Skrottefar Skrevet 8. november 2022 #71461 Del Skrevet 8. november 2022 Inocybe skrev (46 minutter siden): For ikke å snakke om den frekke optikeren som nektet å risikere autorisasjonen sin ved å utlevere linser til henne uten linsekontroll. Eller renholderen på hotellet som ikke nedverdiget seg til å rydde opp alt rotet deres. Eller vaskehjelpen som ikke fikk plass i den fylte søppelcontaineren og lot søppelposen stå igjen. Badene du nevnte er jo så ille forsikringen forkortes og det ødelagte gulvet skyldes bare dårlig håndverk og har ingenting med CBEs absurde ide om at svart gulv er kult i den typen hus å gjøre. Her er det mange biler som ligger tynt an! Det var vel et eller annet om en kaffekopp og en dessert som ikke ble servert samtidig også, og LKE la ut på Twitter eller IG en melding om at dette var dårlige greier eller noe 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 8. november 2022 #71462 Del Skrevet 8. november 2022 Skrottefar skrev (16 minutter siden): Det var vel et eller annet om en kaffekopp og en dessert som ikke ble servert samtidig også, og LKE la ut på Twitter eller IG en melding om at dette var dårlige greier eller noe Hvem er disse to,eller retter sagt,hvem tror de at de er😂kunne sikker laga en Netflix serie av de,usikker på sjanger men komedie eller skrekk?? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 8. november 2022 #71463 Del Skrevet 8. november 2022 Katten89 skrev (3 timer siden): Når jeg tenker meg om så var jo samarbeidet med "get inspired" et samarbeid som ble avsluttet før det i det heletatt startet ordentlig 😆 Get inspired vil verken bekrefte eller avkrefte samarbeid. Noe som er kjempesynd, for jeg liker de andre ambassadørene som feks Martine slotvik som ikke deler bilder der barnet er mulig å kjenne igjen, og som faktisk bruker klær til tur og trening og viser funksjoner etc. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. november 2022 #71464 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Katten89 skrev (4 timer siden): Når jeg tenker meg om så var jo samarbeidet med "get inspired" et samarbeid som ble avsluttet før det i det heletatt startet ordentlig 😆 Korrigering: Også X-life ble lansert med brask og bram hos cbe/netfit og forsvant uten et ord de også. Endret 8. november 2022 av Revenge o'Cavatina rettelse 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 8. november 2022 Populært innlegg #71465 Del Skrevet 8. november 2022 Hvorfor virker det som Caroline og mannen av en eller annen grunn er «fredet»? Når de har blitt tatt på noe tidligere og de har stått frem for å «beklage» seg så har det ikke vært noen kritiske spørsmål fra journalisten. De stilles ikke til veggs, men blir istedenfor puset med og tatt i med silkehansker. I tillegg er det alltid andres skyld. Da de ble tatt for bilderedigering så var det jo leserenes skyld og da de bestemte seg for å publisere bilder av den første nyfødte så var det fordi noen hadde møtt opp på døren for å se barnet? Korriger meg om jeg husker feil, men ble det ikke også spekulert i om barnet ikke var «pent» fordi de ikke viste henne frem? Dette tviler jeg på at i det hele tatt er sant, men kun en unnskyldning de har diktet opp for å kunne vise barnet frem. De er jo ikke ukjente for juging, før bilderedigeringen ble avslørt så påstod Caroline i kommentarfeltet at hun ikke en gang kunne bruke Photoshop. Hvis sistnevte stemmer så glemte hun altså å nevne at det er mannen som står for bilderedigeringen og hvis det stemmer er det ganske sykt. Hva gjør det med selvbilde at mannen sitter og redigerer hvordan hun ser ut? Det hadde ikke gitt meg mye boost av selvtillit iallfall. Angående mannen så virker han som en svært sint mann med lite selvkontroll. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan forsvare den trakasseringen han har begått? Leste en kommentar her inne om at han «bare» har laget en liten ripe. For det første: har jeg forstått riktig så var det mye mer enn «bare» en liten ripe og for det andre: om det er tilfelle at det kun var den ene ripen, er ikke DET alene ille nok? I tillegg til denne stalkingen og oppringningene etterpå? En mann som er 30 pluss og far til to barn burde vel ha litt mer selvbeherskelse enn som så? Vi snakker ikke om en utagerende hormonell tenåringsgutt her. Jeg har selv unngått å kritisere noe av det han legger ut på sosiale medier fordi jeg har vært redd for hva han kan være i stand til og jeg tror vi er mange om det. Bare det sier jo sitt, når vi er redd for hva mannen kan være i stand til hvis han møter kritikk. Redselen er jo helt berettiget, det ser vi nå. 89 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 8. november 2022 #71466 Del Skrevet 8. november 2022 6 hours ago, Pust said: Hvis man skal tro en del av forsvarsinnleggene i denne tråden, tror jeg det er slik at «folk flest» ikke aner hva #stopsharenting er, syns Caroline har en fin kropp og er flink til å trene, har fine bilder, at fotballmannen er flink som støtter kona, at de er rike fordi de har Villa&Volvo, og at det er kjempekoselig at de forteller fra livet sitt. Det er jo nettopp dette narrativet Caroline har bygget opp; den snille, koselig familien som bare lever på rosa marshmallows, pasta med ost og litt pizza/taco innimellom. KK og Dagbladet spiser det rått, i alle fall. Så, det er egentlig ikke noe rart at folk tror det er en hetsekampanje her på KG, for hvordan kan man kritisere at de legger ut bilder av barna? Det er jo bare fine bilder og foreldrene må da kunne bestemme over egne barn? Folk flest bryr seg vel ingenting om cbe. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Eevee Skrevet 8. november 2022 Populært innlegg #71467 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Inocybe skrev (1 time siden): For ikke å snakke om den frekke optikeren som nektet å risikere autorisasjonen sin ved å utlevere linser til henne uten linsekontroll. Eller renholderen på hotellet som ikke nedverdiget seg til å rydde opp alt rotet deres. Eller vaskehjelpen som ikke fikk plass i den fylte søppelcontaineren og lot søppelposen stå igjen. Badene du nevnte er jo så ille forsikringen forkortes og det ødelagte gulvet skyldes bare dårlig håndverk og har ingenting med CBEs absurde ide om at svart gulv er kult i den typen hus å gjøre. Her er det mange biler som ligger tynt an! LKE var vel også ganske muggen i et blogginnlegg til noe morgenlevering som hadde blitt levert ved postkassa uten å gi beskjed, så blomstene var frosset og maten kald. Ja, det er kjipt med miss i kommunikasjonen, men å henge de ut så grov husker jeg at jeg ble flau over å lese. Flere i kommentarfeltet følte de brukte forbrukermakten sin feil der, men LKE fortsatte bare å fyre på i kommentarfeltet. Putekleint. Både LKE og CBE er litt ala Trump eller vår norske advokatflause Erland Bakke. De truer, bruker store ord, hersketeknikker, har dilla på å kreve dokumentasjon på alt og ingenting, babler om hvem som har bevisbyrden - like what, hvem diskuterer på den måten i en uenighet. De elsker strofen «dokumenter gjerne påstanden din om at det er negativt». Tror LKE lider av noe stormannsgalskap, for gud så smart og oppdatert han hevder han er. De er så jævlig provoserende, i mangel av bedre konstruktiv kritikk. Endret 8. november 2022 av Eevee 58 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 8. november 2022 #71468 Del Skrevet 8. november 2022 NewStart87 skrev (25 minutter siden): Korriger meg om jeg husker feil, men ble det ikke også spekulert i om barnet ikke var «pent» fordi de ikke viste henne frem? Dette tviler jeg på at i det hele tatt er sant, men kun en unnskyldning de har diktet opp for å kunne vise barnet frem. Dette ble diskutert/kommentert blant annet her i tråden og på foreldreforumet. Hun viste ikke ansiktet til yngste jenta og da var det flere som lurte på hvorfor og om det var noe galt med utseende hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skrottefar Skrevet 8. november 2022 Populært innlegg #71469 Del Skrevet 8. november 2022 Christiane_W skrev (På 20.7.2021 den 21.44): Den "sjarmerende" tweeten ligger fortsatt ute: Her er den tweeten jeg refererte til, fra et sponsa opphold på Vestlia Resort så velger LKE å klage på Twitter i all offentlighet fremfor å ta det med dem det gjelder, men mulig han gjorde det i tillegg 😝 62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 8. november 2022 Populært innlegg #71470 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Sugar&Spice skrev (4 timer siden): Hahahha, kan noen plis lage et utfyllende innlegg om alle blemmene deres! 😂 LKE har en historikk som viser at han gladelig sparker nedover. Han har hengt ut både servitører og stuepiker samt vaskehjelper i egne SoMe. Det naturlige for folk flest vil jo være å ta det med den ansatte det gjelder, men LKE foretrekker altså å henge ut disse personene offentlig i sosiale medier. Viktig å vise at det er forskjell på folk, si.. En vis person uttalte at du møter de samme folkene på vei ned som du gjorde på vei opp. Noe dette paret burde ha notert seg, spesielt i og med at populariteten til CBE er synkende for sjette året på rad. Det er kun to ting i SoMe som jeg kan komme på de siste ti årene som har vært til fordel for LKE. Det ene er at han er vaksineforkjemper. Det andre er at han i sin tid startet opp Omvendt Julenisse i hjemkommunen, et prosjekt han dessverre trakk seg ut av når han skjønte hvor mye