattes som et forsøk på å skyve mindreårige foran seg for å få sympati,. Da har man virkelig sunket på det laveste nivået. 

Så absolutt. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det podcast med Caroline🤩Gleder meg til å lytte. Hun følger trenden👍🏼Ikke la deg stoppe av heksejakt og misunnelse. Da ble det nattmaske på meg fra samarbeidspartneren til CBE. Den er fantastisk👌🏼Så er det bra at hennes samarbeidspartnere blokkerer  hets fra folk som jager i flokk👏🏼👏🏼

Endret av Lin10
  • Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (1 time siden):

Kyssebilde sammen med datteren på stories, på munnen. Er det mulig å synke lavere nå, da? 🤦‍♀️

Helt ubegripelig!  å kysse et barn på munnen og også å dele det.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (7 minutter siden):

Da blir det podcast med Caroline

Det blir vel en like stor suksess som podcastene til Meghan Markle.

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jul. Ok. Fremoverlent og innovativt. Er nok det vi trenger i disse tider.  Eller hva vet jeg? Kan jo overraske med tips om gjenbruk og omsorg, ikke kjøpemas og titusen tinnsoldater for å få ei god julefeiring. 

• Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 timer siden):

Den reklamen var reprise fra tidligere, bare med andre merker. Klart man må ha på minimalt med klær også. Og vise seg kun fra en side. Latterlig. Ble avinfluert. 

Helt identisk med disse to som er fra henholdsvis 18. november 2021 og 5. desember 2021. Det er tatt på eksakt samme sted, i samme vinkel, med samme filter, ansiktsuttrykk, samme påkledning og hårfrisyre. Den eneste forskjellen er leverandørene. 

https://www.instagram.com/p/CWbMUu9Amra/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CXHPg23AnB9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Forøvrig er det likt denne fra 27. mars, rent bortsett fra at fargen på morgenkåpa er annerledes. Samme sted, samme vinkel, samme uttrykk. 

https://www.instagram.com/p/Cbmziu1ADmq/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av NordreSving
Glemte lenke
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal uansett ikke høre den podcasten, orker ikke stemmen hennes 😅 De gangene jeg ser storyene, er det med lyden av som regel. Ille nok den skjærende og nasale stemmen som roper til barna "hva skal vi nååååå". 

Dette er en usaklig kommentar som føyer seg inn i rekken av slarv og ting å pirke på som ikke hører hjemme i en seriøs debatt, så bare å slette.

• Liker 25
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin10 skrev (19 minutter siden):

Da blir det podcast med Caroline🤩Gleder meg til å lytte. Hun følger trenden👍🏼Ikke la deg stoppe av heksejakt og misunnelse. Da ble det nattmaske på meg fra samarbeidspartneren til CBE. Den er fantastisk👌🏼Så er det bra at hennes samarbeidspartnere blokkerer  hets fra folk som jager i flokk👏🏼👏🏼

Det blir spennende å se om hun lykkes med å «følge trenden» denne gangen. Hvordan har det egentlig gått med satsingen på Youtube? Snap? Tiktok? 

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (8 minutter siden):

Helt identisk med disse to som er fra henholdsvis 18. november 2021 og 5. desember 2021. Det er tatt på eksakt samme sted, i samme vinkel, med samme filter, ansiktsuttrykk, samme påkledning og hårfrisyre. Den eneste forskjellen er leverandørene. 

https://www.instagram.com/p/CWbMUu9Amra/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

https://www.instagram.com/reel/CXHPg23AnB9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Forøvrig er det likt denne fra 27. mars, rent bortsett fra at fargen på morgenkåpa er annerledes. Samme sted, samme vinkel, samme uttrykk. 

https://www.instagram.com/p/Cbmziu1ADmq/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Takk, jeg visste jeg hadde sett den før. ☺️
(vått hår er visst obligatorisk når man skal selge sånt).

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden):

Venninner? Den andre på bildet får lønn av å jobbe for cbe og CP med å booke samarbeid. CP drar ikke med seg agenten sin på oppdrag og leker venninne. Dette er jo rolleblanding igjen.

Å, jeg trodde hun Hobelin var venninna, jeg. Er det agenten/manageren? 😳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (9 timer siden):

Hvor ofte pynter du deg til trengsel sammen med venninner for så å sette dere ned i en butikk i Oslo sentrum men dere slarver om løst og fast? Kjøper du virkelig det som fremstilles? 

Haha, for en morsom og absurd tanke, kan ikke tenke meg noe flauere og kleinere! Og nei, klart jeg ikke kjøper dette, men tenker ikke dette er noe mer kritikkverdig enn normal underlig influenseratferd 😅

Endret av Kosemose
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Takk, jeg visste jeg hadde sett den før. ☺️
(vått hår er visst obligatorisk når man skal selge sånt).

På min skrollejakt fant jeg jo også ut at hun bruker frasen min(e) favoritt(er) svært ofte når hun skal reklamere for et produkt. For hver gang ordet brukes synker troverdigheten et nytt hakk. 

En utfordring denne stormfulle kvelden kan være å sammenlikne hvor mange ganger hun viser «favoritter» som ikke også er annonser. Lykke til! For å sette det i kontekst; er det ikke litt underlig at vår «venninne» bare deler sine «favoritter», når hun har noe hun skal selge for noen? 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...