Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår godt om A ikke vil stille opp med navn og bilde etter LKE sin overdrevne reaksjon og påfølgende trakassering. 

Og basert på hvordan CBE sin trofaste korshær seg oppfører og ordlegger seg hadde jeg nok ikke våget.

• Liker 39
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Glufseguri said:

Jeg forstår godt om A ikke vil stille opp med navn og bilde etter LKE sin overdrevne reaksjon og påfølgende trakassering. 

Og basert på hvordan CBE sin trofaste korshær seg oppfører og ordlegger seg hadde jeg nok ikke våget.

Jo, men det er jo ofte det skrives om saker der personene er anonymisert - og hvor media skriver at de vet hvem personene er og har sett dokumentene i saken.

Selvsagt kan det trigge til ytterligere hevn, så A er kanskje i tenkeboksen. Men, det burde absolutt komme et korrektiv til den glansede, perfekte overflaten som publiseres.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det rett og slett er litt upassende med så mye jule-mas fra tidlig november. Det er mulig det er mangel på innhold og et ønske om «identitet», men dette blir svært lite inspirerende. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å ha reflektert over dette, vil jeg tro at å stå frem er helt og holdent opp til A. Hun vil få masse støtte fra de fleste, samtidig som det alltid finnes usympatiske kommentarfelttastere som produserer usaklig oppgulp og personkarakteristikk.

Det jeg har minst tro på er at A vil bli utsatt for et nytt hevnangrep, da vedkommende i så fall vil måtte gå direkte til kasjotten uten å kunne påberope seg formildende omstendigheter som flere valg i "affekt".

Ikke mange påvirkerbedrifter har en årelang historikk med generell kvalme, om noen. Det er langt på overtid at glansede magasiner i en cowboy-bransje der penga rår blir avkledd og får passet påskrevet.

• Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kosemose artikkelen som bærer preg av hastverksarbeid får en helt annen kontekst, sett i lys av Lars Kristian Eriksen sin trakassering ,  og hærverk på en ukjent kvinne sin bil  https://www.kk.no/underholdning/man-skal-aldri-si-aldri/77482446. Er dette en del av damage kontrollen?  De har til og med publisert et bilde hvor et vinglass er redigert bort. Ser at Ingeborg Senneset legger igjen kommenterer til venninna, hva skjedde med hennes engasjement mot kroppspress? 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (18 minutter siden):

Denne kosemose artikkelen som bærer preg av hastverksarbeid får en helt annen kontekst, sett i lys av Lars Kristian Eriksen sin trakassering ,  og hærverk på en ukjent kvinne sin bil  https://www.kk.no/underholdning/man-skal-aldri-si-aldri/77482446. Er dette en del av damage kontrollen?  De har til og med publisert et bilde hvor et vinglass er redigert bort. Ser at Ingeborg Senneset legger igjen kommenterer til venninna, hva skjedde med hennes engasjement mot kroppspress? 

Og hva skjedde med at redaktøren Ingeborg Heldal som syns LKE er det største nettrollet av alle,  - sendte dette "blogginnlegget" i trykken? 

Vi må vel egentlig tro at media har hørt om det som har skjedd allerede i sommer. 

• Liker 46
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (27 minutter siden):

KK er jo fjollemagasinet over alle fjollemagasiner. 😵💫 Man kjenner hvordan hjernen krymper når man leser der inne …

Seriøst, dette ble nok skrevet og lagt ut før noen visste om hva LKE driver med på fritiden og hva CBE støtter opp om. Den boblen de lever i må være tykk altså.

• Liker 42
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Pust skrev (9 minutter siden):

KK er jo fjollemagasinet over alle fjollemagasiner. 😵💫 Man kjenner hvordan hjernen krymper når man leser der inne …

Seriøst, dette ble nok skrevet og lagt ut før noen visste om hva LKE driver med på fritiden og hva CBE støtter opp om. Den boblen de lever i må være tykk altså.

Er som å lese noe som er lagd for 50 tallet, utdatert for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (1 time siden):

Du får lese Ingeborg Senneset sin tråd på rampelys. Forøvrig en av de trådene her som har de beste innleggene. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
mrs.tld skrev (3 timer siden):

Hei. 

Jeg skrev i dag e-post til journalisten som publiserte denne saken: Beckmann og Caroline Berg Eriksen: - Hardt ut : - Rotter seg sammen (seher.no), og spurte om det kom en oppfølging.

Etter litt e-post frem og tilbake fikk jeg nå dette svaret:
"Hei igjen.

Jeg refererte til Beckmann-saken da jeg skrev om tilsvar i mailen, da mange har reagert på at Eriksen fikk uttale seg om saken.

Angående hendelsen som skjedde i sommer, så er vi i dialog med de det gjelder og i en prosess, men som sagt- vi kan ikke diskutere upublisert materiale. Håper du har forståelse for dette. 

Kan virke som det kanskje er noe på trappene?

Takk for at du tok deg tiden! :)

Blir interessant å se hva de legger i "i dialog med de det gjelder og i en prosess". Blir også interessant å se vinkling på artikkel og ikke minst om anonymisert styreleder/bedriftseier kommer til å uttale seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Jeg stusser litt på Netfit.

Nå er det spørsmålsrunde og de gir kostholdsråd i hytt og gevær. Har de egentlig nok kunnskap og en formell utdanning til å gi råd slik de holder på?

Synes det er litt spesielt.  Det er både råd til gravide og ammende. Tenker at det er områder de skal trå veldig forsiktig i. Det samme med treningsmengden, tider, belastning. 

Har fulgt litt med på Coachens maraton opplegg. Og det virker jo ikke som om det er så profesjonelt rotet. Mer "prøv og feile" opplegg. Stadig noe skader, slitne ben, kropp som ikke vil samarbeide, går tom i løp. Er ikke dette ganske nybegynner feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (2 timer siden):

Jeg synes det rett og slett er litt upassende med så mye jule-mas fra tidlig november. Det er mulig det er mangel på innhold og et ønske om «identitet», men dette blir svært lite inspirerende. 

Og veld if repeterende fra tidligere år. Pluss altfor mye fokus på forbruk og bruk og kast. Gjør heller noe godt for de som trenger litt extra før/under julen 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...