jobb det innebar i lengden. Utover Omvendt Julenisse og et par bra vaksineinnlegg i SoMe så er det svært få oppegående replikker fra LKEs kant. "Beyoncé er 20 kilo overvektig og har lår jeg vil betegne som enorme". "Alkoholreklameloven er tåpelig". "Yess, jeg fikk lurt meg unna å være klassekontakt i år også ✅️". "Psykobitch, din nesevise møkkakjerring". Sutring over å måtte kjøre Skoda etter å ha drept en hest med Volvoen sin. Viser frem i SoMe hvordan han bruker mesteparten av arbeidstiden sin på å dyrke egen løpehobby. Og nå, innlemmet i politiets strafferegister etter trakassering av en kvinne og hærverk av bilen hennes. En ting er hvert fall sikkert, INGEN kan trekke noe misunnelseskort mer. Det her må være forferdelig skamfullt og smertelig for et par som er så ekstremt opptatte av fasade. Sarpsborg er en liten by. Endret 8. november 2022 av Ultiva 74 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torader Skrevet 8. november 2022 #71471 Del Skrevet 8. november 2022 LKE virker å være veldig allsidig da. Han klarte seg jo bra som modell også. Kanskje han burde satse mer på det enn trener, fysio og plage-andre-aktiviteter 9 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 8. november 2022 #71472 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Good for me avsluttet samarbeidet - hårkapsler. Daglig leder der sa at de ikke lenger har noe kommersielt samarbeid med henne. Her kan det virke som hun ikke har prøvd eller satt seg inn i produktene godt nok, ut i fra svarene hun har gitt. Det er ikke bra. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 8. november 2022 #71473 Del Skrevet 8. november 2022 Makeup mekka åpnet kommentarfeltet på instagram (på nyeste post) og stengte det igjen på kort tid…. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 8. november 2022 #71474 Del Skrevet 8. november 2022 Et spørsmål. Lars Kristian krasjet med en hest. Var det med deres Volvo XC 90? Husker noen hvilken skade bilen fikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 8. november 2022 #71475 Del Skrevet 8. november 2022 Mrs Bella skrev (6 minutter siden): Et spørsmål. Lars Kristian krasjet med en hest. Var det med deres Volvo XC 90? Husker noen hvilken skade bilen fikk? Sikkert bare en liten ripe. Knis 30 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 8. november 2022 #71476 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Cissacissa skrev (2 minutter siden): Sikkert bare en liten ripe. Knis Den måtte inn til reparasjon. Husker noen hva som måtte repareres? Var det bak eller foran på bilen? Og var det Volvoen han krasjet? Endret 8. november 2022 av Mrs Bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. november 2022 #71477 Del Skrevet 8. november 2022 Mrs Bella skrev (1 minutt siden): Den måtte inn til reparasjon. Husker noen hva som måtte repareres? Var det bak eller foran? Sikkert foran, for han rygget ikke på hesten 😛 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. november 2022 #71478 Del Skrevet 8. november 2022 Ble det ikke helt ny bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomma8 Skrevet 8. november 2022 #71479 Del Skrevet 8. november 2022 Aldri fulgt CBE eller lest bloggen hennes, kun fått med meg noen av disse såkalte skandalene i media. Men fant veien inn hit for noen dager siden og har lest endel. Ganske sjokkert over oppførselen til disse to og lurer genuint på hvordan de har det hjemme, og hvordan det påvirker barna. Helt ærlig mer bekymret for at barna har en far med et sånt sinne at han oppsøker kvinner for å skremme, skade eiendom og true på telefon. Det er ikke noe en oppegående person gjør! Og hvordan klarer de seg egentlig med penger? Så noen skrev tidligere at de har samlet årslønn på 700 000 eller noe sånn? Stemmer det? Og de er en familie på 4. Får de mye sponset, som matkasser, klær, frisør osv? Men det må vel også skattes av eller? De tjener jo mindre til sammen enn årslønnen til samboeren min, og vi er en helt vanlig familie, med matbudsjett, regninger, osv. Lever absolutt ikke noen luksus, men har heller ikke dårlig råd. Men vi går ikke på restaurant, shopping, cafebesøk osv hele tiden som de tilsynelatende gjør. Må jo kun være et luftslott, med mindre de har spart opp masse penger fra før og ikke har lån på huset.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. november 2022 #71480 Del Skrevet 8. november 2022 (endret) Keikolina skrev (1 time siden): Ble det ikke helt ny bil da. Hvis jeg ikke husker feil så hadde han en leiebil (en Skoda, som visstnok var noe å gjøre narr av :/) - senere tok han toget og hentet egen bil når den var fikset. Endret 8. november 2022 av Isild 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå