Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

cerruti skrev (2 timer siden):

Herlighet så mye useriøst det er her nå. Hva angår bil, så er det garantert bestilt en ny stor fin elbil. 

Hvordan vet du, og kan garantere det? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isola2 skrev (8 timer siden):

Håper han ender opp i en Renault zoe!

Mtp hvor nedlatende han omtalte «Scodafamilier» om de som har Scoda i den perioden han kjørte ihjel hesten og de fikk Scoda som lånebil mens Volvoen var inne på verksted, så håper jeg det blir en Scoda

Karma strikes back😬

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på et lite ubehag når bilsalg og spisepinner lagt feil i kryss skal under lupen. Eller når en film av to venninner foran et juletre skal analyseres (jeg reagerte ikke på noe i den filmen og forundres over hva det er mulig å lese av den). Lett å la seg rive med i noe man egentlig ikke vil være en del av for noen og enhver, og balansen mellom å være vaktbikkje til å bli mobber kan være hårfin.  

• Liker 27
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (10 timer siden):

Ser at netfit skal starte med online coaching fra januar av. Veldig spent på prisnivået og hvem som faktisk skal gjøre denne "rådgivningen". Caroline her og? Gemalen er jo meget opptatt med å løpe fra alt ansvar. 😂

Jeg er veldig spent på om de faktisk får ut fingeren og starter. Netfit har jo eksistert i mange år uten å være noe

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninner? Den andre på bildet får lønn av å jobbe for cbe og CP med å booke samarbeid. CP drar ikke med seg agenten sin på oppdrag og leker venninne. Dette er jo rolleblanding igjen.

På den annen side, når oppdragene er så få og andre venninner ikke kan/vil være med i en julebutikk med trillekofferter fulle av klær og sminke, softbokser og kameramann på slep er det kanskje naturlig at den man betaler for å skaffe jobber stiller opp på "juleshoot" i anledning et eller annet booket oppdrag der det var nødvendig med to blondiner i glitrekjoler?

Endret av Revenge o'Cavatina
slettet sitering
  • Liker 36
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (29 minutter siden):

Venninner? Den andre på bildet får lønn av å jobbe for cbe og CP med å booke samarbeid. CP drar ikke med seg agenten sin på oppdrag og leker venninne. Dette er jo rolleblanding igjen.

På den annen side, når oppdragene er så få og andre venninner ikke kan/vil være med i en julebutikk med trillekofferter fulle av klær og sminke, softbokser og kameramann på slep er det kanskje naturlig at den man betaler for å skaffe jobber stiller opp på "juleshoot" i anledning et eller annet booket oppdrag der det var nødvendig med to blondiner i glitrekjoler?

Jeg skjønner ikke kritikken her. CBE er på jobb og Hobbelin er på jobb. Synes det hadde vært mer rolleblanding om hun hadde med seg en ekte venninne for å posere på det som tydeligvis er et jobboppdrag?

At jobben er å se fin ut i kjole i en julepyntet butikk, er jo en annen sak. Sannsynligvis tok de bilder til julepodcast eller julemagasin eller noe som de skal produsere sammen. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (32 minutter siden):

Akkurat det her er litt merkelig og må da føles veldig rart. Hun henger jo stadig med denne agenten sin(bryllup,ferie,fester) og de fremstår som venninner. Men som du sier, den ene er betalt. Stusset veldig på at hun ikke «fant» noen andre å starte ett eller annet juleprosjekt med enn agenten sin..som få har hørt om (utenfor bransjen). 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (16 minutter siden):

Akkurat det her er litt merkelig og må da føles veldig rart. Hun henger jo stadig med denne agenten sin(bryllup,ferie,fester) og de fremstår som venninner. Men som du sier, den ene er betalt. Stusset veldig på at hun ikke «fant» noen andre å starte ett eller annet juleprosjekt med enn agenten sin..som få har hørt om (utenfor bransjen). 

Tja, etter å ha bladd litt på IG-profilen til Hobbelin, så er den jo en blåkopi av CBE sin,  der hun deler glansede øyeblikk fra livet sitt, inkludert barna. Profilen er åpen for hvem som helst til å besøke, så mulig Hobbelin selv ønsker seg inn i influencertilværelsen og at dette samarbeidsprosjektet skal berede grunnen for det. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (48 minutter siden):

Så jeg tenker at enhver får ta ansvar for hva man poster selv, og hvis man synes diskusjonen sporer av, så får man heller forsøke å pense den tilbake til et spor man interesserer seg for. Jeg tror det gir bedre diskusjonsklima enn å være moralens vokter og dra mobbekortet.

Enig i dette. Det må være lov å diskutere stort og smått uten å bli fortalt at man avsporer de viktige diskusjonene.

Jeg har selv svart angående det med spisepinner og grunnen til det er som allerede skrevet, ekteparet ønsker så gjerne å gi inntrykk av å inneha kultur og dannelse, de har faktisk prøvd å henge ut servitører på instagram tidligere for å "ikke gjøre det korrekt". Da skal man være ganske sikker på at man selv ikke bryter med etiketteregler. 

For meg blir det bare enda en liten ting på lista. Selv bryr jeg meg lite om de kjører Skoda, Tesla eller skal selge bilen, men det gjør meg ingenting at andre diskuterer dette.

Slik blir det når man har en samletråd for diskusjoner relatert til dem. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose skrev (2 timer siden):

Føler på et lite ubehag når bilsalg og spisepinner lagt feil i kryss skal under lupen. Eller når en film av to venninner foran et juletre skal analyseres (jeg reagerte ikke på noe i den filmen og forundres over hva det er mulig å lese av den). Lett å la seg rive med i noe man egentlig ikke vil være en del av for noen og enhver, og balansen mellom å være vaktbikkje til å bli mobber kan være hårfin.  

Hvor ofte pynter du deg til trengsel sammen med venninner for så å sette dere ned i en butikk i Oslo sentrum men dere slarver om løst og fast? Kjøper du virkelig det som fremstilles? 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne357 skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke kritikken her. CBE er på jobb og Hobbelin er på jobb. Synes det hadde vært mer rolleblanding om hun hadde med seg en ekte venninne for å posere på det som tydeligvis er et jobboppdrag?

At jobben er å se fin ut i kjole i en julepyntet butikk, er jo en annen sak. Sannsynligvis tok de bilder til julepodcast eller julemagasin eller noe som de skal produsere sammen. 

Jeg påpeker venninneperspektivet som enkelte tror dette er, når de har et tydelig arbeidsmessig forhold. Om de er venninner i ordets rette forstand  vet vi ikke. Men det skal visst se slik ut for kikkerne. Narrativ, narrativ.

Tilføyer at vi heller ikke vet hva formålet med opptredenen er. Er det reklame og da for hvem? I så fall er det ikke merket. Introduksjon til nytt samarbeid? Ikke merket.  Skuespill for publikum om venninner som gleder seg til jul? Grooming? Teaser? Hvem-, hva-, hvorfor-spørsmålene er mange for de av oss som ikke sluker hva som helst med søkke og snøre. Jeg kritiserer ikke nødvendigvis enkeltdetaljer til enhver tid, men det helhetlige narrativet som gjennom alle år er forsøkt tilpasset i alle baugen og kanter for å selge/påvirke ulike målgrupper. Det er så veldig tydelig akkurat hos Treasures AS.

Som når cbe lener seg over seteryggen til de i baksetet og gauler: "Hva skal vi nååååå?" Nei, si dét. Selge annonseplass?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da føyer QKC (Korean Cosmetics) seg,  sammen med Makeup Mekka m.fl., til listen over merkevarer jeg ikke ønsker å støtte ved kjøp av deres produkter.

• Liker 38
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brødogsirkus skrev (13 minutter siden):

Da føyer QKC (Korean Cosmetics) seg,  sammen med Makeup Mekka m.fl., til listen over merkevarer jeg ikke ønsker å støtte ved kjøp av deres produkter.

QKC er ikke kvalitet og i tillegg svindyrt for å være koreansk,typisk noen som vil tjene skurkepenger på å lure folk

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen var reprise fra tidligere, bare med andre merker. Klart man må ha på minimalt med klær også. Og vise seg kun fra en side. Latterlig. Ble avinfluert. 

• Liker 36
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har CBE en agent?? Seriøst! Da forstår jeg ikke hvorfor ikke hun griper inn! Og at hun gidder å jobbe med noen som fucker opp så mange samarbeid! Dette var et nytt aspekt for min del! Oi! Så det er enda en som styrer skuta. Tell me more! 
Jeg klarer i allefall ikke nå å fatte og begripe at de ikke tar tak i kritikken og tilbakemeldingene! At de ikke plukker sammen restene av vraket og prøver å bygge noe. Hvorfor bæsjer de i eget matfat? Hvorfor nekter de å endre? 
WHY!!??

• Liker 44
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isola2 skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte at hun ikke hadde noe valg. Ingen andre ville stille, så da "måtte" agenten være med.

Vil jo tro at mange [tidligere] aktuelle samarbeidspartnere ikke ønsker å bli assosiert med Treasures lenger.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (14 minutter siden):

Har CBE en agent?? Seriøst! Da forstår jeg ikke hvorfor ikke hun griper inn! Og at hun gidder å jobbe med noen som fucker opp så mange samarbeid! Dette var et nytt aspekt for min del! Oi! Så det er enda en som styrer skuta. Tell me more! 
Jeg klarer i allefall ikke nå å fatte og begripe at de ikke tar tak i kritikken og tilbakemeldingene! At de ikke plukker sammen restene av vraket og prøver å bygge noe. Hvorfor bæsjer de i eget matfat? Hvorfor nekter de å endre? 
WHY!!??

Det er en herlig saus av å blande «venninne-forhold» med bedrift..fra begge kanter hvis Hobberlin (?) bruker CBE for å selv influere..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har misforstått, men er det ikke sånn at samarbeid/reklame/spons/annonse skal merkes som det allerede fra første post? Sikter da til «teaseren» i julebutikken. Som åpenbart er starten på noe, hvis jeg har forstått hintene fra cbe riktig. 
Hvis det er det, skal vell bildene og reelsen også merkes? La oss si det er klærne de har på seg, eller skoene eller noe annet som vises frem, som er en del av et samarbeid. Da skal det merkes?

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (37 minutter siden):

WHY!!??

Både agent og mangeårig management.

https://www.carolinebergeriksen.no/kontakt-meg/

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...