Piggi Skrevet 9. november 2022 #71601 Del Skrevet 9. november 2022 Hunter7 skrev (23 minutter siden): 1. Lag en egen IG-konto for katten 2. Kjøp en haug følgere. Husk å ta vare på kvitteringen. Den kan du nemlig skrive av 3. Krysspublisér bilder av katten på alle familiens SoMe-kontoer, bruk hashtaggen #vakrestekatten #beautifulkitty #minmjau og hva som enn skrives på andre katte-profiler. Tagg i samme slengen potensielle sponsorer for kattemat, katteleker, klatrestativ osv. 4. Kjør Q&A hvor du gir svar uten noen form for faglig tyngde. Hvis folk lurer, si at du er vokst opp med katter. Dette kommer til å gå som hakka møkk! 😂😂😂beste jeg har lest på lenge😂😂😂 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 9. november 2022 #71602 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) KK har selvfølgelig allerede vært i kontakt. De lurte veldig på hvordan jeg klarte å sjonglere mitt meget hektiske liv som hjemmeværende mamma OG eier av en pen katt. Jeg sa at heldigvis vet jeg alt om katt fra før. For jeg vokste opp med en masse villkatter i nabolaget. Jeg vet for eksempel at når de får kattunger så tar vi dem bak i løa og denger dem, før vi venter på neste kull. Mye god kunnskap som selvfølgelig er akkurat like relevant nå som da. Men nå skriker folk opp om at jeg gjør det da, så typisk. Bare fordi de er så misunnelige på den pene katten min. Og dra til trynet som jeg var så uheldig å bli født med. Men hva skal man gjøre. Haters gonna hate.. Endret 9. november 2022 av Embla82 30 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. november 2022 #71603 Del Skrevet 9. november 2022 Tilbake til bilen. Jeg har følgende spørsmål ; Er det Treasures AS sin firmabil? Ser at den figurerer mye på både blogg og IG etter innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 9. november 2022 #71604 Del Skrevet 9. november 2022 Ser at netfit skal starte med online coaching fra januar av. Veldig spent på prisnivået og hvem som faktisk skal gjøre denne "rådgivningen". Caroline her og? Gemalen er jo meget opptatt med å løpe fra alt ansvar. 😂 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 9. november 2022 #71605 Del Skrevet 9. november 2022 Glufseguri skrev (1 time siden): Og så klag høylytt når noen påpeker at katter også har rett til privatliv og slå tilbake med at alle andre er bare sjalu og helt håpløse katteeiere #mjau Også kan du få katten til å ripe opp bilen til kritikerne 🤷 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. november 2022 #71606 Del Skrevet 9. november 2022 Tviler sterkt på at det er Caroline som besvarer spørsmålene på Netfit, det er en helt annen skrivestil enn hun bruker. Netfit er bare nok en svada konto der hun kan vise frem kroppen sin uten å vise til noen som helst faglig tyngde innen temaet trening og kosthold. Mange av svarene der er direkte helsefarlige. 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. november 2022 #71607 Del Skrevet 9. november 2022 LKE er såpass omstridt og mislikt at de vet at det er CBE som må fremstå som den som svarer. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 9. november 2022 #71608 Del Skrevet 9. november 2022 Svartfugl skrev (3 timer siden): Tok en kikk på spørrerunden som var nylig. Relativt komplekse spørmål ble besvart i story med overfladiske enkeltsetninger av typen: "Ja, det går fint", "Kjør på" osv. Svarene var faktisk helt innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dark Star Skrevet 9. november 2022 Populært innlegg #71609 Del Skrevet 9. november 2022 Kom igjen da! Det eneste som skjer når man slarver til tråden med spekulasjoner om tull og håning av spisepinner er at tråden mister siin punch om viktige tema, og at kritikerne får rett i noen av sine poenger. Drit nå i harryfatoren i Kulås, slarv og spekulasjoner, det er ikke verdig i denne tråden. 54 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. november 2022 #71610 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Dark Star skrev (5 minutter siden): Kom igjen da! Det eneste som skjer når man slarver til tråden med spekulasjoner om tull og håning av spisepinner er at tråden mister siin punch om viktige tema, og at kritikerne får rett i noen av sine poenger. Drit nå i harryfatoren i Kulås, slarv og spekulasjoner, det er ikke verdig i denne tråden. ☝ Endret 9. november 2022 av Kollontaj 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 9. november 2022 #71611 Del Skrevet 9. november 2022 Dark Star skrev (11 minutter siden): Kom igjen da! Det eneste som skjer når man slarver til tråden med spekulasjoner om tull og håning av spisepinner er at tråden mister siin punch om viktige tema, og at kritikerne får rett i noen av sine poenger. Drit nå i harryfatoren i Kulås, slarv og spekulasjoner, det er ikke verdig i denne tråden. Så enig og tenkt dette lenge. Mange useriøse innlegg her som ødelegger for viktige temaer. Da blir det nærmest som en useriøs sladretråd om uviktige ting som de færreste bryr seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. november 2022 #71612 Del Skrevet 9. november 2022 Hunter7 skrev (1 time siden): 1. Lag en egen IG-konto for katten 2. Kjøp en haug følgere. Husk å ta vare på kvitteringen. Den kan du nemlig skrive av 3. Krysspublisér bilder av katten på alle familiens SoMe-kontoer, bruk hashtaggen #vakrestekatten #beautifulkitty #minmjau og hva som enn skrives på andre katte-profiler. Tagg i samme slengen potensielle sponsorer for kattemat, katteleker, klatrestativ osv. 4. Kjør Q&A hvor du gir svar uten noen form for faglig tyngde. Hvis folk lurer, si at du er vokst opp med katter. Dette kommer til å gå som hakka møkk! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 9. november 2022 #71613 Del Skrevet 9. november 2022 Dark Star skrev (17 minutter siden): Kom igjen da! Det eneste som skjer når man slarver til tråden med spekulasjoner om tull og håning av spisepinner er at tråden mister siin punch om viktige tema, og at kritikerne får rett i noen av sine poenger. Drit nå i harryfatoren i Kulås, slarv og spekulasjoner, det er ikke verdig i denne tråden. Too late Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 9. november 2022 #71614 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Hvordan klarer fruen å svare på netfit-kontoen samtidig som hun møter sin agent i Oslo? Og hvorfor poster hun fra Zara samtidig som det postes svar på netfit? Ref instastory hos agenten, netfit og CBE. Postingene er på samme tidspunkt. Det er så lite troverdig at CBE svarer på alt på netfit, men hun svarer nok på noe. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. november 2022 #71615 Del Skrevet 9. november 2022 Sirisiri10 skrev (2 minutter siden): Så enig og tenkt dette lenge. Mange useriøse innlegg her som ødelegger for viktige temaer. Da blir det nærmest som en useriøs sladretråd om uviktige ting som de færreste bryr seg om. Litt som CBE og LKE, det da. «Sladrer» om egne barn til og med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. november 2022 #71616 Del Skrevet 9. november 2022 Just now, Mrs Bella said: Hvordan klarer fruen å svare på netfit-kontoen samtidig som hun møter sin agent i Oslo? Og hvorfor poster hun fra Zara samtidig som det postes svar på netfit? Ref instastory hos agenten, netfit og CBE. Postingene er på samme tidspunkt. Klarer ikke å sette sammen skjermbildene til ett skjermbilde som dokumentasjon. Det er så lite troverdig at CBE svarer på alt på netfit, men hun svarer nok på noe. Akkurat. Det er ikke hun som svarer på netfit, uansett om de skal få oss til å tro det. Bare tull og svada hele opplegget deres. Som jeg skrev tidligere her, CBE skriver ikke på en sånn "seriøs" måte. Rart at dem skal få oss til å tro på dette, for alle som har fulgt bloggen og instaen hennes, vet jo hvordan hun skriver. 24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2022 #71617 Del Skrevet 9. november 2022 Selg Volvoen, betal bota og omlakkering av bilen han herpa, så kanskje sitter han igjen med nok penger til å kjøpe seg en Scoda🙃 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 9. november 2022 #71618 Del Skrevet 9. november 2022 skruf skrev (24 minutter siden): Selg Volvoen, betal bota og omlakkering av bilen han herpa, så kanskje sitter han igjen med nok penger til å kjøpe seg en Scoda🙃 Håper han ender opp i en Renault zoe! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 10. november 2022 #71619 Del Skrevet 10. november 2022 Minnie Mus skrev (6 timer siden): Akkurat. Det er ikke hun som svarer på netfit, uansett om de skal få oss til å tro det. Bare tull og svada hele opplegget deres. Som jeg skrev tidligere her, CBE skriver ikke på en sånn "seriøs" måte. Rart at dem skal få oss til å tro på dette, for alle som har fulgt bloggen og instaen hennes, vet jo hvordan hun skriver. Jeg spurte hvem som svarte på Netfit på spørrerunden og fikk svar om at det alltid er ‘jeg’, uten presisering om hvem ‘jeg’ er. Så spurte jeg om hvilke kompetanse ‘jeg’ har til å svare gravide og ammende om kosthold og trening. Rekk opp hånden den som tror jeg fikk svar 🥴 Men jeg ble ikke blokkert da, som jeg ble da jeg spurte coachen om hvilke utdannelse han har da han skrev at det aldri er feil med mer utdannelse. Jeg syns det hadde vært interessant å vite på ekte, men BAM - blokkert. 40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 10. november 2022 #71620 Del Skrevet 10. november 2022 Herlighet så mye useriøst det er her nå. Hva angår bil, så er det garantert bestilt en ny stor fin elbil. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå