FrkGordon Skrevet 9. november 2022 #71541 Del Skrevet 9. november 2022 totti_1 skrev (29 minutter siden): Lets face it. Dama er sikkert lykkeligere enn meg og deg. Irriterende. Kun fordi virkelighetsoppfatningen hennes er helt på tryne. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 9. november 2022 #71542 Del Skrevet 9. november 2022 kraftwerk skrev (18 timer siden): MakeupMekka har svart alle "dårlige" anmeldelser på trustpilot🤣 Ikke alle, men de fleste. Og det er selvsagt et generisk, likt ikke-svar på alle sammen. Copy-paste der altså.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. november 2022 #71543 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) delias skrev (6 timer siden): Tja, det er i det minste en Lars-Kristian Eriksen i Sarpsborg som selger den FINN-bilen. Så de har nok byttet registreringsnummer siden den bloggtiden🥴 Jeg så ikke at annonsen bare var et par uker gammel, trodde det var en lagret annonse på den gamle bilen… (må lære meg å lese) Takk @Vanedis for oppklaring. Så de selger altså bilen som de bare har hatt et drøyt år? Jeg kan tenke meg tre grunner til det: Volvo har kommet med en ny modell som LKE bare MÅ ha fordi den skiller seg vesentlig fra 2020 modellen. Kjenner ikke Volvo, så vet ikke om det har vært et modellskifte, men noen mennesker bare må ha det nyeste av det nye Bilen er ikke verdens beste familiebil, som LKE hevder i annonsen. Paret må frigjøre kapital fordi de har hatt noen store, uforutsette utgifter i det siste. Jeg tipper det siste, men at bilen blir byttet inn i en billigere el-bil, sånn at det ikke blir så åpenbart. Unnskyldningen blir at de kjører så mye til Oslo. Endret 9. november 2022 av Felis 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 9. november 2022 #71544 Del Skrevet 9. november 2022 Felis skrev (11 minutter siden): Jeg så ikke at annonsen bare var et par uker gammel, trodde det var en lagret annonse på den gamle bilen… (må lære meg å lese) Takk @Vanedis for oppklaring. Så de selger altså bilen som de bare har hatt et drøyt år? Jeg kan tenke meg tre grunner til det: Volvo har kommet med en ny modell som LKE bare MÅ ha fordi den skiller seg vesentlig fra 2020 modellen. Kjenner ikke Volvo, så vet ikke om det har vært et modellskifte, men noen mennesker bare må ha det nyeste av det nye Bilen er ikke verdens beste familiebil, som LKE hevder i annonsen. Paret må frigjøre kapital fordi de har hatt noen store, uforutsette utgifter i det siste. Jeg tipper det siste, men at bilen blir byttet inn i en billigere el-bil, sånn at det ikke blir så åpenbart. Unnskyldningen blir at de kjører så mye til Oslo. Den har ligget ute siden starten av september. Den er nylig satt ned med 50 000 kr. Har ikke sett at de har noen ny bil de kjører heller. Når CBE poster inne fra bil, så er det fra Volvoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. november 2022 #71545 Del Skrevet 9. november 2022 Ikke så lett å få solgt en slik bil privat vil jeg tro. Den har riktignok nybil-garanti (5 år, eller til 100 000) men allikevel. Jeg ville iallefall ikke kjøpt privat. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stalkerlasse Skrevet 9. november 2022 #71546 Del Skrevet 9. november 2022 totti_1 skrev (5 timer siden): Lets face it. Dama er sikkert lykkeligere enn meg og deg. Irriterende. Tror jeg ikke, hun må ha utrolig dårlig selvtillit, hun fikser mye på seg selv, har egentlig ingenting, hurra for plastikk og materiell😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 9. november 2022 #71547 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Bulsara skrev (24 minutter siden): Den har ligget ute siden starten av september. Den er nylig satt ned med 50 000 kr. Har ikke sett at de har noen ny bil de kjører heller. Når CBE poster inne fra bil, så er det fra Volvoen Ser ikke helt hva de trenger to biler til uansett, og hvis annonsering og samarbeid skranter drastisk - så er det bare lurt å selge bilen, de har vel ikke mye annet valg. Endret 9. november 2022 av kraftwerk 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. november 2022 #71548 Del Skrevet 9. november 2022 Bulsara skrev (7 minutter siden): Den har ligget ute siden starten av september. Den er nylig satt ned med 50 000 kr. Har ikke sett at de har noen ny bil de kjører heller. Når CBE poster inne fra bil, så er det fra Volvoen Skjønner. Datoen på Finn er fra oktober, sikkert da prisen ble nedjustert. De kjøper seg nok ikke ny bil før de har solgt den gamle. I alle sine feil og mangler har jeg alltid oppfattet paret som ryddige med økonomi. Det er ikke noe Anne Brith-togkrasj her, bare synkende inntekter. Faktisk har jeg tenkt at de har hatt en del langvarige samarbeid nettopp på grunn av det. Ryddig fakturering, enkle å forholde seg til sånn sett. Anne Brith er jo ikke den eneste influenceren som rotet det til i papirarbeidet, for å si det sånn, så her fremstår nok paret som profesjonelle kontra mange andre aktører. Sånn, det var dagens skryt. Tilbake til bilen: Hvis han har dumpet prisen, så heller jeg enda mer til den siste forklaringen. Bilen er jo nå blant de aller billigste i sin klasse på Finn. Hvorfor dumpe prisen hvis det ikke haster? Slik jeg har forstått det, så er det kun forsikringssummen og boten som er fastsatt til nå. Erstatningen til A er ikke fastsatt enda, så i verste fall må han ut med mange tusen til. Volvoen er ikke en firmabil, han eier den privat. Bot, erstatning og forsikringssummen kan heller ikke kjøres på firmaet, det er også privat. Jeg håper det er økonomi i firmaet til å ta ut mer lønn er de to forrige årene, for dette blir trangt på lønnen de har hatt til nå. Men den tiden de hadde store og langvarige samarbeid ser ut til å være forbi for lengst. Heldigvis for paret har de ikke gjeld på bilen (her kommer enda mer skryt: Det er godt jobbet!), så pengene fra salget går rett i lomma. Så her kan de faktisk kjøpe en splitter ny Tesla model 3, og fremdeles betale for LKEs affekthandlinger, samt spe på alle andre private utgifter (som vi alle merker har økt i det siste) 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. november 2022 #71549 Del Skrevet 9. november 2022 Felis skrev (39 minutter siden): Skjønner. Datoen på Finn er fra oktober, sikkert da prisen ble nedjustert. De kjøper seg nok ikke ny bil før de har solgt den gamle. I alle sine feil og mangler har jeg alltid oppfattet paret som ryddige med økonomi. Det er ikke noe Anne Brith-togkrasj her, bare synkende inntekter. Faktisk har jeg tenkt at de har hatt en del langvarige samarbeid nettopp på grunn av det. Ryddig fakturering, enkle å forholde seg til sånn sett. Anne Brith er jo ikke den eneste influenceren som rotet det til i papirarbeidet, for å si det sånn, så her fremstår nok paret som profesjonelle kontra mange andre aktører. Sånn, det var dagens skryt. Tilbake til bilen: Hvis han har dumpet prisen, så heller jeg enda mer til den siste forklaringen. Bilen er jo nå blant de aller billigste i sin klasse på Finn. Hvorfor dumpe prisen hvis det ikke haster? Slik jeg har forstått det, så er det kun forsikringssummen og boten som er fastsatt til nå. Erstatningen til A er ikke fastsatt enda, så i verste fall må han ut med mange tusen til. Volvoen er ikke en firmabil, han eier den privat. Bot, erstatning og forsikringssummen kan heller ikke kjøres på firmaet, det er også privat. Jeg håper det er økonomi i firmaet til å ta ut mer lønn er de to forrige årene, for dette blir trangt på lønnen de har hatt til nå. Men den tiden de hadde store og langvarige samarbeid ser ut til å være forbi for lengst. Heldigvis for paret har de ikke gjeld på bilen (her kommer enda mer skryt: Det er godt jobbet!), så pengene fra salget går rett i lomma. Så her kan de faktisk kjøpe en splitter ny Tesla model 3, og fremdeles betale for LKEs affekthandlinger, samt spe på alle andre private utgifter (som vi alle merker har økt i det siste) Tja. Hvordan kan du vite at de ikke har lån på bilen? De fleste har billånet sitt innbakt i huslån/rammelån. Billån er jo det dyreste man kan ha. men jeg bryr meg ikke om det 😀 deres privatøkonomi har vel ikke sp mye i tråden å gjøre, det er jo noe de klarer å holde privat, i motsetning til mye annet. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 9. november 2022 #71550 Del Skrevet 9. november 2022 (endret) Felis skrev (56 minutter siden): .... Tilbake til bilen: Hvis han har dumpet prisen, så heller jeg enda mer til den siste forklaringen. Bilen er jo nå blant de aller billigste i sin klasse på Finn. Hvorfor dumpe prisen hvis det ikke haster? .... Prisnedsettelsen står her: https://www.bilhjelpen.if.no/bilanalyse/hvem-eier-bilen/a9b76075-9c73-4c94-b040-e81aa46d516d. 😊 Endret 9. november 2022 av Vanedis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 9. november 2022 #71551 Del Skrevet 9. november 2022 Vanedis skrev (17 minutter siden): Prisnedsettelsen står her: https://www.bilhjelpen.if.no/bilanalyse/hvem-eier-bilen/a9b76075-9c73-4c94-b040-e81aa46d516d. 😊 «Spør gjerne selger om grunnen» fritt for å være flue på veggen 😬 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 9. november 2022 #71552 Del Skrevet 9. november 2022 Bilen står på firmaet også. Lov å tenke seg at det er nokså kreativ bruk av «firma-kilometer» der 😄 Se på den nyeste videoen på veggen hennes. Den andre kvinnen virker helt naturlig, ler og fører kroppen sin ubesværet. Den andre, CBE, virker stiv, opptatt av å holde pusten, fikle med kjolen, flytte beina stivt og anstrengt så hun tar seg best mulig ut. Hun bør virkelig vekk fra kameralinsen. Det er vondt å se på, faktisk. Og må forårsake mye indre stress for henne selv også, slik det ser ut. Man kan ikke skylde på de siste dagers tildragelser heller, for sånn har det jo vært hele tiden 🤷♀️ 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. november 2022 #71553 Del Skrevet 9. november 2022 123Frustrert skrev (32 minutter siden): Tja. Hvordan kan du vite at de ikke har lån på bilen? De fleste har billånet sitt innbakt i huslån/rammelån. Billån er jo det dyreste man kan ha. men jeg bryr meg ikke om det 😀 deres privatøkonomi har vel ikke sp mye i tråden å gjøre, det er jo noe de klarer å holde privat, i motsetning til mye annet. Det er ingen heftelser på bilen… Tror ikke så mange baker billånet inn i huset, for det lønner seg ikke å betale på bilen i 20 år. Særlig ikke når den skal selges etter ett… Som sagt, jeg tror de er ryddige økonomisk. Og angående privat, så er vel strengt tatt ikke Lars Kristians nyervervede utgifter et offentlig anliggende heller. Men som med alt annet er det et uklart skille mellom privatliv og forretning. Bot og erstatning er en direkte konsekvens av noe som skjedde på «jobb». Privatbilen slutter å være privat i det øyeblikket de valgte å gjøre den til offentlig eie på SoMe. Heste-episoden, lada-familier og Skoda-uttalelser har jo skjedd på hans offentlige trenerkonto. Og de to siste er en direkte konsekvens av at han synes deres bil er mye finere enn almuens. Når det kommer til privatøkonomien, er det heller ikke privat. CBEs årsinntekt er et årlig tema i landsdekkende presse. Jeg driter egentlig i hva influencere tjener, de må alle være Sophie Elise for min del. Heia dem. Men det er ikke til å komme fra at hos eierne av Treasures er det et voldsomt sprik mellom økonomien de prøver å fremstille at de har, og økonomien de faktisk har. Og sett i et større perspektiv er det da verdt å tenke over om salg av barnas privatliv virkelig er verdt det. De tjener omtrent det samme som en butikkansatt, mens kollegaer som ikke eksponerer barn tjener mange ganger mer. Men jeg er enig i at bilen er en dråpe i alt annet her, det er bare litt for tilfeldig at den skal selges rett etter at LKE har fått en bot og erstatning i fanget. 20 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 9. november 2022 #71554 Del Skrevet 9. november 2022 Ellie77 skrev (14 minutter siden): Bilen står på firmaet også. Lov å tenke seg at det er nokså kreativ bruk av «firma-kilometer» der 😄 Se på den nyeste videoen på veggen hennes. Den andre kvinnen virker helt naturlig, ler og fører kroppen sin ubesværet. Den andre, CBE, virker stiv, opptatt av å holde pusten, fikle med kjolen, flytte beina stivt og anstrengt så hun tar seg best mulig ut. Hun bør virkelig vekk fra kameralinsen. Det er vondt å se på, faktisk. Og må forårsake mye indre stress for henne selv også, slik det ser ut. Man kan ikke skylde på de siste dagers tildragelser heller, for sånn har det jo vært hele tiden 🤷♀️ Rart egentlig, at hun ikke sitter med ryggen til. Hun kan jo ikke få vendt ansiktet mer bort fra kamera enn hun gjør her. Er det juletreet hun prøver å kommunisere med? 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. november 2022 #71555 Del Skrevet 9. november 2022 BellaSwan skrev (10 minutter siden): Rart egentlig, at hun ikke sitter med ryggen til. Hun kan jo ikke få vendt ansiktet mer bort fra kamera enn hun gjør her. Er det juletreet hun prøver å kommunisere med? Stylingen er også rar. På Caroline ligger håret bak på ryggen, så ansiktet vises. Mens på venninna er håret samlet fremover brystet, så halve ansiktet og overkroppen skjules. De har åpenbart lagt vekt på at det er Caroline som skal skinne, mens venninnen skal være den «stygge» motvekten. Altså, venninnen er pen hun, men det prøver de å skjule. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 9. november 2022 #71556 Del Skrevet 9. november 2022 Hulderen skrev (5 minutter siden): Stylingen er også rar. På Caroline ligger håret bak på ryggen, så ansiktet vises. Mens på venninna er håret samlet fremover brystet, så halve ansiktet og overkroppen skjules. De har åpenbart lagt vekt på at det er Caroline som skal skinne, mens venninnen skal være den «stygge» motvekten. Altså, venninnen er pen hun, men det prøver de å skjule. Akkurat her oppfattet jeg at venninna vil vise frem et flott hår, og ikke skjule seg. Men rart begge har mer fokus på hverandre enn leseren/kunden. Det blir veldig upersonlig og lite interessant. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 9. november 2022 #71557 Del Skrevet 9. november 2022 Så altså, først etterlyser hun en jule(pyntet) butikk for shoot. Det produseres så to innlegg fra denne shooten i en vilkårlig butikk som skal lede frem til et eller annet «spennende». Butikken skal altså utelukkende fungere som en kulisse. De skal altså skape et inntrykk av to pyntede venninner som feirer hyggelig før-jul, når de faktisk en sur novemberettermiddag har rigget seg til i en butikk (!!) de frem til da ikke hadde noen tilknytning til. Spriket mellom narrativet og virkeligheten har aldri vært større. Så kan man spørre seg; hvis markedsføringsbudsjettet for dette nye «spennende» ikke strakk seg lenger enn at de måtte bruke sine kanaler for å finne et sted som allerede var pyntet, men som ikke har noe med det «spennende» de skal presentere, da er det nok ikke så lukrativt. CBE har jo julepynt nok til å kunne lage en slik troverdig ramme selv, men det var øyensynlig for mye jobb? Så da sitter de der da i en fremmed butikk og selger inn sin liksom kos. Nå ooooser det ikke kvalitet lenger, gitt. 44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 9. november 2022 #71558 Del Skrevet 9. november 2022 totti_1 skrev (7 timer siden): Lets face it. Dama er sikkert lykkeligere enn meg og deg. Irriterende. Hva får deg til å tro det? Jeg aner ingenting om denne influenseren på privaten. Men av folk jeg kjenner/vet om så er de som er opptatt av fasade, særlig i sosiale medier, langt fra de som virker lykkeligst i virkeligheten. Folk som er på ekte lykkelig er ofte ganske avslappende og ikke så opptatt av hvordan de fremstår. De bruker ikke dagene sine på en innbitt kamp med sletting og blokkering for å hindre at sannheten om dem kommer ut eller at andre ikke skal finne ut hva en del mener om dem for å si det sånn. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 9. november 2022 #71559 Del Skrevet 9. november 2022 Hulderen skrev (24 minutter siden): Stylingen er også rar. På Caroline ligger håret bak på ryggen, så ansiktet vises. Mens på venninna er håret samlet fremover brystet, så halve ansiktet og overkroppen skjules. De har åpenbart lagt vekt på at det er Caroline som skal skinne, mens venninnen skal være den «stygge» motvekten. Altså, venninnen er pen hun, men det prøver de å skjule. Jeg oppfatter at de har fokus på det fine håret til venninna. Og at det er fokus på begge to på bildene av de. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 9. november 2022 #71560 Del Skrevet 9. november 2022 Han la finn-annonsen på story og jeg husker det var et merkelig tidspunkt iom det var rett før de dro på utenlandsferien med søsteren & co. Mener å huske det stod en mer utfyllende tekst enn "Panser byttet". Ingen big deal... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå