Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Inocybe skrev (46 minutter siden):

For ikke å snakke om den frekke optikeren som nektet å risikere autorisasjonen sin ved å utlevere linser til henne uten linsekontroll. Eller renholderen på hotellet som ikke nedverdiget seg til å rydde opp alt rotet deres. Eller vaskehjelpen som ikke fikk plass i den fylte søppelcontaineren og lot søppelposen stå igjen.

Badene du nevnte er jo så ille forsikringen forkortes og det ødelagte gulvet skyldes bare dårlig håndverk og har ingenting med CBEs absurde ide om at svart gulv er kult i den typen hus å gjøre.

Her er det mange biler som ligger tynt an! :haar:

Det var vel et eller annet om en kaffekopp og en dessert som ikke ble servert samtidig også, og LKE la ut på Twitter eller IG en melding om at dette var dårlige greier eller noe 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (16 minutter siden):

Det var vel et eller annet om en kaffekopp og en dessert som ikke ble servert samtidig også, og LKE la ut på Twitter eller IG en melding om at dette var dårlige greier eller noe 

Hvem er disse to,eller retter sagt,hvem tror de at de er😂kunne sikker laga en Netflix serie av de,usikker på sjanger men komedie eller skrekk??

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (3 timer siden):

Når jeg tenker meg om så var jo samarbeidet med "get inspired" et samarbeid som ble avsluttet før det i det heletatt startet ordentlig 😆

Get inspired vil verken bekrefte eller avkrefte samarbeid. Noe som er kjempesynd, for jeg liker de andre ambassadørene som feks Martine slotvik som ikke deler bilder der barnet er mulig å kjenne igjen, og som faktisk bruker klær til tur og trening og viser funksjoner etc.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (4 timer siden):

Når jeg tenker meg om så var jo samarbeidet med "get inspired" et samarbeid som ble avsluttet før det i det heletatt startet ordentlig 😆

Korrigering: Også X-life ble lansert med brask og bram hos cbe/netfit og forsvant uten et ord de også.

Endret av Revenge o'Cavatina
rettelse
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Pust said:

Hvis man skal tro en del av forsvarsinnleggene i denne tråden, tror jeg det er slik at «folk flest» ikke aner hva #stopsharenting er, syns Caroline har en fin kropp og er flink til å trene, har fine bilder, at fotballmannen er flink som støtter kona, at de er rike fordi de har Villa&Volvo, og at det er kjempekoselig at de forteller fra livet sitt. Det er jo nettopp dette narrativet Caroline har bygget opp; den snille, koselig familien som bare lever på rosa marshmallows, pasta med ost og litt pizza/taco innimellom. KK og Dagbladet spiser det rått, i alle fall. 

Så, det er egentlig ikke noe rart at folk tror det er en hetsekampanje her på KG, for hvordan kan man kritisere at de legger ut bilder av barna? Det er jo bare fine bilder og foreldrene må da kunne bestemme over egne barn? 

Folk flest bryr seg vel ingenting om cbe.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirisiri10
NewStart87 skrev (25 minutter siden):

Korriger meg om jeg husker feil, men ble det ikke også spekulert i om barnet ikke var «pent» fordi de ikke viste henne frem? Dette tviler jeg på at i det hele tatt er sant, men kun en unnskyldning de har diktet opp for å kunne vise barnet frem.

Dette ble diskutert/kommentert blant annet her i tråden og på foreldreforumet. Hun viste ikke ansiktet til yngste jenta og da var det flere som lurte på hvorfor og om det var noe galt med utseende hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE virker å være veldig allsidig da. Han klarte seg jo bra som modell også. Kanskje han burde satse mer på det enn trener, fysio og plage-andre-aktiviteter

A37247E1-C7B5-4AE1-885C-05FB7536A376.png

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for me avsluttet samarbeidet - hårkapsler. Daglig leder der sa at de ikke lenger har noe kommersielt samarbeid med henne. Her kan det virke som hun ikke har prøvd eller satt seg inn i produktene godt nok, ut i fra svarene hun har gitt. Det er ikke bra.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs Bella skrev (6 minutter siden):

Et spørsmål. Lars Kristian krasjet med en hest. Var det med deres Volvo XC 90? Husker noen hvilken skade bilen fikk?

Sikkert bare en liten ripe. Knis

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (2 minutter siden):

Sikkert bare en liten ripe. Knis

Den måtte inn til reparasjon. Husker noen hva som måtte repareres? Var det bak eller foran på bilen? Og var det Volvoen han krasjet?

Endret av Mrs Bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mrs Bella skrev (1 minutt siden):

Den måtte inn til reparasjon. Husker noen hva som måtte repareres? Var det bak eller foran?

Sikkert foran, for han rygget ikke på hesten 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fulgt CBE eller lest bloggen hennes, kun fått med meg noen av disse såkalte skandalene i media. Men fant veien inn hit for noen dager siden og har lest endel. Ganske sjokkert over oppførselen til disse to og lurer genuint på hvordan de har det hjemme, og hvordan det påvirker barna. Helt ærlig mer bekymret for at barna har en far med et sånt sinne at han oppsøker kvinner for å skremme, skade eiendom og true på telefon. Det er ikke noe en oppegående person gjør! 

Og hvordan klarer de seg egentlig med penger? Så noen skrev tidligere at de har samlet årslønn på 700 000 eller noe sånn? Stemmer det? Og de er en familie på 4. Får de mye sponset, som matkasser, klær, frisør osv? Men det må vel også skattes av eller? 
De tjener jo mindre til sammen enn årslønnen til samboeren min, og vi er en helt vanlig familie, med matbudsjett, regninger, osv. Lever absolutt ikke noen luksus, men har heller ikke dårlig råd. Men vi går ikke på restaurant, shopping, cafebesøk osv hele tiden som de tilsynelatende gjør. Må jo kun være et luftslott, med mindre de har spart opp masse penger fra før og ikke har lån på huset.. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (1 time siden):

Ble det ikke helt ny bil da.

Hvis jeg ikke husker feil så hadde han en leiebil (en Skoda, som visstnok var noe å gjøre narr av :/) - senere tok han toget og hentet egen bil når den var fikset. 

Endret av Isild
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...